Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad dwóch dekad, w sercu Gdyni, Centrum Administracji i Zarządzania Nieruchomościami "BEKAZET" jest synonimem zaufania i profesjonalizmu w branży zarządzania nieruchomościami. Nasza historia rozpoczęła się w 2001 roku i od tego czasu nieustannie rozwijamy naszą ofertę, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze obiektów handlowo-usługowych oraz Wspólnot Mieszkaniowych, dostarczając usługi najwyższej jakości. Nasze działania obejmują szeroki zakres usług, od Property Management, przez Administrowanie i Zarządzanie nieruchomościami, po Obsługę Ekonomiczno-Finansowo-Księgową, Facility Management oraz eksploatację nieruchomości. Zawsze stawiamy na innowacyjność i optymalizację procesów zarządzania, co pozwala nam zapewnić efektywność i zwiększyć wartość powierzonych nam nieruchomości. Jesteśmy dumni z naszej fachowej i ustabilizowanej kadry pracowniczej, która jest naszą największą siłą. Nasi administratorzy, księgowi, inspektorzy nadzoru do prac remontowo-budowlanych oraz radcy prawni to specjaliści w swoich dziedzinach, posiadający licencje zawodowe zarządcy nieruchomości. To dzięki ich zaangażowaniu i wiedzy możemy świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Bezpieczeństwo i jakość naszych usług potwierdzają posiadane przez nas ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz członkostwo w Pomorskim Stowarzyszeniu Zarządców Nieruchomości. Współpracujemy również z wieloma rzetelnymi i sprawdzonymi firmami, które wspierają nas w obszarach technicznych i utrzymania czystości, co pozwala nam zapewnić kompleksową i bezproblemową obsługę. Nasza konkurencyjna przewaga wynika z głębokiego zrozumienia potrzeb obiektów komercyjnych oraz Wspólnot Mieszkaniowych, a także z naszej wieloletniej obecności na rynku, która pozwoliła nam zbudować stabilną pozycję i zaufanie klientów. W BEKAZET wierzymy, że każda nieruchomość ma swój niepowtarzalny charakter i wymaga indywidualnego podejścia. Dlatego też każdego dnia pracujemy z pasją, aby dostarczać usługi, które nie tylko spełniają, ale i przekraczają oczekiwania naszych klientów. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona tych, którzy już nam zaufali. Razem możemy osiągnąć więcej.
Pracownik fizyczny Gdynia Pracownik sprzątający Gdynia Konserwator Gdynia Administrator nieruchomości Gdynia
praca fizyczna nieruchomości
Oferty pracy CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Agent nieruchomości
Home Asset Sp. z o.o.- 8 000-15 000 zł netto (+ VAT) / mies.
- Gdańsk
- kontrakt b2b
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży nieruchomości
AGhouse Nieruchomości- Gdańsk
- kontrakt b2b
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana
Mapa CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET sp. z o.o.
Siedziba główna
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Gdynia
- Warszawa
- Gdańsk
- Łódź
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Administrator nieruchomości
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET sp. z o.o.- Gdynia
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa powierzonych obiektów w zakresie biezacych spraw
-
Współpraca z podwykonawcami oraz nadzór nad prawidłowością ich pracy
-
Planowanie i organizowanie przeglądów nieruchomości
-
Realizacja zaleceń z przegladów
-
Współpraca z innymi działami w zakresie obsługi nieruchomości
-
Cykliczna kontrola obiektów
Wymagania
-
Summienność w realzaicji zadań
-
Terminowość
-
Umiejętność współpracy w zespole
-
Oferujemy
-
Przyjazne warunki pracy
-
Rozwój poprzez cykliczne szkoleni
-