000000000000000000

Opinie pracowników o firmie TUI Group (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem TUI Group? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie TUI Group (1)

2.2

Na podstawie 339 ocen z Google.

Piotr Kuczyński

Piotr Kuczyński

Problemy pojawiły się po wylądowaniu w Doha (Katar). Miałem w aplikacji myTUI dostać szczegóły odbioru z lotniska. Nie było żadnej informacji. Skorzystałem więc z czatu – początek o 22:25 czasu Katar, czyli 20:25 CET. Była to droga przez mękę. W punktach: 1. Pani Ola powiedziała, że w umowie nie mamy transferu do hotelu. A ja byłem pewien, że mamy, bo o tym rozmawiałem z p. Sokołowskim i to widnieje w naszej umowie (pod usługi dodatkowe – transfer standardowy – w cenie). 2. Oczywiście doprowadziło mnie to do białej gorączki. Po 20 minutach (my wciąż na lotnisku, zmęczeni i wściekli) pojawił się na czacie pan Konrad. I zażądał…skanu umowy! Ja miałem słać mu skan Waszej umowy z lotniska! 3. Mamy aplikację w telefonie, która robi skan. Przesłaliśmy go pod wskazany adres. O 23:09 p. Kasia pyta czy przesłaliśmy skan (już dawno wysłany). 4. Pół godziny później jest info, że „Będziemy w kontakcie tak szybko jak będzie to możliwe” (totalne kpiny z klienta). W ten sposób mija półtorej godziny. 5. W końcu odzywa się na WhatsApp człowiek, który czeka na nas na lotnisku, o czym Państwa BOK nie miał pojęcia. Jak widać nie każdy pracownik TUI jest na poziomie nocnego portiera. Po reklamacji dostałem bon na 400 zł, po to żebym już nie marudził i obraźono mnie pisząc, że reklamacja była niezasadna. Nigdy więcej TUI.

Dodano: 2 tygodnie temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024

TUI Group w opinii klientów i współpracowników

Klienci TUI Group cenią sobie wysoką jakość usług świadczonych przez firmę, a w szczególności za możliwość otrzymywania wszelkich niezbędnych dokumentów podróżnych w wygodnej i funkcjonalnej aplikacji. Pochwały kierowane są również pod adresem hoteli współpracujących z organizatorem, które oferują znakomity standard zakwaterowania oraz obsługę na wysokim poziomie. Wyjazdy organizowane przez TUI Group odbywają się z zachowaniem punktualności, a transfer na miejscu docelowym jest bardzo dobrze zorganizowany, nawet pod koniec sezonu. Dodatkowym atutem, który może przyciągnąć przyszłych pracowników, jest sprawny i bezpośredni kontakt z firmą poprzez aplikację mobilną oraz bogata oferta dodatkowych wycieczek dostępnych do zakupienia na miejscu. Obszarem dającym pole do rozwoju i udoskonalenia jest stałe poszerzanie i unowocześnianie oferty wycieczek, aby jeszcze bardziej odpowiadała na potrzeby i oczekiwania klientów. To sygnał dla kandydatów do pracy, że TUI Group to firma, która stawia na ciągłe ulepszanie swoich usług oraz zapewnia pracownikom możliwość pracy w środowisku nastawionym na klienta i innowacyjne rozwiązania.

Opinie TUI Group - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii w internecie, TUI Group jest postrzegane jako firma oferująca ciekawe możliwości w branży turystycznej, jednakże z obszarami, które wymagają pewnych usprawnień. Pracownicy cenią sobie pewne aspekty pracy w tej organizacji, choć wskazują również na pola, gdzie firma mogłaby wprowadzić zmiany dla dalszego rozwoju pozytywnego środowiska pracy.

Pozytywne aspekty
  • Możliwości obserwowania pozytywnej atmosfery pracy w innych biurach.
  • Odpowiednie miejsce pracy dla osób poszukujących doświadczenia w branży turystycznej.
TUI Group - podsumowanie opinii

Analiza internetowych opinii ukazuje, że TUI Group może być dobrym punktem wyjścia dla karier w branży turystycznej, jednakże wymaga dalszych działań mających na celu zwiększenie satysfakcji pracowników. Przede wszystkim, podkreślana jest potrzeba zrewidowania polityki płacowej oraz udoskonalenia wsparcia technicznego i infrastruktury IT. Poprawa w tych obszarach mogłaby przyczynić się do budowania bardziej pozytywnych opinii o firmie i lepszego postrzegania jako miejsca pracy.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: TUI Group) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 25.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe TUI Group

Pełna nazwa
"TUI POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Wołoska 22A 02-675 Warszawa
NIP
7792048522
REGON
639552348
KRS
0000083435
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
24.01.2002
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 79.12.Z Działalność organizatorów turystyki
  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
  • 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 16.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy