Jesteśmy Origen – Twoim zaufanym partnerem w świecie usług HR. Nasza przygoda zaczęła się w malowniczym Krakowie, gdzie do dziś znajduje się nasza siedziba. Specjalizujemy się w tworzeniu zespołów pracowników zdalnych, outsourcingu pracy zdalnej oraz rekrutacji specjalistów. Z dumą zatrudniamy zespół liczący od 11 do 50 osób, które są sercem naszej firmy.


W Origen cenimy sobie wiarygodność – to fundament naszych relacji z klientami i pracownikami. Dążymy do różnorodności, nie tylko w naszych zespołach, ale także w oferowanych rozwiązaniach. Wiedza jest dla nas kluczem do sukcesu, dlatego nieustannie się rozwijamy i dzielimy nią z naszymi partnerami. Elastyczność to nasza odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek pracy – oferujemy modele współpracy, które są dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów.

Nasze usługi doradcze i pomoc w rozwiązywaniu problemów są wyrazem zaangażowania w budowanie długotrwałych relacji. Jesteśmy dumni z naszej społecznej odpowiedzialności biznesu, która przejawia się w promowaniu pracy zdalnej, dając szansę na zatrudnienie osobom z różnych środowisk. To, co nas wyróżnia, to niska rotacja pracowników – zaledwie 2% w skali roku, co świadczy o zaangażowaniu i lojalności naszego zespołu.

W Origen wiemy, że zaufanie buduje się nie tylko przez słowa, ale przede wszystkim przez czyny. Dlatego codziennie pracujemy nad tym, by nasze usługi były synonimem jakości i profesjonalizmu. Zapraszamy do współpracy – razem możemy tworzyć przyszłość pracy zdalnej, która jest korzystna dla wszystkich stron.

ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023

Mapa ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Wrocław
  4. Łódź
  5. Bielsko-Biała
  6. Olsztyn
  7. Lublin
  8. Bydgoszcz
  9. Białystok
  10. Katowice

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • Zastepca_czyni kierownika projektu - dla osób z niepełnospranwościami

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • udzielanie porad osobom z niepełnosprawnością, ich rodzinom i instytucjom w zakresie korzystania ze sprzętu asystującego oraz innych form wsparcia w ramach działań ośrodka
      • reprezentowanie placówki na zewnątrz w spotkaniach z instytucjami i organizacjami
      • współorganizacja i prowadzenie spotkań informacyjno-promocyjnych
      • prowadzenie instruktaży w zakresie stosowania technologii asystujących dla i przez osoby z niepełnosprawnościami
      • współpraca z pozostałą kadrą ośrodka – specjaliści udzielający wsparcia osobom z niepełnosprawnościami
      • monitoring działań projektowych
      • pomoc w przygotowywaniu sprawozdań, raportów i dokumentacji

      Wymagania

      • doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnością
      • umiejętności organizacji pracy własnej
      • empatii oraz otwartości na drugiego człowieka
      • łatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych
      • dobrej umiejętności obsługi komputera, przede wszystkim Word, Excel, Power Point, a także znajomości obsługi mediów społecznościowych i tworzenia podstawowych grafik
      • gotowości do podnoszenia swoich kwalifikacji
      • mile widziane: prawo jazdy kat. B oraz własny samochód
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, biuro jest w pełni dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami

      Oferujemy

      • współpracę w ramach umowy zlecenia, wymiar pracy odpowiadający ½ etatu
      • pracę stacjonarną
      • wstępne szkolenie, wsparcie merytoryczne zespołu i kadry zarządzającej
      • pracę w zgranym zespole
      • możliwość rozwoju
  • Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie dla osób z niepełnosprawnościami

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
      • kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
      • współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
      • prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
        postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
      • posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      • doświadczenia obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
      • wykształcenia średniego
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • sprzęt służbowy
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • Specjalista_ka d.s. rekrutacji (oferta dla osób z niepełnosprawnościami)

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • 5 000-5 500 zł / mies.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy
      • aktywne docieranie do kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod rekrutacji
        i selekcji
      • poszukiwanie kandydatów poprzez aktywność w social mediach
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • współpraca z kandydatami na każdym etapie procesu
      • budowanie i aktualizowanie bazy danych kandydatów w programie HRlink
      • inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na rynku pracy

      Wymagania

      • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
      • wykształcenie wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia
      • praktyczne umiejętności poruszania się w social mediach
      • umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność, tzw. lekkie pióro
      • mile widziana znajomość aktualnych trendów w obszarze komunikacji w kanałach cyfrowych
      • samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i obowiązków
      • myślenie analityczne pozwalające na zdiagnozowanie wyzwań i zagrożeń
      • twórcze podejście w rozwiązywaniu problemów, poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań
      • dodatkowym atutem będzie znajomość rynku pracy osób z niepełnosprawnościami
      • znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2
      • mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (biuro jest w pełni przystosowane do potrzeb osób mających trudności w poruszaniu się)

      Oferujemy

      • zadania pełne wyzwań i możliwości kreatywnego działania
      • współpracę z zaangażowanym i profesjonalnym zespołem
      • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacj
      • umowę o pracę na zastępstwo, pełen etat, wynagrodzenie 5000 - 5500 zł brutto + system premiowy, prywatna opieka medyczna
  • Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale współpracy z serwisami - zdalnie (oferta dla OzN)

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • kontakt pisemny/ telefoniczny z dostawcami i serwisami,
      • obsługa portali reklamacyjnych producentów
      • weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
      • rejestracja wysłanych odpowiedzi
      • weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
      • prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
      • raportowane do sklepów wykrytych błędów

      Wymagania

      • wykształcenie średnie
      • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
      • dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • łatwość formułowania pisemnych odpowiedzi
      • dostęp do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętność korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • wynagrodzenie 4500 zł brutto plus do 500 zl brutto premii
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
  • Konsultant_ka ds. telefonicznej obsługi klienta - zdalnie (oferta dla osób z niepełnosprawnościami)

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie
      • udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu
      • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu

      Wymagania

      • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
      • wykształcenie średnie
      • dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • dobra dykcja, komunikatywność, umiejętność swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • dostęp do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętność korzystania z zasobów internetowych
      • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • wynagrodzenie 4500 zł brutto + do 500 zł brutto premii
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 i 13-20 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • sprzęt służbowy
  • Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie (oferta dla osób z niepełnosprawnościami)

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
      • kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
      • współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
      • prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
        postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
      • posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      • doświadczenie obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
      • wykształcenie średnie
      • dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
      • dostęp do Internetu w miejscu zamieszkania
      • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • sprzęt służbowy
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
      • kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
      • współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
      • prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
        postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
      • posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      • doświadczenie obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
      • wykształcenie średnie
      • dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
      • dostęp do Internetu w miejscu zamieszkania
      • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • sprzęt służbowy
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • Specjalista_ka d.s. rekrutacji

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • 5 000-5 500 zł / mies.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy
      • aktywne docieranie do kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod rekrutacji
        i selekcji
      • poszukiwanie kandydatów poprzez aktywność w social mediach
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • współpraca z kandydatami na każdym etapie procesu
      • budowanie i aktualizowanie bazy danych kandydatów w programie HRlink
      • inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na rynku pracy

      Wymagania

      • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
      • wykształcenie wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia
      • praktyczne umiejętności poruszania się w social mediach
      • umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność, tzw. lekkie pióro
      • mile widziana znajomość aktualnych trendów w obszarze komunikacji w kanałach cyfrowych
      • samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i obowiązków
      • myślenie analityczne pozwalające na zdiagnozowanie wyzwań i zagrożeń
      • twórcze podejście w rozwiązywaniu problemów, poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań
      • dodatkowym atutem będzie znajomość rynku pracy osób z niepełnosprawnościami
      • znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2
      • mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (biuro jest w pełni przystosowane do potrzeb osób mających trudności w poruszaniu się)

      Oferujemy

      • zadania pełne wyzwań i możliwości kreatywnego działania
      • współpracę z zaangażowanym i profesjonalnym zespołem
      • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacj
      • umowę o pracę na zastępstwo, pełen etat, wynagrodzenie 5000 - 5500 zł brutto + system premiowy, prywatna opieka medyczna
  • Asystent_ka ds. rekrutacji - staż

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Kraków
    • staż/praktyka
    • pełny etat
    • praktykant/stażysta
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • aktywne docieranie do kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod rekrutacji i selekcji
      • poszukiwanie kandydatów poprzez aktywność w social mediach
      • prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy
      • współpraca z kandydatami na każdym etapie procesu
      • budowanie i aktualizowanie bazy danych kandydatów w programie HRlink
      • inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na rynku pracy

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie lub wyższe (mile widziane kierunkowe)
      • umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność
      • samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i obowiązków
      • dodatkowym atutem będzie znajomość rynku pracy osób z niepełnosprawnościami
      • staż jest skierowany dla osób z niepełnosprawnościami (biuro jest w pełni przystosowane do potrzeb osób mających trudności w poruszaniu się)

      Oferujemy

      • zadania pełne wyzwań i możliwości kreatywnego działania
      • współpracę z zaangażowanym i profesjonalnym zespołem
      • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
      • staż z możliwością kontynuacji współpracy
  • Ksiegowy_a - Katowice

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
      • procesowanie faktur zakupu w systemie,
      • kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów,
      • udział w procesie zamknięcia miesiąca,
      • przygotowanie ksiąg do sporządzania JPK VAT, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowej CIT,
      • wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
      • bieżąca komunikacja z klientem i działami wsparcia.

      Wymagania


      • min. roczne doświadczenie w pracy w księgowości na podobnym stanowisku,
      • wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe,
      • praktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków,
      • dobra znajomość Ms Office,
      • orientacja na klienta, samodzielność, odpowiedzialność i umiejętności analityczne
      • umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku,
      • umiejętność pracy w zespole i efektywnej komunikacji,
      • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

      Oferujemy

      • hybrydowy, elastyczny czas pracy,
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności,
      • opiekę medyczną dla całej rodziny,
      • dofinansowanie kart sportowych,
      • dofinansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • dofinansowany język angielski w czasie pracy,
      • kwartalny budżet na integracje działowe,
      • płatny system poleceń pracowniczych.
  • Księgowy_a - Warszawa

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
      • procesowanie faktur zakupu w systemie,
      • kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów,
      • udział w procesie zamknięcia miesiąca,
      • przygotowanie ksiąg do sporządzania JPK VAT, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowej CIT,
      • wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
      • bieżąca komunikacja z klientem i działami wsparcia.

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w pracy w księgowości na podobnym stanowisku,
      • wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe,
      • praktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków,
      • dobra znajomość Ms Office,
      • orientacja na klienta, samodzielność, odpowiedzialność i umiejętności analityczne
      • umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku,
      • umiejętność pracy w zespole i efektywnej komunikacji,
      • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

      Oferujemy

      • hybrydowy, elastyczny czas pracy,
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności,
      • opiekę medyczną dla całej rodziny,
      • dofinansowanie kart sportowych,
      • dofinansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • dofinansowany język angielski w czasie pracy,
      • kwartalny budżet na integracje działowe,
      • płatny system poleceń pracowniczych.
  • Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
      • kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
      • współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
      • prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
        postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
      • posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      • doświadczenie obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
      • wykształcenie średnie
      • dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
      • dostęp do Internetu w miejscu zamieszkania
      • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • sprzęt służbowy
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
      • kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
      • współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
      • prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
        postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
      • posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      • doświadczenia obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
      • wykształcenia średniego
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • sprzęt służbowy
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • Ksiegowy_a - Katowice

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
      • procesowanie faktur zakupu w systemie,
      • kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów,
      • udział w procesie zamknięcia miesiąca,
      • przygotowanie ksiąg do sporządzania JPK VAT, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowej CIT,
      • wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
      • bieżąca komunikacja z klientem i działami wsparcia.

      Wymagania


      • min. rocznego doświadczenia w pracy w księgowości na podobnym stanowisku,
      • wykształcenia średniego lub wyższego kierunkowego,
      • praktycznej znajomości aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków,
      • dobrej znajomość Ms Office,
      • orientacji na klienta, samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności analitycznych,
      • szybkości przyswajania nowych informacji oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku,
      • umiejętności pracy w zespole i efektywnej komunikacji,
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.

      Oferujemy

      • hybrydowy, elastyczny czas pracy,
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności,
      • opiekę medyczną dla całej rodziny,
      • dofinansowanie kart sportowych,
      • dofinansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • dofinansowany język angielski w czasie pracy,
      • kwartalny budżet na integracje działowe,
      • płatny system poleceń pracowniczych.
  • Księgowy_a - Warszawa

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
      • procesowanie faktur zakupu w systemie,
      • kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów,
      • udział w procesie zamknięcia miesiąca,
      • przygotowanie ksiąg do sporządzania JPK VAT, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowej CIT,
      • wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
      • bieżąca komunikacja z klientem i działami wsparcia.

      Wymagania

      • min. rocznego doświadczenia w pracy w księgowości na podobnym stanowisku,
      • wykształcenia średniego lub wyższego kierunkowego,
      • praktycznej znajomości aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków,
      • dobrej znajomość Ms Office,
      • orientacji na klienta, samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności analitycznych,
      • szybkości przyswajania nowych informacji oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku,
      • umiejętności pracy w zespole i efektywnej komunikacji,
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.

      Oferujemy

      • hybrydowy, elastyczny czas pracy,
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności,
      • opiekę medyczną dla całej rodziny,
      • dofinansowanie kart sportowych,
      • dofinansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • dofinansowany język angielski w czasie pracy,
      • kwartalny budżet na integracje działowe,
      • płatny system poleceń pracowniczych.
  • Specjalista_ka d.s. rekrutacji

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • 5 000-6 500 zł / mies.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy
      • aktywne docieranie do kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod rekrutacji
        i selekcji
      • poszukiwanie kandydatów poprzez aktywność w social mediach
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • współpraca z kandydatami na każdym etapie procesu
      • budowanie i aktualizowanie bazy danych kandydatów w programie HRlink
      • inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na rynku pracy

      Wymagania

      • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
      • wykształcenie wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia
      • praktyczne umiejętności poruszania się w social mediach
      • umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność, tzw. lekkie pióro
      • mile widziana znajomość aktualnych trendów w obszarze komunikacji w kanałach cyfrowych
      • samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i obowiązków
      • myślenie analityczne pozwalające na zdiagnozowanie wyzwań i zagrożeń
      • twórcze podejście w rozwiązywaniu problemów, poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań
      • dodatkowym atutem będzie znajomość rynku pracy osób z niepełnosprawnościami
      • znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2
      • mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (biuro jest w pełni przystosowane do potrzeb osób mających trudności w poruszaniu się)

      Oferujemy

      • zadania pełne wyzwań i możliwości kreatywnego działania
      • współpracę z zaangażowanym i profesjonalnym zespołem
      • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pełen etat, system premiowy, prywatna opieka medyczna
  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Opole
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające

Pracodawcy w Krakowie i okolicy