Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE (4)
4.4
Na podstawie 63 oceny z Google.
![]()
Ola
Super, że takie miejsca istnieją. Normalnie psycholog kosztuje 150-200 złoty a tu dla mieszkańców Lublina jest za darmo. Ja chodziłam do pani Dorotki Figarskiej i jestem zadowolona. Młoda i bardzo miła pani.
Dodano: tydzień temu
![]()
Joanna Palenciuk
Świetni ludzi, pomogli mi bardzo!!! Dziękuję Wam za kawał dobrej roboty w szczególności p. Madzi, Kasi i Agnieszce z grupy wsparcia. Jesteście nieocenione i cudowne.
Dodano: 5 miesięcy temu
![]()
Kinga Radzikowska
"Pewnego dnia, łza mówi do uśmiechu... Zazdroszczę ci, ponieważ jesteś zawsze szczęśliwy...na to uśmiech odpowiada...Mylisz się, ponieważ często jestem maską Twego bólu..." Taka przyszłam do pani Małgorzaty z uśmiechem na twarzy a w środku płacząca. Dzięki wsparciu zrozumieniu akceptacji przede wszystkim i profesjonalnym radom wyszłam z sesji mocniejsza pewna siebie i ogarniająca swoje życie, uśmiechnięta, ale tak naprawdę a nie przez łzy. Dzięki pani Małgorzacie zaczynam nowy rozdział mojej drogi życia i wiem że zawsze mogę liczyć na jej profesjonalną pomoc i wsparcie. Dziękuję bardzo pani Małgosiu. Pozdrawiam cieplutko 🤗
Dodano: 10 miesięcy temu
![]()
Oliwia Goral
Zapowiadało się dobrze. Po przybyciu do placówki Pani zapewne pierwszego kontaktu powiedziała abym poczekała. Czekałam przez 15 minut ( wizytę miałam na 10 wiec do 10:15 ) po czym poszłam się spytać czy długo jeszcze mam czekać, na co Pani dopiero wtedy poszła do psycholog. Wróciła z informacja, że wizyta pacjenta przede mną się przedłużyła. Jest to dla mnie nie okazanie szacunku dla czasu drugiej osoby. Podziękowałam i wyszłam z budynku. Nie polecam osobom, które mają poważne problemy, radzę udać się prywatnie do kogoś kto na pewno przyjmie w wyznaczonym czasie oraz będzie służył pomocą.
Dodano: rok temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE w opinii klientów i współpracowników
Klienci CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE cenią sobie profesjonalne podejście i wsparcie, które otrzymują od pracowników centrum. W szczególności przywołują doświadczenia ze współpracy z panią Małgorzatą, która dzięki swojej empatii i profesjonalizmowi pomogła komuś przebrnąć przez trudne chwile, oferując zarówno zrozumienie, jak i konkretne, skuteczne rady. Takie przypadki mogą być dla potencjalnych kandydatów na pracownika sygnałem, że Centrum to miejsce, gdzie można naprawdę robić różnicę w życiu innych ludzi, co jest ogromną wartością dla tych, którzy poszukują pracy z misją. Kolejne recenzje podkreślają, że to wspaniałe miejsce ze świetnymi ludźmi, co może świadczyć o otwartym i przyjaznym zespole - elementach ważnych dla kandydatów. Dodatkowo, wspomniano o pomocnym personnelu oraz wsparciu prawników, co wskazuje na multidyscyplinarny charakter zespołu w Centrum. Jeśli potencjalne obszary do poprawy zostałyby wymienione, to mogłyby one stanowić dla kandydatów dodatkową motywację do wnoszenia własnego wkładu w rozwój placówki i dalsze doskonalenie jakości świadczonych usług.
Opinie CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE - kandydaci i pracownicy
Według dostępnych w internecie opinii, CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ jest instytucją, która oferuje pomoc potrzebującym. Pracownicy cenią sobie aspekty swojej pracy, mimo że dostrzegają też obszary wymagające poprawy.
Pozytywne aspekty- Istnienie ośrodka specjalizującego się w oferowaniu wsparcia prawnego.
- W zespole znajdują się kompetentni psycholodzy, którzy są w stanie profesjonalnie pomóc osobom w trudnych sytuacjach.
- Obecność mechanizmów pomocowych takich jak telefony zaufania.
Analiza opinii dotyczących CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ pokazuje, że istnieje zapotrzebowanie na działalność i usługi oferowane przez instytucję. Wskazane pozytywne aspekty mogą świadczyć o zaangażowaniu i ogólnym pozytywnym wpływie na społeczność. Jednocześnie obecne wypowiedzi skłaniają do refleksji nad potencjalnymi obszarami do rozwoju, w tym zarządzaniem i atmosferą w miejscu pracy. Wydaje się, że dla pełniejszego obrazu sytuacji i dalszego usprawnienia funkcjonowania ośrodka warto byłoby wziąć pod uwagę te uwagi i dążyć do ich rozwiązania.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 05.04.2024