Memories Vacations jest firmą touroperatorską z siedzibą w Krakowie, wyspecjalizowaną w organizacji ekskluzywnych podróży egzotycznych „szytych na miarę”. Działając na rynku od 2014 roku, firma zdobyła grono zadowolonych i wiernych Klientów oraz ogromny know-how w zakresie organizacji podróży dla klientów indywidualnych oraz firm. 

Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 2 miesiącach

Profil firmy:
Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Bielsko-Biała
  3. Skawina
  4. Zakopane
  5. Warszawa
  6. Katowice
  7. Wrocław
  8. Gliwice
  9. Gorzów Wielkopolski
  10. Myślenice

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • Koordynator Podróży

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • 4 000-5 000 zł / mies.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Redagowanie szczegółowych programów podróży opisujących przebieg wyprawy egzotycznej „krok po kroku”.
      • Odprawa online na loty międzynarodowe dokonywana w imieniu klientów.
      • Przeprowadzanie zgłoszenia do ubezpieczenia podróżnego.
      • Asystowanie w procesach wizowych.
      • Sprawdzanie poprawności dokumentów i faktur przysyłanych przez kontrahentów.
      • Kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów.
      • Redagowanie informacji przewodnikowych dotyczących miejsc objętych programem podróży oraz opisów hoteli, itp.
      • Bieżąca pomoc zespołowi sprzedażowemu (np. wyszukiwanie informacji dotyczących destynacji/hoteli).

      Wymagania

      • Zaangażowanie, sumienność i ponadprzeciętne „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów w języku polskim (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej).
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa i telefoniczna z kontrahentami z całego świata).
      • Wysoka kultura osobista.
      • Biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office).

      Mile widziane

      • Zainteresowanie podróżami, doświadczenie podróżnicze.



      Oferujemy

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej, cieszącej się ugruntowaną pozycją na rynku podróży luksusowych.
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji i zainteresowań.
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt.
      • Doświadczenie w pracy z kontrahentami z kilku kontynentów.
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu.
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów.
  • SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PODRÓŻY

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania przypisane do ww. stanowiska pracy:

      • Tworzenie programów podróży dopasowanych do indywidualnych preferencji Klientów.
      • Wycena i rezerwacja wszystkich świadczeń składających się na zaoferowaną podróż.
      • Pomoc Klientom w sytuacjach pilnych / awaryjnych przed wylotem z Polski oraz w trakcie trwania podróży (poprzez dostosowanie zaplanowanych świadczeń do nowych okoliczności, pilne dostosowanie programu podróży, kontakt telefoniczny i pisemny z kontrahentami
        w poszczególnych krajach w celu zapewnienia opieki Klientom w podróży, itp.)
      • Analiza dynamicznie zmieniających się regulacji dotyczących podróży w okresie pandemii.
      • Redagowanie dokumentów podróżnych, informacji przewodnikowych, opisów hoteli, itp.
      • Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

      Wymagania

      Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

      • Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
      • Zaangażowanie, sumienność i „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej)
      • Wysoka kultura osobista
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa i telefoniczna z kontrahentami z całego świata)

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji i zainteresowań
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów
      • Wynagrodzenie premiowe

      Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach typowo biurowych w lokalu w centrum Krakowa. Po zakończeniu szkolenia, istnieje możliwość przejścia częściowo na system pracy zdalnej.


      Chętnych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas krajów.


      Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

  • KOORDYNATOR PODROŻY

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania przypisane do ww. stanowiska pracy:

      • Redagowanie szczegółowych programów podróży opisujących przebieg wyprawy egzotycznej „krok po kroku”.
      • Odprawa online na loty międzynarodowe dokonywana w imieniu klientów.
      • Przeprowadzanie zgłoszenia do ubezpieczenia podróżnego.
      • Asystowanie w procesach wizowych.
      • Sprawdzanie poprawności dokumentów i faktur przysyłanych przez kontrahentów.
      • Kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów.
      • Redagowanie informacji przewodnikowych dotyczących miejsc objętych programem podróży oraz opisów hoteli, itp.
      • Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

      Wymagania

      Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

      • Zaangażowanie, sumienność i ponadprzeciętne „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej).
      • Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
      • Wysoka kultura osobista.
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa i telefoniczna z kontrahentami z całego świata).
      • Biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office).

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej.
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji i zainteresowań.
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt.
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu.
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów.

      Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach typowo biurowych w lokalu w centrum Krakowa. Po zakończeniu okresu szkolenia, istnieje możliwość przejścia częściowo na system pracy zdalnej.


      Chętnie zapoznamy się ze zgłoszeniami zarówno od osób, które posiadają doświadczenie zawodowe pozwalające na samodzielne objęcie szerokiego zakresu obowiązków i dużej odpowiedzialności, jak i osób z mniejszym stażem pracy, które będą asystować kolegom
      z zespołu.


      Zainteresowanych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas krajów.


      Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

  • KOORDYNATOR PODROŻY

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania przypisane do ww. stanowiska pracy:

      • Redagowanie szczegółowych programów podróży opisujących przebieg wyprawy egzotycznej „krok po kroku”.
      • Odprawa online na loty międzynarodowe dokonywana w imieniu klientów.
      • Przeprowadzanie zgłoszenia do ubezpieczenia podróżnego.
      • Asystowanie w procesach wizowych.
      • Sprawdzanie poprawności dokumentów i faktur przysyłanych przez kontrahentów.
      • Kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów.
      • Redagowanie informacji przewodnikowych dotyczących miejsc objętych programem podróży oraz opisów hoteli, itp.
      • Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

      Wymagania

      Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

      • Zaangażowanie, sumienność i ponadprzeciętne „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej).
      • Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
      • Wysoka kultura osobista.
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa
        i telefoniczna z kontrahentami z całego świata).
      • Biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office).

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej.
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji
        i zainteresowań.
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt.
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu.
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów.

      Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach typowo biurowych w lokalu w centrum Krakowa (w okresie pandemii w miarę rozwoju sytuacji zespół pracuje częściowo zdalnie).


      Po odbyciu pełnego szkolenia, istnieje możliwość przejścia częściowo na system pracy zdalnej.


      Chętnie zapoznamy się ze zgłoszeniami zarówno od osób, które posiadają doświadczenie zawodowe pozwalające na samodzielne objęcie szerokiego zakresu obowiązków i dużej odpowiedzialności, jak i osób z mniejszym stażem pracy, które będą asystować kolegom
      z zespołu.


      Zainteresowanych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas krajów.


      Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

  • SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PODRÓŻY

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania przypisane do ww. Stanowiska pracy:

      • Tworzenie programów podróży dopasowanych do indywidualnych preferencji Klientów.
      • Wycena i rezerwacja wszystkich świadczeń składających się na zaoferowaną podróż.
      • Pomoc Klientom w sytuacjach pilnych / awaryjnych przed wylotem z Polski oraz w trakcie trwania podróży (poprzez dostosowanie zaplanowanych świadczeń do nowych okoliczności, pilne dostosowanie programu podróży, kontakt telefoniczny i pisemny z kontrahentami
        w poszczególnych krajach w celu zapewnienia opieki Klientom w podróży, itp.)
      • Analiza dynamicznie zmieniających się regulacji dotyczących podróży w okresie pandemii.
      • Redagowanie dokumentów podróżnych, informacji przewodnikowych, opisów hoteli, itp.
      • Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

      Wymagania

      Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

      • Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
      • Zaangażowanie, sumienność i „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej)
      • Wysoka kultura osobista
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa i telefoniczna z kontrahentami z całego świata)

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji
        i zainteresowań
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów
      • Wynagrodzenie premiowe

      Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach typowo biurowych w lokalu w centrum Krakowa (w okresie pandemii w miarę rozwoju sytuacji zespół pracuje częściowo zdalnie).


      Po odbyciu pełnego szkolenia, istnieje możliwość przejścia częściowo na system pracy zdalnej.


      Chętnych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas krajów.


      Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Pracodawcy w Krakowie i okolicy