Radisson Collection to synonim luksusu i wyrafinowania w branży hotelowej. Została założona w 2018 roku, kiedy to Radisson Blu Centrum, zakupiony wcześniej przez Europa Capital w 2017 roku, stał się częścią tej prestiżowej marki. Nasza sieć obejmuje najlepsze hotele z portfolio grupy, położone w strategicznych lokalizacjach na całym świecie, które oferują nie tylko noclegi, ale i wyjątkowe doświadczenia dla naszych gości. Wyróżnia nas unikalny design, najwyższa jakość usług oraz dbałość o szczegóły, które odzwierciedlają ducha danego miejsca.

Zatrudniając ponad 10 001 pracowników, dostarczamy kompleksowe usługi w zakresie gastronomii, fitness i wellness. Nasze obiekty wyposażone są w 309 pokojów i apartamentów, które gwarantują komfort i wygodę wraz z takimi udogodnieniami jak minibar czy dostęp do Wi-Fi. Oferujemy również możliwość korzystania z centrum fitness, w tym z siłowni, sali fitness, usług masażu, basenu, jacuzzi oraz saun. Dodatkowo posiadamy nowoczesne zaplecze konferencyjne oraz restauracje, takie jak Tago i The Spot Restaurant & Bar, które serwują wykwintne dania i napoje.

Radisson Collection jest częścią Radisson Hotel Group, która ma globalny zasięg, zapewniając naszym gościom międzynarodowe standardy obsługi. Zarządzanie naszą nieruchomością zostało przedłużone w ramach sieci Radisson, co potwierdza naszą stabilność finansową i zaufanie w sektorze hotelarstwa. Oferujemy nie tylko wyjątkowe położenie blisko głównych atrakcji turystycznych, ale i unikalny charakter naszych hoteli, który odzwierciedla ducha miasta, tworząc dynamiczną scenę społeczną.

Jako Radisson Collection, jesteśmy pewni, że każdy pobyt w naszym hotelu to doświadczenie, które pozostanie w pamięci naszych gości na długo.

Opinie pracowników o firmie Radisson Collection (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Radisson Collection? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Radisson Collection (3)

4.5

Na podstawie 3802 oceny z Google.

Marcin Moś

Marcin Moś

Hotel w samym centrum Warszawy, ładnie urządzony, jednak jakość obsługi podczas naszej wizyty pozostawia wiele do życzenia: - poprzez stronę internetową zarezerwowaliśmy pokój dla 4 osób (w tym 2 dzieci), niestety w pokoju nie było pościeli, szlafroków oraz ręczników dla dzieci - zdarza się, niewielkie niedopatrzenie. Sytuację zgłaszaliśmy na recepcji w ciągu dnia trzykrotnie. Niestety dopiero po naszej 3 interwencji braki w pokoju zostały uzupełnione (około godziny 21:20). - podczas wizyty na śniadaniu również bardzo się zdziwiliśmy opryskliwym podejściem obsługi na wejściu, w bardzo dosadny sposób zostaliśmy poinformowani przez Pana przyjmującego gości, że na obecną chwilę nie ma miejsc na sali i to nie jego wina, że hotel ma pełne obłożenie, goście tak długo zabalowali i tak późno przychodzą na śniadanie. A wystarczyło poprosić o chwilę cierpliwości, bo miejsce po kilku minutach oczekiwania się zwolniło. Sytuację uratował bardzo życzliwy Kelner, który przygotował dla nas stolik. Od hotelu o tym standardzie oczekiwalibyśmy jednak nieco więcej w zakresie jakości obsługi Klienta.

Dodano: tydzień temu

Natalia Juszyńska

Natalia Juszyńska

Zacznę od strefy wellness. Jeśli tym kierujecie się przy wyborze - to Radisson nie pomoże w wypoczynku. Basen dość mały a jacuzzi czasem działa tak głośno, jakby coś miało się zepsuć. Niestety niektórzy goście nie szanują prośby o ciszę wywieszoną na drzwiach. Ratownicy albo w telefonach, albo w słuchawkach, albo w ogóle ich nie ma, co jest dla mnie niedopuszczalne. Sauny w porządku, ale niektórzy nie czytają zakazu wchodzenia nago bez okrycia, a nikt tego nie kontroluje. Nikt nie zwraca uwagi na porozrzucane wszędzie kubki po wodzie, hałasujące dzieci a nawet na takie, które zjeżdżają z balustrady przy schodach, przez co nie można spokojnie wejść do basenu. Na recepcji dostaje się ręcznik. O dodatkowe kapcie trzeba prosić na recepcji - w innym hotelu w Warszawie 5*, dostać można bez problemu dodatkowe obuwie. Szafki nie są zamykane na klucz. Pokój, w którym pierwotnie nas zameldowano był zakurzony. Pod łóżkiem mnóstwo okruszków, pod materacem ołówek, wszędzie dużo kurzu, widać, że nikt nie przecierał od dawna telewizora czy obrazów, a że mam alergię na kurz, momentalnie to wyczułam. Parapet pełen brudu. Po zgłoszeniu na recepcji, dostaliśmy mały upgrade i drugi pokój. Było czyściej, ale podłoga również bez rewelacji. Pokoje duże, łóżka wygodne - ale nie najwygodniejsze. Przed upgrade mieliśmy w pokoju malutkie pojedyncze opakowania z żelem pod prysznic itd. - zdecydowanie za mało. Po upgrade kosmetyki były przymocowane na ścianie, ale o uzupełnienie musieliśmy prosić osobno panią sprzątającą. Prysznic duży, ale niestety przy podłodze jest centymetrowa dziura i przy dłuższej kąpieli woda wylewa się na podłogę… Niestety śniadania rozczarowały. Wszędzie mnóstwo kartek, że proponuję się przyjście na śniadanie przed 9 - w windzie aż dwie… Uważam, że wystarczy wydłużyć godziny śniadań, żeby rozluźnić ruch. Ludzie nie będą wstawać o 6 rano specjalnie na śniadanie. Bardzo ciasno w restauracji, obsługa traktowała nas jak nieproszonych gości. Brakowało szklanek na napoje. W jajecznicy z live cooking miałam dużą skorupkę z jajka… w dodatku kelner pomylił nasze zamówienia. Drugiego dnia przygotowano tylko jedną potrawę a o drugą musieliśmy prosić ponownie. Jedzenie po prostu ok. W innych hotelach w Warszawie można znaleźć większy wybór i lepsze smaki. Z owoców dostępne tylko egzotyczne, a za nimi akurat nie przepadam. Wybór warzyw i owoców pomieszany, bez ładu i składu a ekspres, mimo że bardzo szybki i z pysznymi kawami, znajduje się po drugiej stronie sali względem oferty śniadaniowej… Prośba o dodatkowe ręczniki zostały zanotowane na recepcji, ale musieliśmy również się przypominać… karty rozkodowały się drugiego dnia pobytu - bez powodu, bo trzymaliśmy je z dala od telefonów. Szlafroki wygodne, duże. Oświetlenie w pokoju standardowe - po zapaleniu wszystkich lampek nadal nieco ciemno. Po upgradzie dostaliśmy pokój z zasłonami + roletami zewnętrznymi - super. Telewizor z opcją streamingu z telefonów i innych urządzeń, bardzo fajnie to działa. WiFi około 30 Mb downloadu i uploadu, więc rewelacji nie ma. Przy łóżkach standardowe gniazdka + wejście na klasyczne USB. Klimatyzacja nawet ustawiona na najniższą temperaturę po prostu sobie szumi, ale mimo upału na zewnątrz, dało się wytrzymać. Bardzo duży minus to dwa mini barki - jeden w lodówce, przez co nie ma miejsca na wstawienie chociażby swojej wody, a drugi na blacie koło ekspresu kapsułkowego - zajmuje większość miejsca. Woda w pokoju tylko jedna, na dwie osoby. Zapewne dużo osób skusi się na dodatkową z mini barku, który nie wygląda na pierwszy rzut oka na płatny… ceny oczywiście z kosmosu - mały snickers 15 zł a cola 200 ml za 25 zł 😂. Logiczne, że hotel narzuca marżę, ale to jest zwykłe naciąganie. Usługa codziennego sprzątania na dobrym poziomie, wymiana pościeli bez problemów, zmycie podłogi i inne podstawowe czynności. Możliwość uzyskania zestawu szczoteczka + pasta do zębów. Telefony z pokoju recepcja odbiera bardzo szybko. Generalnie nie wybiorę się do tego hotelu ponownie, niestety spośród 5* w Warszawie wypadł najsłabiej.

Dodano: tydzień temu

Maciej

Maciej

Ponieważ hotel został już pochwalony przez moich poprzedników, to skupię się na tym co w hotelu szwankuje. Problemem jest klimatyzacja, która mimo ustawienia w pozycje OFF, cały czas nawiewa do pokoju chłodne powietrze. Po dwóch dniach pobytu dostałem kataru a dziecko jest przemarznięte. Jest lato i nie powinno być tak, że z powodu narzuconej siła klimatyzacji mamy się ubierać w grube swetry do spania. Jak wyłączam kilme to nic nie powinno wiać. Kolejny problem jest w lazience, na której przyklejono kartkę, że mamy oszczedzac środowisko i ręcznik, który chcemy uzywac, powiesić na haczyku. Niestety w naszej lazience NIE MA ANI JEDNEGO HACZYKA. W czasie mycia ręcznik trzeba trzymać w zębach a po umyciu mozna go jedynie położyć na ziemi. Bo innego miejsca architekt nie przewidział. Powyższa karteczka w tej sytuacji brzmi jak żart lub kpina. Nie mieliśmy tez możliwości poznać słynnej Pani Ilony, która wszyscy się zachwycają. Dlaczego? Mysle, że gdyby Pani Ilona została Dyrektorem Hotelu, to w każdej lazience byłyby haczyki a klimatyzacja działała jak nalezy. Trzymamy kciuki za awans Pani Ilony na Szefa Hotelu. Ostatnia sprawa jest zabawna i dotyczy ODPOWIEDZI, które hotel umieszcza na komentarze Klientów. Przeczytałem chyba że 30 odpowiedzi Hotelu i wg mnie wszystkie napisał program na silniku "sztucznej inteligencji", tak przewidywalne i schematyczne są odpowiedzi rzekomo pracownika Hotelu. Życzę sukcesów i wszystkiego dobrego!

Dodano: 3 tygodnie temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 27.08.2024

Dane firmowe i kontaktowe Radisson Collection

Pełna nazwa
NADRYST INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Grzybowska 24 00-132 Warszawa
NIP
5223059323
REGON
364120848
KRS
0000611031
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
04.04.2016
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.92.Z Pozostałe formy udzielania kredytów
  • 66.12.Z Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 25.03.2024

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy