Jako Align Technology, prężnie rozwijamy się w branży biotechnologicznej i farmaceutycznej, będąc liderem w produkcji niestandardowych materiałów drukowanych w technologii 3D. Nasza flagowa innowacja, system Invisalign®, to przełom w ortodoncji - najbardziej zaawansowany system przezroczystych nakładek, który zmienia uśmiechy i życie milionów ludzi na całym świecie. Z dumą wspieramy ponad 247 000 lekarzy, wykorzystując w naszych produktach najnowocześniejsze technologie, takie jak sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe, aby zapewnić niezrównaną jakość i skuteczność. Nasze skanery wewnątrzustne iTero™ oraz oprogramowanie CAD/CAM exocad™ to kolejne przykłady naszego zaangażowania w rozwój stomatologii cyfrowej. Jesteśmy firmą globalną, notowaną na giełdzie, która nieustannie dąży do perfekcji, rewolucjonizując branżę dentystyczną i ortodontyczną, a nasze rozwiązania docierają do pół miliarda konsumentów, podnosząc standardy leczenia na całym świecie.
Align Technology Poland najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne obsługa klienta / call center logistyka / spedycja / transport zarządzanie / dyrekcja praca fizyczna

Oferty pracy Align Technology Poland

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta MultiSport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Pakiet socjalny
  • Parking dla pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023

Mapa Align Technology Poland

Siedziba główna

Godziny otwarcia Align Technology Poland

poniedziałek 07:00 - 16:00
wtorek 07:00 - 16:00
środa 07:00 - 16:00
czwartek 07:00 - 16:00
piątek 07:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Align Technology Poland poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Align Technology Poland
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wrocław
  2. Warszawa
  3. Poznań
  4. Pruszków
  5. Oleśnica
  6. Zielona Góra
  7. Gdańsk
  8. Kielce
  9. Bydgoszcz
  10. Czarnków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Align Technology Poland - oferty archiwalne

  • Customer Service Representative - German Speaking

    Align Technology Poland
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Multilingual Customer Service Agent- German Speaking Salary: 7025 PLN gross + 1200 PLN gross (home support contribution)Bonus Scheme: up to 550 PLN monthlyLocation: Fully Remote/ Work from Home/ Full time position/Training: 3 week comprehensive training programAdditional Benefits Include: private health care, gym membership, employee discount, pension, referral bonus, engagement activities, learning and development financial support.
      Your Customer Service Team:
      Working from home, you will be part of our award winning Customer Service Team, enhancing our customers experience.
      Our team thrives on relentless customer focus, with all our Consultants having the autonomy to manage and resolvequeries; from the very first order through to delivery and aftercare enquiries. At Wayfair we support, empower and value our employees' voice.

      Wymagania

      What You'll Do
      • Build a positive experience with our customers through various mediums such as: live chat and email; whilst navigating multiple software applications and technologies simultaneously.
      • Drive relentless customer focus with effective and timely support of post-order issues (returns, replacements, refunds, delivery status, back ordered items, and any issues with fulfillment)
      • Demonstrate effective communication techniques to seamlessly handle and resolve customer conflict using good judgement in a professional and friendly manner.
      • Drive results with agility against customer service, efficiency and issue resolution targets
      • Identify areas of innovation and improvement, whilst collaborating effectively with your team.
      What You'll Need
      • Fluency (C1 / C2 level) in German language and at least B2 level in English (written and verbal)
      • Excellent communication and relationship building skills with a passion for helping others
      • To be technically proficient, analytical and solution focused.
      • Previous customer service experience within a customer facing role.
      • The ability to operate effectively within a high volume, fast paced, target driven environment.
      • Consistent internet speed of at least 25 Mbps (download) and 5 Mbps (upload) using a hard-wire internet connection directly into your service providers router.
      • A distraction free, dedicated workspace (Wayfair provides all necessary computer equipment).
      What to expect
      • Training schedule week 1-3 - fixed hours Monday to Friday 09:30 to 18:00
      • Working Hours from week 4 - A planned, 13 week schedule (40 hours per week, 8 hours per day), inclusive of Monday to Sunday, and during our business operating hours of 08:00 to 22.00
      Disclaimer: Please note that Wayfair uses multiple job titles and locations to increase the optimisation of posts and should your application be successful the job title may differ to that observed.About Wayfair Inc.Wayfair is one of the world’s largest online destinations for the home. Whether you work in our global headquarters in Boston or Berlin, or in our warehouses or offices throughout the world, we’re reinventing the way people shop for their homes. Through our commitment to industry-leading technology and creative problem-solving, we are confident that Wayfair will be home to the most rewarding work of your career. If you’re looking for rapid growth, constant learning, and dynamic challenges, then you’ll find that amazing career opportunities are knocking.No matter who you are, Wayfair is a place you can call home. We’re a community of innovators, risk-takers, and trailblazers who celebrate our differences, and know that our unique perspectives make us stronger, smarter, and wellpositioned for success. We value and rely on the collective voices of our employees, customers, community, and suppliers to help guide us as we build a better Wayfair – and world – for all. Every voice, every perspective matters. That’s why we’re proud to be an equal opportunity employer. We do not discriminate on the basis of race, color, ethnicity, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship status, marital status, disability, gender identity, gender expression, veteran status, or genetic information.We are interested in retaining your data for a period of 12 months to consider you for suitable positions within Wayfair.Your personal data is processed in accordance with our Candidate Privacy Notice. If you have any questions regarding our processing of your personal data, please contact us at dataprotectionofficer@wayfair.com. If you would rather not have us retain your data please contact us anytime at dataprotectionofficer@wayfair.com.
  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Align Technology Poland
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim
      – Praca zdalna/Polska – pełny etatLokalizacja: Wirtualna, Polska (praca z domu)

      Wymagania

      Rodzaj umowy: 3-miesięczny okres próbny + 9-miesięczna umowa tymczasowa, 40 godzin tygodniowo.Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (87,50 zł miesięcznie)Każdego dnia miliony produktów są dostarczane do klientów Amazon na całym świecie. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie i potrzebujemy Ciebie, abyś pomógł/-a nam w dostarczaniu światowej klasy usług dla naszych klientów. Dołącz do nas jako Pracownik Obsługi Klienta w Polsce i pomóż nam razem tworzyć historię.Czym będziesz się zajmować jako pracownik Obsługi Klienta?Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych niemieckojęzycznych klientów. Będziesz odpowiadać na ich pytania przez telefon, e-maili i czat oraz stosować różne programy komputerowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla naszych klientów, np. dotyczące zamówień, zapytań o produkty, płatności, aktualizację kont i inne. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i obsługę klienta, ta praca jest właśnie dla Ciebie. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w obsłudze klienta. 4-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające. Ponieważ szkolenie to jest potrzebne, aby Cię dobrze przygotować do obsługi naszych klientów, nie będziemy mogli w tym czasie przyznać Ci urlopu.Jakie umiejętności są potrzebne?
      • Biegła znajomość języka niemieckiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie B2)
      • Dobra znajomość języka polskiego (co najmniej na poziomie B2)
      • Doświadczenie w obsłudze komputera
      • Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji w każdej sytuacji
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)
      • Minimalny wiek: 18 lat
      • Łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s
      • Cichy pokój lub miejsce pracy, które nie rozprasza uwagi i jest oddzielone od reszty domu
      • Zapewnienie ergonomicznego środowiska pracy
      • Adres zamieszkania w Polsce
      Jak będzie wyglądać Twój tydzień pracy?Aby upewnić się, że spełniamy oczekiwania klientów, Twoje godziny pracy są ustalane w oparciu o różne schematy godzin pracy, w tym weekendy i święta, w godzinach od 06:00 do 24:00. W tym czasie będziesz pracować średnio 5 dni w tygodniu, 40 godzin/tydzień.Co oferujemy?
      • Wynagrodzenie początkowe w wysokości 32,25 zł brutto za godzinę
      • Premia językowa w wysokości 833,00 zł brutto miesięcznie
      • Dodatek za pracę z domu w wysokości 87,50 zł brutto miesięcznie
      • 26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
      • Opieka medyczna LUX MED
      • Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva
      • Pakiet Multisport
      • Zniżka dla pracowników
      • Możliwości kształcenia
      • Możliwości rozwoju
      Gotowy/-a aby aplikować o pracę? Przeczytaj to zanim zaczniesz:Proces aplikacji trwa około 1-2 godziny i składa się z kilku testów online, które są przeprowadzane w języku polskim. Amazon wykorzystuje te testy, aby lepiej Cię poznać, a my projektujemy je tak, aby mierzyły najważniejsze cechy potrzebne do odniesienia sukcesu w pracy.Odwiedź naszą stronę poświęconą karierze w Customer Service Poland, aby uzyskać więcej informacji i wskazówek dotyczących składania podań.Jeśli przejdziesz pomyślnie przez proces rekrutacji, następnym krokiem będzie test językowy, który sprawdzi Twoje umiejętności w zakresie języka niemieckiego.
      Powodzenia z aplikacją!Kliknij przycisk "Aplikuj", aby rozpocząć.Amazon jest pracodawcą równych szans. Wierzymy, że zatrudnianie zróżnicowanej kadry pracowniczej jest podstawą naszego sukcesu. Podejmujemy decyzje rekrutacyjne w oparciu o Twoje doświadczenie i umiejętności. Cenimy Twoją pasję do odkrywania, tworzenia, upraszczania i budowania.Ochrona Twojej prywatności i bezpieczeństwo Twoich danych jest od dawna najwyższym priorytetem dla firmy Amazon. Prosimy zapoznać się z naszą Informacją o ochronie prywatności, aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i przekazujemy dane osobowe naszych kandydatów.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Align Technology Poland
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim
      – Praca zdalna/Polska – pełny etatLokalizacja: Wirtualna, Polska (praca z domu)

      Wymagania

      Rodzaj umowy: 3-miesięczny okres próbny + 9-miesięczna umowa tymczasowa, 40 godzin tygodniowo.Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (87,50 zł miesięcznie)Każdego dnia miliony produktów są dostarczane do klientów Amazon na całym świecie. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie i potrzebujemy Ciebie, abyś pomógł/-a nam w dostarczaniu światowej klasy usług dla naszych klientów. Dołącz do nas jako Pracownik Obsługi Klienta w Polsce i pomóż nam razem tworzyć historię.Czym będziesz się zajmować jako pracownik Obsługi Klienta?Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych niemieckojęzycznych klientów. Będziesz odpowiadać na ich pytania przez telefon, e-maili i czat oraz stosować różne programy komputerowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla naszych klientów, np. dotyczące zamówień, zapytań o produkty, płatności, aktualizację kont i inne. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i obsługę klienta, ta praca jest właśnie dla Ciebie. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w obsłudze klienta. 4-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające. Ponieważ szkolenie to jest potrzebne, aby Cię dobrze przygotować do obsługi naszych klientów, nie będziemy mogli w tym czasie przyznać Ci urlopu.Co oferujemy?
      • Wynagrodzenie początkowe w wysokości 32,25 zł brutto za godzinę
      • Premia językowa w wysokości 833,00 zł brutto miesięcznie
      • Dodatek za pracę z domu w wysokości 87,50 zł brutto miesięcznie
      • 26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
      • Opieka medyczna LUX MED
      • Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva
      • Pakiet Multisport
      • Zniżka dla pracowników
      • Możliwości kształcenia
      • Możliwości rozwoju
      Jakie umiejętności są potrzebne?
      • Biegła znajomość języka niemieckiego i polskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie C1)
      • Doświadczenie w obsłudze komputera
      • Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji w każdej sytuacji
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)
      • Minimalny wiek: 18 lat
      • Łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s
      • Cichy pokój lub miejsce pracy, które nie rozprasza uwagi i jest oddzielone od reszty domu
      • Zapewnienie ergonomicznego środowiska pracy
      • Adres zamieszkania w Polsce
      Jak będzie wyglądać Twój tydzień pracy?Aby upewnić się, że spełniamy oczekiwania klientów, Twoje godziny pracy są ustalane w oparciu o różne schematy godzin pracy, w tym weekendy i święta, w godzinach od 06:00 do 24:00. W tym czasie będziesz pracować średnio 5 dni w tygodniu, 40 godzin/tydzień.Gotowy/-a aby aplikować o pracę? Przeczytaj to zanim zaczniesz:Proces aplikacji trwa około 1-2 godziny i składa się z kilku testów online, które są przeprowadzane w języku polskim. Amazon wykorzystuje te testy, aby lepiej Cię poznać, a my projektujemy je tak, aby mierzyły najważniejsze cechy potrzebne do odniesienia sukcesu w pracy.Odwiedź naszą stronę poświęconą karierze w Customer Service Poland, aby uzyskać więcej informacji i wskazówek dotyczących składania podań.Jeśli przejdziesz pomyślnie przez proces rekrutacji, następnym krokiem będzie test językowy, który sprawdzi Twoje umiejętności w zakresie języka niemieckiego.Powodzenia z aplikacją! Kliknij przycisk "APLIKUJ TERAZ", aby rozpocząć.Amazon jest pracodawcą równych szans. Wierzymy, że zatrudnianie zróżnicowanej kadry pracowniczej jest podstawą naszego sukcesu. Podejmujemy decyzje rekrutacyjne w oparciu o Twoje doświadczenie i umiejętności. Cenimy Twoją pasję do odkrywania, tworzenia, upraszczania i budowania. Ochrona Twojej prywatności i bezpieczeństwo Twoich danych jest od dawna najwyższym priorytetem dla firmy Amazon. Prosimy zapoznać się z naszą Informacją o ochronie prywatności, aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i przekazujemy dane osobowe naszych kandydatów. Amazon podchodzi poważnie do ochrony danych osobowych dlatego Twoje dane osobowe będzie przetwarzać zgodnie z prawem. W szczególności, nie udostępniamy Twoich danych osobowych osobom trzecim bez Twojej zgody, chyba że prawo zezwala na takie działanie. Firma Amazon będzie przechowywać dane osobowe w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez Amazon.com. w Stanach Zjednoczonych lub jednej z jej spółek zależnych. Aby uzyskać pełne informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Amazon, kliknij tutaj ąc "Akceptuję":
      • uznajesz, że przeczytałeś opis pracy na stanowisko, które się ubiegasz i że rozumiesz podstawowe wymagania niezbędne do wykonywania pracy;
      • Zgadasz się na przetwarzanie, analizę i ocenę danych osobowych przez Amazon, salesforce.com lub inne upoważnione do tego spółki zależne, w celach aplikacji oraz innych uzasadnionych biznesowo potrzeb. Dla uniknięcia wątpliwości, "przetwarzanie" danych osobowych będzie obejmować, ale nie ogranicza się do: zbierania, odbioru, nagrywania, organizowania, sortowania, przechowywania, aktualizacji i zmiany, używania, rozpowszechniania, rozprowadzania, łączenia, blokowania, usuwania lub niszczenia danych osobowych.
      • Zgoda, aby firma Amazon mogła zachować dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji na potrzeby monitorowania procesów rekrutacyjnych oraz aby dane te mogły być przechowywane w elektronicznej bazie danych w USA.
      • Przed kliknięciem przycisku APLIKUJ TERAZ, przeczytaj cały opis stanowiska.
  • Transport Planner

    Align Technology Poland
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      .

      Wymagania

      Samskip to międzynarodowa firma dostarczająca najnowsze i najbardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne w całej Europie. Nasze biuro w Bydgoszczy jest w stałej komunikacji z szerokim gronem klientów, jak również z naszą centralą w Rotterdamie i innymi siedzibami Samskip, od Wielkiej Brytanii aż po Norwegię. Charakterystyka pracy jest ciekawa i każdy dzień jest inny, zapewniając, aby produkty docierały z punktu A do punktu B bez problemu.Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)Twoje obowiązki
      • Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)
      • Monitorowanie transportów i interwencja w przypadku opóźnień
      • Stały kontakt z przewoźnikami, obsługą klienta i terminalami
      • Kontrola i optymalizacja kosztów transportu
      Nasze wymagania
      • Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
      • Odporność na stres, elastyczność i niezawodność
      • Komunikatywna, w mowie i piśmie, znajomość języka angielskiego (znajomość języka holenderskiego i niemieckiego mile widziana)
      • Możliwość tymczasowej pracy w innym oddziale firmy w Europie (głównie Holandia)
      • Mile widziana znajomość topografii Europy (głównie Benelux, Niemcy)
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży logistycznej, zwłaszcza spedycyjnej/multimodalnej
      Co oferujemy
      • Zatrudnienie na pełen etat
      • Stabilność zatrudnienia
      • Atrakcyjne warunki płacowe
      • Praca w międzynarodowej firmie
      • Praca z młodym zespołem i świetną atmosferą
      • Szkolenia
      • Opieka medyczną w Polsce
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Praca na nowoczesnym sprzęcie
      • Doświadczenie w nowoczesnej firmie
      • Wyjazdy służbowe do krajów UE
      Nasze biuro w Bydgoszczy uosabia nieformalnego ducha w dużej i międzynarodowej firmie. Samskip pragnie, abyś się rozwijał i odnosił sukcesy, dlatego oferujemy szerokie możliwości rozwoju, w tym znaczące szkolenia i e-learning w naszej Akademii Samskip.

      Oferujemy

      Samskip to międzynarodowa firma dostarczająca najnowsze i najbardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne w całej Europie. Nasze biuro w Bydgoszczy jest w stałej komunikacji z szerokim gronem klientów, jak również z naszą centralą w Rotterdamie i innymi siedzibami Samskip, od Wielkiej Brytanii aż po Norwegię. Charakterystyka pracy jest ciekawa i każdy dzień jest inny, zapewniając, aby produkty docierały z punktu A do punktu B bez problemu.Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)
  • Transport Planner

    Align Technology Poland
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      .

      Wymagania

      Nasze biuro w Bydgoszczy uosabia nieformalnego ducha w dużej i międzynarodowej firmie. Samskip pragnie, abyś się rozwijał i odnosił sukcesy, dlatego oferujemy szerokie możliwości rozwoju, w tym znaczące szkolenia i e-learning w naszej Akademii Samskip.Twoje obowiązki:
      • Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)
      • Monitorowanie transportów i interwencja w przypadku opóźnień
      • Stały kontakt z przewoźnikami, obsługą klienta i terminalami
      • Kontrola i optymalizacja kosztów transportu
      Nasze wymagania:
      • Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
      • Odporność na stres, elastyczność i niezawodność
      • Komunikatywna, w mowie i piśmie, znajomość języka angielskiego (znajomość języka holenderskiego i niemieckiego mile widziana)
      • Możliwość tymczasowej pracy w innym oddziale firmy w Europie (głównie Holandia)
      • Mile widziana znajomość topografii Europy (głównie Benelux, Niemcy)
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży logistycznej, zwłaszcza spedycyjnej/multimodalnej
      Co oferujemy:
      • Zatrudnienie na pełen etat
      • Stabilność zatrudnienia
      • Atrakcyjne warunki płacowe
      • Praca w międzynarodowej firmie
      • Praca z młodym zespołem i świetną atmosferą
      • Szkolenia
      • Opieka medyczną w Polsce
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Praca na nowoczesnym sprzęcie
      • Doświadczenie w nowoczesnej firmie
      • Wyjazdy służbowe do krajów UE

      Oferujemy

      Samskip to międzynarodowa firma dostarczająca najnowsze i najbardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne w całej Europie. Nasze biuro w Bydgoszczy jest w stałej komunikacji z szerokim gronem klientów, jak również z naszą centralą w Rotterdamie i innymi siedzibami Samskip, od Wielkiej Brytanii aż po Norwegię. Charakterystyka pracy jest ciekawa i każdy dzień jest inny, zapewniając, aby produkty docierały z punktu A do punktu B bez problemu.Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)
  • Pracownik sklepu

    Align Technology Poland
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Wymagania

      Pracownik Sklepu(10-40 godzin tygodniowo)Czy chciałbyś spokojnie pracować w miłej firmie? A do tego mili koledzy i koleżanki, elastyczne godziny pracy i bez kierownika, który cały czas zagląda Ci przez ramię? Podejmij akcję i wyślij swoje zgłoszenie na ofertę pracy dla Pracownika Sklepu w Action już dziś!
      Pracuj tam, gdzie jest akcja!Razem z innymi pracownikami dbasz o to, aby sklep był schludny i uporządkowany, a towar wyeksponowany na półkach w taki sposób, aby klienci mogli szybko znaleźć swoje produkty i nigdy ich nie przegapili. Oczywiście również pomagasz im, jeśli nie mogą znaleźć swojego ulubionego asortymentu lub jeśli szukają jednego ze 150 nowych produktów, które co tydzień dodajemy do naszej oferty. Czy wspomnieliśmy już, że jako pracownik otrzymujesz 15% zniżki na wszystko? Dzięki różnorodnym czynnościom Twój dzień pracy szybko Ci minie. Jeszcze tylko pół godziny obsługi kasy, posprzątaj sklep i Twój dzień pracy się skończył!Co możemy Ci zaoferować
      • Stabilna praca blisko domu z elastycznymi godzinami pracy.
      • Umowa od 10 do 40 godzin tygodniowo, na mocy której każda minuta Twojej pracy jest płacona.
      • Rabat dla pracowników w wysokości 15% na wszystkie produkty.
      • Bezpłatna opieka medyczna.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Miła atmosfera pracy, a także sympatyczni koledzy, koleżanki i kierownicy.
      • Praca w odnoszącej największe sukcesy europejskiej sieci detalicznej.
      Jesteś naszym bohaterem Action?
      • Masz co najmniej 18 lat.
      • Masz wykształcenie na poziomie co najmniej średnim.
      • Możesz pracować z elastycznym grafikiem przez co najmniej 10 godzin w tygodniu, także wieczorem i w weekendy.
      • Jesteś pełen energii i lubisz pracować w zgranym zespole.
      • Ty i Action- kultura pasujecie do siebie: praca zespołowa, dyscyplina, świadomość kosztów, prostota, szacunek, ukierunkowanie na klienta.
      Zainteresowany?Chciałbyś się rozwijać wraz najszybciej rozrastającym się dyskontem produktów nieżywnościowych w Europie? Jeśli tak, to wyślij swoje zgłoszenie, klikając poniższy przycisk.Podejmij wyzwanie!
  • Pracownik sklepu

    Align Technology Poland
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Wymagania

      Pracownik Sklepu(10-40 godzin tygodniowo)Czy chciałbyś spokojnie pracować w miłej firmie? A do tego mili koledzy i koleżanki, elastyczne godziny pracy i bez kierownika, który cały czas zagląda Ci przez ramię? Podejmij akcję i wyślij swoje zgłoszenie na ofertę pracy dla Pracownika Sklepu w Action już dziś!
      Pracuj tam, gdzie jest akcja!Razem z innymi pracownikami dbasz o to, aby sklep był schludny i uporządkowany, a towar wyeksponowany na półkach w taki sposób, aby klienci mogli szybko znaleźć swoje produkty i nigdy ich nie przegapili. Oczywiście również pomagasz im, jeśli nie mogą znaleźć swojego ulubionego asortymentu lub jeśli szukają jednego ze 150 nowych produktów, które co tydzień dodajemy do naszej oferty. Czy wspomnieliśmy już, że jako pracownik otrzymujesz 15% zniżki na wszystko? Dzięki różnorodnym czynnościom Twój dzień pracy szybko Ci minie. Jeszcze tylko pół godziny obsługi kasy, posprzątaj sklep i Twój dzień pracy się skończył!Co możemy Ci zaoferować
      • Stabilna praca blisko domu z elastycznymi godzinami pracy.
      • Umowa od 10 do 40 godzin tygodniowo, na mocy której każda minuta Twojej pracy jest płacona.
      • Rabat dla pracowników w wysokości 15% na wszystkie produkty.
      • Bezpłatna opieka medyczna.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Miła atmosfera pracy, a także sympatyczni koledzy, koleżanki i kierownicy.
      • Praca w odnoszącej największe sukcesy europejskiej sieci detalicznej.
      Jesteś naszym bohaterem Action?
      • Masz co najmniej 18 lat.
      • Masz wykształcenie na poziomie co najmniej średnim.
      • Możesz pracować z elastycznym grafikiem przez co najmniej 10 godzin w tygodniu, także wieczorem i w weekendy.
      • Jesteś pełen energii i lubisz pracować w zgranym zespole.
      • Ty i Action- kultura pasujecie do siebie: praca zespołowa, dyscyplina, świadomość kosztów, prostota, szacunek, ukierunkowanie na klienta.
      Zainteresowany?Chciałbyś się rozwijać wraz najszybciej rozrastającym się dyskontem produktów nieżywnościowych w Europie? Jeśli tak, to wyślij swoje zgłoszenie, klikając poniższy przycisk.Podejmij wyzwanie!
  • Pracownik sklepu

    Align Technology Poland
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Wymagania

      Pracownik Sklepu(10-40 godzin tygodniowo)Czy chciałbyś spokojnie pracować w miłej firmie? A do tego mili koledzy i koleżanki, elastyczne godziny pracy i bez kierownika, który cały czas zagląda Ci przez ramię? Podejmij akcję i wyślij swoje zgłoszenie na ofertę pracy dla Pracownika Sklepu w Action już dziś!
      Pracuj tam, gdzie jest akcja!Razem z innymi pracownikami dbasz o to, aby sklep był schludny i uporządkowany, a towar wyeksponowany na półkach w taki sposób, aby klienci mogli szybko znaleźć swoje produkty i nigdy ich nie przegapili. Oczywiście również pomagasz im, jeśli nie mogą znaleźć swojego ulubionego asortymentu lub jeśli szukają jednego ze 150 nowych produktów, które co tydzień dodajemy do naszej oferty. Czy wspomnieliśmy już, że jako pracownik otrzymujesz 15% zniżki na wszystko? Dzięki różnorodnym czynnościom Twój dzień pracy szybko Ci minie. Jeszcze tylko pół godziny obsługi kasy, posprzątaj sklep i Twój dzień pracy się skończył!Co możemy Ci zaoferować
      • Stabilna praca blisko domu z elastycznymi godzinami pracy.
      • Umowa od 10 do 40 godzin tygodniowo, na mocy której każda minuta Twojej pracy jest płacona.
      • Rabat dla pracowników w wysokości 15% na wszystkie produkty.
      • Bezpłatna opieka medyczna.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Miła atmosfera pracy, a także sympatyczni koledzy, koleżanki i kierownicy.
      • Praca w odnoszącej największe sukcesy europejskiej sieci detalicznej.
      Jesteś naszym bohaterem Action?
      • Masz co najmniej 18 lat.
      • Masz wykształcenie na poziomie co najmniej średnim.
      • Możesz pracować z elastycznym grafikiem przez co najmniej 10 godzin w tygodniu, także wieczorem i w weekendy.
      • Jesteś pełen energii i lubisz pracować w zgranym zespole.
      • Ty i Action- kultura pasujecie do siebie: praca zespołowa, dyscyplina, świadomość kosztów, prostota, szacunek, ukierunkowanie na klienta.
      Zainteresowany?Chciałbyś się rozwijać wraz najszybciej rozrastającym się dyskontem produktów nieżywnościowych w Europie? Jeśli tak, to wyślij swoje zgłoszenie, klikając poniższy przycisk.Podejmij wyzwanie!
  • Asystent kierownika sklepu

    Align Technology Poland
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Wymagania

      Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju. 
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty. 
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
      
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.

      Oferujemy

      Zadania Asystenta Kierownika Sklepu
      • wspólnie z Kierownikiem Sklepu odpowiadasz za optymalną sprzedaż naszego różnorodnego asortymentu i przewodzisz zespołowi pracowników
      • jesteś współodpowiedzialny za efektywne zagospodarowanie przestrzeni sklepowej oraz regałów
      • zlecasz czynności niezbędne dla zachowania porządku w sklepie i monitorujesz ich realizację
      • asystujesz Kierownikowi Sklepu w ocenie aktualnego stanu zapasów, aby codziennie zamawiać odpowiednią liczbę potrzebnych artykułów
      • wspólnie z Kierownikiem Sklepu jesteś odpowiedzialny za przygotowanie grafików dla pracowników oraz rekrutację
      • jesteś gotowy do udzielania odpowiedzi na pytania współpracowników, kładąc szczególny nacisk na ukierunkowanie na klienta
      • jeżeli jest taka potrzeba, wspólnie z zespołem wykonujesz wszystkie czynności sklepowe
      Co możemy Ci zaoferować
      • ciekawą pracę w atmosferze opartej o szacunek i pracę zespołową
      • profesjonalny system szkoleń
      • pierwszą umowę o pracę na 24 miesiące, bez okresu próbnego, a następnie umowę na czas nieokreślony
      • bezpłatna opieka medyczna Luxmed
      • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
      • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
      • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
      Czego oczekujemy od Ciebie
      • doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem
      • umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
      • zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
        entuzjazmu i dynamiki w działaniu
      Zainteresowany?
      Chciałbyś się rozwijać wraz najszybciej rozrastającym się dyskontem produktów nieżywnościowych w Europie? Jeśli tak, to wyślij swoje zgłoszenie, klikając poniższy przycisk.
  • Pracownik sklepu

    Align Technology Poland
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Wymagania

      Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju. 
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty. 
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy. 

      Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.

      Oferujemy

      Zadania Pracownika Sklepu:
      • jako Pracownik Sklepu zapewniasz naszym klientom przyjazną obsługę w zadbanym i utrzymanym w porządku sklepie, zarówno w trakcie robienia zakupów jak i podczas obsługi kasowej.
      • odpowiadanie na wszystkie pytania i uwagi naszych klientów w sposób przyjazny i życzliwy
      • organizowanie przestrzeni w sklepie i na regałach, składanie nowych regałów
      • wyrównywanie artykułów na półkach, zajmowanie się zwróconym towarem oraz uzupełnianie towaru na półkach
      • płynna i przebiegająca w przyjaznej atmosferze obsługa klientów przy kasie
      • rozładowywanie dostaw towarów oraz codzienne sprzątanie sklepu
      Co możemy Ci zaoferować
      • ciekawą pracę w atmosferze opartej o szacunek i pracę zespołową
      • profesjonalny system szkoleń
      • elastyczny czas pracy, szczególnie dla pracowników zatrudnionych na 3/4, 1/2 i 1/4 etatu
      • bezpłatna opieka medyczna Luxmed
      • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
      • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
      • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
      Czego oczekujemy od Ciebie
      • otwartości na pracę w handlu i czerpania z tego satysfakcji
      • dyspozycyjności
      • doświadczenie w pracy w sklepie będzie Twoim dodatkowym atutem
      Zainteresowany?
      Chciałbyś się rozwijać wraz najszybciej rozrastającym się dyskontem produktów nieżywnościowych w Europie? Jeśli tak, to wyślij swoje zgłoszenie, klikając poniższy przycisk.
  • Kierownik Sklepu

    Align Technology Poland
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Nie wierzysz w zachęcające sztuczki sprzedażowe, ale w przedsiębiorczą postawę? Rozwijaj się z Action jako Kierownik Sklepu Action. Dzięki 150 nowym produktom co tydzień rzucamy wyzwanie Twojej kreatywności i przedsiębiorczości. Jako lider swojego zespołu jesteś odpowiedzialny za sukces swojego sklepu i oczywiście za własną karierę.
      Pracuj tam, gdzie jest akcja!
      Wraz z Twoim(i) zastępcą(-ami) kierujesz pracownikami sklepu i razem robicie wszystko, aby osiągnąć dobry obrót. Pilnujesz sprzedaży, oceniasz układ półek i monitorujesz wygląd swojego sklepu. Dbasz również o odpowiedni poziom zapasów w magazynie i codziennie sprawdzasz stan kas fiskalnych. Jako trener swojego zespołu planujesz ich zadania, dbasz o rozwój swoich kolegów i koleżanek, a także oceniasz kandydatów, którzy wysyłają zgłoszenia do Twojej lokalizacji. Masz regularny kontakt z managerem regionalnym na temat bieżących wydarzeń i wyników Twojego sklepu.
      Co możemy Ci zaoferować:
      • Umowa o pracę na pełen etat (40 godzin).
      • Rabat dla pracowników w wysokości 15% na cały asortyment.
      • Bezpłatna opieka medyczna.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Bogaty program szkoleń w Akademii Action.
      • Wiele możliwości rozwoju zawodowego w naszej szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacji.

      Wymagania

      Jesteś naszym bohaterem Action?
      • Masz ukończone wykształcenie średnie lub wyższe.
      • Masz co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w handlu detalicznym, z czego co najmniej dwa lata na stanowisku kierowniczym.
      • Masz doświadczenie w przeprowadzaniu rozmów dotyczących okresowych ocen pracowników i związanych z ich nieobecnością w pracy.
      • Biorąc pod uwagę nasze godziny otwarcia, nie masz nic przeciwko regularnej pracy wieczorami i w weekendy.
      • Ty i Action- kultura pasujecie do siebie: praca zespołowa, dyscyplina, świadomość kosztów, prostota, szacunek, ukierunkowanie na klienta.
      Zainteresowany?
      Chciałbyś się rozwijać wraz najszybciej rozrastającym się dyskontem produktów nieżywnościowych w Europie? Jeśli tak, to wyślij swoje zgłoszenie, klikając poniższy przycisk.
  • Product Owner

    Align Technology Poland
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Join a team that is changing millions of lives.Transforming smiles, changing livesAt Align Technology, we believe a great smile can transform a person’s life, so we create technology that gives people the confidence to take on whatever’s next. We revolutionized the orthodontic industry with the introduction of the Invisalign system, and we have never lost sight of that spirit of innovation. Our diverse and collaborative teams are constantly pushing the boundaries of what’s possible.Ready to join us? About this opportunityAs part of Commercial Excellence, you will join us in one of the most dynamic and exciting environments within Align. Inside the Sales Force Excellence (SFE) team you will be responsible for our portfolio of digital sales tools, with a focus on the continuous improvement of sales enablement systems, both in mobile (iOS) and web-based CRM environments (SFDC). Working proactively and independently through repeated cycles of product design, planning, development, training and feedback, you will be actively engaging with various stakeholders to ensure value is maximized whilst driving user adoption.
      This will involve managing the product backlog and roadmap, planning feature releases and incorporating feedback whilst maintaining alignment with the overarching product vision.
      Primary responsibilities include the planning and execution of improvements to internal systems and processes (products) along with providing ongoing support for training and analytical activities relating to these products. You will be central to driving effective cross-functional collaboration across all areas of the business, ensuring the product is consistently meeting requirements whilst working within predefined timelines.In this role, you will…
      • Designing a product roadmap according to the product vision
      • Creating and managing a product backlog
      • Working with developers to implement and test product iterations
      • Collecting and analyzing feedback and usage data.
      In this role, you’ll need …
      • University Degree or equivalent experience in Product Ownership.
      • 3-5 years of experience in a Product Manager role for a fast-growing international company.
      • SCRUM certification (Product Owner) is preferred, but not essential.
      • Positive attitude, independent & self-motivated with a desire to learn. Basic MS Office skills are essential; knowledge of SCRUM methodology, Saleforce.com and Jira systems are also distinct advantages;
      • Ability to communicate effectively with people in all areas of a company is vital.
      • Willing to reassess and reorganize when traditional solutions aren't working.
      • Ability to work within a multi-cultural team and have superior interpersonal skills, able to multitask, as well as set priorities and meet deadlines.
      • Good analytical skills, Strong organizational skills and attention to detail.
      • Complies with all appropriate policies, procedures, safety rules and regulations.
      Sound like a good fit?   Great! Click the "Apply" button to let us know you are interested. Not the right fit? Don’t worry, Align is quickly growing so we are creating more opportunities to expand our Align family. Please consider joining our Talent Network to receive notifications about future jobs or sharing this opportunity with others in your network.
  • Operator / Operatorka Produkcji - Jakości

    Align Technology Poland
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Technik Utrzymania Ruchu

    Align Technology Poland
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Senior Marketing Manager

    Align Technology Poland
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Staż w dziale Customer Success

    Align Technology Poland
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praktykant/stażysta
  • Brygadzista

    Align Technology Poland
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Finance Business Analyst

    Align Technology Poland
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Operator/ka Produkcji/ Operator/ka Jakości

    Align Technology Poland
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Production Supervisor

    Align Technology Poland
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat

Pracodawcy w Wrocławiu i okolicy