Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SCHNEIDER GROUP sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad dwóch dekad SCHNEIDER GROUP tworzy mosty między wschodem a zachodem, wspierając międzynarodowe firmy w ekspansji na nowe rynki. Nasza historia rozpoczęła się w 2003 roku, kiedy to postanowiliśmy wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie, aby ułatwić przedsiębiorcom wejście na rynek polski i kraje WNP. Z siedzibą w sercu Warszawy, jesteśmy jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się biur w naszej grupie. Nasza misja to budowanie partnerskich stosunków międzykulturowych oraz wsparcie inwestorów na każdym kroku ich drogi - od planowania po pełne wdrożenie ich działalności. Angażujemy się w rozwój zawodowy naszych pracowników, ponieważ wiemy, że to oni są kluczem do sukcesu naszych klientów. Oferujemy kompleksowe usługi, które obejmują profesjonalne doradztwo podatkowe, księgowe oraz kadrowo-płacowe. Nasze proaktywne podejście do klienta, szybkość podejmowanych działań i kompleksowość oferowanych usług wyróżniają nas na rynku. Dzięki wiedzy i bogatemu doświadczeniu naszych ekspertów, jesteśmy w stanie szybko reagować na zlecenia i dostarczać rozwiązania na najwyższym poziomie. Innowacja i jakość to dla nas nie tylko puste słowa. Przeprowadzamy analizę efektywności procesów biznesowych i optymalizujemy je, korzystając z najlepszych dostępnych rozwiązań cyfrowych. To pozwala naszym klientom skupić się na tym, co dla nich najważniejsze - rozwoju ich biznesu. Nasza międzynarodowa obecność, z biurami w 15 krajach, świadczy o globalnym zasięgu i zaufaniu, jakim obdarzają nas klienci na całym świecie. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią ich międzynarodowego sukcesu. W SCHNEIDER GROUP wiemy, że każda firma jest wyjątkowa. Dlatego nasze usługi są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów, aby zapewnić im najlepsze możliwe wsparcie w osiąganiu ich celów biznesowych. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych partnerów, którzy już zaufali naszemu doświadczeniu i profesjonalizmowi.
księgowość / ekonomia
Oferty pracy SCHNEIDER GROUP SP. Z O.O.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Młodszy księgowy
Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.o.- 3 600-5 000 zł netto (+ VAT) / mies.
- Piaseczno
- kontrakt b2b
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Docenianie stażu pracy
-
Elastyczny czas pracy
-
Kawa / herbata
-
Kursy językowe
-
Możliwość awansu
-
Pracownicze Plany Kapitałowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Służbowy laptop
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023
Mapa SCHNEIDER GROUP SP. Z O.O.
Siedziba główna
Godziny otwarcia SCHNEIDER GROUP SP. Z O.O.
poniedziałek | 08:00 - 17:00 |
wtorek | 08:00 - 17:00 |
środa | 08:00 - 17:00 |
czwartek | 08:00 - 17:00 |
piątek | 08:00 - 17:00 |
sobota | Zamknięte |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Legal | Tax | Accounting | HR | IT/ERP Expertise for Eastern Europe, Central Asia and Caucausus. Since 2003.
Market entry | Legal | Tax | HR | ERP Since 2003 SCHNEIDER GROUP is your one-stop partner for interdisciplinary consulting services in Eastern Europe, Central Asia and Caucasus. 18 Offices in 15 countries, >500 employees
- Siedziba główna
- Berlin
- Branża
- Konsulting biznesowy i usługi
- Specjalizacje
- Accounting Outsourcing, IT Consulting, Recruiting, Office Sublease, Legal and Business Address, Interim Management, Market Analysis, Legal Services, Tax Consulting, Import, Process Optimization, Company Registration, Outstaffing, ERP, Sanctions Consulting, Employer Of Record, Market Entry, Business Setup, Payroll i HR
Rok założenia
2003
Liczba pracowników
201-500
Liczba obserwujących
-
SCHNEIDER GROUP SP. Z O.O. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
SCHNEIDER GROUP SP. Z O.O.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca SCHNEIDER GROUP SP. Z O.O. - oferty archiwalne
-
Młodszy księgowy
SCHNEIDER GROUP SP. Z O.O.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Przygotowanie / przetwarzanie dokumentów źródłowych do księgowania
-
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu, delegacje, wyciągi bankowe, rozliczenie wydatków pracowników)
-
Wystawianie faktur sprzedaży
-
Rozliczanie należności i zobowiązań
-
Potwierdzenia sald
-
Tworzenie raportów i zestawień
-
Opracowywanie danych do deklaracji podatkowych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów kierunkowych (z zakresu rachunkowości / audytu / ekonomii)
-
Doświadczenie w księgowości - mile widziane
-
Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel
-
Znajomość systemów Comarch Optima lub Microsoft Dynamics/Navision mile widziana
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (dokumenty i komunikacja mailowa z Klientami)
Oferujemy
-
Zatrudnienie na umowę o pracę
-
Praca w biurze, w centrum Warszawy
-
Kursy języka angielskiego
-
Praca w międzynarodowym środowisku
-
Ubezpieczenie medyczne
-
Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego oraz zdobycie cennego doświadczenia
-
Zewnętrzne i wewnętrzne programy szkoleniowe (Starsacademy)
-
-
Specjalista ds. kadr i płac
SCHNEIDER GROUP SP. Z O.O.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków: akta osobowe pracowników, ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich, karty zasiłkowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.;
-
zgłaszanie pracowników do ZUS, aktualizacja ich danych oraz ich wyrejestrowywanie;
-
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac;
-
reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz instytucjami państwowymi (ZUS, GUS, US);
-
współpraca z klientami w celu wyjaśnienia zagadnień dotyczących danych osobowych pracowników lub naliczonego wynagrodzenia;
-
sporządzanie: deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS; sprawozdań kadrowo-płacowych; rozliczanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe;
-
min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (doświadczenie w firmach outsourcingowych będzie dodatkowym atutem);
-
praktyczna znajomość przepisów płacowych, ubezpieczeniowych, podatkowych i prawa pracy;
-
znajomość systemu Płatnik, programu OPTIMA Kadry i Płace;
-
bardzo dobra znajomość programu Excel,
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego;
-
umiejętności analityczne;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
operatywność, umiejętność efektywnego zarządzania własnym czasem oraz ustalania priorytetów;
-
dokładność, sumienność, komunikatywność;
-
życzliwość, optymizm.
Oferujemy
-
pracę w ścisłym centrum Warszawy;
-
przyjazną atmosferę w zespole;
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia w międzynarodowym otoczeniu;
-
możliwość rozwoju osobistego i zawodowego oraz zdobycie cennego doświadczenia;
-
prywatna opieka medyczna;
-
bezpłatne lekcje języka angielskiego;
-
elastyczne godziny pracy;
-
pakiet szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych.
-