Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ZETO-RZESZÓW sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Księgowy Rzeszów Specjalista ds. sprzedaży Rzeszów Przedstawiciel handlowy Rzeszów Administrator IT Rzeszów Specjalista ds. kadr i płac Rzeszów
sprzedaż / zakupy księgowość / ekonomia it (informatyka) zarządzanie / dyrekcja obsługa klienta / call center
Oferty pracy ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Junior Web Developer
NON.agency- 25-40 zł netto (+ VAT) / godz.
- Rzeszów
- kontrakt b2b
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Operator - Programista wytaczarki CNC - Szwecja
Baltix.se sp. z o.o.- Szwecja
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Dodana
Mapy ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
Ośrodek główny Rzeszów
Ośrodek terenowy Krosno
Ośrodek terenowy Przemyśl
Ośrodek terenowy Lublin
ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach
Profil firmy:
ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Rzeszów
- Warszawa
Data aktualizacji: 01.03.2025
Praca ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Senior linux administrator/ team leader
ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
nadzór nad wdrażaniem, utrzymywaniem i rozwojem systemów informatycznych sieci i sprzętu komputerowego,
optymalizacja procesów biznesowych pod kątem maksymalnego wykorzystania rozwiązań IT,
instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie systemami operacyjnymi opartymi o Linuxa,
rozwiazywanie problemów związanych z siecią komputerową, serwerami,
monitorowanie sprzętu sieciowego i serwerowego,
budowanie oraz utrzymywanie długofalowych, profesjonalnych relacji z Klientami.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Inne wymagania: Czego od Ciebie będziemy oczekiwać: doskonała znajomość systemu operacyjnego Linux, co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w administrowaniu systemem Linux, znajomości środowisk wirtualizacyjnych (mile widziane doświadczenie w utrzymaniu systemów opartych o rozwiązania Vmware, doświadczenie w konfiguracji dedykowanych rozwiązań sieciowych (switche, routery) w tym Fortinet, Cisco, wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki informatyczne (informatyka, sieci komputerowe itp.),zaangażowanie, konsekwencja w dążeniu do celu oraz bardzo dobra organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,nastawienie na skuteczność oraz terminowość rozwiązywania zadań, czynne prawo jazdy kat. B, mile widziane - doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem. Co Tobie oferujemy: środowisko pracy oparte na współpracy, zaangażowaniu, dobrej atmosferze (przekonaj się czytając opinie naszych pracowników i kandydatów w zakładce "dlaczego ZETO" na naszej stronie kariery),doświadczony zespół specjalistów na pokładzie, duża swoboda w realizacji własnych autorskich pomysłów, elastyczność we wdrażaniu zmian, w budowaniu strategii rozwojowej działu teleinformatycznego. możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów, możliwość dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem,współpracę w oparciu o dowolną formę umowy, dostęp do produktów i usług Firmy po preferencyjnych cenach (abonament telefoniczny, dostęp do Internetu i telewizji, sprzęt elektroniczny), benefity takie jak: dofinansowanie do karty multisport, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Opiekun klienta biznesowego.
ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.- Przemyśl
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
- rekrutacja nowych Firm do Przemyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości (najlepiej o profilu informatycznym)
- promocja i budowanie relacji z otoczeniem Inkubatora - działania mające na celu wsparcie pozyskania Klientów/Inkubowanych Firm (m.in. prezentacje na uczelniach, współpraca z Biurami Karier, organizacja eventów promocyjnych, prowadzenie strony www inkubatora, prowadzenie fanpage FB i Linkedin, itp.)
- praca nad dokumentacją związaną z obsługą Inkubowanych Firm i wydarzeń (dokumentacja projektowa, umowy o wynajem powierzchni, o współpracę itp.)
- wykonywanie czynności administracyjnych związanych z bieżącą obsługą biura
- ścisła współpraca z Beneficjentami Inkubatora (m.in. Urząd Pracy, inkubowane Firmy) oraz z Urzędem Miasta
- pozyskiwanie partnerów, sponsorów chętnych do współpracyWymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: prawo jazdy B
-
Inne wymagania: Szczegóły odnośnie wymagań i warunków pracy umieszczone są pod LINKIEM:
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 do 5 000 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-