Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
PMproperty zarządzanie nieruchomościami praca
Czy to Twoja firma?
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy PMproperty zarządzanie nieruchomościami
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Administrator Nieruchomości
Zarządzanie Nieruchomościami- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Parking dla pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Stołówka pracownicza
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa PMproperty zarządzanie nieruchomościami
Siedziba główna
PMproperty zarządzanie nieruchomościami poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
PMproperty zarządzanie nieruchomościami
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Bielsko-Biała
- Niepołomice
- Warszawa
Data aktualizacji: 01.01.2025
Linki
Praca PMproperty zarządzanie nieruchomościami - oferty archiwalne
-
Samodzielny Administrator Nieruchomości
PMproperty zarządzanie nieruchomościami- 4 000-6 500 zł / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Współpraca i nadzór nad realizacją zawartych umów ze Wspólnotami Mieszkaniowymi
-
Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, w tym: zlecanie i nadzór przeglądów technicznych nieruchomości
-
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej
-
Nadzór nad jakością świadczonych usług przez firmy obsługujące nieruchomość (usługi porządkowe, ochrony, remontowe, serwisowo-techniczne)
-
Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem Wspólnot Mieszkaniowych
-
Bieżący kontakt z zarządami i mieszkańcami Wspólnot Mieszkaniowych i rozwiązywanie codziennych problemów
-
Organizacja i obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych
-
Przygotowywanie projektów dokumentów jak np. umów, uchwał, regulaminów, budżetów, planów remontowych Wspólnoty
-
Bieżąca i ścisła współpraca z działem księgowym firmy w zakresie obsługi Wspólnot
-
Bieżąca i ścisła współpraca w razie koniczności z kancelarią prawną w zakresie obsługi Wspólnot
-
Praca w biurze firmy oraz w terenie na obsługiwanych Wspólnotach.
Wymagania
-
Wykształcenia wyższego - mile widziana licencja zawodowa zarządcy nieruchomości lub studia kierunkowe
-
Znajomości i wiedzy z zakresu gospodarki nieruchomościami i prawa budowlanego,
-
Co najmniej rocznego doświadczenia w branży administrowania i zarządzania nieruchomościami
-
Dysponowania umiejętnościami interpersonalnymi i dużego poczucia odpowiedzialności
-
Umiejętności zarządzania czasem
-
Samodzielności i kreatywności w podejmowanych działaniach
-
Osoba na tym stanowisku musi lubić kontakt z ludźmi i pracę w zespole.
Oferujemy
-
Nabycie cennego doświadczenia i rozwijania swoich umiejętności i wiedzy w ramach rozwoju zawodowego
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie o ponad 10-letniej ugruntowanej pozycji na rynku
-
Realizację zadań i projektów w ambitnym, przyjaznym, młodym i zgranym zespole
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
Praca co do zasady w ciągu tygodnia (biuro czynne w godzinach 9:00-16:00), możliwość elastycznych godzin pracy
-
Pracowniczy pakiet medyczny
-