"Fujifilm Poland Sp. z o.o. jest firmą z głęboko zakorzenioną tradycją na polskim rynku, obecną od 1989 roku. Jako lider w branży fotograficznej, sprzętu i usług medycznych oraz poligrafii, nasza działalność obejmuje także zaawansowane rozwiązania w dziedzinie AI w medycynie i life science. Zatrudniając od 51 do 200 pracowników, utrzymujemy silną pozycję na rynku, będąc częścią międzynarodowej sieci z ponad 50 spółkami zależnymi i oddziałami w Europie.

Nasza oferta skierowana jest do szerokiego grona klientów i obejmuje aparaty fotograficzne, sprzęt medyczny, urządzenia poligraficzne, systemy AI, a także zaawansowane technologie obrazowania takie jak MRI/TK, USG, RTG i IVD. Jesteśmy także dumni z naszej linii produktów instax oraz z bogatej oferty obiektywów i lornetek. Zajmujemy się również drukowaniem zdjęć i dostarczamy kompleksowe rozwiązania w zakresie healthcare IT.

Fujifilm Poland Sp. z o.o. Z dumą dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania dla wielu światowych gałęzi przemysłu, wykorzystując nasze bogate portfolio technologii chemicznych, mechanicznych, optycznych, elektronicznych i obrazowania.

Jesteśmy zobowiązani do dostarczania produktów i usług najwyższej klasy, co potwierdza nasza obecność na ponad 125 rynkach wschodzących. Nasz sukces opiera się na ciągłym dążeniu do perfekcji, dlatego nieustannie rozwijamy nasze kompetencje, aby sprostać rosnącym wymaganiom i oczekiwaniom naszych klientów. Jako Fujifilm Poland Sp.

Opinie pracowników o firmie FUJIFILM POLAND sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem FUJIFILM POLAND sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie FUJIFILM POLAND sp. z o.o. (5)

4.4

Na podstawie 117 ocen z Google.

Mariusz Najmowicz

Mariusz Najmowicz

Wysłałem do naprawy mój X-Pro 2 zgodnie z regulaminem serwisu. Po bardzo szybkiej diagnozie i mojej akceptacji naprawy, dostałem aparat w pełni sprawny, naprawiony po tygodniu od wysyłki. Nie kryłem miłego zaskoczenia czasem naprawy! Podsumowując, dziękuję za szybką naprawę, świetny kontakt! Wszystko odbyło się zgodnie z moimi oczekiwaniami! Na dodatek dostałem z aparatem gratis nowy pasek! Z czystym sumieniem polecam serwis FUJIFILM Polska.

Dodano: tydzień temu

Piotr Suszek

Piotr Suszek

Serwis aparatów Fujifilm może być stawiany jako wzór do naśladowania. Jestem absolutnie zachwycony poziomem usług. I może mój entuzjazm wydaje się niecodzienny ale na prawdę w dzisiejszych czasach trudno jest trafić na serwis, który tak sprawnie działa i tak opiekuje się klientem. Miałem problem z wyświetlaczem LCD w swoim aparacie Fujifilm. Od pierwszej rozmowy telefonicznej zostałem poprowadzony krok po kroku co mam zrobić, gdzie co znaleźć itd. Na stronie internetowej też wszystko jest jasne opisane więc trudno się zgubić. Naprawa miała być wykonana w ramach gwarancji ale niedoczytałem że gwarancja obowiązuje w ramach Polski - ja swój aparat kupiłem w Czechach. Serwis sam skontaktował się z oddziałem w Czechach żeby zweryfikować czy aparat był kupiony u autoryzowanego dealera i czy pokryją koszty naprawy w ramach gwarancji (koszty zostały pokryte bez problemu). Sama naprawa oraz elementy które wymieniłem do sprawdzenia (spust migawki, matryca) zostały wykonane błyskawiczenie. Bardzo zależało mi na czasie. W środę wysłałem aparat a w piątek miałem go już z powrotem. Dla mnie jest to przykład, że Fujifilm Polska nie sprzedaje tylko japońskich aparatów ale także prezentuje japońską kulturę i profesjonalizm. Na prawdę szczerze polecam!

Dodano: miesiąc temu

Jakub Słowiaczek

Jakub Słowiaczek

Najlepszy serwis z jakim miałem do czynienia. Zadzwoniłem do serwisu z pytaniem o części do obiektywu, którą uszkodziłem, niestety takiej części nie posiadali na stanie i dostałem informację, że raczej posiadać nie będą. Część okazała się praktycznie niemożliwa do zdobycia nie była dostępna ani na oficjalnych stronach, ani na polskich/ zagranicznych portalach aukcyjnych nie ważne czy nowa, czy używana- w całym internecie brak. Kiedy już godziłem się z faktem, że danej części nie zdobędę zadzwoniła do mnie przemiła pani z serwisu, że udało się znaleźć daną część i zostałem poproszony o dane do wysyłki. Następnego dnia część była u mnie. Tak więc naprawdę szczerze polecam i jeszcze raz bardzo dziękuję Fujifilm Polska:)

Dodano: miesiąc temu

Dorota Szymańczak

Dorota Szymańczak

Wysłałam instaxa 11mini do naprawy. Lampka bardzo szybko migała co mogło wskazywać na niski poziom baterii, lecz aparat nie zaczytywał obecności kliszy. Sam proces reklamacji przebiegł bardzo sprawnie, na początku zostałam poinformowana o 30 dniach możliwego oczekiwania, ale naprawiony aparat otrzymałam max tydzień od wysyłki. Kontakt z serwisem oceniam na 5+, a przy odbiorze aparatu czekał na mnie bardzo miły gift od firmy w postaci ramki na insta zdjęcia dołączony do paczki :) Oby się więcej nie psuł, ale jakby stało się inaczej to bez obaw ponowię reklamację :) Dziękuję za profesjonalną obsługę!

Dodano: 2 miesiące temu

M. Chimiak

M. Chimiak

Szybka, rzetelna i fachowa naprawa. Całość (łącznie z wysyłką, kontaktem e-mailowym, diagnozą usterki i naprawą) trwała około tygodnia. Oby więcej takich serwisów.

Dodano: tydzień temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 27.08.2024

Dane firmowe i kontaktowe FUJIFILM POLAND Sp. z o.o.

Pełna nazwa
FUJIFILM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Krakowiaków 44 02-255 Warszawa
NIP
5272951901
REGON
388365169
KRS
0000886989
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
05.03.2021
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.46.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych
  • 46.69.Z Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń
  • 46.75.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 74.20.Z Działalność fotograficzna
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 25.03.2024

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy