Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
TUI Group opinie
Czy to Twoja firma?
000000000000000000
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie TUI Group (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem TUI Group? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie TUI Group (1)
2.2
Na podstawie 339 ocen z Google.
Piotr Kuczyński
Problemy pojawiły się po wylądowaniu w Doha (Katar). Miałem w aplikacji myTUI dostać szczegóły odbioru z lotniska. Nie było żadnej informacji. Skorzystałem więc z czatu – początek o 22:25 czasu Katar, czyli 20:25 CET. Była to droga przez mękę. W punktach: 1. Pani Ola powiedziała, że w umowie nie mamy transferu do hotelu. A ja byłem pewien, że mamy, bo o tym rozmawiałem z p. Sokołowskim i to widnieje w naszej umowie (pod usługi dodatkowe – transfer standardowy – w cenie). 2. Oczywiście doprowadziło mnie to do białej gorączki. Po 20 minutach (my wciąż na lotnisku, zmęczeni i wściekli) pojawił się na czacie pan Konrad. I zażądał…skanu umowy! Ja miałem słać mu skan Waszej umowy z lotniska! 3. Mamy aplikację w telefonie, która robi skan. Przesłaliśmy go pod wskazany adres. O 23:09 p. Kasia pyta czy przesłaliśmy skan (już dawno wysłany). 4. Pół godziny później jest info, że „Będziemy w kontakcie tak szybko jak będzie to możliwe” (totalne kpiny z klienta). W ten sposób mija półtorej godziny. 5. W końcu odzywa się na WhatsApp człowiek, który czeka na nas na lotnisku, o czym Państwa BOK nie miał pojęcia. Jak widać nie każdy pracownik TUI jest na poziomie nocnego portiera. Po reklamacji dostałem bon na 400 zł, po to żebym już nie marudził i obraźono mnie pisząc, że reklamacja była niezasadna. Nigdy więcej TUI.
Dodano: 2 tygodnie temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024
TUI Group w opinii klientów i współpracowników
Klienci TUI Group cenią sobie wysoką jakość usług świadczonych przez firmę, a w szczególności za możliwość otrzymywania wszelkich niezbędnych dokumentów podróżnych w wygodnej i funkcjonalnej aplikacji. Pochwały kierowane są również pod adresem hoteli współpracujących z organizatorem, które oferują znakomity standard zakwaterowania oraz obsługę na wysokim poziomie. Wyjazdy organizowane przez TUI Group odbywają się z zachowaniem punktualności, a transfer na miejscu docelowym jest bardzo dobrze zorganizowany, nawet pod koniec sezonu. Dodatkowym atutem, który może przyciągnąć przyszłych pracowników, jest sprawny i bezpośredni kontakt z firmą poprzez aplikację mobilną oraz bogata oferta dodatkowych wycieczek dostępnych do zakupienia na miejscu. Obszarem dającym pole do rozwoju i udoskonalenia jest stałe poszerzanie i unowocześnianie oferty wycieczek, aby jeszcze bardziej odpowiadała na potrzeby i oczekiwania klientów. To sygnał dla kandydatów do pracy, że TUI Group to firma, która stawia na ciągłe ulepszanie swoich usług oraz zapewnia pracownikom możliwość pracy w środowisku nastawionym na klienta i innowacyjne rozwiązania.
Opinie TUI Group - kandydaci i pracownicy
Na podstawie opinii w internecie, TUI Group jest postrzegane jako firma oferująca ciekawe możliwości w branży turystycznej, jednakże z obszarami, które wymagają pewnych usprawnień. Pracownicy cenią sobie pewne aspekty pracy w tej organizacji, choć wskazują również na pola, gdzie firma mogłaby wprowadzić zmiany dla dalszego rozwoju pozytywnego środowiska pracy.
Pozytywne aspekty- Możliwości obserwowania pozytywnej atmosfery pracy w innych biurach.
- Odpowiednie miejsce pracy dla osób poszukujących doświadczenia w branży turystycznej.
Analiza internetowych opinii ukazuje, że TUI Group może być dobrym punktem wyjścia dla karier w branży turystycznej, jednakże wymaga dalszych działań mających na celu zwiększenie satysfakcji pracowników. Przede wszystkim, podkreślana jest potrzeba zrewidowania polityki płacowej oraz udoskonalenia wsparcia technicznego i infrastruktury IT. Poprawa w tych obszarach mogłaby przyczynić się do budowania bardziej pozytywnych opinii o firmie i lepszego postrzegania jako miejsca pracy.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: TUI Group) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 25.03.2024
Dane firmowe i kontaktowe TUI Group
- Pełna nazwa
- "TUI POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Wołoska 22A 02-675 Warszawa
- NIP
- 7792048522
- REGON
- 639552348
- KRS
- 0000083435
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 24.01.2002
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 79.12.Z Działalność organizatorów turystyki
- 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
- 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana