W sercu Krakowa, tam gdzie historia splata się z nowoczesnością, znajduje się nasz Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery. To miejsce, które z dumą nazywamy jednym z najbardziej luksusowych punktów na mapie tego królewskiego miasta. Nasza siedziba, to zabytkowa kamienica z XIX wieku, która kryje w sobie przestrzenie pełne elegancji i subtelnego splendoru.


Nasze wnętrza to hołd dla krakowskiego art déco, bogato zdobione i wykończone z niebywałą precyzją. Każdy detal ma znaczenie, a nasze zaangażowanie w kreowanie wyjątkowej atmosfery jest odzwierciedleniem pasji, z jaką podchodzimy do każdego aspektu naszej działalności. Oferujemy nie tylko noclegi w przepięknych pokojach i apartamentach, ale również wyśmienite doznania kulinarne w naszej restauracji, gdzie każdy posiłek jest świętem smaku.

Rozumiemy, że luksus to nie tylko piękne wnętrza, ale przede wszystkim usługi na najwyższym poziomie. Dlatego nasza oferta to również szeroki wachlarz udogodnień – od przechowalni bagażu, przez mini bar w pokoju, aż po wynajem limuzyny. Wszystko po to, aby pobyt u nas był niezapomnianym doświadczeniem.

Jesteśmy dumni z naszego położenia – nasz hotel mieści się w miejscu, z którego rozpościera się widok na zakole Wisły, a bliskość Zamku Królewskiego na Wawelu dodaje naszemu miejscu niepowtarzalnego charakteru. Personalizowana obsługa, którą zapewniamy naszym gościom, jest wyrazem naszej filozofii, że każdy szczegół ma znaczenie, a zadowolenie gości jest naszym priorytetem.

W Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery każdy dzień to nowa historia, pisana przez naszych gości i nasz zespół, który z pasją dba o to, aby każdy moment spędzony w naszych progach był wyjątkowy. Zapraszamy do doświadczenia luksusu w krakowskim wydaniu, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, a gościnność ma swoje imię.

BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
hotelarstwo / gastronomia / turystyka administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres rejestrowy

BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Bielsko-Biała
  3. Wrocław

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne

  • Room Division Manager/Kierownik recepcji

    BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

      • Zarządzanie departamentami: Recepcja, Housekeeping, Dział Techniczny, Wellness
      • Organizacja i zarządzanie w podległych działach według standardów sieci • Kontrola zamówień i zapasów oraz przeprowadzenie inwentaryzacji
      • Aktywne pozyskiwanie i budowanie korzystnych relacji biznesowych z Klientem
      • Badanie opinii Klientów Hotelu na temat jakości obsługi i postrzegania wizerunku obiektu
      • Szkolenia pracowników i dbanie o najwyższe standardy obsługi gości
      • Kreatywność

      Wymagania

      Nasze oczekiwania:

      • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w dziale operacyjnym (recepcja)
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
      • Wiedza dotycząca operacji hotelowych i zagadnień takich jak: budżetowanie, kontrola założeń przychodowo - kosztowych, zarządzanie ceną
      • Wysoka kultura osobista
      • Umiejętność organizacji pracy własnej, zwłaszcza pod presją czasu oraz w warunkach stresu
      • Zorientowanie na wysoką jakość obsługi Gości
      • Znajomość programu OPERA
      • Dyspozycyjność (zadaniowy czas pracy w tym praca w weekendy)

      Oferujemy


      • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenie kwalifikacji
      • Pracę w młodym i energicznym zespole
      • Szansa realizacji własnych pomysłów i współtworzenia wizerunku firmy
      • Dofinansowanie do karnetów sportowych oraz opieki medycznej

Pracodawcy w Krakowie i okolicy