Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
HR Consulting Agnieszka Kastelik praca
Czy to Twoja firma?
Witaj, jestem Agnieszka Kastelik i z radością przedstawiam Ci moją firmę - HR Consulting Agnieszka Kastelik. Nasza siedziba znajduje się w sercu Raciborza, na śląskiej ziemi, gdzie codziennie z pasją zajmuję się szeroko pojętymi usługami HR. Jako jednoosobowa działalność, kładę nacisk na indywidualne podejście do każdego klienta, oferując usługi rekrutacyjne, wsparcie w roli HR Business Partner, doradztwo personalne oraz budowanie silnej marki pracodawcy - employer branding.
Moja misja to dostarczanie rozwiązań HR na najwyższym poziomie, które są dopasowane do unikalnych potrzeb i wyzwań stojących przed współczesnymi organizacjami. Rozumiem, jak ważny jest dla firmy jej zespół, dlatego z zaangażowaniem wspieram moich klientów w budowaniu i rozwijaniu ich największego kapitału - ludzi.
Chociaż nie mogę się pochwalić długą historią czy określoną pozycją na rynku, moje doświadczenie i kompetencje w branży HR pozwalają mi na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Wierzę, że każda organizacja zasługuje na najlepsze praktyki HR, które są dostosowane do jej indywidualnej kultury i strategii biznesowej.
W HR Consulting Agnieszka Kastelik, każdy projekt to nowa historia sukcesu, którą piszemy razem z naszymi klientami. Zapraszam Cię do współpracy, abyśmy mogli razem tworzyć miejsca pracy, które inspirują i motywują.
księgowość / ekonomia
Oferty pracy HR Consulting Agnieszka Kastelik
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
Mapa HR Consulting Agnieszka Kastelik
Siedziba główna
Praca HR Consulting Agnieszka Kastelik - oferty archiwalne
-
Główna (-y) Księgowa (-y)
HR Consulting Agnieszka Kastelik- Rybnik
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
-
księgowanie dokumentów zakupów i sprzedaży
-
wystawianie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych
-
nadzór nad rozliczaniem rozrachunków należności i zobowiązań
-
sporządzanie deklaracji podatkowych oraz naliczanie podatków
-
przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz analiz dla Zarządu
-
ewidencja środków trwałych oraz majątku firmy
-
sporządzanie sprawozdań do GUS oraz dokumentów do banku
-
monitorowanie zmian w przepisach
-
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
Wymagania
-
wykształcenia wyższego w zakresie rachunkowości i finansów
-
minimum 3 - letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w min. średniej wielkości przedsiębiorstwie
-
bardzo dobrej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości
-
bardzo dobrej znajomości aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT)
-
bardzo dobrej znajomości obsługi MS Office, w szczególności MS Excel
-
chęci do dzielenia się wiedzą i udziału w projektach między działowych
-
zdolności analitycznego myślenia
-
bardzo dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności, rzetelności i dokładności
Oferujemy
-
stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę na pełen etat
-
udział w tworzeniu strategii firmy oraz realny wpływ na jej rozwój
-
godziny pracy 8:00 – 16:00
-
komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu
-