Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center praca
Czy to Twoja firma?
Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa Trener, Szkoleniowiec Warszawa Specjalista ds. administracji Warszawa Business Development Manager Warszawa Specjalista ds. HR Warszawa
obsługa klienta / call center edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia administracja biurowa / praca biurowa bankowość / finanse hr / kadry
Oferty pracy Voice Contact Center
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Prywatna opieka medyczna
-
Spotkania integracyjne
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024
Mapa Voice Contact Center
Siedziba główna
Godziny otwarcia Voice Contact Center
poniedziałek | 09:00 - 21:00 |
wtorek | 09:00 - 21:00 |
środa | 09:00 - 21:00 |
czwartek | 09:00 - 21:00 |
piątek | 09:00 - 21:00 |
sobota | 10:00 - 18:00 |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
A satisfied customer is our business strategy
Leading contact center services provider. With 5 operational centers strategically located in major Polish cities, backed by 15 years of industry expertise, and comprising a team of 1700 qualified agents, we specialize in delivering multichannel and multilingual customer service solutions for nearly 100 clients across various sectors, including e-commerce, retail, health care, finance, insurance, automotive, energy, and telecommunications. Our services encompass, among others: · Contact center services · Multilingual customer support · Voicebots · Back-office support · Sales assistance · CATI surveys · Social media management · CC consulting We excel at creating modern technological solutions that enhance the automation of customer service, such as: · Primebot – the intelligent conversation voicebot capable of conducting nonlinear dialogues over the phone and chat. · Boromir – the award-winning analytical tool for analysis and monitoring, and optimization of agents’ work and operations in the contact center. With a proven track record of success and esteemed partnerships with industry giants like Affidea, Allegro, Rossmann, and Volvo, we bring a wealth of experience and innovation to the table. 2023 results: · 85 contact center projects · 9 million phone conversations · 1.5 million voicebot conversations (by Primebot) · 3 million emails · 3.5 million back-office tasks Streamline your operations and increase efficiency with top contact center experts: Let’s talk about your project: https://oex-vcc.com/en/
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, Woj. Mazowieckie
- Branża
- Centra obsługi telefonicznej
- Specjalizacje
- telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center, multilingual, customer service, multichannel customer service, customer experience, telesprzedaż, badania CATI, windykacja telefoniczna, obsługa klienta, voicebots, chatbots, artificial intelligence, IT, consulting i social media
Rok założenia
2009
Liczba pracowników
1 001-5 000
Liczba obserwujących
1305
Voice Contact Center poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
Voice Contact Center
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Łódź
- Gliwice
Data aktualizacji: 01.01.2025