Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Mezzo Capital sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
zarządzanie / dyrekcja
Oferty pracy Mezzo Capital Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Dyrektor Zarządzający Zakładem Produkcji Wyrobów Precyzyjnych (tytan i metal)
SalesHR- Warszawa
- kontrakt b2b
Dodana -
Dyrektor Szkoły Niepublicznej
SMART-HR- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Dyrektor ds. jakości i technologii (FMCG)
SalesHR- 18 000-20 000 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
PolecanaDodana
Mapa Mezzo Capital Sp. z o.o.
Adres rejestrowy
Mezzo Capital Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
Mezzo Capital Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Poznań
- Wrocław
- Bydgoszcz
- Zielona Góra
- Konstancin-Jeziorna
- Lublin
- Łódź
- Bielsko-Biała
- Kraków
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Mezzo Capital Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Dyrektora działu sprzedaży
Mezzo Capital Sp. z o.o.- Mazowieckie
- kontrakt b2b
- pełny etat
- dyrektor/prezes
-
Zakres obowiązków
-
zarządzanie działem handlowym firmy, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz realizacja założonych celów,
-
opracowywanie i wdrażanie planów działania mających na celu zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku,
-
negocjacje oraz budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,
-
koordynacja działań związanych z obsługą klienta oraz wsparcie sprzedażowe dla zespołu,
-
analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
-
raportowanie wyników sprzedażowych oraz analiza efektywności działań handlowych,
-
planowanie i realizacja budżetu operacyjnego oraz sprzedażowego,
-
uczestnictwo w ustalaniu strategii produktowej,
-
udział w targach i imprezach branżowych / sprzedażowych,
-
motywowanie pracowników i dbanie o ich rozwój zawodowy.
Wymagania
-
minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Dyrektora Działu Eksportu,
-
umiejętności zarządzania zespołem oraz budowania relacji biznesowych,
-
umiejętność planowania i realizacji strategii sprzedażowej,
-
wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze, komunikacyjne, analityczne oraz negocjacyjne,
-
samodzielność, determinacja oraz orientacja na osiąganie wyników,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B w firmie z wieloletnim doświadczeniem branży,
-
atrakcyjne wynagrodzenie w systemie: podstawa + premia zależna od osiąganych wyników,
-
możliwości rozwoju,
-
praca w nowoczesnej przestrzeni biurowej,
-
niezbędne narzędzia do pracy (auto służbowe).
-
-
Dyrektora działu sprzedaży
Mezzo Capital Sp. z o.o.- Wielkopolskie
- kontrakt b2b
- pełny etat
- dyrektor/prezes
-
Zakres obowiązków
-
zarządzanie działem handlowym firmy, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz realizacja założonych celów,
-
opracowywanie i wdrażanie planów działania mających na celu zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku,
-
negocjacje oraz budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,
-
koordynacja działań związanych z obsługą klienta oraz wsparcie sprzedażowe dla zespołu,
-
analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
-
raportowanie wyników sprzedażowych oraz analiza efektywności działań handlowych,
-
planowanie i realizacja budżetu operacyjnego oraz sprzedażowego,
-
uczestnictwo w ustalaniu strategii produktowej,
-
udział w targach i imprezach branżowych / sprzedażowych,
-
motywowanie pracowników i dbanie o ich rozwój zawodowy.
Wymagania
-
minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Dyrektora Działu Eksportu,
-
umiejętności zarządzania zespołem oraz budowania relacji biznesowych,
-
umiejętność planowania i realizacji strategii sprzedażowej,
-
wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze, komunikacyjne, analityczne oraz negocjacyjne,
-
samodzielność, determinacja oraz orientacja na osiąganie wyników,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B w firmie z wieloletnim doświadczeniem branży,
-
atrakcyjne wynagrodzenie w systemie: podstawa + premia zależna od osiąganych wyników,
-
możliwości rozwoju,
-
praca w nowoczesnej przestrzeni biurowej,
-
niezbędne narzędzia do pracy (auto służbowe).
-
-
Kierownik sprzedaży exportowej
Mezzo Capital Sp. z o.o.- Wielkopolskie
- kontrakt b2b
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
pozyskiwanie nowych i utrzymywanie kontaktów z aktualnymi klientami,
-
wspólnie z działem marketingu budowanie strategii marketingowych na poszczególnych rynkach oraz kategoriach produktowych, analiza działań konkurencji,
-
bieżąca analiza i raportowanie danych sprzedażowych,
-
odpowiedzialność za budżety sprzedażowe (marżowe) i kosztowe oraz udział w ich planowaniu i rozliczaniu,
-
budowanie wizerunku marki, udział w targach i eventach branżowych,
-
uczestnictwo w ustalaniu strategii produktowej.
Wymagania
-
min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (sprzedaż exportowa B2B),
-
umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientami zagranicznymi,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
-
umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole,
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B w firmie z wieloletnim doświadczeniem branży,
-
atrakcyjne wynagrodzenie w systemie: podstawa + premia zależna od osiąganych wyników,
-
możliwości rozwoju,
-
niezbędne narzędzia do pracy (auto służbowe).
-
-
Kierownik sprzedaży exportowej
Mezzo Capital Sp. z o.o.- Mazowieckie
- kontrakt b2b
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
pozyskiwanie nowych i utrzymywanie kontaktów z aktualnymi klientami,
-
wspólnie z działem marketingu budowanie strategii marketingowych na poszczególnych rynkach oraz kategoriach produktowych, analiza działań konkurencji,
-
bieżąca analiza i raportowanie danych sprzedażowych,
-
odpowiedzialność za budżety sprzedażowe (marżowe) i kosztowe oraz udział w ich planowaniu i rozliczaniu,
-
budowanie wizerunku marki, udział w targach i eventach branżowych,
-
uczestnictwo w ustalaniu strategii produktowej.
Wymagania
-
min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (sprzedaż exportowa B2B),
-
umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientami zagranicznymi,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
-
umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole,
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B w firmie z wieloletnim doświadczeniem branży,
-
atrakcyjne wynagrodzenie w systemie: podstawa + premia zależna od osiąganych wyników,
-
możliwości rozwoju,
-
niezbędne narzędzia do pracy (auto służbowe).
-