Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Concentrix CVG International sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Witaj w świecie Concentrix CVG International sp. z o.o., gdzie innowacja i pasja do doskonałości w obszarze telekomunikacji i IT definiują naszą codzienność. Od listopada 2020 roku nasza nowa siedziba mieści się w imponującym budynku Posejdon, który znajduje się w pulsującym sercu Szczecina. Jesteśmy dumni mogąc powiedzieć, że nasza firma jest domem dla ponad 440 tysięcy pracowników, którzy codziennie wnoszą swoje umiejętności i zaangażowanie w obsługę ponad 2000 czołowych marek na świecie, w tym ponad 155 klientów z prestiżowej listy Fortune Global 500. Nasza obecność na międzynarodowej arenie jest równie imponująca, z działalnością rozciągającą się na 40 krajów i 6 kontynentów, gdzie nasze zespoły komunikują się w ponad 70 językach. To globalne zasięgi i różnorodność kulturowa są naszymi największymi atutami, pozwalającymi na tworzenie przełomowych doświadczeń dla naszych pracowników, partnerów i ich klientów. Innowacje technologiczne i inżynieryjne w obszarze Customer Experience (CX) to nasz chleb powszedni. Stale innowujemy i kształtujemy przyszłość CX, aby zapewnić naszym klientom usługi na najwyższym poziomie. Jesteśmy przekonani, że nasza praca ma realny wpływ na codzienne życie ludzi na całym świecie. W Concentrix CVG International sp. z o.o. rozumiemy, że nasza siła tkwi w naszych ludziach. Dlatego z dumą oferujemy naszym pracownikom dostęp do Concentrix University – bezpłatnej platformy edukacyjnej, która umożliwia zdobywanie nowej wiedzy i rozwijanie umiejętności poprzez średnio 900 różnych kursów miesięcznie. To inwestycja w przyszłość naszej globalnej społeczności i każdego indywidualnego członka zespołu. Jako firma notowana na giełdzie o wartości pięciu miliardów dolarów (CNXC), jesteśmy synonimem finansowej stabilności i zaufania. Nasza konkurencyjna przewaga wynika z umiejętności wykorzystywania skali działania jako siły napędowej dla innowacji i dobra naszych klientów. W Concentrix CVG International sp. z o.o. każdy dzień to kolejny krok naprzód w podróży pełnej wyzwań, ale i satysfakcji. Zapraszamy Cię, abyś dołączył do naszej społeczności i razem z nami kształtował przyszłość telekomunikacji i IT. Razem możemy więcej!
Specjalista ds. obsługi klienta Szczecin Konsultant Szczecin Specjalista ds. sprzedaży Szczecin Asystent Szczecin Content Manager Szczecin
obsługa klienta / call center doradztwo / konsulting / audyt sprzedaż / zakupy administracja biurowa / praca biurowa media / pr / reklama / marketing
Oferty pracy Concentrix CVG International sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
-
Customer technical support specialist with French
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Lublin
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Greek
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Croatian
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with French
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Flemish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Dutch
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Finnish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Danish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Swedish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Norwegian
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Danish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Norwegian
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Swedish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with German
Concentrix CVG International sp. z o.o.- 7 000-7 000 zł brutto / mies.
- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Customer service specialist in the automotive industry with English
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Kursy językowe
-
Możliwość awansu
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia dofinansowane
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024
Mapa Concentrix CVG International sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
We’re Concentrix. A global technology and services leader that powers the world’s best brands, today and into the future. We’re human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day we design, build, and run fully integrated, end-to-end solutions at speed and scale across the entire enterprise.
- Miasto
- Newark
- Siedziba główna
- Newark, California
- Branża
- Usługi i doradztwo informatyczne
- Specjalizacje
- Renewals Management, Technical Support, Customer Care, Cross Channel Media, Sales and Marketing, Outsourcing i Call Centers
Rok założenia
b.d.
Liczba pracowników
10 001+
Liczba obserwujących
461
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Concentrix CVG International sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Concentrix CVG International sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Lublin
- Szczecin
- Wrocław
- Katowice
- Poznań
- Bydgoszcz
- Bielsko-Biała
- Pruszków
- Kraków
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Concentrix CVG International sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Customer Service Specialist with Swedish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- 9 800-10 300 zł / mies.
- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Your responsibilities
Responsibilities:
- Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls).
Our requirements
Our requirements:
- Swedish language level C1
- Knowledge of English at B2 level (introductory training is in English)
- Skills in Windows and MS Office
- Openness in customer relations
- Communication skills and an orientation towards working with people
- High personal culture and customer orientation
- Commitment and motivation to work - together we can do more!
- Availability to work from the office (Lublin, Czechów district)
We offer
We offer:
- Stable employment - full-time employment contract from the first day of cooperation
- convenient working time schedule - we work in shifts from Monday to Saturday from 09:00 to 18:00
- Rich social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance)
- Training that fully prepares you for your job
- Many challenges and ambitious tasks
- Interesting work in a dynamically developing, large international company
-
Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Lublin
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa połączeń przychodzących
-
Obsługa Klientów polskojęzycznych
-
Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
-
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
-
Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
-
Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
Wymagania
-
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
-
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
-
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
-
Zainteresowanie nowymi technologiami
-
Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
-
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
Oferujemy
-
Umowę zlecenie
-
Elastyczny grafik - praca zmianowa (poniedziałek-sobota)
-
Wolne 2 soboty w miesiącu, wolne wszystkie niedziele i święta
-
Szkolenie przygotowujące do pracy (w pełni płatne)
-
Wiele wyzwań i ambitnych zadań
-
Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
-
-
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Danish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- 10 000-10 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Your responsibilities
-
Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
-
Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
-
Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
-
Support customers with travel difficulties.
-
Assist passengers via calls /chat.
-
Foster enduring relationships with customers for building trust.
Our requirements
-
Fluent in written and spoken Danish (C1) and English (B2 level)
-
Naturally helpful and collaborative spirit.
-
Enthusiastic, patient, and open-minded.
-
Active listener and able to communicate clearly and with ease.
-
Sharp eye for accuracy and precision.
-
Highly organized.
-
Available to work from our office in Warsaw.
We offer
-
Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
-
Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
-
Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
-
Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
-
Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
-
Work in a modern office located in the heart of Warsaw.
-
-
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Norwegian
Concentrix CVG International sp. z o.o.- 9 550-9 550 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Your responsibilities
-
Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
-
Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
-
Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
-
Support customers with travel difficulties.
-
Assist passengers via calls /chat.
-
Foster enduring relationships with customers for building trust.
Our requirements
-
Fluent in written and spoken Norwegian and English (B2 level)
-
Naturally helpful and collaborative spirit.
-
Enthusiastic, patient, and open-minded.
-
Active listener and able to communicate clearly and with ease.
-
Sharp eye for accuracy and precision.
-
Highly organized.
-
Available to work from our office in Warsaw.
We offer
-
Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
-
Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
-
Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
-
Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
-
Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
-
Work in a modern office located in the heart of Warsaw.
-
-
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Swedish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- 9 750-9 750 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Your responsibilities
-
Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
-
Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
-
Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
-
Support customers with travel difficulties.
-
Assist passengers via calls /chat.
-
Foster enduring relationships with customers for building trust.
Our requirements
-
Fluent in written and spoken Swedish and English (B2 level)
-
Naturally helpful and collaborative spirit.
-
Enthusiastic, patient, and open-minded.
-
Active listener and able to communicate clearly and with ease.
-
Sharp eye for accuracy and precision.
-
Highly organized.
-
Available to work from our office in Warsaw.
We offer
-
Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
-
Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
-
Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
-
Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
-
Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
-
Work in a modern office located in the heart of Warsaw.
-
-
Travel Advisor with Greek
Concentrix CVG International sp. z o.o.- 6 500-6 500 zł / mies.
- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Your responsibilities
-
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
-
Working with confidential customer information and treating it sensitively.
-
Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
Our requirements
-
Greek language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
-
Availability to work flexible hours, sometimes on weekends and local public holidays.
-
Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.
We offer
-
Modern workplace in the heart of Katowice.
-
Team-building events.
-
Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
-
Team leader support at every stage of cooperation.
-
Work with friends - opportunity to receive a bonus for referring friends.
-
-
Travel Advisor with Dutch
Concentrix CVG International sp. z o.o.- 10 000-10 000 zł / mies.
- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Your responsibilities
-
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
-
Working with confidential customer information and treating it sensitively.
-
Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
Our requirements
-
Dutch language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
-
Availability to work Mon - Fri: between 9:00 - 18:00
-
Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.
We offer
-
Modern workplace in the heart of Katowice.
-
Team-building events.
-
Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
-
Team leader support at every stage of cooperation.
-
Work with friends - the opportunity to receive a bonus for referring friends.
-
-
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Lublin
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa połączeń przychodzących
- Aktywna sprzedaż usług klienta
- Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania
Nasze wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
- Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- Otwartość w relacjach z klientami, również w aspekcie aktywnej sprzedaży
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez e-mail / czat / telefon
- Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich
Oferujemy
⭐Umowę o pracę/zlecenie na pełen etat
⭐Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto + bonus + prowizja
⭐Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
⭐Rzetelne przygotowanie do pracy
⭐Praca zdalna lub w komfortowym biurze w centrum Lublina
⭐Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
⭐Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
-
Travel Advisor with Polish/English/Russian/Turkish/Dutch
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Your Responsibilities
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound)
Working with confidential customer information and treating it sensitively
Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitudeWymagania
Our Requirements
Polish/Russian/Turkish/Dutch skills (C1 level) and English (min. B2 level)
Availability to work in flexible hours, sometimes on weekends, local public holidays
Customer service/call center/travel industry/airline industry previous experience is preferredOferujemy
Are you ready to start with us exceptional journey?
-
Konsultant/ka - telefoniczna i mailowa obsługa klienta
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Lublin
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Serdecznie zapraszamy Cię do naszego zespołu w Concentrix Lublin! :)
Jesteśmy stabilną firmą na rynku międzynarodowym, a w Lublinie działamy z sukcesem od 10 lat i wciąż się rozwijamy.
Jeśli chcesz rozwijać się razem z nami - aplikuj śmiało, a my znajdziemy projekt dopasowany idealnie do Ciebie!
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy
-
potrafisz aktywnie słuchać klienta i rozpoznawać jego potrzeby
-
znasz język polski (angielski jest dodatkowym atutem)
-
obsługa komputera jest Ci bliska
-
chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także w 2 weekendy w miesiącu)
-
chcesz pracować w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Oferujemy
Jeszcze nie wiesz czy pasujesz? Spokojnie, to naturalne - pozwól nam porozmawiać z Tobą kilka minut i pomóc Ci podjąć decyzję.
-
-
Customer Support Specialist with Georgian
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
-
Your responsibilities
-
Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs.
-
Providing support to customers navigating digital channels.
-
Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive approach to problem-solving.
-
Determining if a customer can resolve the issue without requiring a technician visit and providing guidance to achieve this.
-
Preparing detailed reports that describe technical issues for service technicians.
-
Monitoring the resolution process of customers' technical issues to ensure accurate and effective solutions regarding products, features, and characteristics.
-
Assisting customers with both warranty and out-of-warranty services, such as Fixed Price Repair, Extended Warranty, and Spare Parts.
Our requirements
-
Bachelor’s degree.
-
Proficiency in Georgian (minimum C1 level) and English (minimum B2 level).
-
Strong interest in new technologies.
-
At least 6 months of experience handling claims and consumer complaints.
-
Solid understanding of Windows and MS Office.
-
Excellent communication skills and a strong focus on working with people.
We offer
-
Stable employment with a full-time contract starting from the first day of cooperation.
-
Work in a comfortable office located in the center of Katowice.
-
Comprehensive benefits package, including a MyBenefit cafeteria, private medical care, and life insurance.
-
Comprehensive training to fully prepare for the role.
-
Development opportunities: Concentrix Academy (mentoring program for the future Team Leaders), Concentrix University (free online courses), free language classes.
-
Integration events: Pizza Day, Friendship Day, Winter Party.
-
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa klientów telefonii komorkowej - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe
-
Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania
-
Znajomość języka niemieckiego B2
-
Otwartość w relacjach z klientami
-
Umiejętność swobodnej komunikacji
Oferujemy
-
Umowę o pracę na pełen etat
-
Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6800 zł brutto + bonus
-
Praca w systemie zmianowym (7:00 – 20:00)
-
Rzetelne przygotowanie do pracy
-
Praca zdalna lub w komfortowym biurze w Katowicach
-
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
-
Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
-
-
Customer Service Representative with French
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Your responsibilities
Your responsibilities:
As a Customer Service Representative on our team, you will:
-
Review customer requests and expectations and respond to them according to their needs and situations
-
Manage multichannel interactions (90 % email, 10% voice)
-
Develop your skills and learn how to use software solutions that improve people’s lives
-
Champion better brand experiences for our customers and clients
Our requirements
Our requirements:
Your qualifications
-
French language level C1 - native
-
Proactive, self-motivated and solution-oriented
-
Flexible to work on different shifts (Monday-Sunday)
We offer
What we offer:
In this role, we offer benefits that help you support your unique lifestyle:
-
Relocation package included for foreigners: 4 months free accommodation and integration bonus (300 euros) to cover the transportation fees
-
Full-time (8h) / part-time (6h) indefinite contract
-
Performance bonus
-
The option to choose from a board range of flexible benefits through MY Benefit Platform
-
Medical Subscription
-
Bring-a-friend (referral) bonus opportunities
-
Full paid training on the company and the project you'll be working on
-
Career development programs, specialized courses, and language classes
-
-
Customer technical support specialist with German
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Your responsibilities
our responsibilities:
-
Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs.
-
Providing support to customers navigating digital channels.
-
Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive approach to problem-solving.
-
Determining if a customer can resolve the issue without requiring a technician visit and providing guidance to achieve this.
-
Preparing detailed reports that describe technical issues for service technicians.
-
Monitoring the resolution process of customers' technical issues to ensure accurate and effective solutions regarding products, features, and characteristics.
-
Assisting customers with both warranty and out-of-warranty services, such as Fixed Price Repair, Extended Warranty, and Spare Parts.
-
Committing to delivering high-quality service in alignment with KPI targets.
Our requirements
Our requirements:
-
Bachelor’s degree.
-
Proficiency in German (minimum C1 level) and English or Russian (minimum B2 level).
-
Strong interest in new technologies.
-
At least 6 months of experience handling claims and consumer complaints.
-
Solid understanding of Windows and MS Office.
-
Knowledge of law, particularly in consumer rights and data protection.
-
Excellent communication skills and a strong focus on working with people.
-
High level of personal culture and customer orientation.
-
Strong commitment and motivation to work.
We offer
What we offer:
-
Stable employment with a full-time contract starting from the first day of cooperation.
-
Work in a comfortable office located in the center of Katowice.
-
Comprehensive benefits package, including a MyBenefit cafeteria, private medical care, and life insurance.
-
Comprehensive training to fully prepare for the role.
-
-
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Lublin
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa połączeń wychodzących (audio oraz video)
-
Nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami
-
Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów
-
Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania
-
Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie oraz język ukraiński na poziomie min. B2
-
Orientacja na klienta
-
Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
-
Doświadczenie w obsłudze klienta (min. 6 miesięcy)
-
Umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem
-
Skrupulatność podczas wprowadzania danych do systemu
-
Umiejętność efektywnego zarządzania swoim czasem pracy
Oferujemy
-
Umowę o pracę lub umowa zlecenie na pełny etat
-
Wynagrodzenie podstawowe + bonus 1500 zł!
-
Praca od poniedziałku do piątku (9:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (11:00 – 17:00)
-
Kompleksowe szkolenie
-
Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina
-
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
-
Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
-
-
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Lublin
- umowa zlecenie
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
-
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
-
Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
-
Wprowadzanie danych do systemu
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
-
Rozpoznawanie potrzeb klientów
-
Dbanie o wysoką jakość obsługi
Wymagania
Czego od Ciebie oczekujemy?
-
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
-
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
-
Komunikatywność i nastawienia na pracę z ludźmi
-
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
Oferujemy
Co możemy dać Ci w zamian?
-
Elastyczne zatrudnienie - umowę zlecenie
-
Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 07:00-23:30)
-
Szkolenie przygotowujące do pracy
-
Wiele wyzwań i ambitnych zadań
-
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
-
-
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa połączeń wychodzących (audio oraz video)
-
Nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami
-
Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów
-
Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania
-
Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie
-
Orientacja na klienta
-
Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
-
Doświadczenie w obsłudze klienta (min. 6 miesięcy)
-
Umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem
-
Skrupulatność podczas wprowadzania danych do systemu
-
Umiejętność efektywnego zarządzania swoim czasem pracy
Oferujemy
-
Umowę o pracę lub umowa zlecenie na pełny etat
-
Wynagrodzenie podstawowe + bonus 1500 zł!
-
Praca od poniedziałku do piątku (9:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (11:00 – 17:00)
-
Kompleksowe szkolenie
-
Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina
-
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
-
Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
-
-
Doradca klienta
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Lublin
- umowa zlecenie
- część etatu
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail
Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta
Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientemWymagania
Nasze wymagania
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole
Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki
Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
Dyspozycyjność do pracy w biurze w Lublinie (Czechów)Oferujemy
To oferujemy
Umowę zlecenie z elastycznym grafikiem
Bonus do wynagrodzenia
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
Pracę zmianową
Studenci mile widziani
Możliwość pracy na część etatu (min. 120 godz.)
-
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Spanish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- 6 650 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
-
Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
-
Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
-
Support customers with travel difficulties.
-
Assist passengers via calls /chat.
-
Foster enduring relationships with customers for building trust.
Wymagania
-
Fluent in written and spoken Spanish (C1 level) and English (B2 level).
-
Naturally helpful and collaborative spirit.
-
Enthusiastic, patient, and open-minded.
-
Active listener and able to communicate clearly and with ease.
-
Sharp eye for accuracy and precision.
-
Highly organized.
-
Available to work from our office in Warsaw.
Oferujemy
-
Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
-
Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
-
Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
-
Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
-
Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
-
Work in a modern office located in the heart of Warsaw.
-
Working hours: Mon-Fri 9:00 - 17:00
-
-
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with German
Concentrix CVG International sp. z o.o.- 7 200 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
-
Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
-
Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
-
Support customers with travel difficulties.
-
Assist passengers via calls /chat.
-
Foster enduring relationships with customers for building trust.
Wymagania
-
Fluent in written and spoken German (C1 level) and English (B2 level).
-
Naturally helpful and collaborative spirit.
-
Enthusiastic, patient, and open-minded.
-
Active listener and able to communicate clearly and with ease.
-
Sharp eye for accuracy and precision.
-
Highly organized.
-
Available to work from our office in Warsaw.
Oferujemy
-
Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
-
Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
-
Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
-
Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
-
Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
-
Work in a modern office located in the heart of Warsaw.
-
Working hours: Mon-Fri: 9:00 - 17:00
-