Praca pracownik biurowy Bielsko-Biała

Wyróżnione oferty pracy

Specjalista ds. zasobów serwisowych projektowanie wentylacji

Rekord Hale Namiotowe Sp. z o.o.

  • Jelcz-Laskowice
Dodana
Dodana

Spawacz MAG-Konecranes Düsseldorf

Rübsam Fachkräfte GmbH & Co.KG

  • Niemcy
Dodana

Praca dodatkowa

Grupa Progres Sp. z o.o.

  • Rogowo
Dodana
Aplikuj bez CV

Praca alert - powiadomienia

Pracownik biurowy, Bielsko-Biała

Oferty pracy Znaleźliśmy 24 oferty pracy

Pracownik biurowy w Bielsku-Białej

Bielsko-Biała i okolice - ile zarabia i jakie wymagania musi spełnić pracownik biurowy?

Uczciwy i sumienny pracownik biurowy jest jednym z najważniejszych filarów każdego przedsiębiorstwa. Jego praca nie ogranicza się jedynie do segregowania dokumentów, rozdzielania korespondencji czy drukowania faktur – pracownik biurowy już dawno przestał być utożsamiany z sekretarką. We współczesnych przedsiębiorstwach tacy pracownicy zajmują się sprawami związanymi z marketingiem i sprzedażą, a od ich pracy zależy również kondycja finansowa firmy. Jak to wygląda w Bielsku-Białej? Czy pracownicy biurowi stanowią poszukiwaną grupę zawodową?

Wymagania pracodawców z Bielska-Białej wobec pracowników biurowych

Śląsk od wielu lat przoduje pod względem inwestycji, a sektor małych i średnich przedsiębiorstw ma tutaj znakomite warunki do rozwoju. Przez ostatnich kilka lat powstało wiele nowych podmiotów, w których zatrudnienie może znaleźć pracownik biurowy. Bielsko-Biała nie stanowi wyjątku – także tutaj nieustannie rozwijają się firmy, które do prawidłowego funkcjonowania potrzebują pracowitych i uczciwych członków załogi. Jakie wymagania wobec kandydatów mają pracodawcy? Osoby, które na co dzień utrzymują kontakt z klientami, muszą cechować się wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością i łatwością nawiązywania relacji. Warunkiem koniecznym jest także dobra dykcja i umiejętność płynnego wypowiadania się. Nie ulega wątpliwości, że pracownik biurowy powinien umieć obsługiwać takie urządzenia jak kserokopiarka, drukarka, fax, a także komputer. W pracy biurowej bardzo przydaje się znajomość programów do tworzenia dokumentów (Word, Excel, Power Point), a kandydat musi posługiwać się bezbłędną polszczyzną, zarówno w mowie, jak i piśmie. Mile widziana jest także znajomość technik sprzedaży oraz narzędzi marketingowych. Wielu pracodawców wymaga znajomości języków obcych, a do najpopularniejszych należą angielski i niemiecki.

Bielsko-Biała - tutaj jest praca biurowa

Bielsko-Biała zapewnia pracownikom biurowym dużą szansę na znalezienie zatrudnienia, a lokalne firmy codziennie zamieszczają nowe oferty. Pracownika do telefonicznej obsługi klientów poszukiwała m.in. firma Profi Credit, która oferowała umowę o pracę na zastępstwo, motywacyjny system wynagradzania opierający się na pensji podstawowej i premii, a także rozbudowany pakiet benefitów.
Ciekawą ofertę zamieściła także firma Larix Sp. j., która poszukiwała kandydata do pracy w sklepie internetowym. Do zakresu obowiązków potencjalnego pracownika należało m.in. uzupełnianie bazy produktowej o zdjęcia i opisy, tworzenie aukcji Allegro oraz wyszukiwanie informacji.

Na jakie wynagrodzenie może liczyć pracownik biurowy w Bielsku-Białej?

Bielsko-Biała pod względem wynagrodzenia dla pracowników biurowych nie odbiega od innych śląskich miast. Początkujące sekretarki otrzymują najniższe wynagrodzenie, jednak im dłuższy staż pracy, tym lepsze warunki finansowe. Pracujący w biurze specjaliści ds. marketingu lub sprzedaży mogą zarobić miesięcznie 5000 PLN brutto.