eSky.pl S.A. jest wiodącym graczem w branży turystycznej z główną siedzibą w Katowicach. Nasza firma, która rozpoczęła działalność w 2004 roku, szybko rozwinęła swój zakres usług od programów Work and Travel do sprzedaży biletów lotniczych online w 2005 roku, a następnie ekspansji na rynki międzynarodowe w 2008 roku. Jako internetowy agent turystyczny, oferujemy szeroki wachlarz usług, od biletów lotniczych, hoteli, ubezpieczeń, po wypożyczanie samochodów, transfery lotniskowe i rezerwację miejsc parkingowych przy lotniskach. W 2015 roku osiągnęliśmy znaczący sukces, sprzedając ponad milion biletów i generując przychód na poziomie 1 miliarda złotych. Z zespołem ponad 600 pracowników, dążymy do inspirowania naszych klientów do samodzielnego organizowania podróży, wykorzystując zaawansowane technologicznie narzędzia. Nasze core values, takie jak zwinność, zaangażowanie, odwaga, innowacyjność, praca zespołowa i przejrzystość, są fundamentem, na którym budujemy naszą firmę i relacje z klientami. Innowacyjność w eSky przejawia się poprzez rozwój naszej autorskiej wyszukiwarki eSky Travel Search, która pomaga klientom w łatwym znalezieniu najlepszych ofert podróży. Jesteśmy również dumni z naszej międzynarodowej obecności, prowadząc działalność na rynkach europejskich, południowo- i północnoamerykańskich oraz w RPA, co świadczy o naszym globalnym zasięgu. Jako firma akredytowana przez IATA, zapewniamy wysokie standardy bezpieczeństwa i jakości. Nasz konkurencyjny przewaga wynika z obecności oddziałów w 6 krajach i oferowania produktów ponad 950 przewoźników z całego świata. eSky.pl S.A.

Opinie pracowników o firmie esky.pl S.A. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem esky.pl S.A.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie esky.pl S.A. (2)

4.6

Na podstawie 4278 ocen z Google.

Michał Szcześniak

Michał Szcześniak

Słowo ostrzeżenia dla osób kupujących bilety przez firmy jak esky.pl. Nie ponoszą oni ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI za anulowanie lotu przez przewoźnika oraz opóźnienia lotu (patrz p. VIII.12 Regulaminu Serwisu esky.pl). Bilety najlepiej kupować bezpośrednio u przewoźnika, z którym w razie problemów jest kontakt. W naszym przypadku mieliśmy problem z realizacją lotu dla osoby niepełnosprawnej, dla której poprosiliśmy o asystę na lotnisku, a została ona bezpodstawnie i bez poinformowania nas o tym (do czasu przybycia na lotnisko) skreślona z listy pasażerów. Musieliśmy kupić sami dodatkowe bilety w innej linii lotniczej i dolecieliśmy dzień później na miejsce. Oczywiście był również problem z powrotem, gdyż pasażera skreślono w obu kierunkach. Po złożeniu 2 reklamacji esky przeprosił i zwrócił udokumentowane środki za dodatkowy lot.

Dodano: miesiąc temu

Joanna Daszkiewicz

Joanna Daszkiewicz

EDIT: Po napisaniu kilka godzin wcześniej negatywnej opinii w dyplomatyczny sposób, muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona PROFESJONALIZMEM i SZYBKĄ REAKCJĄ oraz OTRZYMANIEM REKOMPENSATY od eSky za błąd techniczny. Otóż po opinii poniżej kilka godzin później zadzwonił do mnie przemiły pracownik eSky Pan Michał który w odpowiedzi na moje zgłoszenie natychmiast wysłał nam nowe karty pokładowe z miejscami obok siebie i to o wyższym standardzie. Nigdy wcześniej nie otrzymałam tak szybkiej reakcji na zgłoszenie, za co bardzo dziękuję firmie eSky. Wcześniejszy komentarz uznaje za nieaktualny i uważam, że to wspaniała, BARDZO PROFESJONALNA FIRMA, szybko reagująca w problemach i empatyczna wobec klientów. Teraz nie dość że z mężem lecimy zaraz do pięknego hotelu to w samolocie mamy miejsca obok siebie o wyższym standardzie. COS NIESAMOWITEGO. Esky polecam wszystkim i apeluje, aby problemy techniczne śmiało i dyplomatycznie zgłaszać a obsługa niebywałe profesjonalna pomoże wszystko rozwiązać. Podróżowanie z Wami to czysta przyjemność i pamiętając o tym będę polecać firmę każdemu a także planować następne podróże z Waszą firmą. JESTESCIE WSPANIALI, jeszcze raz dziękuję za szybką reakcję i rekompensatę w taki sposób. ❤️❤️❤️ Poprzednia opinia: "Ogólnie to wszystko super, ale błagam, dlaczego ZAWSZE gdy płacę dodatkowo za bilety za wybrane miejsca w samolocie, aby lecieć obok męża, to mimo, iż zapłaciłam i wybierałam miejsca to DOSTAJEMY OSOBNE MIEJSCA inne niż wybrane a wybieraliśmy obok siebie?! To już nie pierwszy raz kiedy tak się dzieje, kilka lat temu również rezerwowałam lot i był ten sam problem, choć zgłosiłam to, eSky NIC Z TYM NIE ZROBIL, nawet nie zareagował!!!! Żadnych przeprosin, zwrotu pieniędzy, nic. Jeśli użytkownicy co rezerwują lot bezpośrednio u przewoźnika to mają pierwszeństwo to niech nie oferują dodatkowo płatnej opcji której NIE MA, albo niech połącza się lub zaktualizują synchronizacje ze stroną przewoźnika bo to jest jakiś żart. Ani przeprosin, ani zwrotu pieniędzy za brak profesjonalizmu, place 100zl za dodatkowe miejsca to mam prawo wymagać, w Polsce nie zarabia się kokosów. I przykro mi pisać to na forum, ale gdyby to pierwszy raz był to bym próbowała bezpośrednio ale drugi raz na przestrzeni lat mimo zgłoszenia i zlekceważenie wówczas problemu to "przesada" jest bardzo łagodnym określeniem. Nie dość że wydaje pieniądze na coś czego nie dostaje to Państwo psują komfort podróży i zapewniają stres i nerwy na urlopie. Może dla Was to bagatela ale dla Waszych klientów to oszustwo i brak profesjonalizmu. A szkoda, bo poza tym na prawdę jesteście fantastyczna firma podróżniczą. Ale jeśli tego problemu nie rozwiążecie to będziecie tracić w oczach klientów. Dla Was to tylko parę groszy, ale jak to o Was świadczy? Musiałam napisać to na forum żeby inni byli świadomi i nie płacili Wam za coś, czego nie dostają. Mam nadzieję, że komentarzy lub zgłoszeń będzie więcej a Wy weźmiecie sobie to do serca i naprawicie ten problem rezerwacji miejsc w samolocie z przewoźnikami. Z wyrazami szacunku."

Dodano: 2 tygodnie temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024

esky.pl S.A. w opinii klientów i współpracowników

Analiza internetowych opinii pozwala uznać esky.pl S.A. za miejsce pracy, które jest cenione przez zatrudnionych za przyjazną atmosferę, możliwości rozwoju oraz wsparcie ze strony kierownictwa. Korzyści wynikające z pakietów pracowniczych i warunków pracy wpływają na zadowolenie zespołu. Jednocześnie, wskazane przez pracowników obszary do poprawy, jak komunikacja rekrutacyjna czy adekwatność wynagrodzeń do obowiązków, mogą stać się punktem wyjścia do dalszych działań doskonalących wewnątrz firmy, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania obecnych i przyszłych pracowników.

Opinie esky.pl S.A. - kandydaci i pracownicy

Na podstawie dostępnych w sieci opinii, esky.pl S.A. jest postrzegane jako firma, która oferuje przyjazne środowisko pracy z możliwościami rozwoju zawodowego. Pracownicy cenią sobie zwłaszcza wsparcie kierownictwa i elastyczność w podejściu do różnych aspektów pracy.

Pozytywne aspekty
  • Pracownicy doceniają przyjemną atmosferę oraz podejście firmy, które nie jest uważane za "typowe korporacyjne".
  • Istnieje możliwość rozwoju dzięki licznie organizowanym wewnętrznym rekrutacjom, pozwalającym rozwijać kompetencje w różnych obszarach.
  • Wsparcie ze strony przełożonych jest uważane za duży atut, pomysły pracowników są brane pod uwagę, a wszelkie sprawy można łatwo omówić i rozwiązać.
  • Integracja z nowymi pracownikami jest dobrze zaplanowana; nowi członkowie zespołu mają dostęp do procesu onboardingowego oraz miesięcznego nestingu z wsparciem doświadczonego seniora.
  • Firmowe benefity, takie jak opieka medyczna, pakiet sportowy, kafeteria, czy lekcje angielskiego, są standardem w esky.pl S.A.
  • Przyjazne miejsce pracy: pracownicy mają dostęp do strefy relaksu z bilardem, PS5, ping pongiem, dartem, czy symulatorem rajdów i samolotu.
  • Firma oferuje elastyczny model pracy hybrydowej, z możliwością korzystania z bezpłatnego parkingu.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: esky.pl S.A.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 29.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe esky.pl S.A.

Pełna nazwa
ESKY.PL SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
ul. Murckowska 14A 40-265 Katowice
NIP
9481987199
REGON
670140736
KRS
0000383663
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
15.04.2011
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o innych pracodawcach w Katowicach i okolicy