Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Contact Center sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
doradztwo / konsulting / audyt
Oferty pracy Contact Center Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Doradca Klienta - sklep RTV/AGD/IT
PeoplePro Profil pracodawcy- Łódź
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta - sklep RTV/AGD/IT
PeoplePro Profil pracodawcy- Łowicz
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Specjalista ds. Zgodności
Bank Spółdzielczy w Sochaczewie- Sochaczew
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Mapa Contact Center Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Dostarczamy kompleksowe rozwiązania z zakresu Customer Experience. Łączymy Cię z Twoim Klientem.
BIZNES TO KONTAKT! Contact Center od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Realizujemy projekty niestandardowe, elastycznie dopasowane do indywidualnych potrzeb najbardziej wymagających klientów. Dodatkowo, zapewniamy doradztwo w zakresie projektowania, budowy i zarządzania wewnętrznymi call/contact center. Współpracujemy zarówno z dużymi i średnimi przedsiębiorstwami z kapitałem polskim, jak i międzynarodowymi koncernami, m.in. z branży finansowej, paliwowej, transportowej i turystycznej, FMCG, handlu, mediów, rozrywki IT i komunikacji. Zapewniamy obsługę wielojęzyczną. Contact Center jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu (SMB). BUSINESS MEANS CONTACT! Contact Center since 1999, provides services to a still growing number of clients, maintaining the highest standards of quality and service. We realize non-standard projects, which are flexibly matched to the individual needs of the most demanding clients. We additionally provide advisory services in designing, building and managing internal call/contact centres. We cooperate with both large and medium-sized enterprises with Polish capital and international corporations from the financial, fuel, transport and tourism, FMCG, retailing, IT and telecommunications, media and entertainment sectors. We provide multilingual services. Contact Center is the member of the Polish Direct Marketing Association (SMB).
- Siedziba główna
- Warszawa
- Branża
- Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
- Specjalizacje
- Direct Marketing, Telemarketing, Telesales, Sales Support, Databases, Call Centre, Information Line, Service Desk, Help Desk, Debt Recovery, Marketing Research, CATI, Office Services, Voice Recordings, IVR, Business Consultancy i Virtual Contact Centre.
Rok założenia
1999
Liczba pracowników
1 001-5 000
Liczba obserwujących
-
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
Contact Center Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Łódź
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Skierniewice
- Poznań
- Rawa Mazowiecka
- Swarzedz
Data aktualizacji: 01.01.2025
Praca Contact Center Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Doradca klienta
Contact Center Sp. z o.o.- Rawa Mazowiecka
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Obsługa klienta na infolini ORLEN.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie branżowe, średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: -Obsługa komputera
-
Inne wymagania: Obsługa komputera, dobra dykcja. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 19,7 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Praca stacjonarna pod adresem : ul. Słowackiego 72 a, 96-200 Rawa Mazowiecka Godziny pracy: Ruch cią
-
-
Specjalista ds. obsługi klienta - infolinia obsługowa
Contact Center Sp. z o.o.- Elbląg
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (nic nie sprzedajemy)
Obsługa klienta w zakresie dróg płatnych w Polsce;
Wprowadzanie danych do systemów; przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu
Ruch ciągły (elastyczne godziny pracy w zakresie 24h + weekendy).
Min. 56 h / tyg.
PRACA ZDALNA (w domy) na sprzęcie firmyWymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera
-
Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie na infolinii, w obsłudze klienta, umiejętność obsługi komputera, umiejętność swobodnego prowadzenia rozmowy telefonicznej, radzenie sobie ze stresem. Stały dostęp do Internetu.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 19,7 PLN
-
Opis wynagrodzenia: 19,70 zł brutto za godzinę
-
-
Doradca klienta
Contact Center Sp. z o.o.- Rawa Mazowiecka
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Obsługa połączeń wychodzących, umawianie spotkań.Wymagania
-
Inne wymagania: Obsługa komputera, dobra dykcja, doświadczenie zawodowe mile widziane
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 18,3 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 18,30 zł + prowizja Godziny pracy: 09:00 - 17:00
-