Jesteśmy Just Talents – Twoim zaufanym partnerem w świecie rekrutacji. Od momentu naszego powstania w 2019 roku, z pasją i zaangażowaniem tworzymy mosty między wykwalifikowanymi talentami a dynamicznie rozwijającymi się firmami z sektora SSC/BPO oraz finansów i księgowości. Nasza siedziba znajduje się w sercu Radomia, gdzie z jednoosobowym zespołem realizujemy misję odkrywania i łączenia najlepszych specjalistów z branży z ich przyszłymi pracodawcami.


Specjalizujemy się w rekrutacji dla obszarów księgowości, obsługi klienta, finansów, a także w sourcingu i head huntingu. Rozumiemy, jak ważna jest precyzja i głębokie zrozumienie potrzeb zarówno firm, jak i kandydatów, dlatego każdego dnia pracujemy nad tym, aby nasze usługi były synonimem najwyższej jakości i efektywności.

W Just Talents wierzymy w moc bezpośredniej i otwartej komunikacji. To ona pozwala nam budować trwałe relacje i zapewniać usługi, które nie tylko odpowiadają na aktualne potrzeby rynku, ale również przewyższają oczekiwania naszych klientów. Jesteśmy dumni z tego, że nasza praca przyczynia się do rozwoju osobistego i zawodowego ludzi, których reprezentujemy, a także do sukcesu organizacji, które wspieramy.

Choć nasza historia jest jeszcze krótka, to nasze ambicje są wielkie. Każdego dnia staramy się być lepsi, nieustannie poszukując nowych sposobów na doskonalenie naszych usług. Zapraszamy do współpracy – razem możemy osiągnąć więcej. Just Talents to więcej niż rekrutacja, to partnerstwo w budowaniu przyszłości.

Just Talents najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Asystent Radom
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Just Talents

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Just Talents

Siedziba główna

Godziny otwarcia Just Talents

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Just Talents

Usługi rekrutacyjne dla firmy z sektora SSC/BPO oraz F&A. Pomagamy firmom oraz kandydatom w znalezieniu siebie nawzajem.

"Just Talents" to agencja rekrutacyjna zajmująca się pozyskiwaniem kandydatów w branży SSC/BPO, Finance and Accounting oraz Customer Service. Pomagamy firmom oraz kandydatom w znalezieniu siebie nawzajem. Zależy nam na sprawnej i szczerej komunikacji, dlatego też gwarantujemy obsługę na najwyższym poziomie nie zapominając przy tym o ludzkim podejściu. Dlaczego warto z nami współpracować? Jesteśmy młodą agencją, ale za to z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Wierzymy, że dzięki naszej ciężkiej pracy będziemy docierać do coraz to nowych Kandydatów. Wiemy, jak rynek pracy potrafi się zmieniać, dlatego też jesteśmy otwarci na ciągły rozwój i naukę. Biorąc sobie do serca słowa Alberta Einsteina: “Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”, szukamy cały czas nowych rozwiązań, by prowadzone przez nas projekty rekrutacyjne były zakończone sukcesem.

Miasto
Radom
Siedziba główna
Radom, Mazowieckie
Branża
Kadry i rekrutacja
Specjalizacje
Accounting Recruitment, SSC/BPO Recruitment, Customer Service Recruitment, Financial Recruitment, Sourcing i Head hunting

Rok założenia

2019

Liczba pracowników

1 pracownik

Liczba obserwujących

168

Praca Just Talents - oferty archiwalne

  • Asystent/Asystentka Zespołu Podatkowego

    Just Talents
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Koordynacja działań recepcji i jej sprawne funkcjonowanie;
      • Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji;
      • Zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi;
      • Tłumaczenia robocze w języku angielskim i/lub niemieckim;
      • Ścisła współpraca z zarządem i kierownictwem;
      • Obsługa spotkań z Klientami;
      • Wykonywanie pomocniczych zadań dla zespołów podatkowych (na potrzeby obsługi klientów);
      • Przygotowanie projektów umów oraz ofert dla klientów;
      • Utrzymywanie kontaktu z dostawcami;
      • Nadawanie, odbiór i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej;
      • Łączenie rozmów telefonicznych;
      • Bieżące prace zlecone.

      Wymagania

      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem);
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub pokrewnym;
      • Bardzo dobra znajomości MS Office;
      • Wysoka kultura osobista;
      • Doskonała organizacja pracy;
      • Sumienność i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na czas próbny 3 miesięcy - druga umowa o pracę na czas określony lub umowa na czas nieokreślony (w zależności od oceny pracy po okresie próbnym);
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
      • Współpracę z doradcami podatkowymi, księgowymi lub audytorami;
      • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
      • Możliwość praktycznego szkolenia języka obcego przy obsłudze Klientów.


      Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikacji.

      Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 23483.