ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
budownictwo / architektura / geodezja administracja biurowa / praca biurowa nieruchomości inżynieria / technologia / technika serwis / montaż

Oferty pracy ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Inżynier budowy

    ABAKON BD Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Koordynator PROJEKTÓW TECHNICZNYCH

    ABAKON BD Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Koordynator do spraw nadzoru nad budowami

    Usługi Remontowo Budowlane Michał Kułas
    • Świnna
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 29.05.2023

Mapy ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ

Siedziba główna

Administracja

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Czechowice-Dziedzice
  4. Cieszyn
  5. Częstochowa
  6. Kraków
  7. Łódź
  8. Żywiec
  9. Sosnowiec
  10. Brenna

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ - oferty archiwalne

  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,

      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,

      • okresowe przeglądy budynków,

      • prowadzenie dokumentacji technicznej,

      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),

      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane,

      • aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,

      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,

      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,

      • umiejętność efektywnego wykorzystania internetu,

      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,

      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,

      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,

      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.


        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,

      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,

      • okresowe przeglądy budynków,

      • prowadzenie dokumentacji technicznej,

      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),

      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane,

      • aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,

      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,

      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,

      • umiejętność efektywnego wykorzystania internetu,

      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,

      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,

      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,

      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.


        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,

      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,

      • okresowe przeglądy budynków,

      • prowadzenie dokumentacji technicznej,

      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),

      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane

      • aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane

      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze


      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD


      • umiejętność efektywnego wykorzystania internetu


      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność


      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót


      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie


      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.


        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,

      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,

      • okresowe przeglądy budynków,

      • prowadzenie dokumentacji technicznej,

      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),

      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane

      • aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane

      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze


      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD


      • umiejętność efektywnego wykorzystania internetu


      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność


      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót


      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie


      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.


        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,

      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,

      • okresowe przeglądy budynków,

      • prowadzenie dokumentacji technicznej,

      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),

      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane,
      • aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
      • umiejętność efektywnego wykorzystania internetu,
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,
      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,
      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.



        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rcader@srodmiejskasmbb.pl, w tytule: „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli
        : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • PRACOWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI - ADMINISTRATOR BUDYNKÓW MIESZKALNYCH

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie dokumentacji związanej z administrowanym rejonem,
      • przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek oraz nadzór nad ich usuwaniem,
      • kontrola jakości usług komunalnych wykonywanych przez specjalistyczne przedsiębiorstwa,
      • zapewnienie pełnej zdolności eksploatacyjnej obiektów w zakresie zgłaszanych potrzeb,
      • współpraca z działem techniczno-inwestycyjnym dot. stanu technicznego obiektów,
      • nadzorowanie i koordynacja pracy zakładów sprzątania,
      • wykonywanie zestawień, wykazów, sprawozdań dot. administrowanego rejonu,
      • prowadzenie spraw dot. umów i faktur związanych z wykonawcami,
      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe,
      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
      • umiejętność efektywnego wykorzystania Internetu,
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami i mieszkańcami,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.

      Oferujemy

      • stabilną pracę w oparciu o umowę na zastępstwo,
      • pełny wymiar czasu pracy,
      • umowa o pracę na zastępstwo.



        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail ukryty pod " APLIKUJ" w tytule: „Pracownik działu administracji – administrator”.

        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli:

        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
  • Pracownik biurowy działu członkowsko-mieszkaniowego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie i stałe uaktualnianie dokumentacji członków spółdzielni,
      • przygotowywanie dokumentacji w celu rozpatrzenia i załatwienia spraw członkowskich,
      • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie spraw członkowsko-mieszkaniowych,
      • współpraca z działem księgowości w zakresie spraw finansowych związanych z członkami,
      • rejestracja i wydawanie zaświadczeń dla notariuszy, banków i sądów,
      • prowadzenie spraw związanych z własnościowym prawem do garaży,
      • prowadzenie spraw mieszkaniowych związanych z przekazywaniem ofert do biur nieruchomości,
      • uczestniczenie w procesach przekazywania mieszkań,
      • prowadzenie spraw organizacyjno-samorządowych.

      Wymagania

      • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe i licencjat,
      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami i mieszkańcami,
      • bardzo dobra organizacja pracy.

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.

      Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj z dopiskiem w tytule: „Pracownik działu członkowsko-mieszkaniowego”.


      Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • Pracownik działu administracji: Administrator budynków mieszkalnych

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie dokumentacji związanej z administrowanym rejonem
      • przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek oraz nadzór nad ich usuwaniem
      • kontrola jakości usług komunalnych wykonywanych przez specjalistyczne przedsiębiorstwa
      • zapewnienie pełnej zdolności eksploatacyjnej obiektów w zakresie zgłaszanych potrzeb
      • współpraca z działem techniczno-inwestycyjnym dot. stanu technicznego obiektów
      • nadzorowanie i koordynacja pracy zakładów sprzątania
      • wykonywanie zestawień, wykazów, sprawozdań dot. administrowanego rejonu
      • prowadzenie spraw dot. umów i faktur związanych z wykonawcami
      • korespondencja z mieszkańcami

      Wymagania

      • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe i licencjat
      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami i mieszkańcami
      • bardzo dobra organizacja pracy
      • prawo jazdy kat. B,
      • posiadanie własnego samochodu osobowego

      Oferujemy

      • stabilną pracę
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym
      • pełny wymiar czasu pracy
  • Pracownik działu administracji - Specjalista ds. rozliczeń

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Prowadzenie spraw dotyczących mediów, zużycia wody, energii cieplnej, gazu, odprowadzania ścieków i wód opadowych:

      • rozliczanie zużycia
      • wykonywanie zestawień i wykazów kosztów
      • analizy po podwyżkach cen
      • sprawdzanie faktur
      • ewidencja umów
      • korespondencja z mieszkańcami

      Wymagania

      • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe i licencjat
      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami i mieszkańcami
      • bardzo dobra organizacja pracy

      Oferujemy

      • stabilną pracę

      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym

      • pełny wymiar czasu pracy

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy