Customertimes Poland to firma o ugruntowanej pozycji na rynku cyfrowego konsultingu, która od ponad 15 lat skutecznie wspiera transformację cyfrową w dużych przedsiębiorstwach. Z dumą reprezentujemy czołówkę w dziedzinie Multicloud Implementation & Integration Services, co zostało potwierdzone przez 2023 U.S. ISG Provider Lens™ Salesforce Ecosystem Partners Report. Nasz zespół to ponad 1300 wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy nieustannie rozwijają i integrują nowoczesne rozwiązania dostosowane do potrzeb naszych klientów.

W naszej ofercie znajduje się bogaty wachlarz produktów i usług, które umożliwiają skuteczne zarządzanie relacjami z klientami i optymalizację procesów biznesowych. Wśród nich wymienić można CT Mobile Offline for Salesforce, narzędzia do eDetailing, zarządzanie tożsamością i zgodami, a także zaawansowane rozwiązania bazujące na platformie Mulesoft i technologii rozpoznawania obrazów. Dzięki naszemu doświadczeniu, klienci mogą czerpać korzyści z innowacyjnych narzędzi, takich jak offline eSignature czy wsparcie w zarządzaniu lojalnością klientów.

Jako globalna firma, Customertimes Poland ma świadomość znaczenia ciągłego rozwoju i innowacji, dlatego nasze laboratoria produktowe pracują według zasady dostarczania sukcesu produktu na żądanie. Nasza międzynarodowa obecność to szansa na rozwój zawodowy dla młodych talentów, jak i doświadczonych ekspertów w różnych częściach świata.

W ramach naszych usług oferujemy wsparcie standardowych i niestandardowych obiektów, obsługę zdarzeń, składanie zamówień i zarządzanie umowami, narzędzia do robienia zdjęć, zbierania podpisów i skanowania kodów kreskowych. Naszym klientom dostarczamy także praktyczne akceleratory, umożliwiamy komunikację twarzą w twarz podczas wizyt oraz prezentacje zdalne na różnych urządzeniach.

Opinie pracowników o firmie CUSTOMERTIMES POLAND sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem CUSTOMERTIMES POLAND sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Dane firmowe i kontaktowe CUSTOMERTIMES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Pełna nazwa
CUSTOMERTIMES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Marszałkowska 126/134 00-008 Warszawa
NIP
5252887956
REGON
520641469
KRS
0000936394
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
07.12.2021
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 58.29.Z Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania
  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
  • 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.19.Z Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura
  • 82.30.Z Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 20.03.2024

Opinie o innych pracodawcach w Poznaniu i okolicy