Firma P.P.H.U. KLAUDIA zajmuje się produkcją instalacji odwodnieniowych oraz, sprzedażą (rynek krajowy, import/eksport) oraz serwisem urządzeń pompowych przeznaczonych dla przemysłu i budownictwa.


Firma prowadzi także ogólnopolskie usługi w zakresie wynajmu pomp i zestawów odwodnieniowych (więcej na wynajempomp.pl ).


Zatrudnia ok 40 pracowników, funkcjonuje na rynku od 1989 roku.
Więcej informacji o firmie w serwisie internetowym: www.klaudia.eu, a szeroka oferta urządzeń przedstawiona także w serwisie strefapomp.pl



Główna siedziba znajduje się w Ustroniu-Nierodzimiu (ul. Józefa Kreta 24)

P.P.H.U. Klaudia sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Budowlaniec Skoczów
- w kategoriach zawodowych:
budownictwo / architektura / geodezja

Oferty pracy P.P.H.U. Klaudia sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa P.P.H.U. Klaudia sp. z o.o.

Siedziba główna

P.P.H.U. Klaudia sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
P.P.H.U. Klaudia sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Ustroń
  3. Bielsko-Biała
  4. Skoczów
  5. Cieszyn
  6. Warszawa
  7. Gdańsk
  8. Ostrzeszów
  9. Wisła
  10. Kraków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca P.P.H.U. Klaudia sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Inżynier sprzedaży / Specjalista ds. doboru pomp

    P.P.H.U. Klaudia sp. z o.o.
    • Ustroń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • wsparcie techniczne aktualnego zespołu w zakresie doboru urządzeń
      • kontakty handlowe z klientem (głównie mailowe i telefoniczne), dobór rozwiązań w zakresie pomp i armatury
      • dobór urządzeń na podstawie zapotrzebowania określonego przez klienta i przygotowywanie ofert handlowych
      • nadzór nad realizacją niektórych pozyskanych zamówień od klientów (specyfikacja asortymentu dla dostawcy, komunikacja z innymi osobami w firmie organizującymi logistykę, komunikacja z dostawcami w sprawach technicznych i serwisowych)
      • przygotowywanie niektórych ofert przetargowych
      • przede wszystkim praca w biurze w Ustroniu

      Wymagania

      • motywacja do poszerzania wiedzy i zdobywania nowych doświadczeń
      • wykształcenie techniczne – inżynier lub doświadczenie na podobnym stanowisku (np. układy przemysłowe – pompy, wentylacja)
      • elementarna wiedza z zakresu fizyki i budowy działania maszyn
      • język angielski komunikatywny w zakresie korespondencji o charakterze technicznym - pisemnej z dostawcami zagranicznymi (głównie e-mail)
      • umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej urządzeń w języku angielskim (spisy części, rysunki, instrukcje)
      • dobra znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego Word , Excel (przygotowywanie ofert, proste kalkulacje), obsługa poczty email
      • sprawna organizacja pracy, dokładność, sumienność,
      • samodzielność i inicjatywa w podejmowaniu zadań
      • atutem będzie doświadczenie w zakresie doboru urządzeń w branży pompowej lub wentylacyjnej, projektowania instalacji przemysłowych
      • atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • atutem będzie elementarna wiedza w zakresie automatyki i działania urządzeń elektrycznych (uprawnienia elektryczne ani umiejętność programowania nie są wymagane)

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i ofercie obejmującej produkty profesjonalne
      • wynagrodzenie adekwatne do aktualnych umiejętności, nabywanego doświadczenia i specjalistycznego wkładu w bieżące działanie firmy
      • miła atmosfera pracy i partnerskie relacje
      • elastyczność w zakresie dostosowania godzin pracy
      • bieżące wsparcie merytoryczne i dostęp do źródeł specjalistycznej wiedzy oraz szkoleń technicznych
      • niezbędne narzędzia pracy
  • Inżynier serwisu pomp - Koordynator działu

    P.P.H.U. Klaudia sp. z o.o.
    • Ustroń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Zakres obowiązków


      • Koordynacja działu serwisu elektromechanicznego, reprezentacja w kontakcie z klientami
      • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami w zakresie doboru urządzeń, diagnoz i wycen prac serwisowych oraz obsługi urządzeń pompowych
      • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami w zakresie obsługi posprzedażowej
      • Koordynacja działu, harmonogramowanie prac i nadzór nad kilkuosobowym zespołem serwisantów w dziale elektro-mechanicznym (serwis pomp zatapialnych i zespołów pompowych do wody czystej i zanieczyszczonej)
      • Doskonalenie pracy wydziału, analiza mocnych i słabych stron, wdrażanie udoskonaleń,
      • Systematyzowanie zgromadzonej wiedzy
      • Ukierunkowanie na rozwój i systematyzowanie wiedzy związanej z działaniem pomp i układów hydraulicznych oraz przyswojenie podstawowej wiedzy w zakresie elektryki i automatyki niezbędnej do prowadzonych zadań
      • W miarę nabywania wiedzy, doświadczenia, oraz możliwości czasowych - udział w projektach sprzedażowych, dobory urządzeń i rozwiązań dla klientów

      Wymagania


      • Preferowane wykształcenie techniczne lub inżynierskie
      • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej urządzeń w języku angielskim (spisy części, rysunki, instrukcje)
      • Umiejętność wykorzystania możliwości oprogramowania typu word i excel w praktycznym zastosowaniu, w odniesieniu do wykonywanych zadań
      • Umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy
      • Docelowa samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Prawo jazdy kat. B
      • Zdolności interpersonalne w zakresie nadzoru i szkoleń wewnętrznych
      • Chęć i motywacja do poszerzania wiedzy
      • Atutem będzie doświadczenie w zakresie branży pompowej, wentylacyjnej; nabyta wiedza w zakresie automatyki i działania urządzeń elektrycznych (uprawnienia elektryczne ani umiejętność programowania układów automatyki nie są istotne)

      Oferujemy

      • Satysfakcjonującą i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej (ponad 30 lat) pozycji na rynku
      • Bieżące wsparcie merytoryczne, szkolenia wewnętrzny, dostęp do źródeł specjalistycznej wiedzy oraz zewnętrznych szkoleń technicznych
      • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)
      • Stabilne zatrudnienie
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Elastyczność w zakresie dostosowania godzin pracy
      • Swobodna atmosfera pracy i partnerskie relacje
      • Prywatna opieka medyczna
      • Elastyczny czas pracy
      • Karty przedpłacone
  • Inżynier sprzedaży/Specjalista d.s. doboru pomp

    P.P.H.U. Klaudia sp. z o.o.
    • Ustroń
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • wsparcie techniczne aktualnego zespołu w zakresie doboru urządzeń
      • kontakty handlowe z klientem (głównie mailowe i telefoniczne), dobór rozwiązań w zakresie pomp i armatury
      • dobór urządzeń na podstawie zapotrzebowania określonego przez klienta i przygotowywanie ofert handlowych
      • nadzór nad realizacją niektórych pozyskanych zamówień od klientów (specyfikacja asortymentu dla dostawcy, komunikacja z innymi osobami w firmie organizującymi logistykę, komunikacja z dostawcami w sprawach technicznych i serwisowych)
      • przygotowywanie niektórych ofert przetargowych
      • przede wszystkim praca w biurze w Ustroniu

      Wymagania

      • motywacja do poszerzania wiedzy i zdobywania nowych doświadczeń
      • wykształcenie techniczne – inżynier lub doświadczenie na podobnym stanowisku (np. układy przemysłowe – pompy, wentylacja)
      • elementarna wiedza z zakresu fizyki i budowy działania maszyn
      • język angielski komunikatywny w zakresie korespondencji o charakterze technicznym - pisemnej z dostawcami zagranicznymi (głównie e-mail)
      • umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej urządzeń w języku angielskim (spisy części, rysunki, instrukcje)
      • dobra znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego Word , Excel (przygotowywanie ofert, proste kalkulacje), obsługa poczty email
      • sprawna organizacja pracy, dokładność, sumienność,
      • samodzielność i inicjatywa w podejmowaniu zadań
      • atutem będzie doświadczenie w zakresie doboru urządzeń w branży pompowej lub wentylacyjnej, projektowania instalacji przemysłowych
      • atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • atutem będzie elementarna wiedza w zakresie automatyki i działania urządzeń elektrycznych (uprawnienia elektryczne ani umiejętność programowania nie są wymagane)

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i ofercie obejmującej produkty profesjonalne
      • wynagrodzenie adekwatne do aktualnych umiejętności, nabywanego doświadczenia i specjalistycznego wkładu w bieżące działanie firmy
      • miła atmosfera pracy i partnerskie relacje
      • elastyczność w zakresie dostosowania godzin pracy
      • bieżące wsparcie merytoryczne i dostęp do źródeł specjalistycznej wiedzy oraz szkoleń technicznych
      • niezbędne narzędzia pracy