Opinie pracowników o firmie Hotel Courtyard by Marriott Gdynia (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Hotel Courtyard by Marriott Gdynia? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Hotel Courtyard by Marriott Gdynia (4)

4.6

Na podstawie 2759 ocen z Google.

Michał T.

Michał T.

Uwaga na płatności kartą podarunkowa Marriott! Hotel Courtyard by Marriott Gdynia ma wiele zalet. Przede wszystkim, jego lokalizacja jest bardzo dogodna, co czyni go idealnym punktem wypadowym do zwiedzania Trójmiasta. Pokoje, choć nieco podstawowe, są wygodne i spełniają standardy marki Courtyard, więc nie ma tu zaskoczeń – jest to po prostu solidna propozycja. Hotel również w sposób bardzo dobry rozpoznaje statusy Marriott Bonvoy i prawidłowo przydziela benefity z nimi związanie. Śniadanie zasługuje na szczególną pochwałę - wykracza poza standardy typowe dla hoteli Courtyard, co na pewno ucieszy wszystkich gości ceniących sobie smaczny początek dnia. Niestety, muszę podzielić się również negatywną stroną mojego doświadczenia, która związana była z płatnością przy użyciu karty podarunkowej Marriott. Przed przyjazdem hotel potwierdził, że akceptuje taką formę płatności, co było dla mnie istotne. Podczas zameldowania pobrano niewielki depozyt z mojej karty, co jest standardową procedurą i nie budziło żadnych zastrzeżeń. Jednakże, ku mojemu zdziwieniu, w dniu wyjazdu, bardzo wcześnie rano (około godziny 6), hotel pobrał opłatę za cały pobyt z karty, którą użyłem do depozytu, pomimo że miałem opłacić pobyt kartą podarunkową. Recepcja tłumaczyła to opóźnieniem w przetwarzaniu płatności kartą podarunkową, co samo w sobie było dziwne, gdyż taki proces trwa zwykle maksymalnie kilka minut. Obiecano mi, że gdy hotel pobierze opłatę z karty podarunkowej, pieniądze z karty kredytowej zostaną zwrócone. Niestety, po wyjeździe z hotelu kontakt z recepcją był bardzo utrudniony. Moje maile pozostawały bez odpowiedzi, a gdy w końcu otrzymałem odpowiedź, poinformowano mnie, że hotel nie jest w stanie pobrać płatności kartą podarunkową ponieważ nie ma takiej możliwości. Uważam, że taka praktyka jest absolutnie nie do przyjęcia i nieuczciwa. Planując kolejny pobyt w Trójmieście we wrześniu, postanowiłem ponownie skontaktować się z hotelem w tej sprawie, jednak do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Z tego powodu, jeśli ktoś planuje płatność za pobyt kartą podarunkową Marriott, radziłbym rozważyć inne hotele w okolicy takie jak Marriott czy Sheraton w Sopocie, które z pewnością akceptują tę formę płatności bez żadnych opóźnień i problemów.

Dodano: tydzień temu

Iza Pytlarczyk

Iza Pytlarczyk

Położenie hotelu rewelacyjne wszędzie blisko ponieważ jestem w trakcie leczenia onkologicznego lokalizacja ułatwiała nam sprawne funkcjonowanie łóżko bardzo wygodne od miesięcy tak dobrze nie spałam duża i przestronna łazienka szeroka kabina prysznicowa to również duży plus . Niestety koniec pobytu przyniósł przykrą niespodziankę ponieważ złodzieje wyrwali dwa lusterka boczne z Toyoty mimo że samochód stał na parkingu co prawda nie bezpośrednio przy hotelu a oddalonym ale parking ogrodzony i z wartownikiem i polecony przez hotel Ogólnie dyrekcja hotelu zachowała się bardzo przyzwoicie mogłam pozostać w pokoju do czasu aż mąż załatwi wszystkie sprawy z ubezpieczycielem dodatkowo otrzymaliśmy w ramach rekompensaty za przykrości które nas spotkały wyśmienity obiad i mogliśmy spokojnie czekać na samochód zastępczy.Polecam hotel ze względu na dbałość o gości

Dodano: 2 tygodnie temu

Anna aksjarop

Anna aksjarop

Plusem jest świetna lokalizacja, dobre śniadania, miła obsługa, wygodne łóżko- miękka pościel- super. Na minus pokój- od wejścia widoczne plamy na wykładzinie , plamy na pufach. Po wyłączeniu klimatyzacji( którą można sterować z pokoju tylko o dwa stopnie inaczej trzeba kontaktować się z recepcją) czuć niemiły zapach ( prawdopodobnie od wykładziny). Poza tym w łazience znalazłam włosy czyli nie została dokładnie wysprzątana ( jak na hotel czterogwiazdkowy słabo). W pokojach przy windzie słychać jak ona jeździ. Raczej nie skorzystam kolejny raz.

Dodano: tydzień temu

w_eee

w_eee

Hotel Marriott to doskonały wybór na pobyt. Pokój był nieskazitelnie czysty, a obsługa bardzo miła i pomocna. Sam hotel jest piękny i nowoczesny, co tworzy wyjątkową atmosferę. Dodatkowo, lokalizacja jest rewelacyjna – idealne miejsce zarówno na wyjazdy biznesowe, jak i turystyczne. Zdecydowanie polecam!

Dodano: tydzień temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 27.08.2024

Dane firmowe i kontaktowe Hotel Courtyard by Marriott Gdynia

Pełna nazwa
HOTEL CO 51 POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Żwirki I Wigury 16 B 02-092 Warszawa
NIP
7010972300
REGON
385567955
KRS
0000829297
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
14.02.2020
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 55.90.Z Pozostałe zakwaterowanie
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 25.03.2024

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy