Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie – instytucją, która od pierwszego dnia roku 1999 nieustannie pracuje na rzecz mieszkańców naszego regionu. Naszą misją jest tworzenie efektywnego systemu pracy, który odpowiada na potrzeby społeczeństwa i wspiera dynamiczny rozwój Mazowsza.
Z dumą pełnimy rolę lidera w branży HR, zatrudniając ponad tysiąc specjalistów, którzy każdego dnia wkładają swoją wiedzę i pasję w budowanie lepszej przyszłości dla naszego województwa. Nasz zespół to fundament, na którym opiera się nasza działalność – to dzięki ich zaangażowaniu możemy realizować nasze ambitne cele.
Jako organizacja, stawiamy na profesjonalizm i sprawność działania. Nasze wysiłki zostały wielokrotnie docenione przez niezależne instytucje, co potwierdzają liczne nagrody, certyfikaty i wyróżnienia. Jesteśmy dumni, że nasz Zintegrowany System Zarządzania spełnia najwyższe standardy, co gwarantuje najwyższą jakość świadczonych przez nas usług.
Nasza wizja to nie tylko doskonałe zarządzanie i jakość, ale również ciągłe dążenie do doskonalenia. Chcemy być blisko ludzi, rozumieć ich potrzeby i na nie odpowiadać, tworząc rozwiązania, które ułatwiają życie i pracę. Jesteśmy przekonani, że tylko poprzez ciągły rozwój i adaptację do zmieniającego się świata możemy skutecznie służyć społeczności Mazowsza.
Zapraszamy do współpracy i dołączenia do naszej historii, która każdego dnia jest pisana przez ludzi, dla ludzi. Razem możemy więcej.
prawo i administracja państwowa administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Kawa / herbata
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Możliwość zdobycia uprawnień
-
Praca zdalna
-
Przyjazna atmosfera
-
Szkolenia dofinansowane
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Siedziba główna
Godziny otwarcia Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
poniedziałek | 08:00 - 16:00 |
wtorek | 08:00 - 16:00 |
środa | 08:00 - 16:00 |
czwartek | 08:00 - 16:00 |
piątek | 08:00 - 16:00 |
sobota | Zamknięte |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Łódź
- Kobyłka
- Sierpc
- Zielona Góra
- Pionki
- Wrocław
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie - oferty archiwalne
-
GŁÓWNY SPECJALISTA
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
wymiar etatu – 1/1Kwota wynagrodzenia brutto, obejmująca wszystkie składniki płacowe, w przedziale:
8200 do 8800 złWymagania
Do Twoich zadań będzie należało m. in.:-
Zarządzanie infrastrukturą techniczną obejmujące w szczególności:
-
administrowanie serwerami i serwerowymi systemami operacyjnymi;
-
administrowanie aplikacjami do monitorowania infrastruktury technicznej;
-
administrowanie domeną Active Directory;
-
administrowanie infrastrukturą sieciową.
-
-
Monitorowanie i zapewnienie poprawnego działania infrastruktury sieciowej i infrastruktury serwerowej.
-
Diagnozowanie niesprawności infrastruktury sieciowej lub infrastruktury serwerowej.
-
Współdziałanie w zakresie opracowania, aktualizowania, monitorowania i utrzymania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania o udzielenie informacji o osobie).
-
Udokumentowane wyższe wykształcenie.
-
Udokumentowany co najmniej 4 letni staż pracy ogółem.
-
Udokumentowane doświadczenie w administrowaniu systemami serwerowymi.
-
Udokumentowane doświadczenie w administrowaniu sieciami komputerowymi lub zarządzaniu aplikacjami bazodanowymi.
-
Udokumentowana praktyczna znajomość:
-
administrowania systemami serwerowymi;
-
administrowania usługami katalogowymi;
-
protokołu TCP/IP.
-
-
Znajomość obsługi komputera – na poziomie administratora systemu komputerowego (konfiguracja sprzętu, administrowanie systemem operacyjnym i aplikacjami).
-
Szkolenia w zakresie:
-
systemów lub usług serwerowych;
-
zarządzania sieciami teleinformatycznymi;
-
bezpieczeństwa informacji;
-
baz danych,
-
-
Posiadanie kompetencji:
-
sumienności,
-
rozwiązywania problemów,
-
myślenia analitycznego,
-
wiedzy zawodowej,
-
samodzielności.
-
-
Znajomość języka angielskiego – na stanowisku pracy przewiduje się posługiwanie się dokumentacją techniczną.
-
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
-
Praca w siedzibie urzędu.
-
Praca w zespole.
-
Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem zewnętrznym.
W przypadku aplikacji kandydata z niepełnosprawnością – wszystkie etapy rekrutacji dostosowywane są do potrzeb i w uzgodnieniu z kandydatem. Urząd jest pracodawcą równych szans, zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborach na wolne stanowiska pracy.(W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%).Twoja oferta powinna zawierać:-
Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy.
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenia dla kandydatów.
-
Kserokopie dyplomów.
-
Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy), potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań.
-
Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaprosić na test.
Oferujemy
Jak dołączyć do naszego zespołu? Dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej wyślij do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie za pomocą poniższego przycisku DOŁĄCZ DO NAS lub korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, uwzględniając numer oferty w tytule wiadomości, tj. „Oferta pracy nr 59.2022”. -
-
GŁÓWNY SPECJALISTA
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
wymiar etatu – 1/1Kwota wynagrodzenia brutto, obejmująca wszystkie składniki płacowe, w przedziale:
7700 do 8300 złWymagania
Do Twoich zadań będzie należało m. in.:-
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem rezultatów projektów w zakresie informacji przestrzennej i elektronicznej administracji, (w tym projektów „Przyspieszenie wzrostu konkurencyjności województwa mazowieckiego, przez budowanie społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy poprzez stworzenie zintegrowanych baz wiedzy o Mazowszu” i „Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego wspomagającej niwelowanie dwudzielności potencjału województwa”, „Szerokopasmowy Internet dla Mazowsza”), w tym portalu wrotamazowsza.pl.
-
Udział w realizacji projektu „E-zdrowie dla Mazowsza 2”.
-
Udział w utrzymaniu systemu klasy ERP marki OTAGO.
-
Utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi i zespołami projektowymi, przygotowywanie korespondencji do jednostek samorządu terytorialnego, jednostek organizacyjnych samorządów, ministerstw.
-
Prowadzenie analiz i sprawozdawczości związanej z realizacją projektów dotyczących elektronicznej administracji i geoinformacji, internetu szerokopasmowego i e-zdrowia.
-
Współpraca z instytucjami i organami administracji samorządowej przy eksploatacji oraz rozwijaniu systemów teleinformatycznych powstałych w ramach zrealizowanych projektów.
-
Formułowanie wniosków wynikających ze zrealizowanych projektów i ich wdrażanie w obszarze inicjatyw projektowych.
-
Współpraca z instytucjami kontrolnymi w zakresie prawidłowości realizacji projektów.
-
Realizowanie zadań związanych ze wsparciem partnerów projektów w obszarze przygotowania partnerów do wdrożenia e-usług, systemów oraz usług danych przestrzennych i publikacji danych przestrzennych.
-
Prowadzenie działań na rzecz zapewnienia integracji e-usług i systemów oraz zachowania ich interoperacyjności z e-usługami i systemami działającymi lub planowanymi do uruchomienia w jednostkach samorządu terytorialnego Województwa Mazowieckiego oraz na poziomie administracji rządowej.
-
Wsparcie w doborze infrastruktury sprzętowej w jednostkach samorządu terytorialnego Województwa Mazowieckiego.
-
Promowanie i popularyzowanie zasad funkcjonowania elektronicznej administracji publicznej oraz systemów informacji przestrzennej w województwie.
-
Przygotowywanie projektów uchwał Zarządu oraz projektów informacji przedkładanych na posiedzenia Zarządu.
-
Opracowywanie i przedkładanie projektu planu finansowego oraz wniosków o zmianę tego planu, a także sprawozdań z wykonania i zaangażowania budżetu.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania
o udzielenie informacji o osobie). -
Udokumentowane wykształcenie wyższe.
-
Udokumentowany co najmniej 4 letni staż pracy ogółem.
-
Udokumentowane doświadczenie przy wykonywaniu prac związanych z realizacją projektów informatycznych lub geoinformatycznych.
-
Udokumentowana praktyczna znajomość zarządzania projektami lub utrzymaniem rezultatów projektów lub analityki informatycznej lub zamówień publicznych z zakresu informatyzacji lub geoinformacji.
-
Znajomość programów do zarządzania projektami (np. MS Project).
-
Obsługa komputera – praktyczna znajomość pakietu MS Office w tym w szczególności tworzenia makr i formuł w arkuszach kalkulacyjnych.
-
Szkolenia w zakresie zarządzania projektami lub modelowania procesów biznesowych lub utrzymania systemów informatycznych potwierdzone stosownymi zaświadczeniami lub świadectwami lub dyplomami.
-
Posiadanie kompetencji:
-
administrowania/prowadzenia dokumentacji,
-
budowania relacji,
-
innowacyjności i elastyczności,
-
dążenia do rezultatów/przedsiębiorczości,
-
myślenia analitycznego.
-
-
Umiejętność konstruowania treści umów cywilnoprawnych.
-
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
-
Praca w siedzibie urzędu.
-
Praca w zespole.
-
Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem zewnętrznym.
W przypadku aplikacji kandydata z niepełnosprawnością – wszystkie etapy rekrutacji dostosowywane są do potrzeb i w uzgodnieniu z kandydatem. Urząd jest pracodawcą równych szans, zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborach na wolne stanowiska pracy.(W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%).Twoja oferta powinna zawierać:-
Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy.
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenia dla kandydatów.
-
Kserokopie dyplomów.
-
Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy), potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań.
-
Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaprosić na test.
Oferujemy
Jak dołączyć do naszego zespołu? Dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej wyślij do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie za pomocą poniższego przycisku DOŁĄCZ DO NAS lub korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, uwzględniając numer oferty w tytule wiadomości, tj. „Oferta pracy nr 58.2022”. -
-
GŁÓWNY SPECJALISTA
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
wymiar etatu – 1/1Kwota wynagrodzenia brutto, obejmująca wszystkie składniki płacowe, w przedziale:
7200 do 7800 złWymagania
Do Twoich zadań będzie należało m. in.:-
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i utrzymaniem rezultatów projektów z zakresu m.in. cyfryzacji danych przestrzennych i informacji przestrzennej w tym opracowanie, uzgadnianie i weryfikacja dokumentacji projektowej oraz ocena dokumentacji przygotowywanej przez wykonawców, wdrażanie procedur zarządzania projektami.
-
Przygotowanie dokumentacji merytorycznej z zakresu wykonania i kontroli cyfryzacji danych przestrzennych w celu przygotowania zamówienia publicznego.
-
Prowadzenie analiz finansowych i sprawozdawczości związanej z realizacją projektów dotyczących geoinformacji.
-
Realizowanie zadań związanych ze wsparciem partnerów projektów w obszarze: cyfryzacji danych przestrzennych poziomu powiatowego i wdrożeń publikacji usług danych przestrzennych oraz systemów informatycznych.
-
Współpraca z instytucjami kontrolnymi w zakresie prawidłowości realizacji zadań projektowych.
-
Weryfikacja dokumentacji i harmonogramów z zakresu m.in. wykonania i kontroli cyfryzacji zbiorów geodezyjnych oraz kontrola zgodności realizacji prac z umowami, organizowanie spotkań z partnerami projektów i wykonawcami realizującymi zawarte umowy, organizacja procesu odbiorów technicznych i formalnych zamówień objętych projektem.
-
Formułowanie wniosków wynikających ze zrealizowanych projektów i ich wdrażanie w obszarze inicjatyw projektowych.
-
Przygotowywanie projektów uchwał Zarządu oraz projektów informacji przedkładanych na posiedzenia Zarządu.
-
Opracowywanie i przedkładanie projektu planu finansowego oraz wniosków o zmianę tego planu, a także sprawozdań z wykonania i zaangażowania budżetu.
-
Promowanie i popularyzowanie zasad funkcjonowania systemów informacji przestrzennej w województwie.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania o udzielenie informacji o osobie).
-
Udokumentowane wykształcenie wyższe.
-
Udokumentowany co najmniej 4 letni staż pracy ogółem.
-
Udokumentowane doświadczenie w realizacji zadań z zakresu projektów geoinformatycznych lub związanych z realizacją cyfryzacji zbiorów danych przestrzennych lub związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych.
-
Udokumentowana praktyczna znajomość zarządzania projektami lub utrzymaniem rezultatów projektów lub zamówień publicznych z zakresu informatyzacji lub geoinformacji lub cyfryzacji danych przestrzennych lub znajomość prac geodezyjnych.
-
Obsługa komputera – praktyczna znajomość pakietu MS Office w tym zaawansowanych funkcji MS Excel.
-
Studia podyplomowe/ kursy/ szkolenia w zakresie zarządzania projektami lub uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii potwierdzone stosownymi zaświadczeniami lub świadectwami lub dyplomami.
-
Posiadanie kompetencji:
-
samodzielności,
-
dążenia do rezultatów/przedsiębiorczości,
-
dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
-
pracy zespołowej/współpracy w zespole,
-
komunikatywności,
-
-
Znajomość zagadnień z zakresu geodezji i kartografii – będzie weryfikowana podczas rozmowy rekrutacyjnej.
-
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
-
Praca w siedzibie urzędu.
-
Praca w zespole.
-
Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem zewnętrznym.
W przypadku aplikacji kandydata z niepełnosprawnością – wszystkie etapy rekrutacji dostosowywane są do potrzeb i w uzgodnieniu z kandydatem. Urząd jest pracodawcą równych szans, zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborach na wolne stanowiska pracy.(W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%).Twoja oferta powinna zawierać:-
Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy.
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenia dla kandydatów.
-
Kserokopie dyplomów.
-
Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy), potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań.
-
Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaprosić na test.
Oferujemy
Jak dołączyć do naszego zespołu? Dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej wyślij do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie za pomocą poniższego przycisku DOŁĄCZ DO NAS lub korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, uwzględniając numer oferty w tytule wiadomości, tj. „Oferta pracy nr 60.2022”. -
-
MŁODSZY REFERENT
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
wymiar etatu – 1/1Kwota wynagrodzenia brutto, obejmująca wszystkie składniki płacowe, w przedziale:
4100 do 4700 zł
Do Twoich zadań będzie należało m. in.:-
Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendium dla studentów kształcących się na kierunkach medycznych.
-
Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem dostępności i jakości świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SP ZOZ i spółki.
-
Współpraca z SP ZOZ, a w szczególności: monitorowanie realizacji zadań statutowych
w powiązaniu z sytuacją finansową, monitorowanie spraw w zakresie przekształceń wewnętrznych, analizowanie jakości realizowanych zadań. -
Monitorowanie i analiza działalności leczniczej wykonywanej przez spółki oraz współpraca w tym zakresie z Departamentem Nadzoru Właścicielskiego i Inwestycji.
Wymagania
Aplikując pamiętaj, że niezbędne jest:-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania
o udzielenie informacji o osobie). -
Udokumentowane wyższe wykształcenie.
-
Udokumentowane odbycie praktyki/stażu w:
-
administracji publicznej
lub -
jednostkach organizacyjnych ochrony zdrowia|
lub -
jednostkach finansujących publiczną opiekę zdrowotną.
-
-
Udokumentowana wiedza z zakresu stosowania przepisów dotyczących ustawy o działalności leczniczej lub administracji publicznej zdobyta w trakcie m.in. studiów, kursów, praktyk, stażu potwierdzona stosownymi zaświadczeniami, świadectwami lub dyplomami.
-
Obsługa komputera - pakietu MS Office.
-
Posiadanie kompetencji:
-
komunikatywności,
-
zarządzania sobą,
-
pracy zespołowej,
-
sumienności/rzetelności,
-
myślenia analitycznego.
-
Oferujemy
-
Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
-
Pracę w nowocześnie zarządzanej i docenianej na rynku instytucji
-
Podnoszenie kwalifikacji, rozwój zawodowy
-
Możliwość awansu
-
Wsparcie zespołu
-
Dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze
-
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
-
Praca w siedzibie urzędu.
-
Praca w zespole.
-
Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem zewnętrznym.
W przypadku aplikacji kandydata z niepełnosprawnością – wszystkie etapy rekrutacji dostosowywane są do potrzeb i w uzgodnieniu z kandydatem. Urząd jest pracodawcą równych szans, zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborach na wolne stanowiska pracy. (W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%). Twoja oferta powinna zawierać:-
Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy.
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenia dla kandydatów.
-
Kserokopie dyplomów.
-
Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy), potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu
z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań. -
Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaprosić na test.
-
-
PODINSPEKTOR
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
wymiar etatu – 1/1Kwota wynagrodzenia brutto, obejmująca wszystkie składniki płacowe, w przedziale:
4700 do 5300 zł.Do Twoich zadań będzie należało m. in.:-
Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendium dla studentów kształcących się na kierunkach medycznych.
-
Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem dostępności i jakości świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SP ZOZ i spółki.
-
Udzielanie odpowiedzi na listy i interwencje w zakresie ochrony zdrowia.
-
Wykonywanie czynności w ramach współpracy z Departamentem Kontroli w zakresie rozpatrywania skarg i wniosków, o których mowa w Dziale VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, dotyczących realizowanych zadań.
-
Współpraca z SP ZOZ, a w szczególności: monitorowanie realizacji zadań statutowych w powiązaniu z sytuacją finansową, monitorowanie spraw w zakresie przekształceń wewnętrznych, analizowanie jakości realizowanych zadań.
-
Monitorowanie i analiza działalności leczniczej wykonywanej przez spółki oraz współpraca w tym zakresie z Departamentem Nadzoru Właścicielskiego i Inwestycji.
Wymagania
Aplikując pamiętaj, że niezbędne jest:-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania
o udzielenie informacji o osobie). -
Udokumentowane wyższe wykształcenie.
-
Udokumentowane odbycie praktyki/stażu w:
-
administracji publicznej
lub -
jednostkach organizacyjnych ochrony zdrowia
lub -
jednostkach finansujących publiczną opiekę zdrowotną.
-
-
Udokumentowana wiedza z zakresu stosowania przepisów dotyczących ustawy o działalności leczniczej.
-
Obsługa komputera - pakietu MS Office.
-
Posiadanie kompetencji:
-
sumienności/rzetelności,
-
myślenia analitycznego,
-
rozwoju zawodowego,
-
komunikatywności,
-
pracy zespołowej.
-
Oferujemy
-
Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
-
Pracę w nowocześnie zarządzanej i docenianej na rynku instytucji
-
Podnoszenie kwalifikacji, rozwój zawodowy
-
Możliwość awansu
-
Wsparcie zespołu
-
Dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze
-
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
-
Praca w siedzibie urzędu.
-
Praca w zespole.
-
Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem zewnętrznym.
W przypadku aplikacji kandydata z niepełnosprawnością – wszystkie etapy rekrutacji dostosowywane są do potrzeb i w uzgodnieniu z kandydatem. Urząd jest pracodawcą równych szans, zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborach na wolne stanowiska pracy. (W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%). Twoja oferta powinna zawierać:-
Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy.
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenia dla kandydatów.
-
Kserokopie dyplomów.
-
Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy), potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu
z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań. -
Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaprosić na test.
-
-
INSPEKTOR
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Do Twoich zadań będzie należało m. in.:Wykonywanie zadań związanych z wdrażaniem projektów realizowanych w Biurze Wspierania Szkolnictwa Zawodowego w ramach X Osi priorytetowej „Edukacja dla rozwoju regionu” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym w szczególności:-
obsługa finansowa projektów współfinansowanych z UE,
-
monitorowanie postępu rzeczowego finansowego,
-
kontakt z beneficjentami/partnerami/kontrahentami,
-
działania informacyjno-promocyjne projektów współfinansowanych z UE,
-
przygotowywanie/zmiany wniosków o przyznanie pomocy oraz wniosków o płatność.
Wymagania
Aplikując pamiętaj, że niezbędne jest:-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania o udzielenie informacji o osobie).
-
Udokumentowane wyższe wykształcenie.
-
Udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy ogółem.
-
Udokumentowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub udokumentowane doświadczenie w realizacji zadań z zakresu projektów współfinansowanych z zewnętrznych źródeł finansowania, np. z Unii Europejskiej.
-
Udokumentowana praktyczna wiedza z zakresu finansów i/lub rachunkowości.
-
Obsługa komputera - pakietu MS Office.
-
Kursy i/lub szkolenia z zakresu funduszy unijnych oraz finansów publicznych, potwierdzone stosownymi zaświadczeniami, świadectwami lub dyplomami.
-
Posiadanie kompetencji:
-
sumienności/rzetelności,
-
myślenia analitycznego,
-
rozwoju zawodowego,
-
komunikatywności,
-
pracy zespołowej.
-
Twoja oferta powinna zawierać:-
Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy.
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenia dla kandydatów.
-
Kserokopie dyplomów.
-
Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy), potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań.
-
Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaprosić na test.
Oferujemy
-
wymiar etatu – 1/1
-
kwota wynagrodzenia brutto, obejmująca wszystkie składniki płacowe, w przedziale: 6000 do 6600 zł
-
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
-
Praca w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą urzędu.
-
Praca w zespole i indywidualna.
-
Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem zewnętrznym.
-
-
PODINSPEKTOR
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
wymiar etatu – 1/1Kwota wynagrodzenia brutto, obejmująca wszystkie składniki płacowe, w przedziale: 4700 do 5300 zł.Do Twoich zadań będzie należało m. in.:-
Weryfikacja wniosków o przeprowadzenie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie.
-
Przygotowywanie ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska.
-
Zbieranie, selekcja, segregowanie i archiwizowanie napływających aplikacji.
-
Przygotowywanie list osób spełniających wymogi formalne.
-
Przygotowywanie i udział w rozmowach rekrutacyjnych w charakterze członka komisji rekrutacyjnej kandydatów do pracy w Urzędzie Marszałkowskim oraz sporządzanie z nich protokołów.
-
Przygotowywanie pisemnych uzasadnień dokonanych wyborów na ogłoszenia do departamentów/kancelarii Urzędu.
-
Monitorowanie księgi stanowisk i jej aktualizacja.
-
Współpraca z portalami społecznościowymi w zakresie rekrutacji.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca
w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania o udzielenie informacji o osobie). -
Udokumentowane wyższe wykształcenie.
-
Udokumentowane odbycie stażu/praktyk w realizacji zadań z zakresu rekrutacji kandydatów do pracy.
-
Udokumentowana wiedza z zakresu rekrutacji zdobyta m.in.: w czasie studiów, kursów, praktyk, potwierdzona stosownymi zaświadczeniami, świadectwami lub dyplomami.
-
Znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office.
-
Posiadanie kompetencji:
-
myślenia analitycznego,
-
procedur – znajomości i stosowania,
-
administracji / prowadzenia dokumentacji,
-
sumienności / rzetelności,
-
pracy zespołowej.
-
-
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
-
Praca w siedzibie urzędu.
-
Praca w zespole.
-
Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem zewnętrznym.
-
Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy.
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenia dla kandydatów.
-
Kserokopie dyplomów.
-
Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy), potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań.
-
Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaprosić na test.
Dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej wyślij do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie za pomocą przycisku APLIKUJ lub korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, uwzględniając numer oferty w tytule wiadomości, tj. „Oferta pracy nr 15.2022”.Twoje zgłoszenie nie będzie brane pod uwagę w procesie naboru, jeśli zostanie złożone po terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów lub niezgodnie z Regulaminem naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze.Jeśli spełniłeś wymogi formalne, o terminie, miejscu i formie uczestniczenia w kolejnym etapie – teście, zostaniesz poinformowany mailowo lub telefonicznie. Zakres najważniejszych zagadnień zamieszczony jest w Zasadach naboru. Do rozmowy kwalifikacyjnej będziesz zaproszony, jeśli uzyskasz pozytywny wynik z testu.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie (. – Oferty pracy – 2022 – Ogłoszenie nr 15.2022) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możesz skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl. Więcej informacji dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.
Wymagania
-
konsulting HR
-
Rekrutacja
-
Human Resources
-
Proces rekrutacji
-
Rekrutacja pracowników / szkolenia
-
Pozyskiwanie i rekrutacja pracowników
-
rekrutacja pracowników/szkolenia
-
HR, Doradztwo personalne, Rekrutacja, Rozwój Pracowników
-
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji
-
Znajomość technik rekrutacji i oceny pracowników
-
Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.
-
Rekrutacja, rozwój pracowników
Oferujemy
Dziękując wszystkim zainteresowanym,
informujemy, że odpowiemy na wszystkie poprawnie złożone aplikacje. -
-
PODINSPEKTOR
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
wymiar etatu – 1/1Kwota wynagrodzenia brutto, obejmująca wszystkie składniki płacowe,
w przedziale: 4500 do 5100 zł.Do Twoich zadań będzie należało m. in.:-
Weryfikacja wniosków o przeprowadzenie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie.
-
Przygotowywanie ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska.
-
Zbieranie, selekcja, segregowanie i archiwizowanie napływających aplikacji.
-
Przygotowywanie list osób spełniających wymogi formalne.
-
Przygotowywanie i udział w rozmowach rekrutacyjnych w charakterze członka komisji rekrutacyjnej kandydatów do pracy w Urzędzie Marszałkowskim oraz sporządzanie z nich protokołów.
-
Przygotowywanie pisemnych uzasadnień dokonanych wyborów na ogłoszenia do departamentów/kancelarii Urzędu.
-
Monitorowanie księgi stanowisk i jej aktualizacja.
-
Współpraca z portalami społecznościowymi w zakresie rekrutacji.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca
w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania o udzielenie informacji o osobie). -
Udokumentowane wyższe wykształcenie.
-
Udokumentowane odbycie stażu/praktyk w realizacji zadań z zakresu rekrutacji kandydatów do pracy.
-
Udokumentowana wiedza z zakresu rekrutacji zdobyta m.in.: w czasie studiów, kursów, praktyk, potwierdzona stosownymi zaświadczeniami, świadectwami lub dyplomami.
-
Znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office.
-
Posiadanie kompetencji:
-
myślenia analitycznego,
-
procedur – znajomości i stosowania,
-
administracji / prowadzenia dokumentacji,
-
sumienności / rzetelności,
-
pracy zespołowej.
-
-
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
-
Praca w siedzibie urzędu.
-
Praca w zespole.
-
Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem zewnętrznym.
-
Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy.
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenia dla kandydatów.
-
Kserokopie dyplomów.
-
Kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy), potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań.
-
Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaprosić na test.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możesz skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl. Więcej informacji dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.Wymagania
-
Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
-
Pracę w nowocześnie zarządzanej i docenianej na rynku instytucji
-
Podnoszenie kwalifikacji, rozwój zawodowy
-
Możliwość awansu
-
Program mentorski dla nowozatrudnionego pracownika
-
Wsparcie zespołu
-
Dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze
Oferujemy
Dziękując wszystkim zainteresowanym,
informujemy, że odpowiemy na wszystkie poprawnie złożone aplikacje. -
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Rzeszów
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Łódź
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Lublin
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Poznań
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Szczecin
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Bydgoszcz
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Gdańsk
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Kielce
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Opole
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Białystok
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
-
AUDYTOR WEWNĘTRZNY - Departament Organizacji 34.2021 II
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie- Wrocław
- umowa o pracę
-
Wymagania
-