W sercu Krakowa, tam gdzie historia splata się z nowoczesnością, znajduje się nasz Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery. To miejsce, które z dumą nazywamy jednym z najbardziej luksusowych punktów na mapie tego królewskiego miasta. Nasza siedziba, to zabytkowa kamienica z XIX wieku, która kryje w sobie przestrzenie pełne elegancji i subtelnego splendoru.¶¶Nasze wnętrza to hołd dla krakowskiego art déco, bogato zdobione i wykończone z niebywałą precyzją. Każdy detal ma znaczenie, a nasze zaangażowanie w kreowanie wyjątkowej atmosfery jest odzwierciedleniem pasji, z jaką podchodzimy do każdego aspektu naszej działalności. Oferujemy nie tylko noclegi w przepięknych pokojach i apartamentach, ale również wyśmienite doznania kulinarne w naszej restauracji, gdzie każdy posiłek jest świętem smaku.¶¶Rozumiemy, że luksus to nie tylko piękne wnętrza, ale przede wszystkim usługi na najwyższym poziomie. Dlatego nasza oferta to również szeroki wachlarz udogodnień – od przechowalni bagażu, przez mini bar w pokoju, aż po wynajem limuzyny. Wszystko po to, aby pobyt u nas był niezapomnianym doświadczeniem.¶¶Jesteśmy dumni z naszego położenia – nasz hotel mieści się w miejscu, z którego rozpościera się widok na zakole Wisły, a bliskość Zamku Królewskiego na Wawelu dodaje naszemu miejscu niepowtarzalnego charakteru. Personalizowana obsługa, którą zapewniamy naszym gościom, jest wyrazem naszej filozofii, że każdy szczegół ma znaczenie, a zadowolenie gości jest naszym priorytetem.¶¶W Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery każdy dzień to nowa historia, pisana przez naszych gości i nasz zespół, który z pasją dba o to, aby każdy moment spędzony w naszych progach był wyjątkowy. Zapraszamy do doświadczenia luksusu w krakowskim wydaniu, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, a gościnność ma swoje imię.
BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
hotelarstwo / gastronomia / turystyka administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres rejestrowy

BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Bielsko-Biała
  3. Wrocław
  4. Warszawa

Data aktualizacji: 01.01.2025

Praca BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne

  • Room Division Manager/Kierownik recepcji

    BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

      • Zarządzanie departamentami: Recepcja, Housekeeping, Dział Techniczny, Wellness
      • Organizacja i zarządzanie w podległych działach według standardów sieci • Kontrola zamówień i zapasów oraz przeprowadzenie inwentaryzacji
      • Aktywne pozyskiwanie i budowanie korzystnych relacji biznesowych z Klientem
      • Badanie opinii Klientów Hotelu na temat jakości obsługi i postrzegania wizerunku obiektu
      • Szkolenia pracowników i dbanie o najwyższe standardy obsługi gości
      • Kreatywność

      Wymagania

      Nasze oczekiwania:

      • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w dziale operacyjnym (recepcja)
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
      • Wiedza dotycząca operacji hotelowych i zagadnień takich jak: budżetowanie, kontrola założeń przychodowo - kosztowych, zarządzanie ceną
      • Wysoka kultura osobista
      • Umiejętność organizacji pracy własnej, zwłaszcza pod presją czasu oraz w warunkach stresu
      • Zorientowanie na wysoką jakość obsługi Gości
      • Znajomość programu OPERA
      • Dyspozycyjność (zadaniowy czas pracy w tym praca w weekendy)

      Oferujemy


      • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenie kwalifikacji
      • Pracę w młodym i energicznym zespole
      • Szansa realizacji własnych pomysłów i współtworzenia wizerunku firmy
      • Dofinansowanie do karnetów sportowych oraz opieki medycznej

Pracodawcy w Krakowie i okolicy