KiK Marcin Knieć to biuro rachunkowe, jest to  firma o ugruntowanej pozycji działająca na Bielskim rynku już ponad 30 lat.


Stanowimy zespół kilku wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie rachunkowości, podatków i kadr. Pomagamy innym podmiotom w borykaniu się z problemami natury rachunkowo-podatkowej. 

KIK Marcin Knieć najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry

Oferty pracy KIK Marcin Knieć

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023

Mapa KIK Marcin Knieć

Siedziba główna

KIK Marcin Knieć poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
KIK Marcin Knieć
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Katowice
  3. Bielsko-Biała
  4. Warszawa
  5. Słupsk
  6. Wrocław
  7. Poznań
  8. Gliwice
  9. Czechowice-Dziedzice
  10. Żywiec

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca KIK Marcin Knieć - oferty archiwalne

  • Pracownik do działu kadr i płac w firmie księgowej

    KIK Marcin Knieć
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych
      • Wprowadzanie i weryfikacja danych kadrowo-płacowych w systemie ENOVA
      • Samodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych
      • Rozliczanie czasu pracy pracowników
      • Prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt
      • Sporządzanie deklaracji i rozliczeń należności US, ZUS, PFRON
      • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej sprawozdawczości GUS
      • Przygotowywanie oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych
      • Obsługa PPK
      • Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
      • Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń
      • Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych
      • Wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych

      Wymagania

      • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku w organizacjach,
      • Dobra, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
      • Bardzo dobra, praktyczna znajomość obsługi programu Płatnik
      • Wykształcenie min. średnie
      • Samodzielność, sumienność i skrupulatność w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia
      • Komunikatywność i orientacja na klienta
      • Umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy

      Oferujemy

      • Umowa o pracę od pierwszego dnia
      • Współpraca z zespołem, który zawsze służy radą i pomocą, więc nauczymy Cię tego czego nie potrafisz
      • Profesjonalne i atestowane narzędzia pracy
      • Bezpieczne i przyjazne środowisko pracy

  • Szukamy pracownika do działu kadr i płac w firmie księgowej

    KIK Marcin Knieć
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Kontrola comiesięcznego harmonogramu pracy i analiza rozliczenia czsu pracy w programie informatycvznym
      • Prowadzenie ewidencji obecności pracowników
      • Sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków
      • Przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy
      • Prowadzenie akt osobowychpracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
      • Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych itp.
      • Dokonywanie potrąceń na listach płac zgodnie z otrzymanymi dokumentami (PKZP, PZU, pożyczki ZPŚS, alimentacyjne, komornicze itp.)
      • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, zgłoszeń z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, w programie "Płatnik"
      • Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-11
      • Prowadzeie sprawozdawczości GUS w zakresie spraw pracowniczychoraz sporządzanie deklaracji GUS dotyczących funduszu płac
      • Rozliczanie umów cywilno-prawnych
      • Przyjmowanie od pracowników stosownych oświadczeń i zaświadczeń mających wpływ na wysokość wynagrodzeń i świadczeń
      • Przekazywanie do księgowości kosztów wynagrodzeń
      • Prowadzenie i prawidłowe przechowywanie dokumentacji płatniczej
      • Obsługa programu e-PEFRON i prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją i zatrudnieniem pracowników niepełnosprawnych

      Wymagania

      • doświadczeniezawodowe min.2 lata
      • znajomość zagadnień kadrowo - płacowych
      • znajomośc MS Office, Płatnika
      • mile widziana znajomość programu Enova
      • rzetelność, termonowość, zaangażowanie, umiejętnośc pracy w grupie i pod presją czasu

      Oferujemy

      • ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
      • korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin(umowa o pracę),
      • pracę w miłym zgranym zespole.
  • Pracownik administracji

    KIK Marcin Knieć
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • kompleksowa zarządzanie nieruchomościami w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących przy ich utrzymaniu,
      • prowadzenie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem nieruchomości w tym wszelkich pism, wniosków,
      • składanie deklaracji oraz korekt podatku od nieruchomości,
      • składanie deklaracji DGO( wywóz odpadów komunalnych)
      • dbanie o estetykę obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
      • monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
      • realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami kontrola wykonania,
      • dokonywanie rozliczeń mediów i kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej dla lokali oraz współpraca z działem księgowości,
      • prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz serwisowych urządzeń technicznych, kompletowanie dokumentacji i korespondencji związanej z eksploatacją budynków.

      Wymagania

      • rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
      • samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
      • kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
      • dobra organizacja pracy,
      • znajomość pakietów MS OFFICE oraz EXEL,
      • dyspozycyjność,
      • dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.

      Oferujemy

      • ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
      • korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin(umowa o pracę),
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • pracę w miłym zgranym zespole.

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy