Tworzymy pozytywny customer experience


Dzięki naszym wielojęzycznym konsultantom, wspieranym przez voiceboty
i chatboty, Twoja firma otrzyma kompleksową obsługę klientów na najwyższym poziomie.

Voice Contact Center najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry it (informatyka)

Oferty pracy Voice Contact Center

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024

Mapa Voice Contact Center

Siedziba główna

Godziny otwarcia Voice Contact Center

poniedziałek 09:00 - 21:00
wtorek 09:00 - 21:00
środa 09:00 - 21:00
czwartek 09:00 - 21:00
piątek 09:00 - 21:00
sobota 10:00 - 18:00
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

OEX Voice Contact Center

A satisfied customer is our business strategy

Leading contact center services provider. With 5 operational centers strategically located in major Polish cities, backed by 15 years of industry expertise, and comprising a team of 1700 qualified agents, we specialize in delivering multichannel and multilingual customer service solutions for nearly 100 clients across various sectors, including e-commerce, retail, health care, finance, insurance, automotive, energy, and telecommunications. Our services encompass, among others: · Contact center services · Multilingual customer support · Voicebots · Back-office support · Sales assistance · CATI surveys · Social media management · CC consulting We excel at creating modern technological solutions that enhance the automation of customer service, such as: · Primebot – the intelligent conversation voicebot capable of conducting nonlinear dialogues over the phone and chat. · Boromir – the award-winning analytical tool for analysis and monitoring, and optimization of agents’ work and operations in the contact center. With a proven track record of success and esteemed partnerships with industry giants like Affidea, Allegro, Rossmann, and Volvo, we bring a wealth of experience and innovation to the table. 2023 results: · 85 contact center projects · 9 million phone conversations · 1.5 million voicebot conversations (by Primebot) · 3 million emails · 3.5 million back-office tasks Streamline your operations and increase efficiency with top contact center experts: Let’s talk about your project: https://oex-vcc.com/en/

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Woj. Mazowieckie
Branża
Centra obsługi telefonicznej
Specjalizacje
telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center, multilingual, customer service, multichannel customer service, customer experience, telesprzedaż, badania CATI, windykacja telefoniczna, obsługa klienta, voicebots, chatbots, artificial intelligence, IT, consulting i social media

Rok założenia

2009

Liczba pracowników

1 001-5 000

Liczba obserwujących

1305

Voice Contact Center poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
Voice Contact Center
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Łódź
  3. Gliwice

Data aktualizacji: 01.11.2024

Pracodawcy w Warszawie i okolicy