W sercu malowniczego Cieszyna, gdzie tradycja spotyka nowoczesność, znajduje się nasza firma – SILESIA Entertainment. Jesteśmy dumnymi kontynuatorami wieloletniej tradycji w branży gier losowych i zakładów wzajemnych, a nasze doświadczenie jest fundamentem, na którym budujemy naszą ugruntowaną pozycję na rynku. Zapraszamy do świata, w którym rozrywka łączy się z zaufaniem i profesjonalizmem. Razem możemy więcej!

Oferty pracy SILESIA ENTERTAINMENT Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Zastępca Kierownika Logistyki

    SEUNG SAN IND POLAND SP. Z O.O.
    • Ustroń
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • Grafik komputerowy

    Martes Sport Sp. z o. o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    Dodana
  • Kierownik Działu Serwisu

    Fitness Club 24 Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Praca hybrydowa
  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024

Mapa SILESIA ENTERTAINMENT Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
SILESIA ENTERTAINMENT Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Cieszyn
  2. Kraków
  3. Warszawa
  4. Bielsko-Biała
  5. Katowice
  6. Iława
  7. Częstochowa
  8. Wrocław
  9. Ruda Śląska
  10. Gliwice

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca SILESIA ENTERTAINMENT Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Manager finansowy

    SILESIA ENTERTAINMENT Sp. z o.o.
    • 8 000-12 000 zł / mies.
    • Cieszyn
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków


      • odpowiedzialność za przygotowywanie dokumentów finansowych (bilansu, rachunku zysków i strat itp.),
      • przygotowywanie raportów i danych do celów podatkowych,
      • zarządzanie gotówką w systemach płatności i na rachunkach bankowych,
      • kontrola faktur kosztowych związanych z bieżącymi operacjami;
      • odpowiedzialność za terminowe regulowanie zobowiązań,
      • kontrola danych z systemów płatności i transakcji bankowych,
      • przygotowywanie budżetów i prognoz,
      • udoskonalanie i automatyzowanie wewnętrznych procesów księgowych,
      • sporządzanie zleconych analiz i raportów.


      Wymagania

      • doświadczenie zawodowe w finansach lub księgowości - nie mniej niż 2 lata,


      • gruntowna wiedza w zakresie księgowości i sprawozdawczości finansowej,


      • zaawansowana znajomość Excela,


      • biegła znajomość jeżyka polskiego oraz średniozaawansowana znajomość języka angielskiego,


      • mile widziana zdolność do szybkiego uczenia się i pracy w wymagającym środowisku z zachowaniem terminów,


      • silne umiejętności analityczne,


      • silne umiejętności komunikacyjne,


      • doświadczenie (praca) w tzw. wielkiej czwórce firm audytorskich oraz kwalifikacje ACCA lub CIMA będą dodatkowym atutem,


      • mile widziane zainteresowanie wydarzeniami sportowymi,


      • nastawienie na realizacje celów, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.



      Oferujemy

      Wymiar czasu pracy: pełny etat.

      Forma zatrudnienia: umowa o pracę llub B2B.

      Proponowane wynagrodzenie: 8 000 – 12 000 zł brutto.

      Forma pracy: hybrydowa.


      Dodatkowo oferujemy:

      • Atmosferę wsparcia i życzliwość

      • Wysokie standardy etyczne

      • Szkolenia odpowiadające potrzebom rozwojowym

      • Dobrą organizację pracy.


      Prosimy o wysyłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych.

      Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.



  • Specjalista ds. CRM

    SILESIA ENTERTAINMENT Sp. z o.o.
    • 4 000-6 500 zł / mies.
    • Cieszyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Współtworzenie i realizacja działań CRM w zakresie utrzymania i reaktywacji Klientów marki BETTERS
      • Przygotowanie bieżących materiałów promocyjnych
      • Tworzenie komunikacji promocyjnej (mailing, sms, prywatne wiadomości, push)
      • Segmentację Klientów
      • Sporządzanie analiz i oceny wyników zrealizowanych akcji CRM

      Wymagania

      • Wymagana szeroka wiedza na temat sportu
      • Dobra organizacja pracy własnej
      • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
      • Dodatkowy atut to znajomość branży e-commerce

      Oferujemy

      Jeżeli chcesz pracować w firmie oferującej:

      • atmosferę wsparcia i życzliwość

      • dobrą organizację pracy

      i jesteś osobą z pasją - DOŁĄCZ DO NAS!

  • Doradca Biura Obsługi Klienta

    SILESIA ENTERTAINMENT Sp. z o.o.
    • 3 200-5 000 zł / mies.
    • Cieszyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      · Praca z Zespołem Biura Obsługi Klienta

      · Stosowanie standardów BOK, instrukcji i procedur

      · Merytoryczne wspieranie swojego Zespołu

      · Bieżąca optymalizacja standardów BOK

      Wymagania

      · Wymagana szeroka wiedza na temat sportu

      · Dobra organizacja pracy własnej

      · Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

      · Dodatkowy atut to znajomość branży e-commerce

      Oferujemy

      Jeżeli chcesz pracować w firmie oferującej:

      • atmosferę wsparcia i życzliwość

      • dobrą organizację pracy

      i jesteś osobą z pasją - DOŁĄCZ DO NAS!

  • Doradca Biura Obsługi Klienta

    SILESIA ENTERTAINMENT Sp. z o.o.
    • 3 300-4 000 zł / mies.
    • Cieszyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków


      · Praca z Zespołem Biura Obsługi Klienta

      · Stosowanie standardów BOK, instrukcji i procedur

      · Merytoryczne wspieranie swojego Zespołu

      · Bieżąca optymalizacja standardów BOK

      Wymagania


      · Umiejętność budowania pozytywnej motywacji w Zespole

      · Dobre umiejętności analityczne

      · Umiejętność wyznaczania celów i ich realizacji

      · Dobra organizacja pracy własnej

      · Mile widziana znajomość języka angielskiego

      · Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

      · Dodatkowy atut to znajomość branży e-commerce oraz wiedza o sporcie

      Oferujemy


      Jeżeli chcesz pracować w firmie oferującej:

      atmosferę wsparcia i życzliwość

      • dobrą organizację pracy

      i jesteś osobą z pasją - DOŁĄCZ DO NAS!

  • Specjalista ds. marketingu

    SILESIA ENTERTAINMENT Sp. z o.o.
    • 4 000-6 000 zł / mies.
    • Cieszyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • kompleksowe realizowanie przyjętej strategii marketingowej marki BETTERS,
      • tworzenie i udoskonalanie treści marketingowych (opisy produktów oraz kategorii, hasła promocyjne, oferty i inne),
      • zarządzanie strategią marketingową poszczególnych produktów,
      • przygotowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych,
      • odpowiedzialność za współpracę z portalami marketingowymi i afiliacyjnymi.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe,
      • doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z procesem sprzedaży lub promocją,
      • znajomość języka angielskiego,
      • bardzo dobra, praktyczna znajomość zagadnień z zakresu e-commerce oraz technik i narzędzi marketingu internetowego,
      • mile widziana umiejętność prowadzenia kampanii Google ADS,
      • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych oraz obróbki zdjęć i grafiki,
      • nastawienie na realizacje celów, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne uzależnione od kwalifikacji + premia,
      • pracę w stale rozwijającej się firmie i możliwość awansu.

      Jeśli chcesz pracować w firmie oferującej:

      • atmosferę wsparcia i życzliwość,
      • wysokie standardy etyczne,
      • szkolenia odpowiadające potrzebom rozwojowym,
      • dobrą organizację pracy i jesteś osobą z pasją - DOŁĄCZ DO NAS!
  • Specjalista ds. kontrolingu i finansów

    SILESIA ENTERTAINMENT Sp. z o.o.
    • Cieszyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji,
      • wykonywanie kalkulacji na potrzeby działu księgowości,
      • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy,
      • aktywny udział w procesie przygotowania budżetu rocznego i okresowych prognoz,
      • bieżąca kontrola wydatków oraz stopnia realizacji projektów,
      • aktywny udział w projektach związanych z optymalizacją kosztów,
      • optymalizowanie narzędzi służących raportowaniu,
      • udział w sporządzaniu informacji dotyczących działalności Spółki dla Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników,
      • przedstawianie rekomendacji dla Zarządu na bazie analiz,
      • przygotowywanie prezentacji oraz analiz finansowych,
      • przygotowywanie budżetu i planów finansowych (krótko i długoterminowych),
      • terminowe raportowanie wyników finansowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami,
      • rozwój procesów raportowania i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie kontrolingu.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe ekonomiczne kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse,
      • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze kontrolingu lub księgowości,
      • wiedza teoretyczna z obszaru rachunkowości zarządczej i finansowej oraz analizy finansowej,
      • umiejętności komunikacyjne - współpraca z osobami z różnych szczebli wewnątrz organizacji,
      • dokładność, skrupulatność, rzetelność w codziennym działaniu,
      • biegła obsługa programu MS Excel,
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
      • wysoko rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia, interpretowania wyników i wyciągania wniosków,
      • umiejętność pracy zespołowej,
      • umiejętność organizacji pracy własnej, skrupulatność i dokładność, inicjatywa i zaangażowanie.

      Oferujemy

      • proponowane wynagrodzenie: 4 000 – 6 000 brutto + premia.
      • forma pracy: stacjonarna.

      Jeśli chcesz pracować w firmie oferującej:

      • atmosferę wsparcia i życzliwość

      • wysokie standardy etyczne

      • szkolenia odpowiadające potrzebom rozwojowym

      • dobrą organizację pracy

      i jesteś osobą z pasją - DOŁĄCZ DO NAS!


      Prosimy o wysyłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych.


      Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.