Akor Office Management Anna Kordus to firma z siedzibą w Warszawie, specjalizująca się w branży doradczej, konsultingowej oraz audytowej. Naszą misją jest wspieranie klientów w zakresie efektywnego zarządzania biurem oraz optymalizacji procesów operacyjnych. Dzięki zaawansowanej wiedzy oraz doświadczeniu, potrafimy dostosować nasze usługi do unikalnych potrzeb każdego z naszych partnerów.¶¶W Akor Office Management kładziemy duży nacisk na jakość świadczonych usług. Nasz zespół składa się z profesjonalistów, którzy nieustannie poszerzają swoją wiedzę, aby móc oferować innowacyjne i skuteczne rozwiązania. Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego zawsze staramy się zrozumieć jego oczekiwania i dostarczyć usługi na najwyższym poziomie.¶¶W ramach naszej działalności poszukujemy kandydatów na różne stanowiska, w tym pracowników sprzątających oraz pracowników fizycznych. Staramy się tworzyć przyjazne i inspirujące środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu oraz osobistemu. Dbamy o to, by nasi pracownicy czuli się zmotywowani i doceniani.¶¶Chociaż obecnie Akor Office Management nie prowadzi aktywnych rekrutacji, zachęcamy do włączenia powiadomień o nowych ofertach pracy. Dążymy do ciągłego rozwoju i mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli powitać nowe talenty w naszym zespole.¶¶Zapraszamy do śledzenia nas i korzystania z naszych usług. Razem możemy osiągnąć więcej!

Opinie pracowników o firmie AKOR OFFICE MANAGEMENT ANNA KORDUS (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem AKOR OFFICE MANAGEMENT ANNA KORDUS? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Dane firmowe i kontaktowe AKOR OFFICE MANAGEMENT ANNA KORDUS

Pełna nazwa
AKOR OFFICE MANAGEMENT ANNA KORDUS
Adres rejestrowy
ul. Puławska 405a 02-801 Warszawa
NIP
9511881064
REGON
141291703
Forma prawna
jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
20.02.2008
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNY

Profil działalności - kody PKD

Transport i gospodarka magazynowa

  • 49.41.Z Transport drogowy towarów

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.92.Z Pozostałe formy udzielania kredytów

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.32.Z Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.12.Z Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
  • 81.10.Z Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach
  • 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 21.01.2025

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy