"KOTRAK" sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa nieruchomości

Oferty pracy "KOTRAK" sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa "KOTRAK" sp. z o.o.

Siedziba główna

"KOTRAK" sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
"KOTRAK" sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Chorzów
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Sosnowiec
  6. Mikołów
  7. Bielsko-Biała
  8. Dąbrowa Górnicza
  9. Poznań
  10. Nowy Sącz

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca "KOTRAK" sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Pracownik biurowy

    "KOTRAK" sp. z o.o.
    • 4 300-4 400 zł / mies.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków


        • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (pisma, faktury, e-maile) - rejestracja, segregacja i przekazanie odpowiednim komórkom w firmie
        • Skanowanie dokumentacji do systemu informatycznego
        • Obsługa telefoniczna klientów i kontrahentów firmy
        • Obsługa gości w firmie
        • Przyjmowanie zgłoszeń usterek/awarii od klientów firmy i ich rejestracja w systemie informatycznym
        • Wydawanie kluczy do nieruchomości pracownikom firmy oraz wykonawcom zewnętrznym
        • Obsługa administracyjna biura (zamawianie art. biurowych, środków czystości i higieny, dbałość o czystość i estetykę w biura)
        • Obsługa połączeń przychodzących w ramach telefonu alarmowego (nadzór nad przekierowaniem połączeń po godzinach pracy do odpowiednich służb)
        • Opracowywanie i aktualizacja procedur obiegu dokumentacji i informacji firmowej
        • Pełnienie roli asystenta Zarządu w zakresie organizacji spotkań, przygotowywania dokumentów, realizacji zamówień, dokonywania zakupów firmowych,
        • Wysyłanie korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej
        • Dostarczanie osobiste dokumentacji do Urzędów i instytucji

      Wymagania

        • Wykształcenie min. średnie
        • Wysoka kultura osobista
        • Znajomość pakietu MS Office
        • Zdolności organizacyjne
        • Skrupulatność i dokładność
        • Asertywność
        • Umiejętności dobrej organizacji czasu pracy
        • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
        • Odpowiedzialność
        • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

            • Pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie
            • Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej oraz księgowości
            • Możliwość rozwoju zawodowego i zwiększania kwalifikacji zawodowych
            • Samodzielność w działaniu
            • Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej oraz księgowości
            • Możliwość rozwoju zawodowego i zwiększania kwalifikacji zawodowych
            • Samodzielność w działaniu
            • Dofinansowanie szkoleń i kursów
            • Brak dress code’u
            • Kawa / herbata
            • Parking dla pracowników
            • Możliwość uzyskania uprawnień
    • Administrator nieruchomości - zarządzanie Wspólnotami i nieruchomościami prywatnymi

      "KOTRAK" sp. z o.o.
      • Katowice
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • bez doświadczenia
      • Zakres obowiązków

        • Zapewnienie prawidłowej obsługi nieruchomości (wspólnot mieszkaniowych oraz budynków prywatnych),
        • Prowadzenie wizyt w obsługiwanych nieruchomościach w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania budynków i ich wyposażenia,
        • Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez firmy zewnętrzne obsługujące nieruchomości,
        • Przeprowadzanie wraz z działem technicznym inwestycji w nieruchomościach zarządzanych przez firmę,
        • Organizacja i obsługa zebrań członków wspólnot mieszkaniowych,
        • Przygotowywanie uchwał, umów, zleceń, zestawień w ramach obsługiwanych przez siebie nieruchomości,
        • Prowadzenie baz danych klientów,
        • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług.

        Wymagania

        • Umiejętność obsługi klienta (spotkania, rozmowy telefoniczne, e-maile, pisma),
        • Zaangażowanie i chęci do pracy,
        • Umiejętność radzenia sobie w pracy z klientem,
        • Posiadanie prawa jazdy kat. B,
        • Chęć do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności,
        • Mile widziane doświadczenie w obsłudze nieruchomości wielolokalowych (jesteśmy otwarci również na kandydatów bez doświadczenia).

        Oferujemy


        • Pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie,
        • Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej czy księgowości,
        • Samodzielność w działaniu i organizacji pracy,
        • Atrakcyjne warunki pracy.

    • Księgowa/Księgowy ds. obsługi wspólnot mieszkaniowych

      "KOTRAK" sp. z o.o.
      • Katowice
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        • ewidencjonowanie wpłat zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości oraz nadzór nad rozrachunkami

        • prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością i innych rozliczeń na rzecz nieruchomości wspólnej
        • sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych

        • sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji

        • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami

        • realizacja przelewów, dekretacja wyciągów bankowych

        • sporządzanie sprawozdań i raportów finansowych,
        • przygotowywanie naliczeń i rozliczeń indywidualnych
        • prowadzenie działań windykacyjnych na podległych nieruchomościach
        • dekretacja i księgowanie dokumentów
        • przygotowanie odpowiednich deklaracji VAT, PIT, CIT

        • wystawianie zaświadczeń
        • analiza wykonania planów gospodarczych nieruchomości
        • obsługa zintegrowanego systemu informatycznego UNISOFT
        • wsparcie w zakresie przygotowywanie informacji do zebrań współwłaścicieli
        • współpraca z działem rozliczajacym media oraz z działem administracji nieruchomości

        Wymagania

        • Wiedza oraz doświadczenie w obszarze księgowości (min. 1 rok)
        • Mile widziana znajomość przepisów Ustawy o własności lokali oraz doświadczenie w pracy dla Wspólnot Mieszkaniowych
        • Umiejętności obsługi komputera i oprogramowania użytkowego (MS Office, program pocztowy) w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
        • wiedza z zakresu obsługi finansowej nieruchomości
        • znajomość zasad ewidencji księgowej dla Wspólnot Mieszkaniowych
        • odpowiedzialność, rzetelność, terminowość
        • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
        • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
        • mile widziane doświadczenie w obsłudze ZSI Unisoft (lub innego oprogramowania obejmującego rozliczenie WM)
        • znajomość przepisów dot. podatku CIT, PIT, VAT
        • samodzielność w działaniu oraz inicjatywa w rozwiązywaniu spraw bieżących

        Oferujemy


        • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

        • Kompleksowe wdrożenie do firmy i zespołu

        • Możliwość pracy w organizacji otwartej na nowe pomysły i inicjatywy
        • Samodzielność w działaniu
        • Udział w szkoleniach zwiększających kompetencje na stanowisku
        • Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy oraz zaangażowania w działalność firmy i działu



    • Administrator nieruchomości - zarządzanie Wspólnotami i nieruchomościami prywatnymi

      "KOTRAK" sp. z o.o.
      • Katowice
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • bez doświadczenia
      • Zakres obowiązków

        • Zapewnienie prawidłowej obsługi nieruchomości (wspólnot mieszkaniowych oraz budynków prywatnych),
        • Prowadzenie wizyt w obsługiwanych nieruchomościach w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania budynków i ich wyposażenia,
        • Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez firmy zewnętrzne obsługujące nieruchomości,
        • Przeprowadzanie wraz z działem technicznym inwestycji w nieruchomościach zarządzanych przez firmę,
        • Organizacja i obsługa zebrań członków wspólnot mieszkaniowych,
        • Przygotowywanie uchwał, umów, zleceń, zestawień w ramach obsługiwanych przez siebie nieruchomości,
        • Prowadzenie baz danych klientów,
        • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług.

        Wymagania

        • Umiejętność obsługi klienta (spotkania, rozmowy telefoniczne, e-maile, pisma),
        • Zaangażowanie i chęci do pracy,
        • Umiejętność radzenia sobie w pracy z klientem,
        • Posiadanie prawa jazdy kat. B,
        • Chęć do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności,
        • Mile widziane doświadczenie w obsłudze nieruchomości wielolokalowych (jesteśmy otwarci również na kandydatów bez doświadczenia).

        Oferujemy


        • Pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie,
        • Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej czy księgowości,
        • Samodzielność w działaniu i organizacji pracy,
        • Atrakcyjne warunki pracy.

    Pracodawcy w Katowicach i okolicy