Mezzo Capital Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy Mezzo Capital Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Mezzo Capital Sp. z o.o.

Adres rejestrowy

Mezzo Capital Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Mezzo Capital Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Poznań
  3. Wrocław
  4. Bydgoszcz
  5. Zielona Góra
  6. Konstancin-Jeziorna
  7. Lublin
  8. Łódź
  9. Bielsko-Biała
  10. Kraków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Mezzo Capital Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Dyrektora działu sprzedaży

    Mezzo Capital Sp. z o.o.
    • Mazowieckie
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • dyrektor/prezes
    • Zakres obowiązków

      • zarządzanie działem handlowym firmy, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz realizacja założonych celów,
      • opracowywanie i wdrażanie planów działania mających na celu zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku,
      • negocjacje oraz budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,
      • koordynacja działań związanych z obsługą klienta oraz wsparcie sprzedażowe dla zespołu,
      • analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
      • raportowanie wyników sprzedażowych oraz analiza efektywności działań handlowych,
      • planowanie i realizacja budżetu operacyjnego oraz sprzedażowego,
      • uczestnictwo w ustalaniu strategii produktowej,
      • udział w targach i imprezach branżowych / sprzedażowych,
      • motywowanie pracowników i dbanie o ich rozwój zawodowy.

      Wymagania

      • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Dyrektora Działu Eksportu,
      • umiejętności zarządzania zespołem oraz budowania relacji biznesowych,
      • umiejętność planowania i realizacji strategii sprzedażowej,
      • wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze, komunikacyjne, analityczne oraz negocjacyjne,
      • samodzielność, determinacja oraz orientacja na osiąganie wyników,
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B w firmie z wieloletnim doświadczeniem branży,
      • atrakcyjne wynagrodzenie w systemie: podstawa + premia zależna od osiąganych wyników,
      • możliwości rozwoju,
      • praca w nowoczesnej przestrzeni biurowej,
      • niezbędne narzędzia do pracy (auto służbowe).
  • Dyrektora działu sprzedaży

    Mezzo Capital Sp. z o.o.
    • Wielkopolskie
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • dyrektor/prezes
    • Zakres obowiązków

      • zarządzanie działem handlowym firmy, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz realizacja założonych celów,
      • opracowywanie i wdrażanie planów działania mających na celu zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku,
      • negocjacje oraz budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,
      • koordynacja działań związanych z obsługą klienta oraz wsparcie sprzedażowe dla zespołu,
      • analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
      • raportowanie wyników sprzedażowych oraz analiza efektywności działań handlowych,
      • planowanie i realizacja budżetu operacyjnego oraz sprzedażowego,
      • uczestnictwo w ustalaniu strategii produktowej,
      • udział w targach i imprezach branżowych / sprzedażowych,
      • motywowanie pracowników i dbanie o ich rozwój zawodowy.

      Wymagania

      • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Dyrektora Działu Eksportu,
      • umiejętności zarządzania zespołem oraz budowania relacji biznesowych,
      • umiejętność planowania i realizacji strategii sprzedażowej,
      • wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze, komunikacyjne, analityczne oraz negocjacyjne,
      • samodzielność, determinacja oraz orientacja na osiąganie wyników,
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B w firmie z wieloletnim doświadczeniem branży,
      • atrakcyjne wynagrodzenie w systemie: podstawa + premia zależna od osiąganych wyników,
      • możliwości rozwoju,
      • praca w nowoczesnej przestrzeni biurowej,
      • niezbędne narzędzia do pracy (auto służbowe).
  • Kierownik sprzedaży exportowej

    Mezzo Capital Sp. z o.o.
    • Wielkopolskie
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Zakres obowiązków

      • pozyskiwanie nowych i utrzymywanie kontaktów z aktualnymi klientami,
      • wspólnie z działem marketingu budowanie strategii marketingowych na poszczególnych rynkach oraz kategoriach produktowych, analiza działań konkurencji,
      • bieżąca analiza i raportowanie danych sprzedażowych,
      • odpowiedzialność za budżety sprzedażowe (marżowe) i kosztowe oraz udział w ich planowaniu i rozliczaniu,
      • budowanie wizerunku marki, udział w targach i eventach branżowych,
      • uczestnictwo w ustalaniu strategii produktowej.

      Wymagania

      • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (sprzedaż exportowa B2B),
      • umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientami zagranicznymi,
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
      • umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole,

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B w firmie z wieloletnim doświadczeniem branży,
      • atrakcyjne wynagrodzenie w systemie: podstawa + premia zależna od osiąganych wyników,
      • możliwości rozwoju,
      • niezbędne narzędzia do pracy (auto służbowe).


  • Kierownik sprzedaży exportowej

    Mezzo Capital Sp. z o.o.
    • Mazowieckie
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Zakres obowiązków

      • pozyskiwanie nowych i utrzymywanie kontaktów z aktualnymi klientami,
      • wspólnie z działem marketingu budowanie strategii marketingowych na poszczególnych rynkach oraz kategoriach produktowych, analiza działań konkurencji,
      • bieżąca analiza i raportowanie danych sprzedażowych,
      • odpowiedzialność za budżety sprzedażowe (marżowe) i kosztowe oraz udział w ich planowaniu i rozliczaniu,
      • budowanie wizerunku marki, udział w targach i eventach branżowych,
      • uczestnictwo w ustalaniu strategii produktowej.

      Wymagania

      • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (sprzedaż exportowa B2B),
      • umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientami zagranicznymi,
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
      • umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole,

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B w firmie z wieloletnim doświadczeniem branży,
      • atrakcyjne wynagrodzenie w systemie: podstawa + premia zależna od osiąganych wyników,
      • możliwości rozwoju,
      • niezbędne narzędzia do pracy (auto służbowe).


Pracodawcy w Warszawie i okolicy