Zajmujemy się obrotem nieruchomościami na rynku pierwotnym oraz wtórnym. Świadczymy również usługi dla firm i osób prywatnych m.in. w zakresie wyceny, analiz rynku, opiniowania projektów, urządzania mieszkań. Współpracujemy z deweloperami, Klientami indywidualnymi, architektami, prawnikami oraz z firmami budowlanym.

BIURO NIERUCHOMOŚCI SOWA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości

Oferty pracy BIURO NIERUCHOMOŚCI SOWA

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023

Mapa BIURO NIERUCHOMOŚCI SOWA

Siedziba główna

Godziny otwarcia BIURO NIERUCHOMOŚCI SOWA

poniedziałek 08:00 - 17:00
wtorek 08:00 - 17:00
środa 08:00 - 17:00
czwartek 08:00 - 17:00
piątek 08:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
BIURO NIERUCHOMOŚCI SOWA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Wrocław
  3. Kraków
  4. Bielsko-Biała
  5. Zabrze
  6. Swiebodzice
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Bydgoszcz
  9. Częstochowa
  10. Lipno

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca BIURO NIERUCHOMOŚCI SOWA - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Nieruchomości/ Agent Nieruchomości - umowa o pracę

    BIURO NIERUCHOMOŚCI SOWA
    • 3 000-15 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Bezpośredni kontakt z Klientami i ich obsługa;
      • Pozyskiwanie ofert sprzedaży nieruchomości;
      • Przygotowywanie profesjonalnej oferty sprzedaży nieruchomości;
      • Budowanie bazy Klientów;
      • Realizowanie transakcji sprzedażowych;

      Wymagania

      • Wykształcenie minimum średnie;
      • Znajomość podstawowych technik sprzedaży;
      • Komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy;
      • Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i umiejętność pracy z Klientem;
      • Silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
      • Miłe widziane osoby z doświadczeniem w sprzedaży ubezpieczeń.
      • Prawo jazdy Kat. B,

      Oferujemy

      • Stabilną współpracę na podstawie umowy o pracę;
      • Możliwości ciągłego rozwoju zawodowego;
      • Możliwość pracy w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole.
      • Niezbędne narzędzia pracy.

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy