Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE opinie
Czy to Twoja firma?
Oferujemy szeroki zakres usług, w tym poradnictwo specjalistyczne – osobiste, telefoniczne oraz internetowe, pomoc psychologiczną i terapeutyczną o charakterze krótkoterminowym, zarówno indywidualną, grupową, jak i rodzinna. Dostępna jest również pomoc interwencyjna, a także poradnictwo i pomoc prawna, niezbędne dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Dodatkowo, prowadzimy działalność edukacyjną i szkoleniową, organizując warsztaty dla rodziców i wychowawców, mające na celu wzmacnianie kompetencji społecznych i wychowawczych.
Nasz zespół to fundament, na którym budujemy siłę naszego Centrum. Dzięki zaangażowaniu i ciągłemu rozwojowi naszych pracowników, jesteśmy w stanie oferować usługi na najwyższym poziomie, odpowiadając na zróżnicowane potrzeby naszych klientów. Mimo braku danych na temat historii oraz pozycji rynkowej, jesteśmy pewni wartości, jakie wnosi nasza praca. Zawsze stawiamy na jakość, dostępność i skuteczność naszych działań.
W Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie znajdziesz wsparcie, zrozumienie i profesjonalną pomoc, które mogą okazać się kluczowe w wyjściu z życiowego impasu. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług, gdyż każdy człowiek zasługuje na pomoc w trudnych chwilach.
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE (4)
4.4
Na podstawie 63 oceny z Google.
Joanna Palenciuk
Świetni ludzi, pomogli mi bardzo!!! Dziękuję Wam za kawał dobrej roboty w szczególności p. Madzi, Kasi i Agnieszce z grupy wsparcia. Jesteście nieocenione i cudowne.
Dodano: 3 miesiące temu
Kinga Radzikowska
"Pewnego dnia, łza mówi do uśmiechu... Zazdroszczę ci, ponieważ jesteś zawsze szczęśliwy...na to uśmiech odpowiada...Mylisz się, ponieważ często jestem maską Twego bólu..." Taka przyszłam do pani Małgorzaty z uśmiechem na twarzy a w środku płacząca. Dzięki wsparciu zrozumieniu akceptacji przede wszystkim i profesjonalnym radom wyszłam z sesji mocniejsza pewna siebie i ogarniająca swoje życie, uśmiechnięta, ale tak naprawdę a nie przez łzy. Dzięki pani Małgorzacie zaczynam nowy rozdział mojej drogi życia i wiem że zawsze mogę liczyć na jej profesjonalną pomoc i wsparcie. Dziękuję bardzo pani Małgosiu. Pozdrawiam cieplutko 🤗
Dodano: 7 miesięcy temu
Katarzyna Płudowska
Serdecznie polecam Panią psycholog Martę Dobiak. Obawiałam się pierwszej wizyty do kogo trafię, a tu okazało się, że do psycholog z powołania 🙂 Pani Marta to bardzo ciepła osoba, przed którą łatwo się otworzyć z każdym problemem. Bardzo zaangażowana i pomocna w każda sprawę. Już przy pierwszym kontakcie czujesz się fachowo zaopiekowany. Z przyjemnością wraca się na kolejną wizytę do Pani Marty. Kobieta-Anioł 😊😇
Dodano: rok temu
Oliwia Goral
Zapowiadało się dobrze. Po przybyciu do placówki Pani zapewne pierwszego kontaktu powiedziała abym poczekała. Czekałam przez 15 minut ( wizytę miałam na 10 wiec do 10:15 ) po czym poszłam się spytać czy długo jeszcze mam czekać, na co Pani dopiero wtedy poszła do psycholog. Wróciła z informacja, że wizyta pacjenta przede mną się przedłużyła. Jest to dla mnie nie okazanie szacunku dla czasu drugiej osoby. Podziękowałam i wyszłam z budynku. Nie polecam osobom, które mają poważne problemy, radzę udać się prywatnie do kogoś kto na pewno przyjmie w wyznaczonym czasie oraz będzie służył pomocą.
Dodano: rok temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.10.2024
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE w opinii klientów i współpracowników
Klienci CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE cenią sobie profesjonalne podejście i wsparcie, które otrzymują od pracowników centrum. W szczególności przywołują doświadczenia ze współpracy z panią Małgorzatą, która dzięki swojej empatii i profesjonalizmowi pomogła komuś przebrnąć przez trudne chwile, oferując zarówno zrozumienie, jak i konkretne, skuteczne rady. Takie przypadki mogą być dla potencjalnych kandydatów na pracownika sygnałem, że Centrum to miejsce, gdzie można naprawdę robić różnicę w życiu innych ludzi, co jest ogromną wartością dla tych, którzy poszukują pracy z misją. Kolejne recenzje podkreślają, że to wspaniałe miejsce ze świetnymi ludźmi, co może świadczyć o otwartym i przyjaznym zespole - elementach ważnych dla kandydatów. Dodatkowo, wspomniano o pomocnym personnelu oraz wsparciu prawników, co wskazuje na multidyscyplinarny charakter zespołu w Centrum. Jeśli potencjalne obszary do poprawy zostałyby wymienione, to mogłyby one stanowić dla kandydatów dodatkową motywację do wnoszenia własnego wkładu w rozwój placówki i dalsze doskonalenie jakości świadczonych usług.
Opinie CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE - kandydaci i pracownicy
Według dostępnych w internecie opinii, CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ jest instytucją, która oferuje pomoc potrzebującym. Pracownicy cenią sobie aspekty swojej pracy, mimo że dostrzegają też obszary wymagające poprawy.
Pozytywne aspekty- Istnienie ośrodka specjalizującego się w oferowaniu wsparcia prawnego.
- W zespole znajdują się kompetentni psycholodzy, którzy są w stanie profesjonalnie pomóc osobom w trudnych sytuacjach.
- Obecność mechanizmów pomocowych takich jak telefony zaufania.
Analiza opinii dotyczących CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ pokazuje, że istnieje zapotrzebowanie na działalność i usługi oferowane przez instytucję. Wskazane pozytywne aspekty mogą świadczyć o zaangażowaniu i ogólnym pozytywnym wpływie na społeczność. Jednocześnie obecne wypowiedzi skłaniają do refleksji nad potencjalnymi obszarami do rozwoju, w tym zarządzaniem i atmosferą w miejscu pracy. Wydaje się, że dla pełniejszego obrazu sytuacji i dalszego usprawnienia funkcjonowania ośrodka warto byłoby wziąć pod uwagę te uwagi i dążyć do ich rozwiązania.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 05.04.2024