Doradca ds. obsługi klienta

Centralna Baza Ofert Pracy
  • Kraków, małopolskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Języki: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • Uprawnienia: bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
  • Inne wymagania: wykształcenie średnie dowolne, co najmniej 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku pracy w firmie o profilu międzynarodowym. Umiejętność profesjonalnej telefonicznej oraz mailowej obsługi klienta; elastyczność; umiejętność terminowego wykonywania zadań zleconych ad hoc przez przełożonych; umiejętność znajdowania usprawnień/ulepszeń. Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
    .
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Godzina zakończenia pracy: 17:00
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 7 dni)

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy