Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SGS Global Business Services sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 99 600 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.
SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla oddziałów SGS w różnych krajach Europy.
Od ponad 140 lat tworzymy organizację o otwartej i przyjaznej kulturze, oferującą bezpieczne środowisko pracy i stabilne zatrudnienie. Zapewniamy naszym pracownikom różnorodne możliwości rozwoju wewnątrz zespołu, w którym ludzie szanują się i pomagają sobie nawzajem.
Księgowy Katowice Specjalista ds. administracji Katowice Specjalista ds. obsługi klienta Katowice Asystent Katowice Młodszy księgowy Katowice
księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy hr / kadry
Oferty pracy SGS Global Business Services Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
-
Specjalista / Specjalistka ds. administracji z j. niemieckim oraz angielskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Karta MultiSport
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Parking dla pracowników
-
Program poleceń pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Strefa relaksu
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy laptop
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa SGS Global Business Services Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
When you need to be sure
Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.
- Miasto
- Geneva
- Siedziba główna
- Geneva, Geneva
- Branża
- Usługi specjalistyczne
- Specjalizacje
- Inspection, Verification, Testing, Certification, Sustainability, Audit, Consultancy, Outsourcing, Training, Agriculture, Food, Life Science, Industrial Manufacturing, Transportation, Minerals, Consumer Goods, Retail, Health, Safety i Oil and Gas
Rok założenia
b.d.
Liczba pracowników
10 001+
Liczba obserwujących
982
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
SGS Global Business Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
SGS Global Business Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Warszawa
- Kraków
- Bielsko-Biała
- Wrocław
- Bydgoszcz
- Dąbrowa Górnicza
- Częstochowa
- Gliwice
- Czechowice-Dziedzice
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca SGS Global Business Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży B2B
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
-
kontakt z nowym i obecnym klientem, w tym wykonywanie działań związanych z bieżącą obsługą administracyjną sprzedaży (CRM) klientów w Polsce i za granicą
-
wsparcie sprzedaży działu zajmującego się usługami auditowymi, certyfikacją systemów zarządzania oraz szkoleniami (m. in. kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem oraz auditorami/trenerami, przygotowanie i prezentacja oferty, spotkania)
-
rozwijanie współpracy z aktualnymi i nowymi klientami oraz kooperantami
-
tworzenie raportów (MS Excel) i materiałów do prezentacji (MS Power Point)
-
bieżąca analiza rynku
-
aktywne wsparcie w organizacji spotkań, konferencji oraz szkoleń (kontakt z trenerami oraz uczestnikami, prowadzenie wystąpień)
-
możliwość udziału w rozwoju wybranego produktu
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie jeżeli:
-
posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B potwierdzone sukcesami – warunek konieczny
-
potrafisz zadbać o relacje z klientem na najwyższym poziomie a praca administracyjna nie stanowi dla Ciebie przeszkód
-
posiadasz wykształcenie wyższe
-
posługujesz się językiem polskim oraz angielskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
-
praktycznie posługujesz się pakietem MS 365 (Word, Excel, Power Point) oraz systemami CRM (Salesforce)
-
jesteś aktywny/a, bardzo dobrze organizujesz swoją pracę i sprawnie wyznaczasz nowe cele
-
posiadasz rozwinięte zdolności komunikacyjne i analityczne
Mile widziane (dodatkowy atut):
-
znasz rynek certyfikacji systemów zarządzania i wyrobów (ISO, EN, PN) i/lub usług auditowych (audity dostawców, audity sieci detalicznych)
-
znasz dodatkowe języki obce (niemiecki lub języki skandynawskie)
-
posiadasz doświadczenie w branży doradczej/auditorskiej z zakresu cyberbezpieczeństwa (bezpieczeństwa informacji) lub zrównoważonego rozwoju (ESG) lub ochrony środowiska lub bezpieczeństwa żywności
Oferujemy
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku
-
pełne wdrożenie na stanowisko oraz nowoczesne narzędzia pracy
-
pracę zdalną lub hybrydową - do ustalenia na dalszym etapie rekrutacji
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biura zlokalizowane w takich miastach jak Katowice, Kraków, Gdynia oraz Warszawa
-
-
Asystent(ka) ds. księgowości z j. włoskim (P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Na to stanowisko poszukujemy osób dobrze znających język angielski i włoski. Jeśli nie miałeś dotychczas do czynienia z obszarem finansów, nie martw się! Zapewniamy pełne przeszkolenie!
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
księgowanie faktur zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
-
kontakt z zagranicznymi oddziałami placówkami SGS w języku włoskim i angielskim (mailowo i telefonicznie)
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
jesteś studentem na kierunku finanse/rachunkowość/ekonomia (w trakcie)
-
jesteś dyspozycyjny/a min. 20h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku
-
chcesz się rozwijać w obszarze księgowości
-
znasz j. angielski i włoski na poziomie min. B1
-
jesteś nastawiony/a na pracę zespołową
-
znasz MS Excel
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
-
pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
-
kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
-
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
-
dedykowany parking dla pracowników
-
-
Asystent(ka) ds. Należności z j. Niderlandzkim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Asystenta/ki ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku niderlandzkim z zagranicznymi klientami
-
monitorowanie stanu przeterminowanych należności
-
analiza otwartych pozycji na kontach klientów
-
codzienne wsparcie zespołu Należności
Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
jesteś dyspozycyjny/a min. 100h miesięcznie (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych 08:00-18:00)
-
znasz j. niderlandzki na poziomie komunikatywnym min. B2
-
znasz j. angielski na poziomie min. B1
-
znasz Excela
-
posiadasz umiejętność pracy w zespole
-
jesteś zainteresowany/a rozwojem w obszarze finansów
Mile widziane:
-
studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
-
pracę w 100% zdalną lub częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
-
kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
-
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
-
dedykowany parking dla pracowników
-
-
Specjalista ds. deklaracji celnych (zespół Brokerage)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
wprowadzanie danych do systemu
-
tworzenie deklaracji importowych i eksportowych
-
obsługa klienta w zakresie dokumentów celnych w j. angielskim
-
rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi
-
zarządzanie obiegiem dokumentacji
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
znasz j. angielskiego na poziomie min. B2 (swobodny w komunikacji ustnej i pisemnej)
-
chcesz zdobyć doświadczenie w obszarze celnym
-
posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się
-
posiadasz dobre umiejętności obsługi komputera
Mile widziane:
-
doświadczenie lub wykształcenie w obszarze celnym
Oferujemy
Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (07:00 - 17:00) w prężnie rozwijającej się firmie
-
możliwość rozwoju w branży logistycznej
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze 2-3 razy w miesiącu (po okresie wdrożenia)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
-
Specjalista / Specjalistka ds. administracji z j. niemieckim oraz angielskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Stanowisko osadzone jest w strukturach działu Business Assurance. Pracownicy zespołów kontaktują się z naszymi zagranicznymi placówkami, weryfikują poprawność dokumentacji poaudytowych, wystawiają certyfikaty i faktury oraz pracują z bazami danych zarówno tymi SGS-owymi, jak i zewnętrznymi.
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
Obsługa administracyjna oraz prowadzenie korespondencji w j. niemieckim oraz angielskim,
-
Obsługa zapytań od klientów,
-
Przegląd dokumentów zgodnie z wytycznymi,
-
Fakturowanie i wystawianie certyfikatów,
-
Aktualizacja wewnętrznych i zewnętrznych baz danych zgodnie z dokumentami audytowymi,
-
Zapewnienie, że wszystkie dokumenty poaudytowe są sprawdzone i przetwarzane w systemie,
-
Przetwarzanie anulowania, zawieszenia oraz wycofania certyfikatu w systemie,
-
Monitorowanie codziennych zadań w celu zapewnienia terminowej realizacji świadczonych usług;
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
Znasz język niemiecki na poziomie min. B1,
-
Znasz język angielski na poziomie min. B1 (business English),
-
Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie,
-
Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu Office 365 ,
-
Lubisz zarówno pracę z klientem jak i zadania administracyjne,
-
Jesteś samodzielny/a w działaniu, dokładny, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu,
Mile widziane:
-
Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku;
-
zaawansowana znajomość Excel/Power BI
Oferujemy
Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
-
dedykowany parking dla pracowników
-
-
Specjalista / Specjalistka ds. administracji z j. francuskim oraz angielskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Stanowisko osadzone jest w strukturach działu Business Assurance. Pracownicy zespołów kontaktują się z naszymi zagranicznymi placówkami, weryfikują poprawność dokumentacji poaudytowych, wystawiają certyfikaty i faktury oraz pracują z bazami danych zarówno tymi SGS-owymi, jak i zewnętrznymi.
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
Obsługa administracyjna oraz prowadzenie korespondencji w j. francuskim oraz angielskim,
-
Obsługa zapytań od klientów,
-
Przegląd dokumentów zgodnie z wytycznymi,
-
Fakturowanie i wystawianie certyfikatów,
-
Aktualizacja wewnętrznych i zewnętrznych baz danych zgodnie z dokumentami audytowymi,
-
Zapewnienie, że wszystkie dokumenty poaudytowe są sprawdzone i przetwarzane w systemie,
-
Przetwarzanie anulowania, zawieszenia oraz wycofania certyfikatu w systemie,
-
Monitorowanie codziennych zadań w celu zapewnienia terminowej realizacji świadczonych usług;
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
Znasz język francuski na poziomie min. B1,
-
Znasz język angielski na poziomie min. B1 (business English),
-
Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie,
-
Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu Office 365 ,
-
Lubisz zarówno pracę z klientem jak i zadania administracyjne,
-
Jesteś samodzielny/a w działaniu, dokładny, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu,
Mile widziane:
-
Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku;
-
zaawansowana znajomość Excel/Power BI
Oferujemy
Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
-
dedykowany parking dla pracowników
-
-
Koordynator Techniczny - IFS
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
Monitorowanie comiesięcznych wyników afiliatów oraz informowanie o koniecznych do podjęcia działaniach,
-
Zatwierdzanie dokumentów przedaudytowych w tym kalkulacji czasu audytu,
-
Zdobywanie wiedzy, zrozumienie procedur SGS oraz wymogów zewnętrznych, aby efektywnie i skutecznie zatwierdzać afiliatom dokumenty przedaudytowe,
-
Zapewnienie, że wszystkie administracyjne przeglądy IFS są wykonywane na czas i zgodnie z określonymi parametrami,
-
Zapewnienie, że wydawanie certyfikatów IFS oraz wgrywanie certyfikatów i raportów IFS odbywa się bez opóźnień w ramach terminów określonych przez IFS,
-
Dbanie o to, by dane klientów oraz informacje o audytach były aktualizowane na Portalu IFS zapewniając spełnienie celów IFS,
-
Poprawne i efektywne przetwarzanie anulowania, zawieszania i zamykania certyfikatów i kont klientów tak, aby wszystkie odpowiednie organy zostały poinformowane,
-
Inne zadania administracyjne zlecone przed Global Product Managera.
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pracy w branży spożywczej lub handlu detalicznym,
-
Posiadasz wykształcenie wyższe z dziedziny nauk o żywności lub nauk biologicznych,
-
Znasz język angielski na poziomie min. B2
-
Posiadasz szczegółową wiedzę na temat standardów IFS, doświadczenie i zrozumienie zasad bezpieczeństwa żywności, zasad zarządzania bezpieczeństwem i jakością żywności oraz procesów produkcji żywności,
-
Potrafisz korzystać z narzędzi Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
-
Posiadasz uznane kwalifikacje w zakresie HACCP, trwające minimum 2 dni i zakończone egzaminem,
-
Jesteś osobą komunikatywną i zorientowaną na szczegóły;
Mile widziane:
-
Doświadczenie jako główny audytor lub recenzent techniczny w globalnych schematach bezpieczeństwa żywności (np. BRCGS, FSSC, IFS) w różnych kategoriach produktów,
-
Znajomość dodatkowego języka obcego;
Oferujemy
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
-
dedykowany parking dla pracowników
-
-
Asystent(ka) ds. Księgowości (zespół R2R)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
przygotowywanie oraz wprowadzanie zapisów księgowych
-
analizowanie oraz uzgadnianie sald wraz z przygotowywaniem niezbędnej dokumentacji
-
analiza i uzgadnianie kont księgi głównej
-
przygotowywanie raportów
-
uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca
-
wsparcie pozostałych członków zespołu księgowego w codziennych obowiązkach
Wymagania
Ta oferta jest idealna dla Ciebie, jeśli:
-
studiujesz Finanse i Rachunkowość
-
jesteś dyspozycyjną* min. 20h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
-
znasz j. angielski na poziomie min. średniozaawansowanym
-
posiadasz wiedzę z zakresu podstaw księgowości
-
znasz MS Excel w stopniu przynajmniej podstawowym
-
chcesz się rozwijać w obszarze księgowości w międzynarodowej firmie
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
szybki i przyjazny proces rekrutacyjny w formie zdalnej
-
możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń oraz eksperckiej wiedzy księgowej w dziale księgi głównej
-
zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w wymiarze min. 20 godz. tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00, w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC w międzynarodowym środowisku
-
praca w trybie hrybrydowym (wizyty w biurze w Katowicach jedynie 2-3 razy w miesiącu!)
-
elastyczny grafik dopasowany do potrzeb planu akademickiego
-
możliwość kontunuowania współpracy po stażu
-
przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy w Katowicach
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na różnych poziomach zaawansowania)
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
-
Księgowy/a z j.francuskim (dział P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
posiadasz kilkumiesięczne doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
-
posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
-
posługujesz się językiem francuskim na poziomie min. B1
-
potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
-
jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
-
chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym
Mile widziane:
-
wykształcenie wyższe ekonomiczne, szczególnie w obszarze Finansów i Rachunkowości
Oferujemy
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość pracy 100% zdalnej lub częściowo zdalnej z wizytami w Katowickim biurze jedynie 2x w miesiącu
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalista/Specjalistka ds. Należności z j.hiszpańskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.
Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:-
kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi zagranicznymi klientami
-
monitorowanie stanu przeterminowanych należności
-
analiza otwartych pozycji na kontach klientów
-
ścisła współpraca z zespołem księgowym
-
codzienna komunikacja z innymi działami firmy
Praca ta nie wymaga kontaktu z osobami prywatnymi, a jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce. Dokładne wymagania i benefity zamieszczone są poniżej.
Wymagania
Aplikuj jeśli:
-
znasz j. hiszpański na poziomie min. B2
-
znasz j. angielski na poziomie min. B1
-
dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów
-
lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich
Oferujemy
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
pracę w 100% zdalną lub częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
-
-
Asystent(ka) ds. Należności z j. Niderlandzkim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Asystenta/ki ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli. Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:
Twoje zadania:
-
kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku niderlandzkim z zagranicznymi klientami
-
monitorowanie stanu przeterminowanych należności
-
analiza otwartych pozycji na kontach klientów
-
codzienne wsparcie zespołu Należności
Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
jesteś dyspozycyjny/a min. 100h miesięcznie (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych 08:00-18:00)
-
znasz j. niderlandzki na poziomie komunikatywnym min. B2
-
znasz j. angielski na poziomie min. B1
-
znasz Excela
-
posiadasz umiejętność pracy w zespole
-
jesteś zainteresowany/a rozwojem w obszarze finansów
Mile widziane:
-
studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)
Oferujemy
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
-
możliwość pracy w 100% zdalnej bądź hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
-
kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
-
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
-
-
Asystent(ka) ds. Obsługi Danych (dział B2C)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Master Data to dział w którym zapewniamy rozwiązania informatyczne oraz standardy poprzez podejmowanie działań w celu zapewnienia wysokiej jakości, wiarygodności, aktualności i dostępności najważniejszych danych podstawowych, wykorzystywanych w różnych procesach biznesowych
Twoje zadania:
-
zarządzanie bazą klientów/dostawców
-
zakładanie nowych kont w systemie
-
weryfikacja danych podstawowych w j. angielskim
-
tworzenie raportów i zestawień
-
codzienne wspieranie zespołów finansowych w zakresie zarządzania danymi podstawowymi
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
znasz język angielski na poziomie min. B1 (wykorzystanie głównie w piśmie)
-
jesteś dyspozycyjny/a min. 100h miesięcznie (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych)
-
wykazujesz się dobrą znajomością MS Excel
-
jesteś samodzielny/a i potrafisz efektywnie organizować swoją pracę
-
jesteś dokładny/a, masz otwarty umysł i wykazujesz się orientacją na szczegóły
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
-
możliwość pracy 100 % zdalnej bądź hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
-
kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
-
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
-
-
Asystent/ka ds. Księgowości (P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
księgowanie faktur zagranicznych placówek SGS
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
jesteś student* na kierunku finanse/rachunkowość/ekonomia (w trakcie)
-
jesteś dyspozycyjn* min. 100h miesięcznie (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
-
chcesz się rozwijać w obszarze księgowości
-
znasz j. angielski na poziomie min. B1
-
jesteś nastawion* na pracę zespołową
-
znasz MS Excel
Oferujemy
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
-
możliwość pracy 100% zdalnej bądź hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
-
kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
-
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
-
-
Specjalista ds. Deklaracji Celnych
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
wprowadzanie danych do systemu
-
obsługa klienta w zakresie dokumentów tranzytowych w różnych rodzajach transportu
-
rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi
-
zarządzanie obiegiem dokumentacji w aplikacji internetowej
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
znasz j. angielski na poziomie min. B2
-
masz doświadczenie lub wykształcenie zdobyte w branży TSL (Transport- Spedycja- Logistyka)
-
posiadasz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientami
-
jesteś dostępny/a do pracy w systemie zmianowym 24/7 (głównie zmiany dzienne w dni robocze)
Oferujemy
-
możliwość pracy w trybie hybrydowym (jedynie 3-4 razy w miesiącu pracy z biura)
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w systemie zmianowym 24/7
-
szkolenia wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
-
premie półroczne
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
-
program Poleceń Pracowniczych
-
program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalista/ka ds. Administracji Danymi
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
monitoring i wsparcie globalnych klientów SGS
-
koordynowanie audytów zagranicznych placówek we współpracy z biurami SGS na całym świecie
-
kontrolowanie terminowości wykonania zadań zgodnie z KPI dla klienta
-
pełnienie roli głównego łącznika między SGS a klientem
-
spotkania online z kluczowymi klientami w celu przekazywania informacji o aktualnym statusie audytów
Język angielski jest głównym językiem którym będziesz się posługiwać na tym stanowisku.
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (min. B2) – warunek konieczny!
-
nie boisz się podejmowania decyzji i działania samodzielnie oraz masz dobrze rozwinięte umiejętności zarządzania czasem i pracą
-
posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji i jesteś nastawiony/a na pracę zespołową
-
jesteś profesjonalistą/tką zorientowanym/ną na klienta
-
jesteś otwarty/a na nowe pomysły i szanujesz pomysły innych
Mile widziane:
-
doświadczenie zawodowe w koordynacji projektów i/lub administracji
Oferujemy
Nasza oferta:
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie dedykowanego "buddy"
-
pracę w trybie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
-
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
-
możliwość zaangażowania się w dodatkowe projekty rozwojowe
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalista/ka ds. księgowości (dział P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek oraz Starszych Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
posiadasz doświadczenie w księgowości korporacyjnej
-
posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
-
posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
-
jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
-
chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym
Oferujemy
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
pracę w trybie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
-
nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Asystent(ka) ds. Księgowości (zespół R2R)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
przygotowywanie oraz wprowadzanie zapisów księgowych
-
analizowanie oraz uzgadnianie sald wraz z przygotowywaniem niezbędnej dokumentacji
-
analiza i uzgadnianie kont księgi głównej
-
przygotowywanie raportów
-
uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca
-
wsparcie pozostałych członków zespołu księgowego w codziennych obowiązkach
Wymagania
Ta oferta jest idealna dla Ciebie, jeśli:
-
studiujesz Finanse i Rachunkowość
-
jesteś dyspozycyjną* min. 20h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
-
znasz j. angielski na poziomie min. średniozaawansowanym
-
posiadasz wiedzę z zakresu podstaw księgowości
-
znasz MS Excel w stopniu przynajmniej podstawowym
-
chcesz się rozwijać w obszarze księgowości w międzynarodowej firmie
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
szybki i przyjazny proces rekrutacyjny w formie zdalnej
-
możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń oraz eksperckiej wiedzy księgowej w dziale księgi głównej
-
zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w wymiarze min. 20 godz. tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00, w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC w międzynarodowym środowisku
-
praca w trybie hrybrydowym (wizyty w biurze w Katowicach jedynie 2-3 razy w miesiącu!)
-
elastyczny grafik dopasowany do potrzeb planu akademickiego
-
możliwość kontunuowania współpracy po stażu
-
przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy w Katowicach
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na różnych poziomach zaawansowania)
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
-
Asystent(ka) ds. Koordynowania Zamówieniami
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
tworzenie i kontrola otwartych zamówień
-
tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
-
kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
-
raportowanie zmian
-
wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
-
zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
jesteś dyspozycyjną/a min. 100h w miesiącu (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów)
-
znasz j. angielski na poziomie min. B2
-
umiesz dobrze obsługiwać MS Excel
-
wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
-
cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy
Mile widziane:
-
Wykształcenie wyższe na kierunkach finansowych (finanse/ekonomia/controlling lub pokrewne)
-
Znajomość programu Oracle
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
możliwość zdobycia pierwszych szlifów zawodowych w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
zatrudnienie w ramach umowy zlecenie
-
praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
-
pracę w systemie hybrydowym z dojazdem do Katowickiego biura 2-3 razy w miesiącu
-
platformę szkoleniową oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
-
przestronne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Customer Care Specialist with Bulgarian
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Providing support to customer inquiries by responding to customer calls, emails and/or chats
-
Analyzing and processing customer claims
-
Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met
-
Helping to navigate customers through the portal to enable relevant data submission
-
Managing all necessary documents and information received from clients
-
Coordinatng cooperation with inspection centers and/or various SGS departments (if required)
Wymagania
-
Proficiency in Bulgarian at a minimum B2 level
-
Proficiency in English at a minimum B2 level
-
Good knowledge of the Microsoft 365 environment and being comfortable in usage of technology tools
-
Ability to multitask and maintain a high level of work organization
-
Developed interpersonal skills and customer-oriented attitude
-
Analytical skills and an eye for detail and fast learning skills
Optional
-
Proficiency in additional languages, like Bulgarian, Greek, Romanian, Portuguese, French, Spanish, or Czech
Oferujemy
-
Variety of development opportunities in an international working environment in the rapidly growing company from the SSC sector
-
Contract of employment with regular business hours Mon-Fri (08:00/09:00 am - 04:00/05:00 pm; start of employment from January 2024)
-
Depending on the needs and preferences of the candidate: 100% remote work ; work in a hybrid system with office work only 2 times a month, to foster team integration and collaboration; or on-site office work
-
Full initial training and constant support from the most experienced workers on every step of your individual career path
-
Semi-annual performance-based bonuses
-
Package of additional benefits: co-financing of the MultiSport card, Medicover private medical care, group insurance, access to My Benefit cafeteria platform, co-financing of foreign language courses, funding for training and courses, various charity initiatives, Employee Referral Program, Employee Initiatives Program
-
-
Asystent/ka ds. Księgowości (P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
księgowanie faktur zagranicznych placówek SGS
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
jesteś student* na kierunku finanse/rachunkowość/ekonomia (w trakcie)
-
jesteś dyspozycyjn* min. 25 h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
-
chcesz się rozwijać w obszarze księgowości
-
znasz j. angielski na poziomie min. B1
-
jesteś nastawion* na pracę zespołową
-
znasz MS Excel
Oferujemy
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
-
możliwość pracy hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
-
kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
-
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
-