Asystentka / Asystent ds. księgowości Biuro rachunkowe

Meritum
  • Gliwice, śląskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Opis
Szukamy kandydatki/kandydata na stanowisko asystentki/asystenta ds. księgowości do naszego dynamicznie rozwijającego się biura rachunkowego w Gliwicach. Jeśli jesteś osobą zainteresowaną rozwojem zawodowym w dziedzinie księgowości, nie boisz się wyzwań i chcesz dołączyć do zespołu pełnego pasjonatów, zapraszamy do aplikowania na to stanowisko!

Twój zakres obowiązków:

Archiwizacja dokumentów

Wprowadzanie do systemu księgowego dokumentów księgowych,

Księgowanie wyciągów bankowych,

Ścisła współpraca przy bieżących sprawach księgowo-kadrowych z samodzielną księgową.

Nasze wymagania:


Chęć rozwoju zawodowego oraz podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych,

Zaangażowanie w wykonywane prace, otwartość, umiejętność pracy w zespole,

Mile widziana znajomość oprogramowania Insert,

Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy



Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu posiadanego doświadczenia,

Stabilne warunki zatrudnienia,

Pracę w młodym, ambitnym zespole,

Przyjazną niekorporacyjną atmosferę,

Elastyczny czas pracy,

Możliwość dalszego rozwoju zawodowego poprzez system szkoleń on-line i stacjonarnych,

Pracę na nowoczesnych systemach Księgowych.

Jeżeli ogłoszenie Cię zainteresowało, nie czekaj i aplikuj już dziś!
Dodana
Wygasa (za 7 dni)

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy