Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
GPP Business Park sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
inżynieria / technologia / technika obsługa klienta / call center
Oferty pracy GPP Business Park sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Kasjer/merchandiser w sklepie kosmetycznym/drogerii Sosnowiec
Work&Profit sp. z o.o. Profil pracodawcy- Sosnowiec
- umowa zlecenie
Dodana -
Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta
APILO Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Kasjer/merchandiser w sklepie kosmetycznym/drogerii Pyskowice
Work&Profit sp. z o.o. Profil pracodawcy- Pyskowice
- umowa zlecenie
Dodana
Firma najczęściej oferuje
-
Ubezpieczenie grupowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa GPP Business Park sp. z o.o.
Siedziba główna
GPP Business Park sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Profil firmy:
GPP Business Park sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Kraków
- Kęty
- Wrocław
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Chrzanów
- Czeladź
- Dąbrowa Górnicza
- Poznań
Data aktualizacji: 01.01.2025
Linki
Praca GPP Business Park sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. obsługi klienta
GPP Business Park sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
kompleksowa obsługa recepcyjna w budynkach biurowych, w tym m.in.: powitanie i obsługa gości, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie rejestru wejść/wyjść, obsługa sal konferencyjnych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
-
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz paczek kurierskich, w tym m.in.: przyjmowanie i wydawanie korespondencji i paczek, przekazywanie korespondencji i paczek najemcom, prowadzenie rejestru korespondencji, drukowanie kopert z adresami,
-
obsługa kart serwisowych, kart dostępu, kart parkingowych, w tym m.in. prowadzenie właściwych rejestrów oraz obsługa systemu parkingowego,
-
obsługa administracyjna umów wynajmu, w tym m.in.: wynajmu miejsc parkingowych, wynajmu i obsługi sal konferencyjnych, wynajmu i obsługi wirtualnego biura,
-
obsługa wynajmu pojazdów i rowerów elektrycznych, w tym m.in. obsługa panelu rezerwacyjnego, obsługa kasy fiskalnej, administrowanie kluczami,
-
monitorowanie prac osób trzecich, w tym reagowanie na zauważone nieprawidłowości, przestrzeganie i egzekwowanie zasad oraz procedur związanych z obsługą recepcyjną,
-
dbanie o właściwy wizerunek firmy, wygląd i estetykę lobby recepcyjnego.
Wymagania
Od kandydatów na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta oczekujemy:
-
bardzo dobrej organizacji własnej pracy,
-
wysokiej kultury osobistej,
-
łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikacji,
-
doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane),
-
języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane),
-
bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office),
-
samodzielności, odpowiedzialności i kreatywności.
Oferujemy
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku,
-
możliwość rozwoju zawodowego,
-
ubezpieczenie grupowe.
-
-
Specjalista ds. technicznych
GPP Business Park sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Do zakresu zadań specjalisty ds. technicznych będzie należało m.in.:
-
obsługa wszelkich urządzeń i systemów technicznych zlokalizowanych na terenie kompleksu biurowego (w tym m.in. administrowanie systemem kontroli dostępu, BMS, SSP, serwerami i usługami hostingowymi; obsługa telefonów alarmowych, panelu usterkowego; nadzór nad sieciami łączności);
-
stały monitoring infrastruktury, urządzeń i systemów technicznych w tym monitoring prawidłowości ich eksploatacji przez użytkowników;
-
podejmowanie działań zmierzających do niezwłocznego usunięcia usterek lub awarii;
-
wykonywanie drobnych napraw (np. drobne prace murarskie, malarskie);
-
uczestnictwo w odbiorach technicznych: budynków, powierzchni, robót budowlanych oraz instalacyjnych (w tym także podczas rozbudowy, modernizacji i modyfikacji instalacji technicznych).
Wymagania
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
-
mile widziane uprawnienia SEP;
-
wysoka kultura osobista;
-
dokładność i sumienność.
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
-
na okresie próbnym wsparcie starszego technika ds. technicznych;
-
ubezpieczenie grupowe;
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
-