Opinie pracowników o firmie DiM Hotel Łódź sp. z o.o. - oddział Łódź (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem DiM Hotel Łódź sp. z o.o. - oddział Łódź? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie DiM Hotel Łódź sp. z o.o. - oddział Łódź (3)

4.5

Na podstawie 1540 ocen z Google.

Kamil Nowicki

Kamil Nowicki

Moja opinia o hotelu Holiday Inn jest mieszana. Z jednej strony, doceniam samą sieć za jej wartości, szczególnie nacisk na rodzinę, co jest jednym z głównych powodów, dla których wybieram tę markę. Sam hotel jest dobrze położony – w centrum, przy głównym deptaku, co sprawia, że jest to wygodna lokalizacja na pobyt. Dodatkowo, hotel prezentuje się bardzo ładnie, śniadania są dobre, a pokoje przestronne, co stanowi duży atut. Niestety, mimo posiadania karty stałego klienta, nie czułem się w tym hotelu traktowany jak lojalny gość. Jedną z największych zalet Holiday Inn jest ich oferta, w której dzieci jedzą za darmo, co teoretycznie podkreśla ich rodzinne wartości. Jednak w praktyce, te wartości nie znalazły odzwierciedlenia. Aby dzieci mogły zjeść za darmo, wymagano od nas zamówienia posiłku przez dorosłego, nawet jeśli nie był on głodny. Moja żona zamówiła burgera, a dodatkowy plasterek sera kosztował 6 zł, mimo że nie był to cheeseburger. Kiedy ja zamówiłem tylko piwo, ponieważ byłem najedzony po śniadaniu, obsługa oznajmiła, że tylko jedno dziecko może zjeść za darmo na jednego rodzica, co było decyzją kierownictwa. Zadałem pytanie – co by było, gdyby moja żona była sama z dwójką dzieci? Czy jedno dziecko miałoby patrzeć, jak je drugie? Niestety, pani Anastazja, mimo że okazała dużą empatię, nie była w stanie udzielić mi konkretnej odpowiedzi. Pozostawiło to niesmak i zrodziło wątpliwości co do lojalności wobec sieci, która promuje wartości, ale ich nie realizuje w praktyce. W mojej opinii, ten hotel nie pasuje do standardów sieci Holiday Inn, ponieważ kierownictwo wydaje się bardziej nastawione na zysk kosztem wartości, które sieć stara się promować. My experience at the Holiday Inn was somewhat mixed. On the one hand, I appreciate the brand for its values, especially the focus on family, which is one of the main reasons I choose this chain. The hotel itself is well-located – right in the center, on the main promenade, making it a convenient spot for a stay. Additionally, the hotel is nicely presented, the breakfast is good, and the rooms are spacious, which is a big plus. However, despite being a loyal customer with a membership card, I didn’t feel like I was treated as a valued guest. One of the biggest perks of Holiday Inn is that children eat for free, which theoretically reflects their family values. But in practice, these values didn’t come through. In order for the children to eat for free, we were required to order a meal for an adult, even if the adult wasn't hungry. My wife ordered a burger, and an additional slice of cheese cost 6 PLN, even though it wasn’t a cheeseburger. When I only ordered a beer because I was still full from breakfast, the staff informed me that only one child could eat for free per adult, which was a decision made by management. I asked what would happen if my wife were alone with two children – would one child have to watch the other eat? Unfortunately, despite showing empathy, Anastazja from the staff couldn’t give me a clear answer. This left a bad taste and raised doubts about staying loyal to a brand that promotes values but doesn’t live up to them in practice. In my opinion, this hotel doesn’t align with the standards of the Holiday Inn chain, as the management seems more focused on profit at the expense of the values the brand is supposed to uphold.

Dodano: tydzień temu

Iza Z

Iza Z

W pokoju lodówka, żelazko, deska do prasowania, sejf, kawa, herbata, woda. W łazience kosmetyki, chusteczki i ręczniki. Czysta pościel, pokoje schludne, ale w łazience rozmiękły dół framugi i drzwi. I niestety nieprzyjemny zapach na korytarzu, na który zwróciła uwagę cała nasza grupa. Za to obsługa przemiła i pomocna. Śniadania smaczne, z dużym wyborem dań, obiady serwowane, ale również bardzo smaczne. Na dole bar czynny do północy. Lokalizacja dobra do zwiedzania, dobrze skomunikowana, choć, jak dla mnie, za mało zieleni w okolicy. Na 6 p. taras z widokiem na dachy i budynki. Darmowe wi-fi w całym hotelu, kilka sal konferencyjnych z rzutnikiem, flipchartem, notesami i długopisami i możliwością podłączenia laptopów i ładowarek.

Dodano: miesiąc temu

Zosia Wieszczeczyńska-Anlauf

Zosia Wieszczeczyńska-Anlauf

5 przede wszystkim za obsługę. Wszystko było na wysokim poziomie, jednak pracownicy szczególnie mnie ujęli. Uśmiech, pełen profesjonalizm i odczuwalne pozytywne nastawienie do swojej pracy i troska o klienta. Pokój czysty, duży i dobrze wyposażony. Sauna to przyjemna chwila relaksu. Śniadania bardzo dobre, duży wybór.

Dodano: 2 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 27.08.2024

Dane firmowe i kontaktowe DiM Hotel Łódź Sp. z o.o. - oddział Łódź

Pełna nazwa
DIM HOTEL ŁÓDŹ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Piotrkowska 229/231 90-456 Łódź
NIP
7251794917
REGON
472380860
KRS
0000007526
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
11.04.2001
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Budownictwo

  • 41.20.Z Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)
  • 56.30.Z Przygotowywanie i podawanie napojów

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
  • 68.32.Z Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 79.90.C Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 25.03.2024

Opinie o innych pracodawcach w Łodzi i okolicy