Witaj, jestem częścią LKM Molek, firmy z siedzibą w sercu Warszawy, która z pasją podchodzi do zarządzania nieruchomościami. Nasza działalność koncentruje się na świadczeniu usług związanych z administracją biurową oraz pracą biurową, co czyni nas ekspertami w tej dziedzinie. Choć nie możemy podzielić się z Tobą naszą historią ani misją, nasze zaangażowanie w to, co robimy, mówi samo za siebie.¶¶Nasza pozycja na rynku może wydawać się skromna z udziałem wynoszącym 0.0002%, ale nie daj się zwieść liczbom. Jesteśmy dumni, że nasze przychody są wyższe niż 13% organizacji z naszej branży, a wartość naszych aktywów przewyższa 29% podmiotów działających w obszarze nieruchomości. To świadczy o naszej stabilności finansowej i determinacji w dążeniu do sukcesu.¶¶Specjalizujemy się w zarządzaniu nieruchomościami na zlecenie, co oznacza, że każdy projekt traktujemy indywidualnie, dostosowując nasze usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów. Mimo braku informacji o liczbie naszych pracowników, zespół LKM MOLEK to grupa profesjonalistów, którzy każdego dnia wkładają całe swoje serce w to, co robią.¶¶Rozumiemy, że w dzisiejszym świecie, gdzie wszystko zmienia się w zastraszającym tempie, kluczowe jest dostosowanie się do nowych wyzwań. Dlatego choć nie dysponujemy danymi na temat naszych innowacji, nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych procesów i usług, aby zapewnić naszym klientom najlepsze możliwe doświadczenia.¶¶W LKM MOLEK wiemy, że zaufanie jest fundamentem każdej relacji biznesowej. Dlatego choć nie posiadamy formalnych certyfikatów, codziennie dążymy do tego, aby nasze usługi były synonimem niezawodności i najwyższej jakości.¶¶Jesteśmy tu, w Warszawie, gotowi służyć pomocą i dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami. Zapraszamy do kontaktu i współpracy. Razem możemy osiągnąć więcej.
LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Asystent zarządu Katowice
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres rejestrowy

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Bielsko-Biała
  3. Jaworzno
  4. Warszawa
  5. Poznań

Data aktualizacji: 01.01.2025

Praca LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne

  • Asystent zarządu ds. nieruchomości

    LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • 1 880-3 000 zł / mies.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Opieka nad klientami i najemcami przy obsłudze najmu mieszkań

      • Obsługa narzędzi dedykowanych do zarządzania najmem

      • Kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów, składanie dokumentacji w urzędach

      • Wprowadzanie ofert nieruchomości do systemu/na portale

      • Obsługa poczty elektronicznej

      • Obsługa urządzeń biurowych (skanowanie, kopiowanie dokumentów)

      • Kontaktowanie się z instytucjami współpracującymi (m.in. Tauron, PGNIG)

      • Przygotowywanie codziennych informacji z rynku nieruchomości

      Wymagania

      • Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office 365

      • Samodzielne zarządzanie obowiązkami, umiejętność organizacji własnej pracy

      • Umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej na wysokim poziomie

      • Profesjonalne podejście do klientów i współpracowników

      • znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym

      • prawo jazdy kat. B

      • Status studenta

      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia zarówno w obszarze administracji jak i branży nieruchomości

      • Samodzielne wytyczanie ścieżki rozwoju w firmie
      • Udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą

      • Swobodę w działaniu, ale i duże wsparcie ze strony przełożonego pozwalające na osiągnięcie lepszych wyników

      • Niezbędne do pracy narzędzia

      • Wynagrodzenie progresywne

Pracodawcy w Katowicach i okolicy