Biuro Rzecznika Praw Pacjenta to centralny organ administracji rządowej, który działa na rzecz ochrony praw pacjentów w Polsce. Zostało utworzone w 2008 roku z misją zapewnienia skutecznej ochrony praw osób korzystających z usług zdrowotnych. Rzecznik Praw Pacjenta podejmuje szereg działań mających na celu wspieranie pacjentów oraz ich rodzin w obliczu różnorodnych problemów związanych z systemem ochrony zdrowia.¶¶Organizacja ta pełni kluczową rolę w rozwiązywaniu sporów i zgłaszaniu naruszeń praw pacjentów. Do jej zadań należy między innymi rozpatrywanie skarg oraz udzielanie informacji na temat przysługujących pacjentom praw. Rzecznik angażuje się również w działania edukacyjne, takie jak organizowanie szkoleń oraz wydawanie publikacji dotyczących ochrony praw pacjenta.¶¶Jednym z istotnych programów, które realizuje Biuro, jest Fundusz Kompensacyjny Zdarzeń Medycznych, który ma na celu wsparcie osób poszkodowanych w wyniku błędów medycznych. Rzecznik Praw Pacjenta inicjuje także projekty mające na celu poprawę jakości usług medycznych oraz wzmacnianie głosu pacjentów w procesie decyzyjnym w systemie ochrony zdrowia.¶¶Biuro Rzecznika Prac Pacjenta nieustannie pracuje nad zwiększeniem dostępności informacji i pomocy dla obywateli, stawiając na transparencję oraz otwartość w kontaktach z pacjentami. W ten sposób dąży do stworzenia przestrzeni, w której prawa pacjentów będą respektowane i chronione, a ich potrzeby będą dostrzegane i zaspokajane.

Opinie pracowników o firmie Biuro Rzecznika Praw Pacjenta (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Biuro Rzecznika Praw Pacjenta? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Biuro Rzecznika Praw Pacjenta (1)

3

Na podstawie 132 oceny z Google.

Anna Wawrzynkowska-Ślązak

Anna Wawrzynkowska-Ślązak

Jestem wdzięczna Pani Marzenie Wagner z biura rzecznika praw pacjenta za szybką interwencję w sprawie 77latka,którego szpital chcial wypisać żeby zeby następnie ze skierowaniem pojechal sam na własną rękę do innego szpitala 100 km!! Sprawa się toczy ale dzięki pomocy Biura Praw Pacjenta wypis został wstrzymany i na tą chwilę zostaje pogłębiona diagnostyka. Nie wierzyłam, że to możliwe i po cichu bylam pewna,że my jako pacjenci nie mamy faktycznie żadnych praw a druga strona obowiązków. Wróciła we mnie nadzieja. Jeszcze raz z całego serca dziękuję!!

Dodano: 5 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024

Dane firmowe i kontaktowe Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

Pełna nazwa
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA
Adres rejestrowy
ul. Młynarska 46 01-171 Warszawa
NIP
5252226025
REGON
01744521700000
Forma prawna
jednostka prawna
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy