Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ORIGEN sp. z o.o. Sp. k. praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy Origen – Twoim zaufanym partnerem w świecie usług HR. Nasza przygoda zaczęła się w malowniczym Krakowie, gdzie do dziś znajduje się nasza siedziba. Specjalizujemy się w tworzeniu zespołów pracowników zdalnych, outsourcingu pracy zdalnej oraz rekrutacji specjalistów. Z dumą zatrudniamy zespół liczący od 11 do 50 osób, które są sercem naszej firmy.
W Origen cenimy sobie wiarygodność – to fundament naszych relacji z klientami i pracownikami. Dążymy do różnorodności, nie tylko w naszych zespołach, ale także w oferowanych rozwiązaniach. Wiedza jest dla nas kluczem do sukcesu, dlatego nieustannie się rozwijamy i dzielimy nią z naszymi partnerami. Elastyczność to nasza odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek pracy – oferujemy modele współpracy, które są dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów.
Nasze usługi doradcze i pomoc w rozwiązywaniu problemów są wyrazem zaangażowania w budowanie długotrwałych relacji. Jesteśmy dumni z naszej społecznej odpowiedzialności biznesu, która przejawia się w promowaniu pracy zdalnej, dając szansę na zatrudnienie osobom z różnych środowisk. To, co nas wyróżnia, to niska rotacja pracowników – zaledwie 2% w skali roku, co świadczy o zaangażowaniu i lojalności naszego zespołu.
W Origen wiemy, że zaufanie buduje się nie tylko przez słowa, ale przede wszystkim przez czyny. Dlatego codziennie pracujemy nad tym, by nasze usługi były synonimem jakości i profesjonalizmu. Zapraszamy do współpracy – razem możemy tworzyć przyszłość pracy zdalnej, która jest korzystna dla wszystkich stron.
obsługa klienta / call center
Oferty pracy ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Młodszy Koordynator Projektu Inwentaryzacji - do przyuczenia z j. Niemiecki
OMS Inventories sp. z o.o.- 14 000-18 000 zł brutto / mies.
- Niemcy
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Kierownik gospodarstwa rolnego
WIŚNIEWSKI ROMUALD- Toruń
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Kierownik Robót Elektrycznych
KARO ELEKTRO PLUS Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Elastyczny czas pracy
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023
Mapa ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Kraków
- Wrocław
- Łódź
- Bielsko-Biała
- Olsztyn
- Lublin
- Bydgoszcz
- Białystok
- Katowice
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. - oferty archiwalne
-
Zastepca_czyni kierownika projektu - dla osób z niepełnospranwościami
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Kraków
- umowa zlecenie
- część etatu
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
udzielanie porad osobom z niepełnosprawnością, ich rodzinom i instytucjom w zakresie korzystania ze sprzętu asystującego oraz innych form wsparcia w ramach działań ośrodka
-
reprezentowanie placówki na zewnątrz w spotkaniach z instytucjami i organizacjami
-
współorganizacja i prowadzenie spotkań informacyjno-promocyjnych
-
prowadzenie instruktaży w zakresie stosowania technologii asystujących dla i przez osoby z niepełnosprawnościami
-
współpraca z pozostałą kadrą ośrodka – specjaliści udzielający wsparcia osobom z niepełnosprawnościami
-
monitoring działań projektowych
-
pomoc w przygotowywaniu sprawozdań, raportów i dokumentacji
Wymagania
-
doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnością
-
umiejętności organizacji pracy własnej
-
empatii oraz otwartości na drugiego człowieka
-
łatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych
-
dobrej umiejętności obsługi komputera, przede wszystkim Word, Excel, Power Point, a także znajomości obsługi mediów społecznościowych i tworzenia podstawowych grafik
-
gotowości do podnoszenia swoich kwalifikacji
-
mile widziane: prawo jazdy kat. B oraz własny samochód
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, biuro jest w pełni dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami
Oferujemy
-
współpracę w ramach umowy zlecenia, wymiar pracy odpowiadający ½ etatu
-
pracę stacjonarną
-
wstępne szkolenie, wsparcie merytoryczne zespołu i kadry zarządzającej
-
pracę w zgranym zespole
-
możliwość rozwoju
-
-
Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie dla osób z niepełnosprawnościami
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
-
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
-
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
-
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta -
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
-
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
-
doświadczenia obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
-
wykształcenia średniego
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
sprzęt służbowy
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
-
Specjalista_ka d.s. rekrutacji (oferta dla osób z niepełnosprawnościami)
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- 5 000-5 500 zł / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy
-
aktywne docieranie do kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod rekrutacji
i selekcji -
poszukiwanie kandydatów poprzez aktywność w social mediach
-
nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
-
współpraca z kandydatami na każdym etapie procesu
-
budowanie i aktualizowanie bazy danych kandydatów w programie HRlink
-
inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na rynku pracy
Wymagania
-
doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
-
wykształcenie wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia
-
praktyczne umiejętności poruszania się w social mediach
-
umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność, tzw. lekkie pióro
-
mile widziana znajomość aktualnych trendów w obszarze komunikacji w kanałach cyfrowych
-
samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i obowiązków
-
myślenie analityczne pozwalające na zdiagnozowanie wyzwań i zagrożeń
-
twórcze podejście w rozwiązywaniu problemów, poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań
-
dodatkowym atutem będzie znajomość rynku pracy osób z niepełnosprawnościami
-
znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2
-
mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (biuro jest w pełni przystosowane do potrzeb osób mających trudności w poruszaniu się)
Oferujemy
-
zadania pełne wyzwań i możliwości kreatywnego działania
-
współpracę z zaangażowanym i profesjonalnym zespołem
-
możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacj
-
umowę o pracę na zastępstwo, pełen etat, wynagrodzenie 5000 - 5500 zł brutto + system premiowy, prywatna opieka medyczna
-
-
Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale współpracy z serwisami - zdalnie (oferta dla OzN)
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
kontakt pisemny/ telefoniczny z dostawcami i serwisami,
-
obsługa portali reklamacyjnych producentów
-
weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
-
rejestracja wysłanych odpowiedzi
-
weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
-
prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
-
raportowane do sklepów wykrytych błędów
Wymagania
-
wykształcenie średnie
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
-
dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
łatwość formułowania pisemnych odpowiedzi
-
dostęp do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętność korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9 - 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
wynagrodzenie 4500 zł brutto plus do 500 zl brutto premii
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
-
Konsultant_ka ds. telefonicznej obsługi klienta - zdalnie (oferta dla osób z niepełnosprawnościami)
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie
-
udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu
-
przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu
Wymagania
-
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
-
wykształcenie średnie
-
dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
dobra dykcja, komunikatywność, umiejętność swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
-
dostęp do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętność korzystania z zasobów internetowych
-
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
wynagrodzenie 4500 zł brutto + do 500 zł brutto premii
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 i 13-20 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
sprzęt służbowy
-
-
Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie (oferta dla osób z niepełnosprawnościami)
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
-
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
-
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
-
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta -
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
-
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
-
doświadczenie obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
-
wykształcenie średnie
-
dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
-
dostęp do Internetu w miejscu zamieszkania
-
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
sprzęt służbowy
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
-
Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
-
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
-
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
-
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta -
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
-
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
-
doświadczenie obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
-
wykształcenie średnie
-
dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
-
dostęp do Internetu w miejscu zamieszkania
-
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
sprzęt służbowy
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
-
Specjalista_ka d.s. rekrutacji
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- 5 000-5 500 zł / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy
-
aktywne docieranie do kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod rekrutacji
i selekcji -
poszukiwanie kandydatów poprzez aktywność w social mediach
-
nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
-
współpraca z kandydatami na każdym etapie procesu
-
budowanie i aktualizowanie bazy danych kandydatów w programie HRlink
-
inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na rynku pracy
Wymagania
-
doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
-
wykształcenie wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia
-
praktyczne umiejętności poruszania się w social mediach
-
umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność, tzw. lekkie pióro
-
mile widziana znajomość aktualnych trendów w obszarze komunikacji w kanałach cyfrowych
-
samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i obowiązków
-
myślenie analityczne pozwalające na zdiagnozowanie wyzwań i zagrożeń
-
twórcze podejście w rozwiązywaniu problemów, poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań
-
dodatkowym atutem będzie znajomość rynku pracy osób z niepełnosprawnościami
-
znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2
-
mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (biuro jest w pełni przystosowane do potrzeb osób mających trudności w poruszaniu się)
Oferujemy
-
zadania pełne wyzwań i możliwości kreatywnego działania
-
współpracę z zaangażowanym i profesjonalnym zespołem
-
możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacj
-
umowę o pracę na zastępstwo, pełen etat, wynagrodzenie 5000 - 5500 zł brutto + system premiowy, prywatna opieka medyczna
-
-
Asystent_ka ds. rekrutacji - staż
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Kraków
- staż/praktyka
- pełny etat
- praktykant/stażysta
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
aktywne docieranie do kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod rekrutacji i selekcji
-
poszukiwanie kandydatów poprzez aktywność w social mediach
-
prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy
-
współpraca z kandydatami na każdym etapie procesu
-
budowanie i aktualizowanie bazy danych kandydatów w programie HRlink
-
inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na rynku pracy
Wymagania
-
wykształcenie min. średnie lub wyższe (mile widziane kierunkowe)
-
umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność
-
samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i obowiązków
-
dodatkowym atutem będzie znajomość rynku pracy osób z niepełnosprawnościami
-
staż jest skierowany dla osób z niepełnosprawnościami (biuro jest w pełni przystosowane do potrzeb osób mających trudności w poruszaniu się)
Oferujemy
-
zadania pełne wyzwań i możliwości kreatywnego działania
-
współpracę z zaangażowanym i profesjonalnym zespołem
-
możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
-
staż z możliwością kontynuacji współpracy
-
-
Ksiegowy_a - Katowice
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
-
procesowanie faktur zakupu w systemie,
-
kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów,
-
udział w procesie zamknięcia miesiąca,
-
przygotowanie ksiąg do sporządzania JPK VAT, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowej CIT,
-
wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
-
bieżąca komunikacja z klientem i działami wsparcia.
Wymagania
-
min. roczne doświadczenie w pracy w księgowości na podobnym stanowisku,
-
wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe,
-
praktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków,
-
dobra znajomość Ms Office,
-
orientacja na klienta, samodzielność, odpowiedzialność i umiejętności analityczne
-
umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku,
-
umiejętność pracy w zespole i efektywnej komunikacji,
-
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy
-
hybrydowy, elastyczny czas pracy,
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności,
-
opiekę medyczną dla całej rodziny,
-
dofinansowanie kart sportowych,
-
dofinansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje,
-
dofinansowany język angielski w czasie pracy,
-
kwartalny budżet na integracje działowe,
-
płatny system poleceń pracowniczych.
-
-
Księgowy_a - Warszawa
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
-
procesowanie faktur zakupu w systemie,
-
kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów,
-
udział w procesie zamknięcia miesiąca,
-
przygotowanie ksiąg do sporządzania JPK VAT, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowej CIT,
-
wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
-
bieżąca komunikacja z klientem i działami wsparcia.
Wymagania
-
min. roczne doświadczenie w pracy w księgowości na podobnym stanowisku,
-
wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe,
-
praktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków,
-
dobra znajomość Ms Office,
-
orientacja na klienta, samodzielność, odpowiedzialność i umiejętności analityczne
-
umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku,
-
umiejętność pracy w zespole i efektywnej komunikacji,
-
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy
-
hybrydowy, elastyczny czas pracy,
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności,
-
opiekę medyczną dla całej rodziny,
-
dofinansowanie kart sportowych,
-
dofinansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje,
-
dofinansowany język angielski w czasie pracy,
-
kwartalny budżet na integracje działowe,
-
płatny system poleceń pracowniczych.
-
-
Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
-
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
-
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
-
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta -
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
-
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
-
doświadczenie obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
-
wykształcenie średnie
-
dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
-
dostęp do Internetu w miejscu zamieszkania
-
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
sprzęt służbowy
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
-
Konsultant_ka ds. reklamacji - zdalnie
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe
-
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji
-
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych
-
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta -
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.)
-
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
-
doświadczenia obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
-
wykształcenia średniego
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
sprzęt służbowy
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
-
Ksiegowy_a - Katowice
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
-
procesowanie faktur zakupu w systemie,
-
kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów,
-
udział w procesie zamknięcia miesiąca,
-
przygotowanie ksiąg do sporządzania JPK VAT, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowej CIT,
-
wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
-
bieżąca komunikacja z klientem i działami wsparcia.
Wymagania
-
min. rocznego doświadczenia w pracy w księgowości na podobnym stanowisku,
-
wykształcenia średniego lub wyższego kierunkowego,
-
praktycznej znajomości aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków,
-
dobrej znajomość Ms Office,
-
orientacji na klienta, samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności analitycznych,
-
szybkości przyswajania nowych informacji oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku,
-
umiejętności pracy w zespole i efektywnej komunikacji,
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy
-
hybrydowy, elastyczny czas pracy,
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności,
-
opiekę medyczną dla całej rodziny,
-
dofinansowanie kart sportowych,
-
dofinansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje,
-
dofinansowany język angielski w czasie pracy,
-
kwartalny budżet na integracje działowe,
-
płatny system poleceń pracowniczych.
-
-
Księgowy_a - Warszawa
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
-
procesowanie faktur zakupu w systemie,
-
kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów,
-
udział w procesie zamknięcia miesiąca,
-
przygotowanie ksiąg do sporządzania JPK VAT, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowej CIT,
-
wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
-
bieżąca komunikacja z klientem i działami wsparcia.
Wymagania
-
min. rocznego doświadczenia w pracy w księgowości na podobnym stanowisku,
-
wykształcenia średniego lub wyższego kierunkowego,
-
praktycznej znajomości aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków,
-
dobrej znajomość Ms Office,
-
orientacji na klienta, samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności analitycznych,
-
szybkości przyswajania nowych informacji oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku,
-
umiejętności pracy w zespole i efektywnej komunikacji,
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy
-
hybrydowy, elastyczny czas pracy,
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności,
-
opiekę medyczną dla całej rodziny,
-
dofinansowanie kart sportowych,
-
dofinansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje,
-
dofinansowany język angielski w czasie pracy,
-
kwartalny budżet na integracje działowe,
-
płatny system poleceń pracowniczych.
-
-
Specjalista_ka d.s. rekrutacji
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- 5 000-6 500 zł / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy
-
aktywne docieranie do kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod rekrutacji
i selekcji -
poszukiwanie kandydatów poprzez aktywność w social mediach
-
nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
-
współpraca z kandydatami na każdym etapie procesu
-
budowanie i aktualizowanie bazy danych kandydatów w programie HRlink
-
inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na rynku pracy
Wymagania
-
doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
-
wykształcenie wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia
-
praktyczne umiejętności poruszania się w social mediach
-
umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność, tzw. lekkie pióro
-
mile widziana znajomość aktualnych trendów w obszarze komunikacji w kanałach cyfrowych
-
samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i obowiązków
-
myślenie analityczne pozwalające na zdiagnozowanie wyzwań i zagrożeń
-
twórcze podejście w rozwiązywaniu problemów, poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań
-
dodatkowym atutem będzie znajomość rynku pracy osób z niepełnosprawnościami
-
znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2
-
mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (biuro jest w pełni przystosowane do potrzeb osób mających trudności w poruszaniu się)
Oferujemy
-
zadania pełne wyzwań i możliwości kreatywnego działania
-
współpracę z zaangażowanym i profesjonalnym zespołem
-
możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pełen etat, system premiowy, prywatna opieka medyczna
-
-
Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Zielona Góra
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
- obsłudze zgłoszeń e-mailowych
- odbieraniu połączeń przychodzących
- rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
- wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
- uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
- wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
- wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego -
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
-
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
-
posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
-
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Łódź
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Opole
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-