Fundacja Zapobiegania i Resocjalizacji Uzależnień „NADZIEJA


Katolicki Ośrodek Wychowania i Terapii Młodzieży „NADZIEJA

"NADZIEJA" najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
hr / kadry

Oferty pracy "NADZIEJA"

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Specjalista ds. płac

    "Społem" PSS w Bielsku-Białej
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Specjalista ds. kadr i płac

    SZCZĘŚNIAK Pojazdy Specjalne sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • Pracownik działu kadr i płac

    Wala Sp. z o.o.
    • Wilkowice
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 14.12.2024

Mapy "NADZIEJA"

Centrum Terapii i Wspierania Rodziny "Nadzieja"

Centrum Terapii i Wspierania Rodziny "Nadzieja"

Praca "NADZIEJA" - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. kadr i płac

    "NADZIEJA"
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Wśród Twoich obowiązków znajdzie się m.in.:

      • obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, w tym: prowadzenie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych, naliczaniem wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, sporządzanie list płac, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, PFRON,
      • przygotowanie dokumentacji kadrowo-płacowej do kontroli, m.in. z ZUS, US,
      • dostosowywanie działalności organizacji do aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, w tym bieżące śledzenie zmian,
      • wdrażanie rozwiązań systemowych i procedur usprawniających obsługę kadrowo -płacową w organizacji i obieg informacji,
      • przygotowywanie raportów, statystyk i analiz z zakresu kadrowo-płacowego.

      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • posiadasz minimum roczne doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
      • samodzielnie obsługiwałeś/-aś kadrowo i płacowo przynajmniej 30 pracowników zatrudnionych na umowach o pracę oraz cywilnoprawnych,
      • biegle znasz przepisy: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych dotyczących pracowników oraz organizacji pożytku publicznego (OPP),
      • potrafisz obsługiwać program Gratyfikant (mile widziane),
      • cechuje Cię bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel),
      • masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego oraz logicznego myślenia,
      • potrafisz efektywnie organizować swoją pracę, jesteś odporny/-a na stres,
      • posiadasz cechy tj.: rzetelność, solidność, dokładność, komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania,
      • jesteś otwarty na wykonywanie innych prac biurowych w administracji Fundacji tj. m.in. redagowanie pism, współudział w rozliczaniu dotacji


      Oferujemy

      • pracę na umowę o pracę lub umowę zlecenie (równoważnik ½ etatu) w prężnie działającej organizacji pozarządowej,
      • ruchome i elastyczne godziny pracy,
      • nowe wyzwania i rozwój zawodowy,
      • pracę w zespole ludzi, dla których ważny jest drugi człowiek

      kontakt: fundacja@nadzieja.bielsko.pl, tel. 33 487 67 39, 665 020 609

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy