Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy Headcount Solutions Polska, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji i doradztwa personalnego. Nasza historia zaczęła się w Dublinie w 2005 roku, a dziś z dumą prowadzimy naszą działalność z serca Warszawy, obsługując rynek polski i ogólnoeuropejski.
Specjalizujemy się w łączeniu wyjątkowych talentów z dynamicznymi organizacjami. Od ponad dekady pomagamy specjalistom i kandydatom na wysokie stanowiska znaleźć miejsce, gdzie mogą rozwijać swoje pasje i umiejętności. Zespół Headcount Solutions Polska to grupa doświadczonych profesjonalistów, którzy dzięki swojej wiedzy i intuicji biznesowej, są w stanie zrozumieć unikalne potrzeby zarówno firm, jak i kandydatów.
Nasza firma zatrudnia od 51 do 200 pracowników, którzy codziennie dążą do tego, aby świadczone przez nas usługi doradztwa personalnego i rekrutacji były na najwyższym poziomie. Wyróżnia nas doświadczenie naszych seniorów, którzy są szanowani w branży nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie.
Jesteśmy dumni z naszego europejskiego dziedzictwa i międzynarodowej obecności, która pozwala nam na szerokie spojrzenie na rynek pracy i zrozumienie jego złożoności. Nasze podejście do rekrutacji opiera się na głębokim zrozumieniu specyfiki branż, w których działamy, co przekłada się na sukces naszych klientów i satysfakcję kandydatów.
W Headcount Solutions Polska łączymy tradycję z nowoczesnością, stale poszukując innowacyjnych rozwiązań, które usprawnią proces rekrutacyjny i pozwolą na budowanie trwałych relacji z naszymi partnerami. Jesteśmy przekonani, że dzięki wspólnym wysiłkom możemy tworzyć lepszą przyszłość dla pracowników i firm, z którymi współpracujemy.
Zapraszamy do kontaktu i poznania naszej oferty – razem możemy osiągnąć więcej.
księgowość / ekonomia
Oferty pracy Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Koordynator Projektów Budowlanych
Reviart- Wrocław
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Główny Spawalnik
Rekord Hale Namiotowe Sp. z o.o.- Jelcz-Laskowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
SMART-HR- Legnica
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana
Mapa Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
Siedziba główna
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Kraków
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
RTR Manager
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Your responsibilities
-
Manages the RTR department activities. This encompasses the supervision and control of all GL and FA activities – Month End Close activities and fixed asset accounting - for a number of entities in EMEA countries.
-
Compliance to Polish statutory and tax regulation.
-
Controlling cost
-
Produces timely and accurate monthly, quarterly and annual financials in line with timetable and in line with company standards (US GAAP).
-
First contact for the Auditing Company during Year-End Closing and preparation of the Annual Report.
-
Assures that all accounting procedures are in accordance with company policies and procedures and with all local laws and regulations.
-
Manages the RTR team to ensure realization MEC process according to business expectations, measured by KPIs
-
Manages the establishment of the RTR team in Wrocław :
-
Recruit team members.
-
Set up an accounting system in coordination with Group EMEA strategy (e.g. SAP).
-
Transfer RTR activities from various EMEA locations.
-
Stabilize RTR process and deliver best-in-class service.
-
Document all RTE activities to ensure business continuity despite personnel attrition.
-
Drive continues improvement activities to deliver process efficiencies targets.
-
Compliant to SOX procedures.
-
Establish Risk Management Procedures and plans for emergencies.
Our requirements
-
7-10 of years of progressive Finance/ Accounting experience in an international company.
-
Master degree preferably in Finance or Accounting,
-
Perfect knowledge of the RTR process
-
Perfect knowledge of polish tax and accounting rules for SSC
-
Experience partnering effectively throughout an organization to develop and drive regional initiatives
-
High level interpersonal and leadership skills; must be able to influence and coach across multiple levels within the company and locations; including establishing regional partnerships
-
Demonstrated understanding of regulatory environments
-
Demonstrated business acumen, problem-solving skills and attention to detail under pressure
-
Change management leadership capability and demonstrated people management skills
-
Track record of process improvement initiatives
-
Knowledge of US GAAP,
-
Knowledge of MS Office applications and Accounting/ ERP systems (SAP experience beneficial)
-
Fluency in English is mandatory.
Seldom travel to the supported locations
We offer
-
Very good renumeration package.
-
Life insurance.
-
Private medical package.
-
Lunch pass.
-
Multisport card.
PPK
-