Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Excellent S.A. praca
Czy to Twoja firma?
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
Serwisant Podłęże Pracownik fizyczny Podłęże Magazynier Podłęże Budowlaniec Podłęże Inżynier Podłęże
serwis / montaż praca fizyczna magazyn budownictwo / architektura / geodezja inżynieria / technologia / technika
Oferty pracy Excellent S.A.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Elastyczny czas pracy
-
Karta MultiSport
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapy Excellent S.A.
Siedziba główna - centrala
Biuro Handlowe
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Twoja łazienka, Twoje marzenia
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
- Miasto
- Podłęże
- Siedziba główna
- Podłęże, małopolskie
- Branża
- Produkcja
Rok założenia
1990
Liczba pracowników
201-500
Liczba obserwujących
690
Excellent S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
Excellent S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Wrocław
- Niepołomice
- Poznań
- Lublin
- Tarnobrzeg
- Katowice
- Łódź
- Pruszków
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Excellent S.A. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Social Media/ Grafik
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
-
tworzenie treści (krótkich tekstów, zdjęć, grafik, filmików, reelsów, tiktoków) na firmowe media społecznościowe: Instagram, TikTok, Facebook, YouTube,
-
tworzenie długofalowych strategii komunikacyjnych,
-
tworzenie codziennego contentu, w tym RTM-ów;
-
bieżące monitorowanie trendów w mediach społecznościowych,
-
ścisła współpraca z innymi specjalistami Działu Marketingu.
Wymagania
-
doświadczenie w tworzeniu treści w social mediach,
-
bardzo dobra znajomość platform społecznościowych i ich algorytmów: Instagram, TikTok, Facebook, YouTube,
-
doświadczenie w tworzeniu Tiktoków i Reelsów,
-
znajomość aktualnych trendów w social mediach,
-
umiejętność tworzenia ciekawych i angażujących treści zgodnych ze strategią marki,
-
bardzo dobra znajomość programu graficznego oraz programu do montażu filmów np. CANVA, Adobe Photoshop lub inne,
-
poczucie estetyki, kreatywność, zaangażowanie,
-
lekkie pióro, umiejętność tworzenia poprawnych językowo tekstów,
-
mile widziana znajomość trendów wnętrzarskich.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę - zatrudnienie na pół etatu z możliwością zmiany,
-
po okresie wdrożenia możliwość pracy częściowo zdalnej/ hybrydowej,
-
możliwość połączenia pracy zawodowej z uczęszczaniem na studia,
-
atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
-
pakiet benefitów: dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne, prywatna opieka medyczna, świadczenia socjalne (paczki mikołajkowe dla dzieci i inne), dofinansowanie do szkoleń oraz do nauki języków obcych,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Serwisant
Excellent S.A.- Kokotów
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
obsługa napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych produktów wyposażenia łazienkowego,
-
diagnozowanie i usuwanie u klientów awarii i usterek systemów hydromasaży łazienkowych,
-
instalowanie oraz uruchamianie produktów wyposażenia łazienkowego zarówno u klientów, jak i w salonach ekspozycyjnych,
-
analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych,
-
uzgadnianie terminów i miejsc wykonania usług mobilnych,
-
wsparcie techniczne klientów, jak i partnerów handlowych,
-
przeprowadzanie szkoleń instalacyjnych dotyczących produktów wyposażenia łazienek,
-
przygotowywanie kosztorysów,
-
przygotowywanie raportów i dokumentacji z wykonywanych czynności.
Wymagania
-
wykształcenie średnie techniczne (preferowane kierunkowe - hydraulika, automatyka, elektrotechnika),
-
prawo jazdy kategorii B,
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
mile widziane uprawnienia eksploatacyjne elektryczne SEP do 1kV – w razie potrzeby istnieje możliwość zdobycia uprawnień na koszt pracodawcy,
-
znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
-
łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność obsługi klienta, wysoka kultura osobista,
-
dyspozycyjność, gotowość do pracy w charakterze mobilnym (województwa: małopolskie, śląskie, podkarpackie, świętokrzyskie),
-
mile widziana znajomość przepisów gwarancji oraz rękojmi.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie , w której:
- pracownicy zatrudniani są na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy,
- blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
- przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
- dajemy możliwości rozwoju,
-
pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8godzin/dobę), wolne weekendy,
-
wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
-
niezbędne narzędzia pracy takie jak: telefon, komputer, samochód służbowy po okresie wdrożenia,
-
możliwość uzyskania uprawnień elektrycznych SEP,
-
możliwość zdobycia dodatkowych uprawnień związanych z konserwacją i naprawą hydromasaży, na koszt pracodawcy,
-
szkolenia z zakresu prawa reklamacji i rękojmi,
-
benefity takie jak: pakiet Multisport, prywatna opieka medyczna, spotkania integracyjne, świadczenia socjalne (paczki mikołajkowe dla dzieci i inne),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Kierowca C+E
Excellent S.A.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
transport ładunków oraz ich prawidłowe rozmieszczenie i zabezpieczenie,
-
dbanie o stan techniczny pojazdów,
-
dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP,
-
kontrola prawidłowości wystawianych faktur, dokumentów przewozowych,
-
terminowa realizacja zleceń transportowych,
-
przestrzeganie przepisów związanych z kierowaniem pojazdami oraz z transportem towarów.
Wymagania
-
doświadczenie zawodowe w transporcie drogowym/ pracy na HDS,
-
prawo jazdy Kat. C+E (ważne szkolenie okresowe, badania lekarskie, psychologiczne),
-
uprawnienia HDS (zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi żurawi przewoźnych i przenośnych),
-
karta do tachografu cyfrowego,
-
znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym,
-
bardzo dobra organizacja pracy,
-
zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań, odpowiedzialność, samodyscyplina,
-
niekaralność, dyspozycyjność, dobry stan zdrowia, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
- ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
- blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
- przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym -
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
-
ciekawą, różnorodną pracę
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
bardzo dobre warunki pracy
-
kartę Multisport, spotkania integracyjne
-
dodatkowe świadczenia socjalne
-
bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Pracownik magazynowy
Excellent S.A.- 4 700-4 800 zł / mies.
- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
-
kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
-
dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
-
znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
-
bieżące prace porządkowe w magazynie,
-
praca w systemie dwuzmianowym.
Wymagania
-
chęć do pracy,
-
bardzo dobry stan zdrowia,
-
dobra organizacja pracy własnej,
-
rzetelność, dokładność, terminowość,
-
umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
-
dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
-
nauczamy wykonywania zawodu od podstaw.
-
pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
-
atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy - na początek oferujemy 3600zł netto (na rękę), oraz po 3-miesięcznym okresie próbnym system premiowy od 400zł netto/mies.,
-
bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
-
bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
-
możliwość zdobycia uprawnień do obsługi wózków widłowych lub suwnic na koszt pracodawcy.
-
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”
Excellent S.A.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
-
współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
-
pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.
Wymagania
-
doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
wykształcenie wyższe,
-
umiejętność czytania rysunku technicznego,
-
profesjonalna obsługa klientów,
-
wysoka kultura osobista, komunikatywność,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
-
dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
-
niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
-
dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne, prywatna opieka medyczna,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Magazynier
Excellent S.A.- Kowale
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
obsługa wózka widłowego wysokiego składowania,
-
przyjmowanie, wydawanie oraz inne operacje magazynowe zgodnie z obowiązującymi zasadami,
-
kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
-
kompletowanie zamówień,
-
bieżące prace porządkowe w magazynie,
-
dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
-
przestrzeganie przepisów BHP.
Wymagania
-
doświadczenie w pracy magazynowej wysokiego składowania,
-
doświadczenie w obsłudze systemu WMS oraz terminali mobilnych – mile widziane,
-
aktualne uprawnienia na wózki widłowe UDT,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
rzetelność, dokładność, terminowość,
-
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym
-
dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów prawie wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
-
pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy, 8godzin/dobę, praca w systemie jednozmianowym, wolne weekendy
-
wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
-
bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie wysokiego składowania,
-
opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Ponadto:
-
-
Programista PHP
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
konfiguracja i uruchamianie procesów w środowisku BPM,
-
testy w celu weryfikacji poprawności działania i błędów w procesie BPM,
-
tworzenie i rozwój wewnętrznych aplikacji z wykorzystaniem m.in. PHP, PostgreSQL,
-
rozwój aplikacji B2B,
-
udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju aplikacji,
Wymagania
-
doświadczenie w języku PHP (7.x),
-
umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych (mile widziany PostgreSQL),
-
doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych,
-
znajomość technologii HTML oraz CSS,
-
umiejętność pisania przejrzystego kodu,
-
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
Dodatkowym atutem będzie:
-
umiejętność korzystania z narzędzia PhpStorm,
-
znajomość JavaScript (React, Angular),
-
znajomość języka BPMN wykorzystywanego do modelowania procesów biznesowych,
-
praktyczna znajomość Linux,
-
doświadczenie w pracy z systemem kontroli wersji GIT.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
-
dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Pracownik magazynowy
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
-
kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
-
dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
-
znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
-
bieżące prace porządkowe w magazynie,
-
praca w systemie dwuzmianowym.
Wymagania
-
chęć do pracy,
-
bardzo dobry stan zdrowia,
-
dobra organizacja pracy własnej,
-
rzetelność, dokładność, terminowość,
-
umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
-
dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
-
nauczamy wykonywania zawodu od podstaw,
-
pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
-
atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy oraz dodatkowy system premiowy,
-
bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
-
bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
-
możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicowego na koszt pracodawcy.
-
-
Regionalny Manager ds. Sprzedaży (obszar północno- zachodni)
Excellent S.A.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
bezpośrednia obsługa kluczowych klientów prowadzących działalność na podległym terenie,
-
utrzymywanie prawidłowych relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
-
negocjowanie warunków handlowych z klientami,
-
realizacja ustalonych planów sprzedażowych,
-
bieżąca analiza i sporządzanie raportów sprzedażowych,
-
współtworzenie strategii sprzedażowej firmy,
-
monitorowanie działań konkurencji,
-
podnoszenie jakości realizowanych zadań,
-
promocja i dbanie o wizerunek firmy na rynku.
Wymagania
-
preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia, marketing, itp. lub techniczne,
-
min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (handel),
-
doświadczenie w pracy w branży hurtowego handlu szkłem budowlanym oraz znajomość krajowego rynku szkła będzie dodatkowym atutem,
-
bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel,
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
znajomość i doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi wspomagającymi procesy sprzedaży (programy ERP),
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej i odporność na stres,
-
nastawienie na realizację celów i efektywną współpracę,
-
zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
-
wysoka kultura osobista,
-
prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania regularnych podróży służbowych na podległym terenie.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
- ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
- blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
- każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy - jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
- przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym,
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system motywacyjny,
-
narzędzia niezbędne do wykonywania pracy w tym auto służbowe,
-
możliwość wykonywania pracy w systemie hybrydowym (zdalna - stacjonarna),
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
-
możliwości rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
-
prywatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Kierowca C+E
Excellent S.A.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
transport ładunków oraz ich prawidłowe rozmieszczenie i zabezpieczenie,
-
dbanie o stan techniczny pojazdów,
-
dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP,
-
kontrola prawidłowości wystawianych faktur, dokumentów przewozowych,
-
terminowa realizacja zleceń transportowych,
-
przestrzeganie przepisów związanych z kierowaniem pojazdami oraz z transportem towarów.
Wymagania
-
doświadczenie zawodowe w transporcie drogowym/ pracy na HDS,
-
prawo jazdy Kat. C+E (ważne szkolenie okresowe, badania lekarskie, psychologiczne),
-
uprawnienia HDS (zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi żurawi przewoźnych i przenośnych),
-
karta do tachografu cyfrowego,
-
znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym,
-
bardzo dobra organizacja pracy,
-
zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań, odpowiedzialność, samodyscyplina,
-
niekaralność, dyspozycyjność, dobry stan zdrowia, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
- ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
- blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
- przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym -
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
-
ciekawą, różnorodną pracę
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
bardzo dobre warunki pracy
-
kartę Multisport, spotkania integracyjne
-
dodatkowe świadczenia socjalne
-
bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Specjalista ds. Online Marketingu
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zarządzanie i administracja stroną www:
-
tworzenie i realizacja strategii marketingowej nastawionej na komunikację i sprzedaż,
-
tworzenie mailingów i newsletterów,
-
optymalizacja stron www zgodnie z regułami SEO,
-
zarządzanie działaniami w social mediach,
-
monitorowanie i analizowanie działań konkurencji,
-
aktualizacja oferty w ustalonych wersjach językowych: PL/ EN/ RU/ CZK /SK/ UA / HU,
Zarządzanie i współpraca B2B w kanale ON-LINE:
-
zarządzanie komunikacją z Klientami,
-
tworzenie promocji i analiza ich efektywności,
-
przygotowywanie szkoleń i materiałów produktowych,
-
analiza prowadzonych działań on-line,
-
korzystanie z narzędzi Google Analitycs, Hot Jar, Senuto,
-
przygotowywanie raportów,
Wymagania
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
praktyczna znajomość Google Analitycs, Google Adwords oraz wiedza z zakresu SEO i SEM,
-
umiejętność administracji stron CMS,
-
znajomość Content Marketingu,
-
znajomość funkcjonowania systemów marketing automation,
-
znajomość języka angielskiego,
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
-
dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Pracownik magazynowy
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
-
kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
-
dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
-
znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
-
bieżące prace porządkowe w magazynie,
-
praca w systemie dwuzmianowym.
Wymagania
-
chęć do pracy,
-
bardzo dobry stan zdrowia,
-
dobra organizacja pracy własnej,
-
rzetelność, dokładność, terminowość,
-
umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
-
dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
-
nauczamy wykonywania zawodu od podstaw.
-
pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
-
atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy oraz dodatkowy system premiowy,
-
bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
-
bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
-
możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicowego na koszt pracodawcy.
-
-
Specjalista ds. Online Marketingu
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zarządzanie i administracja stroną www:
-
tworzenie i realizacja strategii marketingowej nastawionej na komunikację i sprzedaż,
-
tworzenie mailingów i newsletterów,
-
optymalizacja stron www zgodnie z regułami SEO,
-
zarządzanie działaniami w social mediach,
-
monitorowanie i analizowanie działań konkurencji,
-
aktualizacja oferty w ustalonych wersjach językowych: PL/ EN/ RU/ CZK /SK/ UA / HU,
Zarządzanie i współpraca B2B w kanale ON-LINE:
-
zarządzanie komunikacją z Klientami,
-
tworzenie promocji i analiza ich efektywności,
-
przygotowywanie szkoleń i materiałów produktowych,
-
analiza prowadzonych działań on-line,
-
korzystanie z narzędzi Google Analitycs, Hot Jar, Senuto,
-
przygotowywanie raportów,
Wymagania
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
praktyczna znajomość Google Analitycs, Google Adwords oraz wiedza z zakresu SEO i SEM,
-
umiejętność administracji stron CMS,
-
znajomość Content Marketingu,
-
znajomość funkcjonowania systemów marketing automation,
-
znajomość języka angielskiego,
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
-
dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Programista PHP
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
konfiguracja i uruchamianie procesów w środowisku BPM,
-
testy w celu weryfikacji poprawności działania i błędów w procesie BPM,
-
tworzenie i rozwój wewnętrznych aplikacji z wykorzystaniem m.in. PHP, PostgreSQL,
-
rozwój aplikacji B2B,
-
udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju aplikacji,
Wymagania
-
doświadczenie w języku PHP (7.x), JavaScript (React)
-
umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych (mile widziany PostgreSQL),
-
doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych,
-
znajomość technologii HTML oraz CSS,
-
umiejętność pisania przejrzystego kodu,
-
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
Dodatkowym atutem będzie:
-
umiejętność korzystania z narzędzia PhpStorm,
-
znajomość języka BPMN wykorzystywanego do modelowania procesów biznesowych,
-
praktyczna znajomość Linux,
-
doświadczenie w pracy z systemem kontroli wersji GIT.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
-
dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Magazynier - Kierowca
Excellent S.A.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
załadunek i rozładunek towarów
-
transport ładunków
-
dbanie o stan techniczny pojazdów
-
dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP
-
wykonywanie zleconych prac magazynowych
-
przyjmowanie oraz wydawanie towarów
-
dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowo- transportowej
-
rozmieszczanie i składowanie towaru w określony sposób
Wymagania
-
doświadczenie w pracy na stanowisku Kierowcy/ Magazyniera
-
bardzo dobra organizacja pracy
-
zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań
-
uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C
-
uczciwość, sumienność
Mile widziane:
• uprawnienia do obsługi suwnic
• uprawnienia operatora żurawi HDS
• uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C+EOferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
- ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
- blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
- przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
-
ciekawą, różnorodną pracę
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
bardzo dobre warunki pracy
-
kartę Multisport, spotkania integracyjne
-
dodatkowe świadczenia socjalne
-
bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”
Excellent S.A.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
-
współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
-
pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.
Wymagania
-
doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
wykształcenie wyższe,
-
umiejętność czytania rysunku technicznego,
-
profesjonalna obsługa klientów,
-
wysoka kultura osobista, komunikatywność,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
-
dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
-
niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
-
dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”
Excellent S.A.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
-
współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
-
pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.
Wymagania
-
doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
wykształcenie wyższe,
-
umiejętność czytania rysunku technicznego,
-
profesjonalna obsługa klientów,
-
wysoka kultura osobista, komunikatywność,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
-
dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
-
niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
-
dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Specjalista ds. Logistyki Sprzedaży
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
• organizacja, planowanie i bieżąca obsługa logistyczna sprzedaży w sektorze B2B
• udział w organizowaniu i optymalizacji transportów towaru dla klientów na terenie Polski
• współpraca z klientami w zakresie realizacji zamówień, realizowanie wysyłki z magazynu
• wybór transportu dla planowanej wysyłki (transport własny/spedycja)
• kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki
• terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów związanych z procesem sprzedaży, przestrzeganie obowiązujących procedur z zakresie prowadzenia wymaganej dokumentacji
• ścisła współpraca z magazynem i działem sprzedaży i transportu
• współpraca z firmami spedycyjnymi i poszerzanie bazy danych przewoźnikówWymagania
• wykształcenie wyższe ekonomiczne lub kierunkowe: transport, logistyka
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w spedycji lub dziale logistyki
• bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne (programy ERP)
• bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz odporność na stres
• nastawienie na realizację celów i efektywną współpracę
• zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
• umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
• pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
• ciekawą, różnorodną pracę dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, handlowymi, samodzielnością
• atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i motywacyjnej ( po okresie próbnym)
• bardzo dobre warunki pracyBenefity:
• karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
• bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Specjalista ds. BHP i p.poż.
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
-
Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań,
-
Identyfikowanie potencjalnych źródeł zagrożeń, nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla otoczenia oraz rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka,
-
Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
-
Kontakt i współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie wymaganym przez odpowiednie przepisy i regulacje prawne,
-
Współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i p.poż.,
-
Organizowanie i przeprowadzanie niezbędnych szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP i p.poż.,
-
Przeprowadzanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego,
-
Organizowanie próbnych ewakuacji,
-
Przeprowadzanie bieżących kontroli stanowisk pracy w zakresie przestrzegania zasad BHP,
-
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP, Ochrony Środowiska oraz Ochrony Przeciwpożarowej,
-
Czynny udział w odbiorach i przeglądach maszyn,
-
Sporządzanie i komunikacja raportów, analiz i zestawień.
Wymagania
-
Wykształcenie kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu BHP,
-
Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym,
-
Uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej,
-
Dobra znajomość języka angielskiego,
-
Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office (Outlook, Excel, Power Point),
-
Umiejętność przeprowadzania szkoleń i audytów wewnętrznych,
-
Proaktywne podejście do działań w zakresie BHP, proponowanie nowych rozwiązań i inicjatyw zwiększających bezpieczeństwo,
-
Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów BHP i p.poż. oraz prawa pracy oraz zagadnień związanych z doskonaleniem systemu bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne,
-
Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
-
przestrzega się zasady work-life balance,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
-
zatrudnienie B2B lub na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
-
maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Projektant
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
graficzne opracowywanie projektów wnętrz w oparciu o wybrane materiały: rzuty z układem podłóg, stolarki, kolorystyki, pełna dokumentacja techniczna dotycząca opracowania projektu wnętrz/łazienki wraz z wizualizacjami, ewentualnie poszerzony zakres dokumentacji stosownie do ustaleń z inwestorem
-
spotkania z klientami w celu wyboru materiałów w obrębie pakietów proponowanych przez Dział inwestycji, z możliwością rozszerzenia prac projektowych stosownie do potrzeb klienta
-
inwentaryzacja opracowywanego mieszkania
-
przygotowywanie pełnej specyfikacji materiałowej niezbędnej do zamówienia
Wymagania
-
doświadczenie w projektowaniu wnętrz/łazienek - min. 1 rok
-
znajomość programów Cad Decor oraz Corel Draw
-
znajomość branży wyposażenia łazienek
-
staranność, dokładność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
-
kreatywność, elastyczność, dyspozycyjność
-
umiejętność pracy pod presją czasu
-
umiejętność komunikowania się w j. angielskim może być dodatkowym atutem
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, wzajemnie satysfakcjonującą współpracą
-
przestrzega się zasady work-life balance
Ponadto oferujemy:
-
interesującą, kreatywną pracę, dedykowaną pasjonatom projektowania wnętrz w Dziale Inwestycji, zajmującym się realizacją zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
-
szerokie spectrum rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń
-
formę zatrudnienia do wyboru: umowę o pracę w systemie zadaniowym, umowę B2B lub umowę o dzieło
-
karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-