Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Human & Hunter Professional praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy częścią Human & Hunter (KRAZ: 6664) świadczącej usługi rekrutacyjne. W 2013 roku, wychodząc naprzeciw potrzebom biznesowym naszych Klientów, zakres usług został rozbudowany o Rekrutacje Stałe oraz Doradztwo Personalne. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska średniego oraz wysokiego szczebla (w tym Top Management). Jesteśmy również pierwszą na rynku Agencją specjalizującą się w Headhuntingu pracowników blue-collars oraz oferującą usługę Eksperta na godziny.
Oferty pracy Human & Hunter Professional
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista/Specjalistka ds. planowania produkcji
Wala Sp. z o.o.- Wilkowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoWygasa
Firma najczęściej oferuje
-
Szkolenia, kursy, konferencje
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 29.05.2023
Mapa Human & Hunter Professional
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Human & Hunter Professional poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
Human & Hunter Professional
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Łódź
- Warszawa
- Bytom
- Katowice
- Wrocław
- Gliwice
- Częstochowa
- Piekary Śląskie
- Chorzów
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Human & Hunter Professional - oferty archiwalne
-
Koordynator operacyjny KO/MT/K
Human & Hunter Professional- Zabrze
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie,
-
Zarządzanie zespołami pracowników,
-
Udział w rekrutacji podległego personelu,
-
Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników,
-
Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości, procedury systemowe, instrukcje systemowe i formularze,
-
Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
-
Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie ciągłości dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia,
-
Budowanie wizerunku Firmy,
-
Zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych.
Wymagania
-
Czynne prawo jazdy: kategorii B,
-
Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracy tymczasowej,
-
Znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ,
-
Znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
Znajomość MS Office na poziomie dobrym,
-
Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków, zdolność do pracy pod presją czasu, terminowość, dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
-
Wyposażenie służbowe (telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
-
System szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje,
-
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze,
-
Pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
-
Pełny pakiet benefitów pozapłacowych.
-
-
Koordynator operacyjny KO/MT/K
Human & Hunter Professional- Ruda Śląska
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie,
-
Zarządzanie zespołami pracowników,
-
Udział w rekrutacji podległego personelu,
-
Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników,
-
Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości, procedury systemowe, instrukcje systemowe i formularze,
-
Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
-
Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie ciągłości dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia,
-
Budowanie wizerunku Firmy,
-
Zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych.
Wymagania
-
Czynne prawo jazdy: kategorii B,
-
Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracy tymczasowej,
-
Znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ,
-
Znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
Znajomość MS Office na poziomie dobrym,
-
Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków, zdolność do pracy pod presją czasu, terminowość, dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
-
Wyposażenie służbowe (telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
-
System szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje,
-
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze,
-
Pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
-
Pełny pakiet benefitów pozapłacowych.
-
-
Koordynator operacyjny KO/MT/K
Human & Hunter Professional- Gliwice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie,
-
Zarządzanie zespołami pracowników,
-
Udział w rekrutacji podległego personelu,
-
Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników,
-
Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości, procedury systemowe, instrukcje systemowe i formularze,
-
Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
-
Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie ciągłości dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia,
-
Budowanie wizerunku Firmy,
-
Zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych.
Wymagania
-
Czynne prawo jazdy: kategorii B,
-
Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracy tymczasowej,
-
Znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ,
-
Znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
Znajomość MS Office na poziomie dobrym,
-
Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków, zdolność do pracy pod presją czasu, terminowość, dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
-
Wyposażenie służbowe (telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
-
System szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje,
-
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze,
-
Pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
-
Pełny pakiet benefitów pozapłacowych.
-
-
KOORDYNATOR OPERACYJNY
Human & Hunter Professional- Opole
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
• Zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie,
• Zarządzanie zespołami pracowników,
• Udział w rekrutacji podległego personelu,
• Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników,
• Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości, procedury systemowe,
instrukcje systemowe i formularze,
• Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
• Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie, ciągłości dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia,
• Budowanie wizerunku Firmy,
• Zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych.Wymagania
• Czynne prawo jazdy: kategorii B,
• Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracy tymczasowej,
• Znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ,
• Znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• Znajomość MS Office na poziomie dobrym,
• Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych
obowiązków, zdolność do pracy pod presją czasu, terminowość,
• Dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie.Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
• Wyposażenie służbowe (telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
• System szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje,
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze,
• Pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
• Pełny pakiet benefitów pozapłacowych.
-
KOORDYNATOR OPERACYJNY
Human & Hunter Professional- Nysa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
• Zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie,
• Zarządzanie zespołami pracowników,
• Udział w rekrutacji podległego personelu,
• Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników,
• Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości, procedury systemowe,
instrukcje systemowe i formularze,
• Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
• Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie, ciągłości dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia,
• Budowanie wizerunku Firmy,
• Zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych.Wymagania
• Czynne prawo jazdy: kategorii B,
• Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracy tymczasowej,
• Znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ,
• Znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• Znajomość MS Office na poziomie dobrym,
• Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych
obowiązków, zdolność do pracy pod presją czasu, terminowość,
• Dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie.Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
• Wyposażenie służbowe (telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
• System szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje,
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze,
• Pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
• Pełny pakiet benefitów pozapłacowych.
-
Starszy specjalista ds. zakupów
Human & Hunter Professional- Katowice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie negocjacji oraz współpraca z dostawcami
-
Optymalizacja kosztów
-
Kontrola realizacji wszystkich etapów procesu zakupów
-
Śledzenie oraz analiza sytuacji rynkowej
-
Sporządzanie analiz i raportów.
Wymagania
-
Doświadczenie w branży zakupowej
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
-
Zdolność do analitycznego myślenia
-
Umiejętność korzystania z pakietu MS Office
-
Rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Pakiet socjalny w tym: premia frekwencyjna Kafeteria benefit bon świąteczny i urodzinowy
-
Służbowe narzędzia pracy
-
Rozwój w firmie działającej na skalę międzynarodową.
-
-
Mechanik
Human & Hunter Professional- Piekary Śląskie
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Utrzymanie w należytym stanie technicznym maszyn i urządzeń produkcyjnych
-
Wykonywanie przeglądów okresowych
-
Serwisowanie maszyn oraz usuwanie bieżących awarii
-
Dbałość o ciągłość i jakość produkcji
-
Praca w systemie zmianowym (12h).
Wymagania
-
Posiadanie wykształcenia zawodowego albo średniego technicznego
-
Doświadczenie na analogicznym stanowisku
-
Posiadanie wiedzy z zakresu obsługi technicznej maszyn
-
Uprawnienia elektryczne do 1 kV (mile widziane).
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Praca w prężnie rozwijającej się firmie z dostępem do nowoczesnych maszyn
-
Szkolenia branżowe oraz możliwość rozwoju
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Pakiet socjalny w tym: premia frekwencyjna Kafeteria benefit bony urodzinowe i świąteczne.
-
-
KIEROWNIK OPERACYJNY – LOGISTYKA KONTRAKTOWA/E-COMMERCE
Human & Hunter Professional- Swarzędz
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
TWOJA ROLA
-
Kierowanie pracą podległego zespołu w którego skład wchodzić będą m.in. Kierownik Jakości Kierownik Działu Obsługi Klienta Kierownicy Zmian Pracownicy Administracyjni dział Continuous;
-
Tworzenie realizacja oraz analiza wskaźników finansowych i jakościowych Oddziału (praca na kluczowych wskaźnikach KPI związanych z logistyką i magazynowaniem);
-
Inicjowanie usprawnień optymalizacja procesów operacyjnych oraz opracowywanie standardów i procedur obowiązujących w podległym dziale;
-
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji w kontakcie z Klientami;
-
Raportowanie do Dyrektora Zakładu podlegającego bezpośrednio pod Zarząd Spółki.
Wymagania
WYMAGANE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI
-
Doświadczenie zawodowego w branży 3PL i znajomość rynku;
-
Doświadczenie w obsłudze projektów e-commerce;
-
Doświadczenia w zarządzaniu oddziałem zatrudniającym powyżej 500 FTE;
-
Wykształcenie wyższe z zakresu logistyki finansów lub zarządzania;
-
Znajomość i praktyczne stosowanie metod analizy kosztów i jakości w obszarze logistyki w tym zaawansowana znajomość programu MS Excel;
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1/C2) umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy;
-
Praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki oraz wprowadzania usprawnień w istniejących procesach;
-
Znajomość systemów klasy WMS do planowania zasobów w przedsiębiorstwach logistycznych;
-
Doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych technologii logistycznych (automatyzacja procesów magazynowych).
Oferujemy
NASZ KLIENT OFERUJE
-
Pracę na terenie nowoczesnego Regionalnego Centrum Dystrybucyjnego zlokalizowanego w okolicach Poznania;
-
Rozwój w projekcie e-commerce dla największych na świecie firmach z branży fashion/e-commerce;
-
Nowe w strukturze decyzyjne stanowisko możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz realny udział w rozwoju i budowaniu strategii firmy droga raportowania bezpośrednio do Dyrektora Zakładu;
-
Wysoce konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji;
-
Dodatkowe premie oraz świadczenia pozapłacowe (prywatna opieka medyczna ubezpieczenie grupowe);
-
Pokrycie kosztów w przypadku relokacji;
-
Całkowity zwrot kosztów dojazdu do pracy (samochód służbowy);
-
Możliwość ciągłego rozwoju oraz udziału w największych konferencjach branżowych (np. w Hamburgu);
-
Możliwość awansu wewnętrznego wraz z rozwojem struktury oraz nowymi projektami firmy;
-
Ambitną pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się filii międzynarodowego przedsiębiorstwa.
-
-
KIEROWNIK OPERACYJNY – LOGISTYKA KONTRAKTOWA/E-COMMERCE
Human & Hunter Professional- Poznań
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
TWOJA ROLA
-
Kierowanie pracą podległego zespołu w którego skład wchodzić będą m.in. Kierownik Jakości Kierownik Działu Obsługi Klienta Kierownicy Zmian Pracownicy Administracyjni dział Continuous;
-
Tworzenie realizacja oraz analiza wskaźników finansowych i jakościowych Oddziału (praca na kluczowych wskaźnikach KPI związanych z logistyką i magazynowaniem);
-
Inicjowanie usprawnień optymalizacja procesów operacyjnych oraz opracowywanie standardów i procedur obowiązujących w podległym dziale;
-
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji w kontakcie z Klientami;
-
Raportowanie do Dyrektora Zakładu podlegającego bezpośrednio pod Zarząd Spółki.
Wymagania
WYMAGANE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI
-
Doświadczenie zawodowego w branży 3PL i znajomość rynku;
-
Doświadczenie w obsłudze projektów e-commerce;
-
Doświadczenia w zarządzaniu oddziałem zatrudniającym powyżej 500 FTE;
-
Wykształcenie wyższe z zakresu logistyki finansów lub zarządzania;
-
Znajomość i praktyczne stosowanie metod analizy kosztów i jakości w obszarze logistyki w tym zaawansowana znajomość programu MS Excel;
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1/C2) umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy;
-
Praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki oraz wprowadzania usprawnień w istniejących procesach;
-
Znajomość systemów klasy WMS do planowania zasobów w przedsiębiorstwach logistycznych;
-
Doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych technologii logistycznych (automatyzacja procesów magazynowych).
Oferujemy
NASZ KLIENT OFERUJE
-
Pracę na terenie nowoczesnego Regionalnego Centrum Dystrybucyjnego zlokalizowanego w okolicach Poznania;
-
Rozwój w projekcie e-commerce dla największych na świecie firmach z branży fashion/e-commerce;
-
Nowe w strukturze decyzyjne stanowisko możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz realny udział w rozwoju i budowaniu strategii firmy droga raportowania bezpośrednio do Dyrektora Zakładu;
-
Wysoce konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji;
-
Dodatkowe premie oraz świadczenia pozapłacowe (prywatna opieka medyczna ubezpieczenie grupowe);
-
Pokrycie kosztów w przypadku relokacji;
-
Całkowity zwrot kosztów dojazdu do pracy (samochód służbowy);
-
Możliwość ciągłego rozwoju oraz udziału w największych konferencjach branżowych (np. w Hamburgu);
-
Możliwość awansu wewnętrznego wraz z rozwojem struktury oraz nowymi projektami firmy;
-
Ambitną pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się filii międzynarodowego przedsiębiorstwa.
-
-
KOORDYNATOR OPERACYJNY
Human & Hunter Professional- Opole
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
• zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie
• zarządzanie zespołami pracowników
• udział w rekrutacji podległego personelu
• prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników
• Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości procedury systemowe
instrukcje systemowe i formularze
• Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji
• Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie ciągłości
dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia
• budowanie wizerunku Firmy
• zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonychWymagania
• czynne prawo jazdy: kategorii B
• znajomość przepisów prawa pracy ustawy o pracy tymczasowej
• znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ
• znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w
stopniu komunikatywnym
• znajomość MS Office na poziomie dobrym
• doskonała organizacja pracy dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych
obowiązków zdolność do pracy pod presją czasu terminowość
• dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionieOferujemy
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
• wyposażenie służbowe (telefon laptop samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych)
• system szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze
• pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach
• pełny pakiet benefitów pozapłacowych
-
KOORDYNATOR OPERACYJNY
Human & Hunter Professional- Nysa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
• zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie
• zarządzanie zespołami pracowników
• udział w rekrutacji podległego personelu
• prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników
• Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości procedury systemowe
instrukcje systemowe i formularze
• Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji
• Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie ciągłości
dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia
• budowanie wizerunku Firmy
• zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonychWymagania
• czynne prawo jazdy: kategorii B
• znajomość przepisów prawa pracy ustawy o pracy tymczasowej
• znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ
• znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w
stopniu komunikatywnym
• znajomość MS Office na poziomie dobrym
• doskonała organizacja pracy dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych
obowiązków zdolność do pracy pod presją czasu terminowość
• dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionieOferujemy
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
• wyposażenie służbowe (telefon laptop samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych)
• system szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze
• pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach
• pełny pakiet benefitów pozapłacowych
-
Technolog CNC- obróbka skrawaniem
Human & Hunter Professional- Częstochowa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
programowanie/ustawianie maszyn CNC- frezarki
-
wsparcie w projektowaniu narzędzi do obróbki CNC- obróbka skrawaniem
-
odpowiedni dobór narzędzi oraz technologii
-
ustawianie parametrów narzędzi
-
nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu
-
docelowo obsługa urządzeń m.in.: X-ray CT 3D CNC
-
wykonywanie oraz nadzór nad przeglądami zewnętrznymi
-
prowadzenie dokumentacji techniczno– jakościowej
-
optymalizacja procesów CNC
-
ścisła współpraca z działami Technicznym oraz Sprzedaży oraz Produkcji
-
obsługa oraz analiza reklamacji
-
realizacja założonych celów w obszarze jakościowym
-
optymalizacja nieproduktywnych działań oraz podnoszenie ich efektywności
Wymagania
-
wykształcenie wyższe techniczne/inżynier
-
doświadczenie w pracy przy maszynach CNC (4-osiowych)
-
umiejętność obsługi urządzeń m.in.: X-ray CT 3D (bardzo mile widziane)
-
zdolność analitycznego myślenia
-
umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
-
niezbędne narzędzia pracy
-
system szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze
-
pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych i ambitnych projektach
-
nowoczesny park maszynowy
-
rozwój zawodowy
-
pełny pakiet benefitów pozapłacowych
-
-
Supplier Quality Engineer (development)
Human & Hunter Professional- Zabrze
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za proces zarządzania dostawcami i zapewnienia jakości dostaw zgodnie z ustalonymi kryteriami jakościowymi
-
Zarzadzanie procesem zatwierdzania części do produkcji PPAP od dostawców na czas zapewnienie zgodnej dokumentacji i komponentów
-
Uzgadnianie z dostawcami warunków odbiorów jakościowych tj. zawartość dokumentacji PPAP R@R wymagań jakościowych dla prototypów pre-serii oraz serii
-
Przeprowadzanie audytów procesu i wyrobu dla potencjalnych i aktualnych dostawców weryfikacja systemów jakości dostawców oraz przegląd efektywności wprowadzonych działań optymalizacyjnych
-
Wsparcie Działu Zakupów w procesie selekcji i nominowania dostawców
-
Nadzorowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności i jakości dostawców oraz zarządzanie reklamacjami
-
Zarządzanie ryzykiem w obszarze jakości dostaw i proponowanie działań zapobiegawczych
-
Definiowanie i wdrażanie planów ciągłego doskonalenia dostawców
-
Współpraca z dostawcami w zakresie doskonalenia wyrobu i procesu produkcyjnego optymalizacji zdolności produkcyjnych i kosztów oraz usprawnienia w zakresie obsługi logistycznej
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne kierunkowe)
-
Doświadczenie na analogicznym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej
-
Praktyczna znajomość systemów zarządzania jakością i standardów jakościowych
-
Doświadczenie w prowadzeniu audytów dostawców oraz znajomość metodologii i narzędzi audytu
-
Doświadczenie praktyczne w zakresie kwalifikacji części produkcyjnych oraz metod rozwiązywania problemów i doskonalenia procesów (m.in. PPAP 8D SPC PFMEA diagram Ishikawy 5 WHY)
-
Zdolności analityczne znajomość rys. technicznego
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
-
Samodzielność i proaktywność
-
Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych w różnym natężeniu zależnym od fazy projektu (najczęściej na terenie Śląska)
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
Pierwszą umowę na okres 6 mies. kolejna na czas nieokreślony
-
Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o premię roczną
-
Przyjazną atmosferę pracy w rozwojowym międzynarodowym środowisku
-
Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych
-
Prywatną opiekę na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
-
Bogaty pakiet benefitów: program emerytalny wyprawka dla dziecka program rekomendacji pracowniczej system kafeteryjny dofinansowania do posiłków etc.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu
Human & Hunter Professional- Zabrze
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Cel stanowiska:
Wsparcie w przygotowaniu budżetu i kontroli jego realizacji oraz wsparcie w przygotowywaniu analiz finansowych opartych o wiarygodną informację finansową jak również udział w rozwoju systemu controllingu w firmie.
-
Dokonywanie bieżących analiz finansowych oraz rozwój raportów według grupowych standardów
-
Przeprowadzanie analiz monitoring i analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych
-
Czynny udział w zamykaniu wyników miesięcznych kontrola księgowań tworzenie rezerw
-
Kontrola i analiza kosztów produkcji analiza odchyleń od budżetu i prognoz oraz kontrola stanu magazynowego zapasów
-
Udział w przygotowywaniu informacji zarządczej i prezentacji dla kadry zarządzającej
-
Analizowanie rentowności według produktów
-
Kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
-
Analiza i aktualizacja kosztów standardowych
-
Wsparcie w analizie nakładów inwestycyjnych firmy.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse rachunkowość ekonomia)
-
Biegłość w obsłudze Microsoft Office (zwłaszcza MS Excel) doświadczenie SAP (FI/CO) mile widziane
-
2 lata doświadczenia w obszarze finansowym w zakładzie produkcyjnym
-
Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
-
Skrupulatność dokładność dociekliwość terminowość odpowiedzialność za wykonywane zadania umiejętność pracy w zespole
-
Pozytywne nastawienie do zadań i chęć rozwoju w obszarze kontrolingu.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
Atrakcyjne wynagrodzenie plus premię roczną
-
Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
-
Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych
-
Prywatną opiekę na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
-
Pozostały pakiet benefitów: program emerytalny wyprawka dla dziecka program rekomendacji pracowniczej system kafeteryjny dofinansowania do posiłków etc.
-
-
Product Quality Engineer SDA/JM/K
Human & Hunter Professional- Zabrze
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Cel stanowiska:
Inżynier Jakości Produktu nadzoruje i zapewnia jakość produktu na wszystkich etapach cyklu życia produktu (od koncepcji i rozwoju produktu poprzez uruchomienie produkcji i działania po uruchomieniu). Inżynier ds. Jakości Produktu będzie ściśle współpracował z działem zarządzania produktem oraz inżynierami ds. badań i rozwoju w zakresie innowacji nowych produktów oraz z laboratoriami rozwoju. Osoba w tej roli będzie zajmowała się m.in. zgłoszeniami gwarancyjnymi konsumentów oraz wspomagała identyfikację wymaganych ulepszeń produktów w szerokim zakresie procesów produkcyjnych w całym zasięgu geograficznym firmy Weber-Stephen. Inżynier ds. jakości produktu musi wykazać się wyjątkową zdolnością do skutecznej współpracy między wieloma funkcjami i interesariuszami.
-
Zapewnienie i utrzymywanie standardów jakości dzięki którym firma Weber zyskała reputację producenta najlepszych w swojej klasie niezawodnych produktów
-
Współpraca z działem zarządzania produktem oraz działem badawczo-rozwojowym w celu opracowania i wdrożenia kolejnych innowacji w technologii grillowania
-
Współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za szeroką gamę procesów produkcyjnych w tym produkcję emaliowanie i montaż
-
Analizowanie zgłoszeń gwarancyjnych konsumentów w celu identyfikacji potencjalnych ulepszeń produktu i przekazywanie tych informacji do zespołu rozwoju produktu
-
Udoskonalanie metodologii testowania i walidacji produktów tak aby były one dostosowane do wprowadzanych innowacji w zakresie nowych produktów
-
Stosowanie metodologii Lean i Six Sigma w celu zapewnienia realizacji spójnych ciągłych i systemowych ulepszeń produktu.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe techniczne (inżynier magister inżynier) o specjalności elektryka/elektronika/mechanika lub pochodne
-
Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową
-
Kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale jakości (mile widziane doświadczenie w rozwoju produktu lub współpracy z działem rozwoju produktu)
-
Praktyczna i teoretyczna wiedza na temat działania urządzeń elektro-mechanicznych (mile widziane doświadczenie w jej stosowaniu w produktach konsumenckich)
-
Praktyczna wiedza na temat sterowników/paneli sterujących będących częścią urządzeń elektro-mechanicznych (umiejętność ich programowania będzie dodatkowym atutem)
-
Doświadczenie z systemami jakości w tym ISO QS9000 PPAP FMEA Planami Kontroli lub podobnymi narzędziami
-
Doskonałe umiejętności analizy danych i pracy na dużych zbiorach danych
-
Dobre zrozumienie metodologii Six Sigma i jej zastosowań w pracy
-
Umiejętność efektywnej współpracy w zespole oraz w środowisku między-działowym i międzynarodowym
-
Otwarty umysł i proaktywna postawa. Niezależna zmotywowana i samodzielna osoba.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
Pierwszą umowę na okres 6 mies. kolejna na czas nieokreślony
-
Atrakcyjne wynagrodzenie plus premię roczną
-
Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
-
Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych
-
Prywatną opiekę na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
-
Pozostały pakiet benefitów: program emerytalny wyprawka dla dziecka program rekomendacji pracowniczej system kafeteryjny dofinansowania do posiłków etc.
-
-
Strategic Commodity Buyer
Human & Hunter Professional- Zabrze
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Analiza dokumentacji technicznej oraz współpraca z działami wewnętrznymi w celu ustalenia poznania wymagań technicznych, technologicznych oraz jakościowych dotyczących komponentów w przypisanych kategoriach zakupowych
-
Analiza lokalnego rynku dostawców, prowadzenie procesu zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert w celu identyfikacji najlepszych kontrahentów (jakość, łańcuch dostaw, stabilność finansowa, technologia, koszt całkowity współpracy TCO)
-
Współpraca z Działem Jakości w przeprowadzaniu audytów dostawców oraz zapewnienia aby PPAP dostarczony został na czas, w zakresie niewymagającym akcji korekcyjnych (PPAP First Time Right on-Time)
-
Wspieranie Działu Jakości w procesie zatwierdzenia koncepcji budowy narzędzi przedstawionych przez dostawców
-
Dbanie o właściwy poziom wymiany informacji technicznych pomiędzy dostawcami i Działem Jakości w celu otrzymania właściwie skonstruowanych narzędzi w wymaganym terminie
-
Współpraca z Działem Prawnym w tworzeniu kontraktów dla wyselekcjonowanych dostawców, negocjowanie preferowanych warunków umów handlowych. Odpowiedzialność za terminowe zawarcie prawnie wiążących umów handlowych z dostawcami
-
Cykliczne monitorowanie poziomu jakości współpracy z dostawcami w przypisanych kategoriach zakupowych zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz kryteriami zawartymi w umowach handlowych. Identyfikacja przyczyn problemów oraz wdrażanie planów naprawczych
-
Budowanie strategii zakupowej, monitorowanie rynku surowców i usług w celu ustalenia konkurencyjnych poziomów cenowych komponentów i/ lub wdrażaniu corocznych redukcji kosztów
-
Zarządzanie danymi zakupowymi w systemie SAP (PIR, SL, SA)
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
-
Doświadczenie zawodowego w zakupach, zakupach strategicznych, łańcuchu dostaw w międzynarodowym środowisku produkcyjnym
-
Doświadczenie w pracy z dokumentacją techniczną i/ lub technologią w danych kategoriach zakupowych
-
Doświadczenie w pracy z modelami kosztowymi (Should Cost, Cost Breakdown)
-
Doświadczenie w budowaniu strategii zakupowej firmy
-
Umiejętności analityczne pozwalające na skuteczne rozwiązywanie problemów
-
Wymagane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
-
Otwartość na podróże służbowe do 30% całkowitego czasu pracy
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
Pierwszą umowę na okres 6 mies., kolejna na czas nieokreślony
-
Atrakcyjne wynagrodzenie plus premię roczną
-
Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
-
Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych
-
Prywatną opiekę na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
-
Pozostały pakiet benefitów: program emerytalny, wyprawka dla dziecka, program rekomendacji pracowniczej, system kafeteryjny, dofinansowania do posiłków, etc.
-
-
Strategic Commodity Buyer
Human & Hunter Professional- Gliwice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Analiza dokumentacji technicznej oraz współpraca z działami wewnętrznymi w celu ustalenia poznania wymagań technicznych, technologicznych oraz jakościowych dotyczących komponentów w przypisanych kategoriach zakupowych
-
Analiza lokalnego rynku dostawców, prowadzenie procesu zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert w celu identyfikacji najlepszych kontrahentów (jakość, łańcuch dostaw, stabilność finansowa, technologia, koszt całkowity współpracy TCO)
-
Współpraca z Działem Jakości w przeprowadzaniu audytów dostawców oraz zapewnienia aby PPAP dostarczony został na czas, w zakresie niewymagającym akcji korekcyjnych (PPAP First Time Right on-Time)
-
Wspieranie Działu Jakości w procesie zatwierdzenia koncepcji budowy narzędzi przedstawionych przez dostawców
-
Dbanie o właściwy poziom wymiany informacji technicznych pomiędzy dostawcami i Działem Jakości w celu otrzymania właściwie skonstruowanych narzędzi w wymaganym terminie
-
Współpraca z Działem Prawnym w tworzeniu kontraktów dla wyselekcjonowanych dostawców, negocjowanie preferowanych warunków umów handlowych. Odpowiedzialność za terminowe zawarcie prawnie wiążących umów handlowych z dostawcami
-
Cykliczne monitorowanie poziomu jakości współpracy z dostawcami w przypisanych kategoriach zakupowych zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz kryteriami zawartymi w umowach handlowych. Identyfikacja przyczyn problemów oraz wdrażanie planów naprawczych
-
Budowanie strategii zakupowej, monitorowanie rynku surowców i usług w celu ustalenia konkurencyjnych poziomów cenowych komponentów i/ lub wdrażaniu corocznych redukcji kosztów
-
Zarządzanie danymi zakupowymi w systemie SAP (PIR, SL, SA)
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
-
Doświadczenie zawodowego w zakupach, zakupach strategicznych, łańcuchu dostaw w międzynarodowym środowisku produkcyjnym
-
Doświadczenie w pracy z dokumentacją techniczną i/ lub technologią w danych kategoriach zakupowych
-
Doświadczenie w pracy z modelami kosztowymi (Should Cost, Cost Breakdown)
-
Doświadczenie w budowaniu strategii zakupowej firmy
-
Umiejętności analityczne pozwalające na skuteczne rozwiązywanie problemów
-
Wymagane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
-
Otwartość na podróże służbowe do 30% całkowitego czasu pracy
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
Pierwszą umowę na okres 6 mies., kolejna na czas nieokreślony
-
Atrakcyjne wynagrodzenie plus premię roczną
-
Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
-
Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych
-
Prywatną opiekę na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
-
Pozostały pakiet benefitów: program emerytalny, wyprawka dla dziecka, program rekomendacji pracowniczej, system kafeteryjny, dofinansowania do posiłków, etc.
-
-
Specjalista Prepress/DTP
Human & Hunter Professional- Łódź
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Przygotowanie powierzonych materiałów graficznych do druku w oparciu o uzgodnione specyfikacje.
-
Nadzór i kontrola nad procesem realizacji projektów opakowań.
-
Obsługa programów graficznych.
-
Wykorzystanie procesu zarządzania kolorem w codziennej pracy.
-
Bieżąca współpraca z Działem Rozwoju Produktu.
-
Wprowadzanie korekt w projektach otrzymywanych od Klientów.
-
Przygotowywanie plików dla procesów uszlachetniających – np. tłoczenie.
-
Przeprowadzanie kontroli zgodności plików z dokumentacją produkcyjną.
-
Udział w doskonaleniu istniejących procedur w dziale PrePress.
Wymagania
-
Znajomość procesów PrePress.
-
Wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane studia poligraficzne, grafika.
-
Doświadczenie zawodowe w branży opakowaniowej.
-
Doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. DTP/ PrePress, min. 2 lata.
-
Znajomość programów graficznych Illustrator i Photoshop.
-
Bardzo dobra znajomość narzędzi wykorzystywanych w procesie DTP.
-
Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego.
-
Doskonałe widzenie barw.
-
Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
Oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie (uzależnione od doświadczenia).
-
Bonus roczny.
-
13-sta pensja.
-
Prywatna opieka medyczna.
-
Ubezpieczenia grupowe.
-
Pracownicze Plany Emerytalne (PPE), płatne całkowicie przez pracodawcę.
-
Karta MultiSport.
-
-
Lider Zmiany
Human & Hunter Professional- Łódź
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych w powierzonym obszarze.
-
Egzekwowanie i nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników zasad, procedur i standardów.
-
Bieżąca kontrola wydajności i efektywności podległych zespołów, inicjowanie działań mających na celu poprawę wyników.
-
Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie działu oraz utrzymanie należytego porządku.
-
Prowadzenie wstępnej analizy przyczyn powstawania błędów i niezgodności.
-
Podejmowanie bieżących działań mających na celu zminimalizowanie strat produkcyjnych.
-
Zarządzanie przebiegiem procesów produkcyjnych i technologicznych na danej zmianie (Analizowanie i monitorowanie procesów produkcyjnych zgodnie z wdrożonymi procedurami).
-
Zapewnienie ilościowego i terminowego wykonania planu produkcji poprzez właściwe wykorzystanie zdolności produkcyjnych oraz efektywne zarządzanie personelem.
-
Nadzór nad poprawnym przygotowaniem dokumentacji produkcyjnej (prawidłowy obieg dokumentów).
-
Optymalizacja zużycia surowców i narzędzi do produkcji.
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku, w firmie produkcyjnej (min. 2,5 roku).
-
Wykształcenie wyższe, związane z obszarami: Zarządzanie i inżynieria produkcji, Zarządzanie, Poligrafia, Automatyka/Robotyka.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
-
Znajomość MS Excel w stopniu podstawowym.
-
Bardzo mile widziane doświadczenie związane z IWS (Integrated Work System). doświadczenie w zakresie jakościowym.
Oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie (uzależnione od doświadczenia).
-
Bonus roczny.
-
13-sta pensja.
-
Duże perspektywy rozwoju.
-
Prywatna opieka medyczna.
-
Ubezpieczenia grupowe.
-
Pracownicze Plany Emerytalne (PPE), płatne całkowicie przez pracodawcę.
-
Karta MultiSport.
-
-
Przedstawiciel Handlowy (woj., lubelskie oraz podlaskie)
Human & Hunter Professional- Lublin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Aktywna sprzedaż B2B szerokiego asortymentu surowców chemicznych,
Dbanie o relację z klientami z bazy oraz ciągłe jej poszerzanie,
Pogłębianie wiedzy dotyczącej oferowanych produktów,
Analiza rynku odbiorców,
Raportowanie wyników pracy w systemie CRM,
Kontrolowanie rozliczeń z klientami.Wymagania
Doświadczenie w obszarze sprzedaży surowców chemicznych,
Dyspozycyjnść do spotkań osobistych z klietami,
Prawo jazdy,
Wykształcenie wyższe,
Doba znajomość języka angielskiego,Oferujemy
Możliwość rozwoju w firmie działającej na skalę międzynarodową,
Rozbudowaną bazę klientów,
Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + atrakcyjny system premiowy),
Samochód służbowy (do użytku prywatnego),
Niezbędne narzędzia: laptop oraz telefon służbowy,
Prywatna opieka medyczna,
Karta Multisport,
Wyjazdy integracyjne w kraju i zagranicą,
Praca w zespole zaangażowanym oraz nastawionym na rozwój.