Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Rachunkowość Zarządcza i Księgowość sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
księgowość / ekonomia
Oferty pracy Rachunkowość Zarządcza i Księgowość sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości z j. Hiszpańskim (dział B2C)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Specjalista / Specjalistka ds. księgowości (dział B2C)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
PolecanaDodana -
Mapa Rachunkowość Zarządcza i Księgowość sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
Rachunkowość Zarządcza i Księgowość sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Skawina
- Szczecin
- Sucha Beskidzka
- Katowice
Data aktualizacji: 01.01.2025
Linki
Praca Rachunkowość Zarządcza i Księgowość sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Księgowy
Rachunkowość Zarządcza i Księgowość sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków:
1. Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi.
2. Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych.
3. Wykonywanie czynności związanych z zamykaniem okresów sprawozdawczych, tj. uzgadnianie kont, rozrachunków, potwierdzenia sald.
4. Sporządzanie sprawozdań finansowych w tym sprawozdań skonsolidowanych, raportów, analiz i zestawień.
5. Kontakt z instytucjami zewnętrznymi.
Wymagania
1. Wykształcenie min. wyższe, preferowane kierunki finansowo-ekonomiczne.
2. Min. 3-letnie doświadczenie w dziale księgowym na wyżej wymienionym stanowisku.
3. Biegła znajomość oraz umiejętność zastosowania w praktyce zagadnień ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych.
4. Doświadczenie w stosowaniu przepisów podatkowych w zakresie PIT, CIT i VAT w zakresie dekretacji zapisów księgowych.
5. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel.
6. Sumienność, skrupulatność, umiejętność organizacji pracy własnej.
7. Zdolność analitycznego myślenia.
Oferujemy
1. Pozytywną atmosferę współpracy w zespole podchodzącym z dużą pasją do swojej pracy.
2. Swobodę w działaniu z nastawieniem na rezultat i cel, dającą możliwość własnego zorganizowania sposobu pracy (wiemy że każdy ma swój styl pracy, liczą się rezultaty a nie sposób ich osiągania).
3. Pracę z wysokowykwalifikowanymi ekspertami z branży finansowej i doradczej.
4. Komplet narzędzi do pracy, wyposażone stanowisko pracy.
5. Przejrzysty system wynagrodzeń wraz z dodatkowymi benefitami.
6. Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji w ramach współpracy z zespołem w grupach roboczych oraz szkoleń zawodowych
-
Samodzielny Księgowy, Pełne księgi
Rachunkowość Zarządcza i Księgowość sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków:
1. Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi.
2. Rachunkowość zarządcza.
3. Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych.
4. Wykonywanie czynności związanych z zamykaniem okresów sprawozdawczych, tj. uzgadnianie kont, rozrachunków, potwierdzenia sald.
5. Sporządzanie sprawozdań finansowych w tym sprawozdań skonsolidowanych, raportów, analiz i zestawień.
6. Kontakt z instytucjami zewnętrznymi.
Wymagania
1. Wykształcenie min. wyższe, preferowane kierunki finansowo-ekonomiczne.
2. Min. 3-letnie doświadczenie w dziale księgowym na wyżej wymienionym stanowisku.
3. Biegła znajomość oraz umiejętność zastosowania w praktyce zagadnień ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych.
4. Doświadczenie w stosowaniu przepisów podatkowych w zakresie PIT i VAT.
5. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel.
6. Sumienność, skrupulatność, umiejętność organizacji pracy własnej.
7. Zdolność analitycznego myślenia.
Oferujemy
1. Pozytywną atmosferę współpracy w zespole podchodzącym z dużą pasją do swojej pracy.
2. Swobodę w działaniu z nastawieniem na rezultat i cel, dającą możliwość własnego zorganizowania sposobu pracy (wiemy że każdy ma swój styl pracy, liczą się rezultaty a nie sposób ich osiągania).
3. Pracę z wysokowykwalifikowymi ekspertami z branży finansowej i doradczej.
4. Komplet narzędzi do pracy, wyposażone stanowisko pracy.
5. Przejrzysty system wynagrodzeń wraz z dodatkowymi benefitami.
6. Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji.