Doradztwo Podatkowe Bożena Blaut 


Od 1994 roku zajmujemy się profesjonalną i kompleksową obsługą podmiotów gospodarczych (osób fizycznych, spółek osobowych i spółek kapitałowych) oraz osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej. Biuro prowadzone jest przez Bożenę Blaut, posiadającą uprawnienia do zawodowego prowadzenia ksiąg handlowych wydanych przez Ministerstwo Finansów o numerze 14430/99 oraz status doradcy podatkowego o numerze 00682.

Doradztwo Podatkowe Bożena Blaut najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
hr / kadry

Oferty pracy Doradztwo Podatkowe Bożena Blaut

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Doradztwo Podatkowe Bożena Blaut

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Doradztwo Podatkowe Bożena Blaut
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Kraków
  3. Lublin
  4. Warszawa
  5. Katowice
  6. Jaworzno
  7. Częstochowa
  8. Kęty
  9. Sosnowiec

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Doradztwo Podatkowe Bożena Blaut - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. kadr i płac/księgowość ZPCHR PFRON ZFŚS

    Doradztwo Podatkowe Bożena Blaut
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie dokumentacji Zakładu Pracy Chronionej
      • Sporządzanie deklaracji PFRON i wysyłka w programie e-PFRON.
      • Sporządzanie odpisów PFRON oraz pozostałej dokumentacji związanej z Funduszem
      • Naliczenie i wypłata świadczeń w ramach ZFŚS.
      • Sporządzanie listy płac i naliczanie wynagrodzeń.
      • Rozliczanie zasiłków (chorobowych, wypadkowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzicielskich itp.)
      • Raportowanie comiesięczne danych do GUS.
      • Naliczanie podatku PIT do odprowadzenia.
      • Rozliczenie i wysyłka składek ZUS w programie Płatnik.
      • Znajomość zagadnień PPK.
      • Wydawanie zaświadczeń oraz innych pism dotyczących wynagrodzeń



      Wymagania

        • minimum dwuletnie doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji w Zakładzie Pracy Chronionej
        • doświadczenie w obliczaniu odpisów, ulg PFRON i sporządzaniu dokumentacji PFRON
        • doświadczenie w obliczaniu odpisów ZFŚS i sporządzaniu niezbędnej dokumentacji
        • praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków,
        • znajomość programu Płatnik
        • mile widziana znajomość programu eNova
        • dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, terminowość, dokładność.

      Oferujemy


      • wynagrodzenie, zależne od posiadanej wiedzy i doświadczenia,
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego dla osób chcących się rozwijać – szkolenia i kursy
      • dobra atmosfera + niezbędne narzędzia pracy


Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy