Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Szmyrka Nawrat & Wspólnicy sp.j. praca
Czy to Twoja firma?
edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia
Oferty pracy Szmyrka Nawrat & Wspólnicy sp.j.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Pracownik ds. Rozliczeń - Jelenia Góra
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Profil pracodawcy- Jelenia Góra
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Dodana -
Pracownik ds. Rozliczeń - Wałbrzych
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Profil pracodawcy- Wałbrzych
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Dodana -
Specjalista ds. zamówień publicznych
Rekord Hale Namiotowe Sp. z o.o.- Jelcz-Laskowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Dodatkowy urlop
-
Dostęp do innowacyjnej technologii
-
Elastyczny czas pracy
-
Kawa / herbata
-
Możliwość awansu
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Nowoczesne biuro
-
Praca zdalna
-
Przyjazna atmosfera
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapy Szmyrka Nawrat & Wspólnicy sp.j.
Szmyrka Nawrat i Wspólnicy sp. j. Kancelaria prawna
Szmyrka Nawrat i Wspólnicy sp. j. Kancelaria prawna
Szmyrka Nawrat & Wspólnicy sp.j. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Profil firmy:
Szmyrka Nawrat & Wspólnicy sp.j.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Rybnik
- Wrocław
Data aktualizacji: 01.01.2025
Linki
Praca Szmyrka Nawrat & Wspólnicy sp.j. - oferty archiwalne
-
Office Manager
Szmyrka Nawrat & Wspólnicy sp.j.- Wrocław
- umowa o pracę
-
Wymagania
Opis zadań:-
zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem biura
-
zapewnienie i pilnowanie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji w firmie,
-
współpraca z biurem księgowym i kadrami,
-
kontakt z klientami, dostawcami, bankami, firmami ubezpieczeniowymi i leasingowymi, urzędami w wyznaczonym zakresie
-
monitorowanie rozliczeń oraz wygasających umów i usług
-
zarządzanie zasobami, nadzór nad zaopatrzeniem biura (wyposażenie, artykuły spożywcze i biurowe, etc.)
-
fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, wykonywanie przelewów,
-
onboarding nowych pracowników
-
wdrażanie rozwiązań i usprawnień w firmie
-
doświadczenie na podobnym stanowisku
-
odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
-
umiejętność zarządzania zadaniami i konsekwencja w ich realizacji
-
nastawienie na rozwiązywanie problemów, poszukiwanie rozwiązań i usprawnień
-
optymistyczne usposobienie i pozytywne nastawienie
-
umiejętność pracy z ludźmi
-
komunikatywność
-
nastawienie na rozwój osobisty w zakresie wykonywanej pracy, poszerzanie wiedzy i umiejętności,
-
sprawne posługiwanie się pakietem Office (Excel, Word, Power Point)
-
bardzo dobra znajomość języka obcego
-
zatrudnienie w stabilnej, stale rozwijającej się firmie
-
partnerskie, życzliwe podejście i szczerą komunikację
-
przyjazny i zgrany zespół współpracowników
-
komfortowe warunki pracy w estetycznej przestrzeni nowoczesnego, dobrze wyposażonego biura w centrum Wrocławia (plus parking)
-
różnorodność zadań
-
duża autonomia pracy i realny wpływ na wdrażanie rozwiązań i usprawnień
-
dowolna forma zatrudnienia (umowa o pracę, B2B)
-
prywatne ubezpieczenie zdrowotne (LUXMED) i karta MULTISPORT
-
-
Rekruter
Szmyrka Nawrat & Wspólnicy sp.j.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Umowa o pracę.
Pełny etat.
Praca zdalnaWymagania
Twój zakres obowiązków:-
Kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska eksperckie oraz menedżerskie
-
Współpraca z menedżerami w zakresie tworzenia profilu poszukiwanego kandydata
-
Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę, preselekcja i selekcja aplikacji
-
Organizowanie spotkań, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych (w tym phone/skype interview)
-
Aktywne docieranie i pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod rekrutacyjnych (w tym social media, direct search)
-
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kandydatami oraz jednostkami biznesowymi
-
Dokumentacja i raportowanie działań, prowadzenie bazy kandydatów
-
Aktywne poszukiwanie narzędzi i kanałów wspierających proces rekrutacji
-
Budowanie doskonałego candidate experience poprzez profesjonalny kontakt z kandydatami oraz właściwą prezentację oferty Banku
-
Wykształcenie wyższe
-
1-3 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji w branży finansowej lub pokrewnej mile widziane
-
Doskonałe umiejętności interpersonalne takie jak: komunikacja, doradztwo, budowanie relacji
-
Pro-aktywna postawa, nastawienie na działanie, dążenie do wypracowania i wdrożenia nowych rozwiązań
-
Umiejętność godzenia wielu zadań i priorytetów
-
Silna orientacja na realizację wyznaczonych celów
-
Rzetelność w wykonywaniu obowiązków, wysokie standardy i jakość pracy
-
Zaangażowanie i pozytywne nastawienie
-
Zdolność analitycznego myślenia
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
-
Praca od zaraz.
-