Witaj w świecie Concentrix CVG International sp. z o.o., gdzie innowacja i pasja do doskonałości w obszarze telekomunikacji i IT definiują naszą codzienność. Od listopada 2020 roku nasza nowa siedziba mieści się w imponującym budynku Posejdon, który znajduje się w pulsującym sercu Szczecina. Jesteśmy dumni mogąc powiedzieć, że nasza firma jest domem dla ponad 440 tysięcy pracowników, którzy codziennie wnoszą swoje umiejętności i zaangażowanie w obsługę ponad 2000 czołowych marek na świecie, w tym ponad 155 klientów z prestiżowej listy Fortune Global 500. Nasza obecność na międzynarodowej arenie jest równie imponująca, z działalnością rozciągającą się na 40 krajów i 6 kontynentów, gdzie nasze zespoły komunikują się w ponad 70 językach. To globalne zasięgi i różnorodność kulturowa są naszymi największymi atutami, pozwalającymi na tworzenie przełomowych doświadczeń dla naszych pracowników, partnerów i ich klientów. Innowacje technologiczne i inżynieryjne w obszarze Customer Experience (CX) to nasz chleb powszedni. Stale innowujemy i kształtujemy przyszłość CX, aby zapewnić naszym klientom usługi na najwyższym poziomie. Jesteśmy przekonani, że nasza praca ma realny wpływ na codzienne życie ludzi na całym świecie. W Concentrix CVG International sp. z o.o. rozumiemy, że nasza siła tkwi w naszych ludziach. Dlatego z dumą oferujemy naszym pracownikom dostęp do Concentrix University – bezpłatnej platformy edukacyjnej, która umożliwia zdobywanie nowej wiedzy i rozwijanie umiejętności poprzez średnio 900 różnych kursów miesięcznie. To inwestycja w przyszłość naszej globalnej społeczności i każdego indywidualnego członka zespołu. Jako firma notowana na giełdzie o wartości pięciu miliardów dolarów (CNXC), jesteśmy synonimem finansowej stabilności i zaufania. Nasza konkurencyjna przewaga wynika z umiejętności wykorzystywania skali działania jako siły napędowej dla innowacji i dobra naszych klientów. W Concentrix CVG International sp. z o.o. każdy dzień to kolejny krok naprzód w podróży pełnej wyzwań, ale i satysfakcji. Zapraszamy Cię, abyś dołączył do naszej społeczności i razem z nami kształtował przyszłość telekomunikacji i IT. Razem możemy więcej!

Concentrix CVG International sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center doradztwo / konsulting / audyt administracja biurowa / praca biurowa sprzedaż / zakupy media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Concentrix CVG International sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Kursy językowe
  • Możliwość awansu
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia dofinansowane

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024

Mapa Concentrix CVG International sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Concentrix

We’re Concentrix. A global technology and services leader that powers the world’s best brands, today and into the future. We’re human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day we design, build, and run fully integrated, end-to-end solutions at speed and scale across the entire enterprise.

Miasto
Newark
Siedziba główna
Newark, California
Branża
Usługi i doradztwo informatyczne
Specjalizacje
Renewals Management, Technical Support, Customer Care, Cross Channel Media, Sales and Marketing, Outsourcing i Call Centers

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

10 001+

Liczba obserwujących

461

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Concentrix CVG International sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Concentrix CVG International sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Lublin
  3. Szczecin
  4. Katowice
  5. Wrocław
  6. Poznań
  7. Bydgoszcz
  8. Kraków
  9. Bielsko-Biała
  10. Pruszków

Data aktualizacji: 01.03.2025

Praca Concentrix CVG International sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • 7 000-8 000 zł / mies.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa połączeń przychodzących
      • Wsparcie techniczne (branża telekomunikacyjna)
      • Sprzedaż usług klienta
      • Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
      • Wprowadzanie danych do systemu

      Wymagania

      • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1)
      • Umiejętność swobodnej komunikacji przez e-mail / czat / telefon
      • Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełen etat lub umowa zlecenie
      • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto lub stawka godzinowa 45 zł/h brutto (na umowie zlecenie) + bonus + prowizja
      • Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
      • Rzetelne przygotowanie do pracy
      • Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt lub w komfortowym biurze w centrum Lublina
      • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
      • Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
  • Technischer Kundenberater mit Deutsch

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Deine Aufgaben:

      • Technische Kundenbetreuung (Festnetz, mobiles Internet, Router einrichten, Netzstörung, Netzausfall, Ticket erstellen)
      • Eingehende Anrufe
      • Kundenbetreuung von Vertragskunden (B2C Kontakt), nur auf Deutsch
      • Cross-Upselling von weiteren Dienstleistungen, ist im Ziel, aber nicht die Hauptaufgabe
      • Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen

      Wymagania

      Dein Profil:

      • Hervorragende Deutschkenntnisse in Wort und Schrift – C1
      • Starke technische Fähigkeiten
      • Positive Energie, Spaß an der Kommunikation mit Kunden und Kollegen*innen
      • Schnelle Lernweise

      Oferujemy

      Was bieten wir Dir?

      • Die bezahlte Schulung
      • Gehalt - 7000 PLN Brutto, Performance Bonus - 500 PLN Brutto, Cross Skill Bonus, unbegrenzte Verkaufsprovision.
      • Arbeitsvertrag
      • Home-Office
      • Schichtarbeit (Mn-Fr: 8:00-20:00, Samstagschicht 10:00-18:00), 8 Stunden täglich, 2x15 Minuten Pause (inbegriffen in 8 Stunden)
      • Intensive Einarbeitung mit kontinuierlichen Weiterbildungen und Schulungen
  • Travel Advisor with Russian

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • 4 800-4 800 zł / mies.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Your responsibilities

      • Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
      • Working with confidential customer information and treating it sensitively.
      • Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.

      Our requirements

      • Russian language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
      • Availability to work flexible hours, sometimes on weekends and local public holidays.
      • Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.

      We offer

      • Modern workplace in the heart of Katowice.
      • Team-building events.
      • Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Work with friends - opportunity to receive a bonus for referring friends.
  • Travel Advisor with Turkish

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • 6 500-6 500 zł / mies.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
      • Working with confidential customer information and treating it sensitively.
      • Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.

      Our requirements

      • Turkish language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
      • Availability to work flexible hours, sometimes on weekends and local public holidays.
      • Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.

      We offer

      • Modern workplace in the heart of Katowice.
      • Team-building events.
      • Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Work with friends - opportunity to receive a bonus for referring friends.
  • Travel Advisor with Polish

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
      • Working with confidential customer information and treating it sensitively.
      • Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.

      Our requirements

      • Polish language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
      • Availability to work flexible hours, sometimes on weekends and local public holidays.
      • Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.

      We offer

      • Modern workplace in the heart of Katowice.
      • Team-building events.
      • Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Work with friends - opportunity to receive a bonus for referring friends.
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
      • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
      • Use analysis tools and extensive test management to analyze technical problems in detail and provide possible solutions
      • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
      • Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
      • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction.
      • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
      • Use your knowledge of automotive and digital products to effectively troubleshoot issues and support customers in using the digital services at different touchpoints (e.g. on mobile phone, in the vehicle or via the websites)

      Our requirements

      • 1+ years of experience in a call center or customer service, preferably in the automotive industry or in the field of digital products and services.
      • Technically experienced people with a high affinity for IT and technical analysis tools.
      • Strong communication skills, with a minimum C1 level in English.
      • Excited about the opportunity to contribute to Volkswagen's continued success and growth in the automotive sector.
      • The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
      • Strong attention to detail and organizational skills.
      • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
      • A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.

      Desired:
      -
      Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.

      - Familiarity with CRM systems

      - Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.

      We offer

      • Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
      • Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
      • Team-building events to foster a collaborative work environment.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
      • Civil contract for employment.
  • Travel Advisor with Greek

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
      • Working with confidential customer information and treating it sensitively.
      • Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.

      Our requirements

      • Greek language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
      • Availability to work flexible hours, sometimes on weekends and local public holidays.
      • Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.

      We offer

      • Modern workplace in the heart of Katowice.
      • Team-building events.
      • Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Work with friends - opportunity to receive a bonus for referring friends.
  • Customer service specialist in the automotive industry with French

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
      • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
      • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
      • Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
      • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
      • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.

      Our requirements


      • 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
      • Strong communication skills, with a minimum C1 level in French.
      • Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
      • Excited about the opportunity to contribute to Volkswagen's continued success and growth in the automotive sector.
      • The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
      • Strong attention to detail and organizational skills.
      • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
      • A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.

      Desired:

      - Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.

      - Familiarity with CRM systems

      - Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.

      We offer

      • Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
      • Remote work from home
      • Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
      • Stable full-time employment based on an employment contract
      • Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
      • Team-building events to foster a collaborative work environment.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
  • Obsługa klienta z językiem niemieckim luksusowej marki - praca zdalna

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • 7 500-7 500 zł / mies.
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków:

      • Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani.
      • Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze.
      • Wykrywanie problemów i oferowanie rozwiązań przy użyciu różnych narzędzi.
      • Współpraca z zespołem, ponieważ sukces zależy od pracy zespołowej????.
      • Okazywanie entuzjazmu i wsparcia w każdej rozmowie, aby każdy klient czuł, że rozmawia z kimś, komu naprawdę zależy ????.
      • Wykorzystywanie wiedzy i umiejętności do rozwiązywania problemów.

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Chęć rozwoju w obsłudze klienta.
      • Zamiłowanie do IT i narzędzi technicznych będzie dodatkowym atutem ????️! Jeśli lubisz rozwiązywać problemy techniczne, pokochasz tę rolę.
      • Silne umiejętności komunikacyjne pozwalające na rozmowę w języku niemieckim na poziomie co najmniej C1 oraz w języku angielskim na poziomie B2.
      • Dbałość o szczegóły i koncentracja na znajdowaniu rozwiązań.
      • Chęć ciągłego uczenia się i poznawania nowych narzędzi, technologii i procesów.

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w pracy z klientami z branży premium lub markami luksusowymi ????.
      • Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
      • Znajomość systemów CRM.

      To oferujemy:

      • Wsparcie uznanej luksusowej marki znanej z dbałości o jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
      • Praca zdalna z domu
      • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
      • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
      • W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
      • Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
      • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.

      To oferujemy:

      • Wsparcie uznanej luksusowej marki znanej z dbałości o jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
      • Praca zdalna z domu
      • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
      • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
      • W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
      • Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
      • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.

      Oferujemy

      To oferujemy

      • Wsparcie uznanej luksusowej marki znanej z dbałości o jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
      • Praca zdalna z domu
      • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
      • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
      • W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
      • Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
      • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.

      To oferujemy:

      • Wsparcie uznanej luksusowej marki znanej z dbałości o jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
      • Praca zdalna z domu
      • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
      • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
      • W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
      • Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
      • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Customer service specialist in the automotive industry with Swedish

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
      • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
      • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
      • Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
      • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
      • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.


      Our requirements

      • 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
      • Strong communication skills, with a minimum C1 level in Swedish.
      • Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
      • Excited about the opportunity to contribute to Volkswagen's continued success and growth in the automotive sector.
      • The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
      • Strong attention to detail and organizational skills.
      • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
      • A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.

      Desired:

      - Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.

      - Familiarity with CRM systems

      - Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.

      We offer

      • Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
      • Remote work from home
      • Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
      • Stable full-time employment based on an employment contract
      • Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
      • Team-building events to foster a collaborative work environment.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • 7 000-7 000 zł / mies.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      Job description:

      • Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls)
      • Establishing and maintaining customer relations
      • Ongoing reporting in the systems

      Our requirements

      Requirements:

      • Knowledge of German (C1) and English (B2)
      • Availability to work in the office in Lublin (Czechów district)
      • Skills in operating Windows and MS Office
      • Openness in relations with customers
      • Communication skills and an attitude to working with people
      • High personal culture and customer orientation

      We offer

      We offer:

      • Stable employment - full-time employment contract from the first day of cooperation
      • Social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance)
      • Training fully preparing for work
  • Customer service specialist in the automotive industry with Finnish

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
      • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
      • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
      • Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
      • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
      • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.


      Our requirements

      • 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
      • Strong communication skills, with a minimum C1 level in Finnish.
      • Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
      • Excited about the opportunity to contribute to Volkswagen's continued success and growth in the automotive sector.
      • The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
      • Strong attention to detail and organizational skills.
      • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
      • A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.

      Desired:

      - Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.

      - Familiarity with CRM systems

      - Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.

      We offer

      • Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
      • Remote work from home
      • Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
      • Stable full-time employment based on an employment contract
      • Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
      • Team-building events to foster a collaborative work environment.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
  • Customer service specialist in the automotive industry with Danish

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
      • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
      • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
      • Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
      • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
      • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.


      Our requirements

      • 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
      • Strong communication skills, with a minimum C1 level in Danish.
      • Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
      • Excited about the opportunity to contribute to Volkswagen's continued success and growth in the automotive sector.
      • The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
      • Strong attention to detail and organizational skills.
      • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
      • A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.

      Desired:

      - Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.

      - Familiarity with CRM systems

      - Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.

      We offer

      • Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
      • Remote work from home
      • Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
      • Stable full-time employment based on an employment contract
      • Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
      • Team-building events to foster a collaborative work environment.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
      • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
      • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
      • Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
      • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
      • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.

      Our requirements

      • 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
      • Strong communication skills, with a minimum C1 level in German.
      • Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
      • Excited about the opportunity to contribute to Volkswagen's continued success and growth in the automotive sector.
      • The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
      • Strong attention to detail and organizational skills.
      • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
      • A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.

      Desired:

      - Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.

      - Familiarity with CRM systems

      - Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.

      We offer

      • Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
      • Remote work from home
      • Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
      • Stable full-time employment based on an employment contract
      • Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
      • Team-building events to foster a collaborative work environment.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
      • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
      • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
      • Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
      • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
      • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.

      Our requirements

      • 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
      • Strong communication skills, with a minimum C1 level in Italian.
      • Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
      • Excited about the opportunity to contribute to Volkswagen's continued success and growth in the automotive sector.
      • The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
      • Strong attention to detail and organizational skills.
      • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
      • A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.

      Desired:

      - Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.

      - Familiarity with CRM systems

      - Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.

      We offer

      • Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
      • Remote work from home
      • Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
      • Stable full-time employment based on an employment contract
      • Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
      • Team-building events to foster a collaborative work environment.
      • Team leader support at every stage of cooperation.
      • Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków


      • Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
      • Rozwiązywanie problemów technicznych
      • Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
      • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
      • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi

      Wymagania


      • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (min. C1)
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
      • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
      • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
      • Przyjazne podejście do klientów
        Mile widziane:
      • Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)

      Oferujemy


      • Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
      • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
      • Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
      • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
      • Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales)
      • Rozwiązywanie problemów technicznych
      • Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
      • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
      • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi

      Wymagania

      • Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
      • Rozwiązywanie problemów technicznych
      • Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
      • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
      • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
      • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1)
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
      • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
      • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
      • Przyjazne podejście do klientów

      Mile widziane

      • Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)

      Oferujemy

      • Nowoczesne biuro w centrum Katowic znajdujące się w Global Office Park
      • Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
      • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
      • Stabilna praca w godzinach Poniedziałek - Piątek, 8:00 - 18:00 (dodatkowe soboty)
      • Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
  • Customer technical support specialist with Italian

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      Job description:

      • Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls)
      • Establishing and maintaining customer relations
      • Ongoing reporting in the systems

      Our requirements

      Requirements:

      • Knowledge of Italian (C1) and English (B2)
      • Availability to work in the office in Lublin (Czechów district)
      • Skills in operating Windows and MS Office
      • Openness in relations with customers
      • Communication skills and an attitude to working with people
      • High personal culture and customer orientation

      We offer

      We offer:

      • Stable employment - full-time employment contract from the first day of cooperation
      • Social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance)
      • Training fully preparing for work
  • Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Danish

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
      • Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
      • Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
      • Support customers with travel difficulties.
      • Assist passengers via calls /chat.
      • Foster enduring relationships with customers for building trust.

      Our requirements

      • Fluent in written and spoken Danish (C1) and English (B2 level)
      • Naturally helpful and collaborative spirit.
      • Enthusiastic, patient, and open-minded.
      • Active listener and able to communicate clearly and with ease.
      • Sharp eye for accuracy and precision.
      • Highly organized.
      • Available to work from our office in Warsaw.

      We offer

      • Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
      • Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
      • Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
      • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
      • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
      • Work in a modern office located in the heart of Warsaw.
  • Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Norwegian

    Concentrix CVG International sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
      • Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
      • Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
      • Support customers with travel difficulties.
      • Assist passengers via calls /chat.
      • Foster enduring relationships with customers for building trust.

      Our requirements

      • Fluent in written and spoken Norwegian and English (B2 level)
      • Naturally helpful and collaborative spirit.
      • Enthusiastic, patient, and open-minded.
      • Active listener and able to communicate clearly and with ease.
      • Sharp eye for accuracy and precision.
      • Highly organized.
      • Available to work from our office in Warsaw.

      We offer

      • Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
      • Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
      • Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
      • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
      • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
      • Work in a modern office located in the heart of Warsaw.

Pracodawcy w Szczecinie i okolicy