Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
NADZIEJA praca
Czy to Twoja firma?
Fundacja Zapobiegania i Resocjalizacji Uzależnień „NADZIEJA”
Katolicki Ośrodek Wychowania i Terapii Młodzieży „NADZIEJA”
hr / kadry
Oferty pracy "NADZIEJA"
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. płac
"Społem" PSS w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Specjalista ds. kadr i płac
SZCZĘŚNIAK Pojazdy Specjalne sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana -
Pracownik działu kadr i płac
Wala Sp. z o.o.- Wilkowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Przyjazna atmosfera
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 14.12.2024
Mapy "NADZIEJA"
Centrum Terapii i Wspierania Rodziny "Nadzieja"
Centrum Terapii i Wspierania Rodziny "Nadzieja"
Praca "NADZIEJA" - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. kadr i płac
"NADZIEJA"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Wśród Twoich obowiązków znajdzie się m.in.:
-
obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, w tym: prowadzenie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych, naliczaniem wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, sporządzanie list płac, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, PFRON,
-
przygotowanie dokumentacji kadrowo-płacowej do kontroli, m.in. z ZUS, US,
-
dostosowywanie działalności organizacji do aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, w tym bieżące śledzenie zmian,
-
wdrażanie rozwiązań systemowych i procedur usprawniających obsługę kadrowo -płacową w organizacji i obieg informacji,
-
przygotowywanie raportów, statystyk i analiz z zakresu kadrowo-płacowego.
Wymagania
Aplikuj jeśli:
-
posiadasz minimum roczne doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
-
samodzielnie obsługiwałeś/-aś kadrowo i płacowo przynajmniej 30 pracowników zatrudnionych na umowach o pracę oraz cywilnoprawnych,
-
biegle znasz przepisy: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych dotyczących pracowników oraz organizacji pożytku publicznego (OPP),
-
potrafisz obsługiwać program Gratyfikant (mile widziane),
-
cechuje Cię bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel),
-
masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego oraz logicznego myślenia,
-
potrafisz efektywnie organizować swoją pracę, jesteś odporny/-a na stres,
-
posiadasz cechy tj.: rzetelność, solidność, dokładność, komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania,
-
jesteś otwarty na wykonywanie innych prac biurowych w administracji Fundacji tj. m.in. redagowanie pism, współudział w rozliczaniu dotacji
Oferujemy
-
pracę na umowę o pracę lub umowę zlecenie (równoważnik ½ etatu) w prężnie działającej organizacji pozarządowej,
-
ruchome i elastyczne godziny pracy,
-
nowe wyzwania i rozwój zawodowy,
-
pracę w zespole ludzi, dla których ważny jest drugi człowiek
kontakt: fundacja@nadzieja.bielsko.pl, tel. 33 487 67 39, 665 020 609
-