Instytut Monitorowania Mediów Spółka Akcyjna, założony w 2000 roku, od ponad 23 lat dostarcza kompleksowe usługi w zakresie monitorowania mediów. Nasza firma specjalizuje się w analizie wizerunku marek, firm, osób i instytucji, integrując wyniki monitoringu social mediów oraz mediów tradycyjnych w jedno intuicyjne narzędzie. Oferujemy obszerne raporty oraz analizy, które są wykorzystywane do budowania skutecznych strategii marketingowych i wspierania decyzji biznesowych.¶¶W ofercie znajdziesz m.in. monitoring internetu, prasy, radia, telewizji oraz reklam. Dzięki naszym usługom klienci mają możliwość bieżącego śledzenia informacji, które są najważniejsze dla ich działalności, a także analizowania działań konkurencji. Wyposażeni w zaawansowane narzędzie, nasi klienci mogą szybko reagować na zmiany w swoim otoczeniu i lepiej zarządzać komunikacją.¶¶Dodatkowo, oferujemy dostęp do bazy kontaktów do dziennikarzy, co ułatwia budowanie relacji z mediami oraz influencerami. Nasza autorska baza mediaContact pozwala na efektywne dotarcie z informacjami prasowymi do odpowiednich osób, co przekłada się na zwiększenie efektywności komunikacyjnej.¶¶Od 1999 roku, nieprzerwanie działamy z pasją, dostarczając naszym klientom narzędzia, które wspierają ich w codziennych działaniach. Nasze doświadczenie w branży mediów oraz zaawansowane technologie, pozwalają nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Dzięki temu budujemy długoterminowe relacje z klientami, którzy doceniają nasze zaangażowanie w realizację ich potrzeb.¶¶Z Instytutem Monitorowania Mediów masz pewność, że Twoja marka będzie odpowiednio widoczna w przestrzeni medialnej. Nasze innowacyjne podejście, profesjonalizm oraz wszechstronność sprawiają, że jesteśmy rzetelnym partnerem w zakresie monitoringu mediów.

Opinie pracowników o firmie INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA (2)

5

Na podstawie 2 oceny z Google.

Leszek A. Nowak

Leszek A. Nowak

Przeanalizują i zaraportują Ci dokładnie to, czego chcesz, w dopasowaniu do Twoich potrzeb. Wspaniały zespół, zgrana ekipa. Korzystam!

Dodano: rok temu

Jakub Kowalczuk

Jakub Kowalczuk

Dodano: 3 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024

Dane firmowe i kontaktowe INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA

Pełna nazwa
INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
Przyokopowa 33 01-208 Warszawa
NIP
5272971275
REGON
389994690
KRS
0000922327
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
21.09.2021
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 63.91.Z Działalność agencji informacyjnych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 72.20.Z Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.40.Z Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 09.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy