Witaj! Jesteśmy Kancelarią Księgową MERITUMM, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie finansów i rachunkowości. Od naszego założenia w 2007 roku, nieustannie rozwijamy się, aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Nasza historia zaczęła się w Bielsku-Białej, gdzie do dziś służymy wsparciem dla lokalnych przedsiębiorców, a nasze doświadczenie sięga również firm o zasięgu międzynarodowym. Specjalizujemy się w pełnym zakresie usług księgowych, od obsługi księgowości, przez podatki, aż po kadry i płace. Jesteśmy dumni z naszych uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, które są potwierdzeniem naszej wiedzy i kompetencji. Co więcej, nasz zespół obejmuje biegłych rewidentów, co świadczy o naszym zaangażowaniu w zapewnienie najwyższej jakości usług. Nasza podstawowa zasada działania to zapewnienie Klientom usług, które nie tylko spełniają, ale i przewyższają ich oczekiwania. Rozumiemy, że zaufanie buduje się na solidnych fundamentach, dlatego dialog z naszymi klientami jest dla nas kluczowy. To dzięki niemu tworzymy harmonijną współpracę, która przekłada się na sukcesy naszych Klientów. W MERITUMM, każdy nowy biznes może liczyć na naszą bezpłatną pomoc przy zakładaniu firmy. Chcemy, abyś mógł skupić się na rozwijaniu swojej pasji, podczas gdy my zajmiemy się formalnościami. Zapraszamy do kontaktu i poznania nas bliżej. Razem możemy stworzyć historię sukcesu Twojej firmy.

Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Ekonomista Bielsko-Biała
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia

Oferty pracy Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Czechowice-Dziedzice
  3. Opole
  4. Kraków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Pracownik biurowy

    Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • dodatkowa/dorywcza
    • praktykant/stażysta
    • Zakres obowiązków

      • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (dot. podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych)
      • obsługa skrzynki mailowej
      • wsparcie w czynnościach administracyjno-biurowych

      Wymagania

      • obsługa MS Office
      • chęć do pracy i nauki
      • zaangażowanie

      mile widziane:

      • aktualny status studenta na kierunku Finanse i Rachunkowość
      • znajomość programu Rachmistrz i Rewizor firmy Insert

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
      • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników
      • elastyczny rozkład czasu pracy
      • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w księgowości
      • miejsce pracy: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 34A
  • KSIĘGOWA/Y - UMOWA O PRACĘ LUB KONTRAKT B2B

    Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencji VAT,
      • przygotowywanie deklaracji, plików podatkowych,
      • sporządzanie rozliczeń rocznych.

      Wymagania

      • doświadczenie w prowadzeniu księgowości min. 1 rok,
      • wykształcenie min. średnie,
      • aktualna wiedza podatkowa,
      • znajomość przepisów o podatku VAT, dochodowym oraz umiejętność stosowania ich w praktyce,
      • obsługa MS Office,
      • znajomość programu Rachmistrz firmy Insert,
      • zaangażowanie i skrupulatność.

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B,
      • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników,
      • elastyczny rozkład czasu pracy z możliwością pracy zdalnej,
      • miejsce pracy: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 34A.
  • KSIĘGOWA/Y

    Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • część etatu
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek zgodnie z Ustawą o rachunkowości,
      • przygotowywanie deklaracji, plików podatkowych,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych,

      lub

      • prowadzenie książek przychodów i rozchodów,
      • przygotowywanie deklaracji, plików podatkowych.

      Wymagania

      • doświadczenie w prowadzeniu księgowości min. 2 lata,
      • wykształcenie min. średnie,
      • aktualna wiedza podatkowa,
      • znajomość przepisów o rachunkowości oraz umiejętność stosowania ich w praktyce,
      • obsługa MS Office,
      • znajomość programu Rewizor firmy Insert,
      • zaangażowanie i skrupulatność.

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie kontraktu B2B lub umowę o pracę na część etatu,
      • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników,
      • elastyczny rozkład czasu pracy z możliwością pracy zdalnej,
      • miejsce pracy: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 34A.
  • Pracownik administracyjno - biurowy / PRACA DLA STUDENTEK/ÓW

    Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • dodatkowa/dorywcza
    • praktykant/stażysta
    • Zakres obowiązków

      • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (dot. podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych),
      • obsługa skrzynki mailowej,
      • wsparcie w czynnościach administracyjno-biurowych.

      Wymagania

      • aktualny status studenta na kierunku Finanse i Rachunkowość,
      • obsługa MS Office,
      • mile widziana znajomość programu Rachmistrz i Rewizor firmy Insert,
      • chęć do pracy i nauki oraz zaangażowanie.

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
      • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników,
      • elastyczny rozkład czasu pracy,
      • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w księgowości ,
      • miejsce pracy: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 34A.

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy