Profil Pracodawcy

Profil Pracodawcy 360 - kreowanie wizerunku i wsparcie rekrutacji

14 stycznia 2025

4 z 5

Ocena: 4 z 5 | 20 głosów

20 głosów

0 komentarzy
Profil Pracodawcy 360 - kreowanie wizerunku i wsparcie rekrutacji
Nowa usługa od Aplikuj.pl to innowacyjne narzędzie wspierające skuteczny employer branding i rekrutację. Dzięki spersonalizowanej formie i promocji wśród milionów użytkowników, Profil Pracodawcy 360 pozwala wyróżnić firmę na rynku, prezentując ją jako atrakcyjnego pracodawcę i przyciągając najlepsze talenty. Sprawdź, jak szybko założyć rozbudowany, przyciągający wzrok profil i buduj swoją markę pracodawcy z Aplikuj.pl!

Badania rynku z 2024 roku wskazują, że ponad 70% kandydatów weryfikuje informacje o firmie przed podjęciem decyzji o wysłaniu CV. Sprawdzają opisy, analizują opinie, etapy procesu rekrutacji oraz dostępne benefity. Poszukują zdjęć, filmów, historii, ogłoszeń oraz wielu innych informacji. Zebranie tych danych, ich publikacja w atrakcyjnej formie oraz promocja stanowią zazwyczaj duże wyzwanie dla działu HR.

Profil Pracodawcy 360 to zewnętrzna strona typu „Kariera”, która znacząco ułatwia i przyspiesza ten proces. Pracodawca zyskuje dodatkową promocję profilu w ramach portalu Aplikuj.pl, a strony profilu zajmują wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google.

WAŻNE!
Dobry wizerunek i lepsza znajomość marki są skorelowane z niższym kosztem rekrutacji.

Profil pracodawcy i wpływ na rekrutację

Ponad 70% kandydatów rozpoczyna proces rekrutacji od wyszukania informacji na temat firmy. Co to oznacza dla pracodawców? 

Pozyskanie wartościowych pracowników wymaga aktywnego działania ze strony pracodawcy. Dla wielu kandydatów kluczowe jest pierwsze wrażenie, które kształtują informacje znalezione w Internecie. Im bardziej przejrzyste i atrakcyjne treści udostępnia pracodawca, tym większe szanse na przyciągnięcie najlepszych talentów. Narzędzia employer brandingowe, takie jak profil pracodawcy czy strona kariery, mają istotny wpływ na efektywność procesu rekrutacji, a także pozwalają ograniczyć jego koszty.

Wizerunek i marka firmy to cenny potencjał, który często bywa niedostatecznie wykorzystywany. Jeśli zaniedbasz tę kwestię, kandydaci będą budować opinię o Twojej firmie na podstawie anonimowych komentarzy w Internecie, przypadkowych informacji z mediów społecznościowych lub ich całkowitego braku. Taki stan rzeczy w najlepszym wypadku nie przyciąga uwagi, a w najgorszym może skutecznie odstraszyć potencjalnych pracowników.

Nie bez powodu w kontekście employer brandingu od lat wiele mówi się o wiarygodności. Badania jednoznacznie pokazują, że firmy, które udostępniają więcej informacji w procesie rekrutacji, zwłaszcza tych tworzonych przez pracowników (np. pytania, opinie czy komentarze), większym stopniu przyciągają uwagę kandydatów.

Co to jest i jak może wyglądać twój Profil Pracodawcy 360?

Profil Pracodawcy 360 to dedykowana strona internetowa stworzona w ramach serwisu Aplikuj.pl, zaprojektowana specjalnie z myślą o pracodawcach. Profil zawiera liczne sekcje informacyjne i interaktywne, które umożliwiają kompleksowe przedstawienie firmy. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi pracodawca może samodzielnie zarządzać wyglądem i funkcjonalnością profilu, co czyni to rozwiązanie prostym i wygodnym w obsłudze.

To narzędzie jest mocno zintegrowane z samym portalem i kontem pracodawcy. I jest to rozwiązanie, które może zastąpić stronę kariery pracodawcy lub wesprzeć ją i uzupełnić

Wygląd Profilu Pracodawcy 360 jest dopasowany do identyfikacji wizualnej firmy. Pracodawca wybiera kolorystykę, grafiki, może także zamieścić atrakcyjny film wideo widoczny dla kandydatów. Poniżej przykładowe dwa profile pracodawcy.

      

WhitePress

link do profilu

Leroy Merlin

link do profilu

 

 Jaka jest różnica pomiędzy Profilem Pracodawcy 360 a stroną kariery? 

  1. Strony kariery zazwyczaj generują niewielki ruch, głównie pochodzący bezpośrednio z witryny pracodawcy. Profil Pracodawcy 360 wyróżnia się dodatkowymi źródłami ruchu dzięki intensywnej promocji w serwisie Aplikuj.pl oraz skutecznemu pozycjonowaniu w Google, co znacząco zwiększa jego widoczność
  2. Tworzenie strony kariery to czasochłonny proces, który wymaga dużego zaangażowania działu HR oraz współpracy wielu osób w firmie. W przeciwieństwie do tego, Profil Pracodawcy 360 można stworzyć w sposób szybki i prosty, oszczędzając czas i zasoby.

Co wyróżnia Profil Pracodawcy 360?

Większość portali z ogłoszeniami o pracę ma w ofercie profile dla firm, jednak produkt Aplikuj.pl jest wyjątkowy. Co więc wyróżnia Profil Pracodawcy 360? 

1. Dział HR może działać niezależnie i sprawnie dzięki komfortowej aplikacji.

Employer Branding obniża koszty pozyskania wartościowych pracowników, ale kluczowym czynnikiem jest czas. Profil Pracodawcy 360 można stworzyć w zaledwie kilka minut, a jeśli jego przygotowanie zostanie powierzone specjalistom z Aplikuj.pl, będzie gotowy w ciągu 48 godzin. Co ważne, brak kompletnych informacji nie stanowi problemu – w dowolnym momencie możesz uzupełnić lub edytować poszczególne sekcje za pomocą panelu pracodawcy.

Jeśli utworzenie profilu zostanie powierzone specjalistom z Aplikuj.pl, zajmą się oni kompleksowo całym procesem – od wyszukiwania informacji o firmie w Internecie, przez opracowanie treści, aż po zaproponowanie elementów graficznych. To maksymalne uproszczenie. Rekruter nie musi angażować działu marketingu, programistów, projektantów ani prawników, aby skutecznie promować markę pracodawcy wśród kandydatów.

2. Personalizowana kolorystyka i elementy graficzne

Profil Pracodawcy 360 pozwala zdefiniować dwa przewodnie kolory brandowe, które natychmiast nadają mu spójny, profesjonalny wygląd. Po ich wybraniu elementy graficzne, czcionki, ikonki zmienią się natychmiast, dzięki czemu odwiedzający będą się czuli jak na stronie internetowej pracodawcy.

Pierwsze wrażenie jest ważne, dlatego w Profilu Pracodawcy 360 można ustawić grafikę lub wideo w górnej części strony. Jeśli pracodawca nie posiada własnego wideo, specjaliści z Aplikuj.pl mogą przesłać link do tysięcy gotowych propozycji i pomóc w zakupie wybranej kreacji. Dodatkowo rekruter może uatrakcyjnić profil, dodając zdjęcie w tle z efektem paralaksy, tworząc galerię zdjęć oraz wideo (filmy z YouTube).

3. Ponad 20 sekcji informacyjnych dostępnych jednym kliknięciem

Redakcja Aplikuj.pl przeprowadziła szczegółowe badania, aby zrozumieć, jakich informacji poszukują kandydaci. W rezultacie pracodawcy mają do dyspozycji szeroki wybór sekcji, takich jak: logo, opisy firmy (zarówno formalny, jak i mniej oficjalny), dane kontaktowe, mapy, moduł rekrutacji otwartej, bieżące i archiwalne ogłoszenia, lista benefitów, informacje z KRS i CEIDG, opis procesu rekrutacji, FAQ, wykresy i statystyki, opinie z Google, recenzje użytkowników, moduł pytań i odpowiedzi, linki i aktualności z mediów społecznościowych, a także zdjęcia i galerie.

Wiele sekcji wystarczy “kliknąć” i są gotowe. Aplikuj zbiera informacje z wielu źródeł, a w razie potrzeby przetwarza je za pomocą modeli językowych i AI, co znacząco zmniejsza ilość pracy rekrutera. Jeśli brakuje określonego rodzaju sekcji, specjalny edytor pozwala na stworzenie dowolnej podstrony z tekstem i grafiką.

Szukasz pracy?

Spawacz MAG 135/136

actuell Personal GmbH

  • Niemcy
Dodana
Dodana

Zatowarowanie sklepu na weekend! Lusówko

Golden Serwis Sp. z o. o.

  • 35 zł netto / h
  • Lusowo
Dodana
Aplikuj bez CV

Praca dla malarza proszkowego w Niemczech

InJobs.pl sp. z o.o.

  • 2 346-2 450 € netto / mc
  • Niemcy
Dodana

MISTRZ ds. AKPiA w DZIALE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW

PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII MIEJSKIEJ SP Z O O

  • Czechowice-Dziedzice
Dodana

Dokładny opis poszczególnych sekcji znajduje się w końcowej części artykułu.

4. Mądre podejście do opinii i interakcja z kandydatami

Wielu rekruterów najchętniej zakazałoby publikowania opinii o ich firmach. Niestety, nie jest to możliwe. W internecie istnieje wiele miejsc, nad którymi nie ma kontroli, z kolei moderowanie innych bywa kosztowne.

Przykład opinii dodanej przez pracownika

Aplikuj oferuje zupełnie nowe podejście do publikowania opinii. Bazuje ono na kilku sekcjach, które pozostają pod kontrolą pracodawcy. Może on decydować o stopniu swobody ocen swojej firmy oraz włączać lub wyłączać poszczególne sekcje. Są one następujące: 

  • Moduł opinii z Google - profil będzie zawierał pozytywne opinie z Google z oceną w formie gwiazdek.
  • Moduł candidate experience - jeżeli firma korzysta z ATS Aplikuj to może automatycznie zbierać opinie kandydatów z procesu rekrutacji. Te oceny to bardzo cenna informacja dla firmy i potencjalnych kandydatów. Zaletą tej sekcji jest możliwość pełnej moderacji (pracodawca decyduje co jest widoczne w Internecie).
  • Opinie użytkowników - to sekcja kreowana tylko przez zalogowanych kandydatów, jest moderowana przez redakcję portalu zgodnie z regulaminem. Pracodawca nie ma możliwości usuwania pojedynczych opinii, jednak może wyłączyć całą sekcję. 
  • Pytania i odpowiedzi - każdy kandydat może zadać pytanie, a rekruter na nie odpowiedzieć. Jeżeli pojawi się pytanie,rekruter otrzymuje maila, udzielona odpowiedź jest widoczna dla wszystkich i oznaczona logo firmy.
  • Opinia generowana na podstawie źródeł zewnętrznych - oprogramowanie opracowane przez Aplikuj systematycznie przeszukuje Internet w poszukiwaniu opinii o pracodawcy, wybierając te, które nie naruszają wizerunku marki, i przedstawia je kandydatom w formie podsumowania. 
  • Opinie wybranych pracowników - pracodawca może stworzyć podstronę na której zamieści opinie wybranych pracowników (np. ze zdjęciami, stanowiskami itd).

Warto zaproponować kandydatom przestrzeń, która nie szkodzi wizerunkowi marki, a jednocześnie umożliwia prezentację opinii. Jest to jedna z najbardziej poszukiwanych informacji przez osoby poszukujące pracy. Ponad 93% kandydatów sprawdza opinie o firmie przed złożeniem aplikacji, a skrajnie negatywne komentarze mogą skutecznie odstraszyć potencjalnych pracowników. Dlatego właściwe podejście do publikacji oraz zarządzania opiniami stanowi kluczową funkcjonalność Profilu Pracodawcy 360.

 

5. Efektywna promocja w ramach portalu Aplikuj.pl 

To znaczący atut, który każdy pracodawca powinien wziąć pod uwagę. Działania promocyjne wzmacniają Profil Pracodawcy 360 i wskazują przewagę tego rozwiązania nad np. stroną kariery czy innymi rozwiązaniami.

Tylko Profil Pracodawcy 360 ma efektywną promocję na Aplikuj.pl, który odwiedzają miliony kandydatów rocznie. To promocja w wielu sekcjach takich jak:

  • listy miejskie, zawodowe - tam zagląda najwięcej kandydatów, a logotypy firm z Profilem Pracodawcy 360 są pokazywane w całym województwie
  • ogłoszenia z zewnętrznych źródeł - strony te odwiedzane są przez wielu użytkowników, a w treści ogłoszeń pojawią się moduły promocyjne firm z Profilem Pracodawcy 360
  • darmowe profile pracodawców - nie wszyscy pracodawcy korzystają z płatnych profili, w przypadku darmowych profili, w ich treści mogą być promowane firmy o podobnym profilu działalności lub poszukujące podobnych pracowników, które posiadają Profil Pracodawcy 360
  • wyszukiwarka ogłoszeń i firm - tam pojawiają się specjalne graficzne oznaczenia firm, które mają profile płatne
  • sekcja Pracodawcy - tutaj zawsze na początku są pracodawcy z Profilami 360.

Przykład sekcji reklamowej, która promuje firmy z Profilem Pracodawcy

Jakie korzyści przynosi taka promocja? Tysiące odwiedzin rocznie na Twoim profilu ze strony potencjalnych kandydatów. Zakup takiego ruchu zwykle wiąże się z dużymi kosztami, a tutaj zyskujesz go w ramach Profilu Pracodawcy 360.

 

6. Profil Pracodawcy 360 jest pozycjonowany w Google

Większość firm posiadających Profil Pracodawcy 360 zajmuje wysokie pozycje w Google na frazy takie jak „praca” + nazwa firmy czy „opinie” + nazwa firmy. Jest to efektem specjalnej struktury tych stron, wewnętrznej promocji oraz silnej pozycji serwisu Aplikuj.pl w wyszukiwarkach.

Przykład wyszukiwania, gdzie strona kariery i Profil Pracodawcy 360 to dwa pierwsze wyniki.

Dlaczego to jest tak ważne? Profil powinien być miejscem, na które trafia potencjalny kandydat, ponieważ najczęściej poszukuje on informacji o pracodawcy za pośrednictwem Google. Owszem, kandydat może odwiedzić różne strony, ale kluczowe jest, aby trafił na profil, nad którym pracodawca ma pełną kontrolę. Profile popularnych marek generują od kilkuset do kilku tysięcy odwiedzin miesięcznie z Google i innych wyszukiwarek

 

7. Rzetelna analityka 

Ocena i uzasadnienie sensu prowadzenia profilu jest kluczowe przy podejmowaniu kolejnych decyzji, np. o promocji. Profil Pracodawcy 360 wyposażony jest w moduł analityczny, który dzięki danym zebranym przez serwis oraz integracji z Google Analytics dostarcza szczegółowych informacji. Umożliwia on sprawdzenie popularności profilu, pochodzenia odwiedzających (miasta), ich wieku, płci (mężczyźni czy kobiety) oraz identyfikację najskuteczniejszych źródeł ruchu.

Przykład 1: podstawowe statystyki popularności Profilu Pracodawcy

Przykład 2: dane demograficzne kandydatów odwiedzających Profil Pracodawcy 360

Przykład 3: struktura wizyt z podziałem na miasta użytkowników

Profil Pracodawcy 360 + kampania EB

Jest kilka sposobów, żeby wielu kandydatów zaglądało na strony Profilu Pracodawcy 360. Poza ruchem generowanym w ramach promocji profilu w serwisie Aplikuj.p oraz wizytami z wyszukiwarki Google pracodawca może skierować ruch publikując link na swojej stronie internetowej lub w social mediach

Każde z tych rozwiązań jest dobre, jednak Aplikuj.pl proponuje dodatkowe rozwiązanie, które zawsze jest efektywne i powoduje, że profil odwiedzi wiele tysięcy potencjalnych kandydatów, a świadomość marki mocno wzrośnie.

Miejsca emisji reklam w ramach kampanii EB

Kampania Employer Branding może zostać uruchomiona natychmiast po stworzeniu profilu i zazwyczaj prowadzona jest w sposób ciągły, stanowiąc skuteczną formę promocji marki oraz profilu. Za jej realizację odpowiadają specjaliści z Aplikuj.pl, posiadający bogate doświadczenie w marketingu internetowym, zwłaszcza w obszarze rekrutacyjnym.

Działania promocyjne w ramach kampanii Employer Branding obejmują:

  • Social Media: Promocja realizowana w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram.
  • Google i YouTube: Reklama w wyszukiwarce Google oraz na platformie YouTube.
  • Sieć GDN (Google Display Network): Kampanie banerowe docierające do szerokiego grona odbiorców.

Kluczowe cechy kampanii:

  • Precyzyjne targetowanie: Reklama jest kierowana do odpowiednio dobranej grupy odbiorców, ustalonej wspólnie z pracodawcą.
  • Profesjonalne materiały reklamowe: Grafiki i treści dostosowane do wszystkich formatów są opracowywane przez specjalistów z Aplikuj.pl.
  • Roczny cykl promocji: Kampania jest zazwyczaj zamawiana w cyklach rocznych.
  • Gwarantowane wyniki: Minimum 1000 wizyt miesięcznie na profilu, przy średnim prognozowanym ruchu wynoszącym 2000 wizyt miesięcznie.
  • Duży zasięg: Kampania generuje około 1 000 000 wyświetleń brandu pracodawcy rocznie w social mediach i Google.

Wsparcie i raportowanie:

  • Aplikuj.pl zapewnia opiekę zespołu ekspertów, którzy na bieżąco monitorują i optymalizują kampanię. Pracodawca otrzymuje szczegółowe raporty co kwartał, pozwalające na ocenę efektywności działań.

Jeżeli firma nie potrzebuje tak intensywnej kampanii, to można zmniejszyć budżet, co proporcjonalnie wpłynie na efektywność działań.

Oczywiście firma może się zdecydować na zakup Profilu Pracodawcy 360 bez kampanii EB lub uruchomienie jej w dowolnym momencie.

Najważniejsze sekcje profilu - przegląd

Poniżej prezentujemy przykładowe sekcje Profilu Pracodawcy 360, skupimy się na tych najważniejszych lub najciekawszych. Nie każda firma musi mieć aktywne wszystkie sekcje, zależy to tylko i wyłącznie od decyzji pracodawcy.

Podane przykłady (screeny) zostały przygotowane w oparciu o profile założone w styczniu 2025 roku (głównie firmy WhitePress.pl).

Grafika lub wideo jako “top” strony

Firma może zaproponować dowolne zdjęcie lub film. Ważne, żeby proporcje były w układzie panoramicznym. Jeżeli pracodawca chce prezentować film, ale nie ma takiego w swoich zasobach to specjaliści z Aplikuj.pl wyszukują odpowiedni film lub animację w serwisie Adobe Stock i po wybraniu film jest zakupiony przez Aplikuj.pl. Zawartość tej i każdej innej sekcji można aktualizować w dowolnym momencie.

Dane podstawowe firmy i menu

To miejsce, które budowane jest automatycznie na podstawie danych firmy. Kolory ikonek i przycisków na stronie są ustalane przez pracodawcę (zgodnie z identyfikacją wizualną firmy). Zawartość menu wynika z listy sekcji jakie aktywował rekruter.

Główny opis firmy i opis w sekcji “opinie”

Opis główny może być zaproponowany przez specjalistę z Aplikuj.pl na podstawie treści dostępnych w Internecie lub udostępniony przez pracodawcę. Nie może być za długi (do 1500 znaków), a jego forma i odpowiednie słownictwo, to kluczowe elementy.

Opis w sekcji “opinie” ma podobne oczekiwania techniczne, jednak może być mniej formalny i bardziej skupiać się na relacji pracodawcy z pracownikami. 

Oferty pracy z Aplikuj.pl lub serwisów zewnętrznych

Na stronie głównej profilu kluczowe miejsce zajmują ogłoszenia o pracę. Jeśli pracodawca publikuje je za pośrednictwem Aplikuj.pl, są one wyświetlane automatycznie. Dodatkowo opracowaliśmy narzędzia umożliwiające automatyczne zbieranie i publikowanie ogłoszeń z wybranych, popularnych serwisów zewnętrznych – oczywiście za zgodą pracodawcy. Informacje te są aktualizowane raz dziennie.

W przypadku ogłoszeń zewnętrznych kandydat jest ostatecznie przekierowywany poza serwis Aplikuj.pl. 

Takie rozwiązanie pozwala na szybkie i wygodne zebranie w jednym miejscu wszystkich aktualnych rekrutacji, co znacząco zwiększa efektywność procesu rekrutacyjnego.

Rekrutacja otwarta

Rekrutacja otwarta to rozwiązanie pozwalające na prowadzenie rekrutacji w sposób ciągły. Najlepiej zastosować je dla stanowisk pracy (zawodów) na które firma stale lub często prowadzi rekrutację. Nie oznacza to zwykle natychmiastowego zatrudnienia kandydatów, natomiast umożliwia firmie zbieranie bazy CV i wykorzystanie jej w ramach zapotrzebowania. Po kliknięciu „Wyślij CV” system przekierowuje kandydata do formularza zintegrowanego z ATS Aplikuj.pl lub zewnętrznego systemu ATS.

Benefity oferowane przez firmę

Lista benefitów w większości firm nie zależy od konkretnego stanowiska, lecz stanowi istotny argument, który może zachęcić kandydatów do zainteresowania się ofertą pracy.

Wyświetlane benefity mogą być generowane automatycznie przez oprogramowanie (na podstawie ostatnio dodanych ogłoszeń i algorytmu AI) lub wprowadzane ręcznie przez rekrutera.

Mapy i godziny otwarcia 

Dla kandydata siedziba firmy (których może być wiele) to czasami czynnik kluczowy w wyborze miejsca pracy. W ramach profilu jest ona prezentowana za pomocą map Google.

Poniżej znajdują się też godziny otwarcia firmy w podziale na dni tygodnia. Dane te mogą być aktualizowane w dowolnym momencie, a domyślnie pochodzą z Map Google.

Dane z LinkedIn

Profil Pracodawcy 360 integruje dane z wielu źródeł, co sprawia, że kandydat nie musi samodzielnie przeszukiwać mediów społecznościowych, a pracodawca nie musi po raz kolejny powielać informacji. Szczególnie istotnym źródłem danych jest serwis LinkedIn, który dostarcza informacji na temat branży, liczby pracowników oraz specjalizacji firmy.

Wykresy i statystyki 

W ramach profilu publikowane są dane statystyczne i wykresy związane z rekrutacją i popularnością pracodawcy. Niektóre wskazują na liczbę rekrutacji w kolejnych miesiąca, inne bardziej skupiają się na popularności profilu i miast skąd pochodzą kandydaci.

Linki do strony i social mediów

Jeżeli pracodawca ma profile w social mediach to są one pokazywane w ostatniej sekcji na stronie głównej Profilu Pracodawcy 360 w postaci ikonek i aktywnych linków.

Opinie z procesu rekrutacji - candidate experience

Jeśli pracodawca rekrutuje za pośrednictwem Aplikuj.pl i korzysta z systemu ATS, kandydaci otrzymują e-mail z prośbą o ocenę procesu rekrutacji kilkanaście dni po jego zakończeniu. Odpowiedzi są widoczne w prywatnym panelu pracodawcy, a opcjonalnie mogą być publikowane na stronie profilu w sekcji „Opinie”. Pracodawca ma możliwość moderowania tej sekcji, wybierając opinie, które zostaną opublikowane.

Zbieranie i analiza opinii po rekrutacji to doskonały sposób na doskonalenie procesu rekrutacyjnego i budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.

Opinie pracowników

Opinie pracowników to sekcja, którą mogą uzupełniać tylko zalogowani użytkownicy serwisu Aplikuj.pl. Jest moderowana przez redakcję portalu zgodnie z regulaminem – link do regulaminu. Pracodawca nie może usuwać poszczególnych opinii, ale może wyłączyć tą sekcję w dowolnym momencie.

Pytania od kandydatów i odpowiedzi

Każdy użytkownik serwisu, w tym potencjalni kandydaci, może zadać pytanie pracodawcy. Rekruter otrzymuje powiadomienie e-mail i może dodać odpowiedź z poziomu swojego panelu. Odpowiedzi są oznaczone specjalną ikoną z logo firmy i stają się widoczne dla wszystkich użytkowników. Dzięki temu powstaje baza kluczowych informacji o procesie rekrutacyjnym oraz pracy w firmie.

Opinie importowane z Google

W ramach podstrony z opiniami mogą być też wyświetlane opinie importowane z Profili Google. System dobiera te najbardziej merytoryczne unikają tych ze skrajnymi ocenami. Ta sekcja nie może być moderowana przez Pracodawcę, ale może być wyłączona w dowolnym momencie

Podsumowanie opinii z Internetu

Oprogramowanie opracowane przez Aplikuj.pl przeszukuje wszystkie wzmianki o marce w Internecie i wybiera te pozytywne, a na pewno merytoryczne. Przy pomocy modeli językowych i AI tworzone jest podsumowanie z tych opinii, które jest aktualizowane co parę miesięcy.

Ta sekcja nie może być moderowana przez Pracodawcę, ale może być wyłączona w dowolnym momencie.

Galeria zdjęć i wideo

Materiały graficzne, a szczególnie wideo, zyskują coraz większą popularność, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia. Rekruter może wykorzystać tę formę komunikacji na Profilu Pracodawcy 360, szczególnie w sekcji Galeria zdjęć, która może być podzielona na tematyczne kategorie. Galeria filmów opiera się na materiałach z serwisu YouTube, które są osadzane (embedowane) i wskazywane przez rekrutera.

FAQ - gotowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Kandydaci mają wiele wątpliwości, ale najczęściej ich pytania są bardzo podobne. Rekruter może uzupełnić sekcję FAQ, która powinna zawierać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Aby ułatwić to zadanie w panelu rekrutera, zamieściliśmy propozycje pytań i szablony odpowiedzi.

Proces rekrutacji

To jedna z najczęściej odwiedzanych sekcji przez kandydatów, którzy chcą dowiedzieć się, co dzieje się w kolejnych krokach po wysłaniu CV oraz ile trwa cały proces rekrutacyjny. Pracodawca ma możliwość dowolnej edycji tej sekcji, która prezentuje proces rekrutacji w atrakcyjnej formie, uwzględniając przy tym kolory zgodne z identyfikacją wizualną marki.

Dowolne podstrony wymyślone przez pracodawcę

Każda firma jest inna i ma inny styl komunikacji. Dlatego w ramach Profilu Pracodawcy 360 można stworzyć dowolną statyczną podstronę. Przykłady takich stron:

  • opis wartości jakimi kieruje się firma,
  • dyplomy i wyróżnienia,
  • najważniejsze osoby w firmie,
  • opinie wybranych pracowników,
  • aktualności z życia firmy.

Jak zamówić i założyć Profil Pracodawcy 360

Jesteś zainteresowany Profilem Pracodawcy 360, a może masz wątpliwości lub pytania, chętnie na nie odpowiemy.  Napisz na adres biuro@aplikuj.pl lub zadzwoń na numer ogólny (33) 470 30 46, możesz też skontaktować się ze opiekunem (lista opiekunów). 

Twój Profil Pracodawcy 360 możesz zamówić przez stronę aplikuj.pl/dla-pracodawcow, pamiętaj, że jeżeli jesteś nowym klientem to możesz skorzystać z kodu rabatowego. Jeżeli jesteś stałym klientem firmy to spytaj opiekuna o aktualne promocje.

Komentarze

Nikt jeszcze nie dodał komentarza do tego artykułu.

Dodaj komentarz

Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione

Komentarz został dodany

Redakcja Aplikuj.pl zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób lub zawierających wulgarne słowa, adresy www oraz adesy e-mail i numery telefonów.