Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
CRYSTAL KWIECIEŃ sp.j. praca
Czy to Twoja firma?
Witajcie w świecie Crystal Kwiecień, gdzie pasja do gastronomii łączy się z tradycją gościnności Krakowa. Nasza przygoda zaczęła się 21 października 2019 roku, kiedy to otworzyliśmy drzwi naszej pierwszej restauracji, zapraszając gości do wspólnego celebrowania smaku i radości z jedzenia.
Jesteśmy dumni, że możemy zaproponować Wam nie tylko miejsce, gdzie każdy posiłek jest wyjątkowym doświadczeniem, ale również szeroki wachlarz usług gastronomicznych. Nasze stałe i ruchome placówki gastronomiczne to oazy smaków, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Od wykwintnych dań aż po prostą, ale zawsze najwyższej jakości, kuchnię – to właśnie znajdziecie w Crystal Kwiecień.
Rozumiemy, jak ważne są wydarzenia rodzinne, spotkania biznesowe czy po prostu chwile spędzone z przyjaciółmi. Dlatego oferujemy kompleksowe usługi cateringowe, które dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i okoliczności. Nasze menu jest tak różnorodne jak oczekiwania naszych klientów, a każde zlecenie to dla nas nowa, ekscytująca historia.
Nie ograniczamy się jednak tylko do jedzenia. W Crystal Kwiecień dbamy o to, abyście mogli cieszyć się również szeroką ofertą napojów, zarówno alkoholowych, jak i bezalkoholowych, serwowanych w naszych przytulnych barach i kawiarniach. A dla tych, którzy szukają rozrywki, przygotowaliśmy różnorodne formy aktywności rekreacyjnej.
Jesteśmy dumni z naszego miasta i chcemy, aby każdy, kto odwiedza Crystal Kwiecień, poczuł jego magiczną atmosferę. Nasze lokale mieszczą się w sercu Krakowa, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością, a każdy kąt kryje w sobie niezliczone opowieści.
W Crystal Kwiecień wierzymy, że sukces tkwi w detalu i autentyczności. Dlatego każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi stały na najwyższym poziomie, a goście czuli się jak w domu. Zapraszamy Was do bycia częścią naszej historii, która jest pisana każdego dnia na nowo, z myślą o Was – naszych gościach.
Oferty pracy CRYSTAL KWIECIEŃ sp.j.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Kierownik Robót Elektrycznych
KARO ELEKTRO PLUS Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Dyrektor Zarządzający (Stolarka Otworowa)
SalesHR- 18 000-20 000 zł netto (+ VAT) / mies.
- Kraków
- kontrakt b2b
PolecanaDodana -
Koordynator ds. Projektów Edukacyjnych
CENTRUM NAUKI I BIZNESU ŻAK- Kraków
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa CRYSTAL KWIECIEŃ sp.j.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
CRYSTAL KWIECIEŃ sp.j.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Warszawa
- Bydgoszcz
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca CRYSTAL KWIECIEŃ sp.j. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. organizacji eventów.
CRYSTAL KWIECIEŃ sp.j.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
Pełna organizacja i nadzór nad przebiegiem organizowanych przyjęć.
-
Przygotowanie indywidualnych ofert bankietowych, eventów itp., we współpracy z Szefem kuchni.
-
Prowadzenie spotkań oraz prezentacja oferty lokalu.
-
Pozyskiwanie klientów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych.
-
Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi oraz własną skuteczność w odpowiedzi na zapytania ofertowe.
-
Organizacja pracy oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem obiektu.
-
Raportowanie i rozliczanie konferencji, bankietów i imprez okolicznościowych.
Wymagania
-
Praktyczną wiedzę i doświadczenie z zakresu organizacji wesel, bankietów, eventów, konferencji itp. min. 2 lata
-
Znajomość technik sprzedażowych - umiejętność atrakcyjnego przedstawienia oferty.
-
Umiejętności interpersonalne i zorientowanie na jakość usług.
-
Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
-
Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków, znajomości podstawowych zagadnień kosztowych – w tym rozliczania i raportowania.
-
Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera pakiet MS Office oraz oprogramowania Izzy Rest.
-
Zaangażowanie w pracę i realizacja celów.
-
Zmysł organizacyjny oraz dyspozycyjność.
Oferujemy
-
Stabilną, pełną wyzwań pracę.
-
Elastyczną formę zatrudnienia - na podstawie B2B lub umowy o pracę.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia.
-
Duża samodzielność w podejmowaniu decyzji.
-
Możliwość rozwoju zawodowego, realizacji własnych pomysłów i współtworzenia wizerunku firmy.
-