Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
LKM MOLEK sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. Eksportu i Marketingu
Cantoni Motor S.A.- Cieszyn
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Asystent ds. sprzedaży samochodów
Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. k.- Rybnik
- umowa zlecenie
Aplikuj szybkoDodana -
Asystent ds. sprzedaży samochodów
Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. k.- Częstochowa
- umowa zlecenie
Aplikuj szybkoDodana
Mapa LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach
Profil firmy:
LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Bielsko-Biała
- Jaworzno
- Warszawa
- Poznań
Data aktualizacji: 01.01.2025
Praca LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne
-
Asystent zarządu ds. nieruchomości
LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ- 1 880-3 000 zł / mies.
- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Opieka nad klientami i najemcami przy obsłudze najmu mieszkań
-
Obsługa narzędzi dedykowanych do zarządzania najmem
-
Kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów, składanie dokumentacji w urzędach
-
Wprowadzanie ofert nieruchomości do systemu/na portale
-
Obsługa poczty elektronicznej
-
Obsługa urządzeń biurowych (skanowanie, kopiowanie dokumentów)
-
Kontaktowanie się z instytucjami współpracującymi (m.in. Tauron, PGNIG)
-
Przygotowywanie codziennych informacji z rynku nieruchomości
Wymagania
-
Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office 365
-
Samodzielne zarządzanie obowiązkami, umiejętność organizacji własnej pracy
-
Umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej na wysokim poziomie
-
Profesjonalne podejście do klientów i współpracowników
-
znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
-
prawo jazdy kat. B
-
Status studenta
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
-
Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia zarówno w obszarze administracji jak i branży nieruchomości
-
Samodzielne wytyczanie ścieżki rozwoju w firmie
-
Udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
-
Swobodę w działaniu, ale i duże wsparcie ze strony przełożonego pozwalające na osiągnięcie lepszych wyników
-
Niezbędne do pracy narzędzia
-
Wynagrodzenie progresywne
-