Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
MS Services sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad dwudziestu lat jesteśmy na rynku jako MS Services, kreując historię sukcesu w branży outsourcingu i offshoringu konsultingowego. Nasza siedziba znajduje się w sercu Warszawy, skąd zarządzamy projektami, które zmieniają oblicze polskiego biznesu. Jesteśmy dumni, że należymy do grona największych dostawców usług outsourcingu w naszym kraju, co jest świadectwem naszej nieustannej pracy i zaangażowania. Nasza misja to nie tylko dostarczanie usług najwyższej jakości, ale również promowanie etyki w biznesie. Wierzymy, że sukces można osiągnąć, opierając działania na solidnych wartościach. Koncentracja na ludziach, komunikacja i współpraca, stabilność i zaufanie, wszechstronność oraz rozwój – to filary, na których budujemy naszą firmę. Każdy z naszych 501-1000 pracowników jest ważny, a ich rozwój i satysfakcja są dla nas priorytetem. Specjalizujemy się w outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, zarządzaniu materiałami POS, organizacji akcji promocyjnych, rekrutacji, grywalizacji, audytach i outsourcingu zatrudnienia. Nasze usługi podzieliliśmy na trzy filary, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. W każdym z tych obszarów dążymy do perfekcji, co zostało docenione przez Kapitułę Certfikacji Krajowej, przyznając nam tytuł Best Quality Employer 2023. Jesteśmy firmą, która nie boi się wyzwań. Nasze ponad 20-letnie doświadczenie na rynku pozwala nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Zespół naszych profesjonalistów to ludzie z pasją, którzy każdego dnia przyczyniają się do wzmacniania pozycji MS Services na rynku. Nasza historia to nie tylko lata działalności, ale przede wszystkim ludzie, którzy tworzą naszą firmę i relacje, które budujemy z naszymi klientami. Jesteśmy dumni z tego, co osiągnęliśmy, ale nie spoczywamy na laurach – patrzymy w przyszłość z optymizmem, gotowi na nowe wyzwania i sukcesy. Zapraszamy do świata MS Services, gdzie profesjonalizm łączy się z pasją i etyką biznesu.
Specjalista ds. sprzedaży Kraków Specjalista ds. obsługi klienta Kraków Ekonomista Kraków Business Development Manager Kraków Trener, Szkoleniowiec Kraków
sprzedaż / zakupy obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia bankowość / finanse edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia
Oferty pracy MS Services Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Doradca ds. Sprzedaży Usług Szpitalnych - Szpital Medicover
Medicover Szpital- Mazowieckie
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Polecana PopularnaDodana -
Doradca Klienta - drobne AGD
PeoplePro Profil- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta - sklep RTV/AGD/IT
PeoplePro Profil- Piastów
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta - sklep RTV/AGD/IT
PeoplePro Profil- Piaseczno
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta- umowa zlecenie
PeoplePro Profil- Grodzisk Mazowiecki
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca ds. Sprzedaży i Usług
PeoplePro Profil- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca ds. Sprzedaży i Usług
PeoplePro Profil- Piaseczno
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta- umowa zlecenie
PeoplePro Profil- Pruszków
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta- umowa zlecenie
PeoplePro Profil- Piastów
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta- umowa zlecenie
PeoplePro Profil- Piaseczno
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
Dodana
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Prywatna opieka medyczna
-
Spotkania integracyjne
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023
Mapa MS Services Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Outsourcing Sprzedaży - Merchandising - Wsparcie Sprzedaży - Nowe Technologie
MS Services należy do grona największych dostawców usług outsourcingu w Polsce. Działamy na rynku od 2003 roku, specjalizujemy się w tworzeniu efektywnych rozwiązań wspierających projekty sprzedażowe. Z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku i zespołem profesjonalistów wiemy, w jaki sposób osiągać najlepsze wyniki. Oferowane przez nas rozwiązania zostały opracowane przez grono branżowych ekspertów i oparte są na nowoczesnych technologiach. Obserwując rynek i zachodzące na nim zmiany, wciąż poszukujemy inspiracji, dzięki którym nasza oferta wyróżnia się skutecznością i innowacyjnością. Oferowane przez nas usługi podzieliliśmy na trzy filary: Outsourcingu sprzedaży Merchandising Promocja sprzedaży
- Siedziba główna
- Warszawa
- Branża
- Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
- Specjalizacje
- Outsourcing Sił Sprzedaży, Merchandising, Zarządzanie materiałami POS, Organizacja akcji promocyjnych, Rekrutacja, Grywalizacja, Audyty i Outsourcing Zatrudnienia
Rok założenia
2003
Liczba pracowników
501-1 000
Liczba obserwujących
-
MS Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
MS Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bydgoszcz
- Kraków
- Katowice
- Poznań
- Wrocław
- Bielsko-Biała
- Łódź
- Opole
- Częstochowa
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca MS Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Doradca Klienta RTV/AGD (Janki)
MS Services Sp. z o.o.- Janki
- umowa zlecenie
- część etatu
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 godzin miesięcznie (20 godzin tygodniowo, głównie w weekendy)
-
Będziesz pomagał/a Klientom w wyborze najlepszego dla nich sprzętu
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Haier i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Oferujemy
-
Pracę dodatkową w wymiarze 80 godzin miesięcznie (20 godzin tygodniowo, głównie w weekendy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość awansu na stanowisko Regionalnego Koordynatora Sprzedaży
-
-
Przedstawiciel Handlowy (kanał nowoczesny, kulinaria)
MS Services Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Regularna obsługa przydzielonych klientów sieciowych i realizacja działań wspierających sprzedaż
-
Egzekwowanie ustaleń centralnych, kontrola i bieżące monitorowanie ekspozycji i udziałów w kategorii,
-
Kontraktowanie ekspozycji dodatkowych i promocji w ramach działań lokalnych,
-
Wdrażanie i koordynacja działań promocyjnych, asortymentowych i cenowych,
-
Raportowanie efektów pracy.
Wymagania
-
Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w kanale nowoczesnym oraz wiedzę i umiejętności w zakresie merchandisingu i presellingu,
-
Posiadasz doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi
-
Jesteś zorientowany/a na realizację celów i zadań i bardzo dobrze organizujesz swoją pracę,
-
Potrafisz prowadzić negocjacje i budować trwałe relacje z klientami,
-
Posiadasz doświadczenie w branży FMCG (najlepiej w branży spożywczej i kulinarnej),
-
Posiadasz prawo jazdy kat. B oraz masz doświadczenie w prowadzeniu pojazdu.
Oferujemy
-
Umowa o pracę,
-
Praca dla lidera kategorii,
-
Wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników
-
Narzędzia pracy - telefon i samochód
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania via formularz.
-
-
Przedstawiciel Handlowy w branży grzewczej (Junkers Bosch)
MS Services Sp. z o.o.- Białystok
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Nawiązywanie kontaktów oraz bieżąca współpraca z instalatorami urządzeń renomowanej marki Junkers Bosch
-
Utrzymywanie i rozwijanie istniejących kontaktów handlowych
-
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla instalatorów
-
Wsparcie techniczne dla Klientów w danym regionie
-
Analiza sytuacji rynkowej i działań konkurencji
-
Przygotowanie ofert produktowych
-
Raportowanie realizacji powierzonych zadań
Wymagania
-
Kilkuletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży (mile widziana branża grzewcza lub branże pokrewne, instalacyjna, wentylacyjna itp.)
-
Umiejętności nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji handlowych
-
Dobra organizacja pracy
-
Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdu
Mile widziane
-
Wykształcenie techniczne
Oferujemy
-
Stabilną i ciekawą pracę na rzecz lidera rynku
-
Samodzielne stanowisko z realnym wpływem na osiągane wyniki
-
Umowę o pracę
-
Szkolenia i programy rozwojowe
-
Niezbędne narzędzia pracy, w tym auto służbowe
-
-
Asystent/ka ds. Marketingu JUNKERS
MS Services Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Organizacja spotkań i eventów dla klientów
-
Obsługa systemu do wysyłki newsletterów
-
Przygotowywanie materiałów promocyjnych/drukowanych (współpraca z agencjami graficznymi, drukarniami)
-
Wsparcie operacyjne i administracyjne produkcji materiałów marketingowych
-
Prowadzenie działań dla marki w mediach społecznościowych
-
Adaptacja filmów i animacji
-
Zapewnienie zgodności materiałów z zasadami identyfikacji wizualnej marki (online, offline)
-
Wsparcie w prowadzeniu programu lojalnościowego dla Partnerów Bosch Termotechnika
-
Bieżąca współpraca m.in. z Działem Sprzedaży, Serwisu, klientami
Wymagania
-
Minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku (warunek konieczny)
-
Doświadczenie w organizacji spotkań i/lub prowadzeniu działań marki w mediach społecznościowych (warunek konieczny)
-
Dokładność, doskonała organizacja pracy
-
Umiejętność zarządzania projektem
-
Znajomość aktualnych trendów rynkowych w obszarze narzędzi online
-
Doświadczenie w kontaktach i pracy bezpośredniej z klientami
-
Umiejętność gromadzenia i analizy danych, wyciągania wniosków, tworzenia czytelnych raportów i prezentacji
-
Znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany)
-
Znajomość środowiska MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Mile widziane
-
Zdolności komunikacyjne
-
Entuzjazm w działaniu i pozytywne nastawienie
-
Współpraca (umiejętność pracy z klientem oraz współpracy w zespole)
-
Otwartość na wyzwania
-
Umiejętność pracy samodzielnej
Oferujemy
-
mowę o pracę na czas określony do końca 2022 r. z możliwością przedłużenia
-
Pracę w wymiarze pełnego etatu
-
Pracę nad ciekawymi projektami
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
-
Project Manager
MS Services Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Planowanie, zarządzanie i nadzorowanie procesu operacyjnego w zakresie poprawności oraz płynności realizacji audytów/akcji dodatkowych w punktach sprzedażowych dla powierzonych klientów,
-
Koordynowanie i rozdysponowanie wykonawców/zadań do zleconych prac,
-
Codzienna współpraca z pracownikami biorącymi udział w procesie audytowania,
-
Odpowiedzialność za osiągniecie ustalonych z klientem celów (KPI’s),
-
Dbałość o utrzymanie wysokiej sprawności operacyjnej i dążenie do ciągłego usprawniania procesu związanego z efektywnością kosztową,
-
Tworzenie raportów i zestawień,
-
Realizacja innych prac związanych z koordynacją operacyjną procesu.
Wymagania
-
Posiadasz praktyczną wiedzę z obszaru wsparcia sprzedaży – audytów, akcji promocyjnych, merchandisingu,
-
Masz doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu projektów,
-
Potrafisz współpracować z rozproszonym zespołem terenowym,
-
Pracujesz, pracowałeś/aś w organizacji o wysokiej dynamice działania,
-
Doskonale posługujesz się pakietem MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint),
-
Jesteś osobą samodzielną, skrupulatną, , umiejętnie organizujesz czas pracy własnej,
-
Do pracy podchodzisz z pasją i zaangażowaniem,
-
Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Umowę o pracę lub B2B,
-
Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w ciekawych szkoleniach i spotkaniach projektowych,
-
Przyjazne środowisko pracy oraz pracę hybrydową lub stacjonarną na warszawskiej Ochocie,
-
Pracę pełną wyzwań w zespole, dla którego ważna jest atmosfera w pracy oraz wzajemna pomoc.
-
-
Kierownik Działu Kadr i Płac
MS Services Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Zapewnienie efektywnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania obszaru kadr i płac w spółce o rozproszonej strukturze.
-
Zarządzanie i organizacja pracy w podległym zespole specjalistów (do 5 osób).
-
Aktywne wsparcie merytoryczne zespołu oraz kadry managerskiej w zakresie zagadnień kadrowo- płacowym.
-
Bieżąca analiza, inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesów kadrowo – płacowych.
-
Sporządzanie raportów oraz sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i płacowych na potrzeby GUS, ZUS, PFRON, PIT oraz kadry zarządzającej.
-
Współpraca z Zarządem firmy i dostarczanie niezbędnych informacji w zakresie zagadnień kadrowo płacowych koniecznych do podejmowania strategicznych decyzji.
-
Współudział w kształtowaniu i realizacji polityki kadrowo-płacowej zgodnej ze strategią i celami spółki;
-
Reprezentowanie firmy w audytach wewnętrznych/zewnętrznych.
Wymagania
Nasze wymagania
-
Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku lidera/ P.O. kierownika / kierownika w zakresie kompleksowej obsługi kadr i płac ( (mile widziane w firmie outsourcingowej, biura rachunkowego lub agencji pracy tymczasowej).
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe w obszarze kadr, finansów i rachunkowości.
-
Doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu, który realizuje wiele procesów w dynamicznym środowisku pracy – służenie wiedzą, wsparciem i budowaniem zdrowej atmosfery w pracy.
-
Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego.
-
Praktyczna znajomość programu kadrowo- płacowego Comarch Optima, Płatnik (warunek konieczny).
-
Proaktywna postawa, poszukiwanie nowych rozwiązań i sprawne wdrażanie zmian.
-
Biegłość w obsłudze MS Office, w szczególności MS Excel.
-
Umiejętność pracy pod presją czasu, ustalania priorytetów.
Oferujemy
To oferujemy
-
Umowa o prace.
-
Możliwość rozwoju zawodowego i uczestniczenia w innowacyjnych projektach.
-
Współpracę bezpośrednio z zarządem oraz kadrą zarządzającą.
-
Przyjazne środowisko pracy.
-
Praca w modelu hybrydowym.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21-23 zł / godz.
- Toruń
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21-23 zł / godz.
- Radom
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21-23 zł / godz.
- Rzeszów
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21-23 zł / godz.
- Szczecin
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21-23 zł / godz.
- Łódź
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21-23 zł / godz.
- Wrocław
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21-23 zł / godz.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Starszy/a Specjalista/ka ds. Kadr i Płac
MS Services Sp. z o.o.- 7 000-9 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- ekspert/lider
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej, w szczególności akt osobowych oraz e-teczek pracowników,
-
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy oraz współpracy na podstawie umów cywilnoprawnych,
-
Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
-
Obsługa programu kadrowo-płacowego Optima oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie,
-
Realizacja zgłoszeń pracowników i zleceniobiorców do ZUS za pośrednictwem systemu Płatnik, a także sporządzanie deklaracji korygujących,
-
Przygotowanie list płac, naliczenie wynagrodzeń dla zatrudnionych pracowników na podstawie umów o pracę oraz dla zleceniobiorców,
-
Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i innych absencji,
-
Realizacja korekt zgłoszeń do ZUS oraz wynagrodzeń na wniosek ZUS,
-
Wystawianie zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorców,
-
Administracja świadczeniami dodatkowymi – ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, multisport,
-
Sporządzanie deklaracji PIT 4R, ZUS, PFRON, PPK (wybranych),
-
Sporządzanie raportów i zestawień, a w tym współpraca z liderami projektów oraz kadrą zarządzającą.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe na kierunku administracja/finanse/ekonomia/ZZL,
-
Minimum 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
-
Znajomość bieżących przepisów z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych,
-
Praktyczna znajomość programu Płatnik,
-
Praktyczna znajomość programu Optima (warunek konieczny),
-
Dobra znajomość obsługi komputera w szczególności programu Excel,
-
Motywacja i zaangażowanie w powierzoną pracę,
-
Pozytywne nastawienie do współpracy z zespołem oraz w kontaktach z klientem wewnętrznym.
Oferujemy
-
Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w ciekawych szkoleniach i spotkaniach projektowych,
-
Możliwość prowadzenia szkoleń z tematyki kadrowo-płacowej dla pracowników firmy,
-
Stabilne zatrudnienie w dziale zarządzanym przez kierownika wspierającego swój zespół,
-
Przyjazne środowisko pracy oraz pracę hybrydową lub stacjonarną na warszawskiej Ochocie,
-
Pracę pełną wyzwań w zespole dla którego ważna jest atmosfera w pracy oraz wzajemna pomoc.
-
-
Specjalista ds. rekrutacji i employer brandingu
MS Services Sp. z o.o.- 5 000-6 500 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Współtworzenie i wdrażanie strategii HR w obszarze Employer Brandingu, Rekrutacji i Rozwoju pracowników oraz wprowadzanie rozwiązań i narzędzi podnoszących efektywność procesów HR,
-
Prowadzenie rekrutacji na wszystkie stanowiska w strukturze firmy oraz koordynowanie onboardingu nowych pracowników,
-
Budowanie pozytywnych relacji z kandydatami i dbanie o Candidate Experience,
-
Koordynowanie procesu oceny pracowniczej i programów rozwojowych, m.in. w oparciu o platformy HCM oraz SalesOn,
-
Realizacja badania opinii pracowników,
-
Przygotowywanie prezentacji i analiz adekwatnie do potrzeb.
Wymagania
-
Poszukujemy energicznej, samodzielnej osoby, chętnej do działania i rozwoju zarówno swoich kompetencji, jak i kompetencji naszej firmy,
-
Jesteś kreatywny i możesz pochwalić się przykładami własnych, skutecznie wdrożonych projektów z zakresu employer brandingu,
-
Masz duszę marketingowca: jesteś na bieżąco z nowinkami w social mediach i dbasz zarówno o swój własny brand, jak i brand Twojego pracodawcy,
-
Posiadasz wykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub pokrewne),
-
Masz min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie HR lub doświadczenie w agencji zatrudnienia,
-
Samodzielnie realizujesz procesy rekrutacji,
-
Dbasz o potrzeby klientów oraz kandydatów,
-
Jesteś zaangażowany i konsekwentnie dążysz do założonych celów,
-
Łatwo nawiązujesz kontakty i odnajdujesz w dynamicznym otoczeniu,
-
Sprawnie poruszasz się w MS Office (w szczególności w obszarze Excel oraz PowerPoint).
Mile widziane
-
Znajomość narzędzi HR/EB: eRecruiter, HCM, SalesOn, Canva, Adobe PS.
Oferujemy
-
Stabilną i ciekawą pracę w środowisku, w którym zawsze dużo się dzieje,
-
Wsparcie doświadczonego zespołu,
-
Możliwość pracy zdalnej lub w modelu hybrydowym,
-
Wybór benefitów na platformie kafeteryjnej.
-