Grafton Sp. Z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Katowice, śląskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Młodszy specjalista (junior)

Praca hybrydowa

Rekrutacja zdalna

Praca od zaraz

Bez doświadczenia

Specjalista ds. obsługi klienta

Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą.


W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.


Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. Grafton Recruitment to miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.


Grafton to globalna firma rekrutacyjna, która wchodzi w skład Gi Group Holding, międzynarodowego ekosystemu oferującego usługi HR, zasięg działania obejmuje ponad 30 krajów.


Dowiedz się więcej na pl.grafton.com 

Władasz swobodnie językiem włoskim i angielskim?

Planujesz wykorzystywać znajomość języków obcych w swojej karierze zawodowej?

Chcesz postawić pierwsze kroki w obszarze IT i wsparcia technicznego?


Dla jednego z naszych Klientów, globalnego lidera w dziedzinie konsultingu, usług technologicznych i transformacji cyfrowej - szukamy kandydata do zespołu zajmującego się I linią wsparcia technicznego z językiem włoskim.

Zakres obowiązków

  • rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacji,
  • zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie,
  • współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania,
  • kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka włoskiego,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi,
  • chęć do nauki i samodoskonalenia,
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, środowiska Windows i pakietu MS Office,
  • dostępność do pracy w systemie zmianowym (zmiany od poniedziałku do piątku, między 7:00, a 19:00 w trybie 8h),
  • dostępność do pracy w trybie hybrydowym (po okresie wdrożenia, 30% pracy stacjonarnej w biurze w centrum Katowic).

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość pracy częściowo zdalnej (po okresie wdrożenia),
  • elastyczny pakiet benefitów (karta MultiSport, bilety do kina, vouchery),
  • prywatna opieka zdrowotna,
  • jasno określona ścieżka kariery.
Dowiedz się więcej o pracodawcy
  • Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod@gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę).Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1, Warszawa (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

  • Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci  Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/


Dodana
Wygasa (za 7 dni)
Grafton Sp. Z o.o.

Dowiedz się więcej o pracodawcy

Grafton sp. z o.o.

Zobacz profil pracodawcy

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy